Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes! Xenian vainoajat kuriin!

Vierailija
02.05.2014 |

Erittäin hyvä juttu. Erittäin! Tsemppiä Xenialle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä?

Vierailija
2/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin sinä linkkiä kaipaat? Senkus menet vain blogiin. http://xeniasday.costume.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:26"]

Erittäin hyvä juttu. Erittäin! Tsemppiä Xenialle.

[/quote]

Miks tätä peukutetaan alaspäin? Kukaan tyypillinen av-vainoaja ei enää uskalla kommentoida tänne näköjään :D Haha, oikein! Vielä sama kohtalo Mungon vainoajille!

ap

Vierailija
4/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että av.mammoill ameni monella pasmat sekasin ton luettua. Itse en ole ikinä blogia lukenut, eikä se erityisemmin kiinnosta, mutta olen ihmetellyt miten jotkut saa jostain bloggarista verenpaineen nousemaan. Mutta onhan näitä, sen pipsa mikälien (bloggari?) pitäis tehdä just näin myös! toivottavasti tekeekin.

Vierailija
5/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, sorry kirjotusvirheet:D

t.5

Vierailija
6/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Jos olisin nyt tehnyt aloituksen kritisoidakseni häntä, ketju olisi jo kaksisivuinen ja kommenteilla kymmeniä tykkäyksiä. Missä nuo tyypit nyt on?

-ap

Vierailija
7/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä saada kiinni nimetöntä nettiuhkailijaa.

Muutama vuosi sitten joku räjäytti kameratolpan Rovaniemellä ja laittoi siitä videon nettiin. Takuulla poliisi yritti tosissaan saada tekijän kiinni, eipä vaan onnistunut.

Vierailija
8/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei xenian teksti viitannut netissä tapahtuneeseen uhkailuun, saattaa olla ihan muita asioita mitä ei blogissa tuo esille. Itse en usko tekstin perusteella että kyseessä olisi mikään törkyketju, vaan tuli mielikuva pidempään jatkuneesta kiusanteosta.

Vierailija
9/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:06"]

Ei xenian teksti viitannut netissä tapahtuneeseen uhkailuun, saattaa olla ihan muita asioita mitä ei blogissa tuo esille. Itse en usko tekstin perusteella että kyseessä olisi mikään törkyketju, vaan tuli mielikuva pidempään jatkuneesta kiusanteosta.

[/quote]

No sellaisesta uskonkin olevan kyse, mutta tässä pari päivää sitten oli melko sairas keskustelunavaus Xeniasta taas. Hyvinkin voi olla sama(t) henkilö(t) kyseessä.

Kuvottavaa purkaa omaa pahaa oloaan toisiin noin.

ap

Vierailija
10/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 21:33"]

Siis mihin sinä linkkiä kaipaat? Senkus menet vain blogiin. http://xeniasday.costume.fi/

[/quote]

Joku "Jes! Xenian vainoajat kuriin!" ei sellaisenaan selitä yhtään mitään mitä on tapahtunut. Tapana on referoida hieman tapahtumaa tai edes laittaa linkkiä sellaiseen paikkaan josta asiasta voi lukea mitä on tapahtunut.

Vierailija
11/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:06"]

[/quote]

Kyllä siitä ymmärsi hyvin että kyse on asiattomista nettikirjoituksista, mustamaalaamisesta jne ja on toki voinut mennä pidemmällekin kun av:n kirjoitukset. Mutta asiaton oli ketju eilen(kin) ja ettäs kehtaavat kirjoittaa mitävaan kun luulevat ettei oma naama tai nimi selviä.

On törkeetä sekä bloggarien että laheistensä takia. Toivottavasti se on loppu nyt, ja kiusaajilla kakka housussa!

Vierailija
12/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voi olla nettikiusaajan/vainoajan motiivi? En tajua, koska jos ei jostain blogista tykkää niin miksi lukea sitä? ei kukaan sitä pakota lukemaan, pahimmat kiusaajat tuntuvat seuraavan vihaamiaan blogeja maanisesti.

Siksi en pysty keksimään muita motiiveja kuin kateus tai harvinaisen ilkeä luonne.

Vierailija
13/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:28"]

Mikä voi olla nettikiusaajan/vainoajan motiivi? En tajua, koska jos ei jostain blogista tykkää niin miksi lukea sitä? ei kukaan sitä pakota lukemaan, pahimmat kiusaajat tuntuvat seuraavan vihaamiaan blogeja maanisesti.

Siksi en pysty keksimään muita motiiveja kuin kateus tai harvinaisen ilkeä luonne.

[/quote]

No se oma paha olo. Katkeruus ja kateus. Monesti on innoissaan odotettu sitä, että eroaisivat. Eihän Xenian parisuhde saa onnistua, hänellekin olisi pitänyt tulla raskausarpia, toivotaan että väsyy vauva-arkeen ja alkaisi katua kaikkea (yrityksen ja perheen perustamista). 

Ei kukaan välttämättä sano toivovansa suoraan, mutta monesti olen nähnyt täten muotoiltuja viestejä "en malta odottaa, millon tuo äijä kyllästyy", "katotaas vaan kun koko korttitalo kaatuu eikä elämää enää voi katsoakaan vaaleanpunaisten lasien läpi", "oi voi Xenia ei saa enää ikinä kroppaansa takaisin, hehe".

Omaa onnea kun jotkut ressukat eivät ole pystyneet itse rakentamaan, niin koitetaan musertaa ja lytätä toisten onni. Eiköhän sitä omaa hyvää oloa kannattaisi etsiä parantamalla omaa elämäänsä ja erityisesti asennetta siihen. 

ap

Vierailija
14/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on vain niin, että Xeniasta on tälläkin palstalla liikkunut niin paljon puppua ja törkyä. Hävetkää!

Vierailija
15/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 22:28"]

[/quote]

No se oma paha olo. Katkeruus ja kateus. Monesti on innoissaan odotettu sitä, että eroaisivat. Eihän Xenian parisuhde saa onnistua, hänellekin olisi pitänyt tulla raskausarpia, toivotaan että väsyy vauva-arkeen ja alkaisi katua kaikkea (yrityksen ja perheen perustamista). 

Ei kukaan välttämättä sano toivovansa suoraan, mutta monesti olen nähnyt täten muotoiltuja viestejä "en malta odottaa, millon tuo äijä kyllästyy", "katotaas vaan kun koko korttitalo kaatuu eikä elämää enää voi katsoakaan vaaleanpunaisten lasien läpi", "oi voi Xenia ei saa enää ikinä kroppaansa takaisin, hehe".

Omaa onnea kun jotkut ressukat eivät ole pystyneet itse rakentamaan, niin koitetaan musertaa ja lytätä toisten onni. Eiköhän sitä omaa hyvää oloa kannattaisi etsiä parantamalla omaa elämäänsä ja erityisesti asennetta siihen. 

ap

[/quote]

Kurjaa. Keskittyisivät omaan elämäänsä ja omien raskausarpien häivyttämiseen. Tuollainen ajattelutapa myrkyttää oman mielen ja aiheuttaa kiusattaville valtavan mielipahan.

Vierailija
16/16 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempään lukeneena tiedän että Xenia on saanut päivstä toiseen vainoajilta sähköposteja viestejä ym. Löytyy blogist postaus aiheestakin. Joten ei ole vain tämän sivun takia/jutuista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi