Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotias tuli kännissä kotiin. Mitä teen?

Vierailija
16.08.2014 |

Oksentaa ja örisee. Positiivista, että tuli ajoissa kotiin.

Kysyin mitä on juonut ja keneltä sai, mutta vastaukset olivat sitä luokkaa, että parempi että jutellaan huomenna. 

Ärsyttää kun olen epäillyt, että kyseisen kaverin luona on juotu aikasemmin, mutta kun ei ole ollut todisteita ja aina on tullut ajoissa kotiin. Nyt kuitenkin kävi ilmi (niin kuin olen epäillytkin), että siellä ei "katsota leffaa". Toisaalta hyvä, nyt sinne ei ole mitään asiaa. Ja nyt ei voi myöskään vedota luottamukseen. Goodbye mökkireissut ja yökyläilyt kavereiden kanssa. Tervetuloa ahkera opiskelu, jotta pääsee haluamaansa lukioon.

Mietin vaan mikä on rangaistus? Riittääkö etten luota enä sokeasti ja jaksan ärsyttävästi muistuttaa asiasta? Riittääkö, että motkotan asiasta koko huomisen päivän (jää krapula ikuisesti mieleen...) ja ei pääse huomenna minnekkään?

Ja ketä helvetti antaa alaikäisille alkoholia!?! Tekis mieli soittaa poliiseille osoite, jossa alaikäiset kännää... Mut olen liian nössö moiseen.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se krapula on tämän puolentoista vuoden aikana jo lieventynyt.

Vierailija
62/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse et muuten varmaan ikinä juonut alaikäisenä? :)

En minäkään ja en aio sallia sitä tuleville lapsillekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että kasvatus on mennyt persiilleen, kun äitinsä ei osaa Suomea. Ketä ja ketä ja lässyn lässyn.

Mitään toivoa ei pojallasi ole noin typerän äidin huomassa.

Vierailija
64/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen, kun yhdessä paikassa oli 12v-15v porukalla juomassa. Suomessa aika moni alaikänen juo.

Vierailija
65/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee krapulasta ikimuistoinen toimii todennäköisesti rankaiseminen ei hyödytä ketään

T:15v

Vierailija
66/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit estää?

Vierailija
67/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit estää?

En ole tuo henkilö jonka viestiin kommentoit mutta pakko itekkin nyt sanoa. Eihän sitä oikeastaan mitenkään voi estää, kyllä se teini lähtee vaikka savupiipun kautta dokaamaan jos niin haluaa. Uskon kuitenkin että oikealla kasvatuksella se teini ei välttämättä halua karata dokaamaan.

T. 16-v joka ei ole koskaan ollut kännissä eikä haluakkaan :-)

Vierailija
68/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit estää?

En ole tuo henkilö jonka viestiin kommentoit mutta pakko itekkin nyt sanoa. Eihän sitä oikeastaan mitenkään voi estää, kyllä se teini lähtee vaikka savupiipun kautta dokaamaan jos niin haluaa. Uskon kuitenkin että oikealla kasvatuksella se teini ei välttämättä halua karata dokaamaan.

T. 16-v joka ei ole koskaan ollut kännissä eikä haluakkaan :-)

Kasvatuksella voi tietysti vaikuttaa, mutta ei sekään nyt sentään ihan kaikkeen auta.

t. kolmekymppinen, joka joi ja poltti teininä eikä ikinä jäänyt kiinni

Vierailija
69/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi perhetuttu ostaa 14 v tytölleen sixpackin joka perjantai... Kun saa sen joka taoauksessa jostain...myös sähkötupakkaa.

Vierailija
70/74 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä sun lapsi on ainakin jossei muuta, en tajua teinejä jotka oikeen kerjäävät jäävänsä kiinni kun ryyppäävät julkisesti tai vetää kännit vaikka on menossa kotiin myöhemmin, siis idioottiko on jos ei tajua vanhempien kyllä tajuavan että on kännissä.

Vierailija
71/74 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl vaa mun äiti tuo mulle kaikkee ja oon 12

Vierailija
72/74 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin Aku Ankassa aikoinaan Aku teki veljenpojille jotka tupruttelivat. Ala kaatamaan sitä olutta ja viinaa pojan suusta alas pohjanmaankautta. Välillä kysyt häneltä että tuntuuko poika, tuntuuko!!?!

Vierailija
73/74 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle aikanaan kaverit väkisellä juotti alkohoolia, suppilolla kurkkuun kaatoivat vaikka kuinka koetin estellä. Olen sittemmin aina tuon tuosta kokeillut, vieläkö vaikuttaa suunnilleen samalla tavalla ja vaikuttaahan se. Mutta ei voi koskaan olla varma niin pitää aina testata.

Vierailija
74/74 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, poika on nyt parikymppinen eli maistuuko vielä vai mitä tuon ekan kännin jälkeen on tapahtunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän