Miksi nettitreffailevat naiset etsivät juuri tämäntyyppisiä miehiä?
Olen 30-vuotias mies. Harrastanut nettitreffejä satunnaisesti puolen vuoden ajan.
Miksi netissä valtaosa naisista etsii nimenomaan pitkää ja "miehen kokoista" miestä? Itse olen 175cm pitkä, suht hoikka, ja netissä en kelpaa kellekään. Livenä sen sijaan olen seurustellut ihan nättien ja suosittujen naisten kanssa.
Mikä selittää sen, että netissä huomattavan suuri osa etsii sellaista satukirjojen fantasiaurosta? Ympärillä olevista ihmisistä 90% on kuitenkin ihan tavallisia ja pariutuvat silti (vaan eivät netin kautta).
Kommentit (88)
todennäköisyys että isokokoinen mies olisi vähemmän ulkonäkökeskeinen kuin tuollainen merkkikello-punttitreeni-hilfiger-ruipelo, joka kyselee täällä miten kovatasoisen naisen saisi, johtaa ne tavalliset, pullukat pienet naiset etsimään netistä isokokoista miestä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:43"]
Kyllä ne netissä naistaan etsivät miehetkin hakee rinnalleen niitä mallin pituisia ja näköisiä naisia, vaikka itse olisivat pieniä ja pyyleviä. Olen 160cm pitkä nainen ja kävin taannoin treffeillä miehen kanssa, joka profiilissaan väitti olevansa 170cm, totuus oli, että tyyppi oli minua lyhyempi, ehkä 155cm. No, en antanut asian häiritä, mitä pituudesta, jos on muuten mukava. Paljastui, että kaveri oli itseään täynnä oleva lääkäri. Koko tapaamisen ajan narisi, miten hänen kuuluisi saada pitkä ja kaunis nainen, mutta naiset katsovat vain ulkonäköä. Yllätyin, kun pyysi mut toistamiseen treffeille. Sitten hän sanoi suoraan, että halusi tavata mut uudelleen vain, jotta pääsisi avoautoni kyytiin. Että turha soimata vaan naisia.
[/quote]
no mut eihän NAINEN saa olla valikoiva, eikä muutoinkaan parisuhteessa osoittaa mitään henkilökohtaisia mieltymyksiä. Naisen tehtävä on ainoastaan miellyttää miehiä.
t. suomimies
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:27"]
Kiitos vastauksista. Yllättävän moni tuntuu viestivän, että mies valitaan oman pituuden ja koon mukaan, eli miehen tulee olla isokokoinen, jotta itse näyttäisi pieneltä?
Voisiko tässä sitten olla kompastuskiveni nettitreffeillä? Netissä kun tositarkoituksella seuraa hakevat usein hieman rehevämmät naiset, ja ymmärrän hyvin, että en sytytytä heitä fyysisesti.
Tosimaailmassa olen seurustellut oikeastaan pääasiassa hoikkien naisten kanssa (luonnostaan mennyt niin, en siis ole mitenkään tietoisesti pyrkinyt tekemään karsintaa).
- ap
[/quote]
Siltähän se tosiaan tässä kuulostaa, että naisten mielestä tärkein kriteeri miehelle on se, että tämä saa naisen näyttämään mahdollisimman hyvältä o_O Suosittelen hakemaan seuraa porukasta, jolla on parempi itsetunto ja muita mielenkiinnon kohteita. Ja naiset, miksi pitää näyttää pieneltä? Miksei voi olla iso ja ihana?
[/quote]
Koska mä en halua, ok? Eikä mun oo pakko.
[/quote]
Ei ole, mutta itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on tuntuu hyvältä. Kokeile?
No mä en ainakaan halua mitään mikki hiirtä miehekseni. En tykkää hoikasta ja lihaksettomasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:26"]
Oletko päässyt treffeille kertaakaan? Kuinka monelle olet tehnyt aloitteita?
Ap vastaapas tähän :-)
Kolmet treffit on takana. Aloitteita olen tehnyt noin 50 kpl, sekä hoikille että hieman pyöreille naisille tasapuolisesti. Ne kolme naista, jotka suostuivat lähtemään treffeille olivat niitä hoikkia/pienikokoisia naisia. Tämä sopi minulle ihan hyvin, mutta olen kuitenkin jäänyt ihmettelemään, miksi kukaan niistä hieman pyöreämmistä naisista ei vastannut. Ilmeisesti kyse on sitten siitä, että en sytytä heitä fyysisesti pituuteni/kokoni vuoksi.
Tai sitten olet yksinkertaisesti niin mulkku ja tylsä peräkammarin poika ettei niitä ns vois vähempää kiinnosta ;))
Oletan että puolet vastauksista on ap itse, tai joku muu joka haluaa antaa vaikutelman naisista läpeensä ja pinnallisina. Vaan eipä ole tosielämä niin yksinkertaista kun talousteorioissa.
Ap:n huomio on mielestäni oikea. Kyse on varmaan samasta ilmiöstä kuin asuntojen etsinnässä, tai missä tahansa puhtaasi järkiperusteisessa valikoinnissa. Jollain kun pitää kuitenkin rajata niin miksi ei sitten laittaa suoraan itselle mieleisiä hakuehtoja. Treffailu kun ei ole välttämättä kaikkien mielipuuhaa, eikä siksi jaksa käydä läpi neljääkymmentä tyyppiä löytääkseen sen kivan. Taustalla on varmaan aika erilaiset odotukset treffeiltä. Varsinkin jos lähtee jonkun sellaisen kanssa treffeille jolla ei välttämättä ole kokemusta naisista kovin paljoa, niin lähes poikkeuksetta se toinen haluaa jotain enemmän silloinkin, kun se itse tiedostaa ettei olla ihan samalla aaltopituudella. Se on ihan järkyttävän kiusallista. Jos koko hommassa olisi rennompi ote, niin voisi käydä vaikka niin että menee sen deitin bileisiin ja kohtaakin siellä jonkun kiinnostavan.
Itse olen tavanomaista lyhyempi nainen ja olen ihastunut ihan kaiken pituisiin. Mutta livenä tietenkin. Tiedän myös useita 175cm (tai lyhyempiä) kundeja, joilla on todella hyvännäköiset tyttöystävät. Kaupungilla näkee myös pariskuntia missä nainen on pidempi. Mutta tietty jos on itse epävarma ja kompensoi kokoaan esim. haukkumalla muita tai katkeroitumalla naisille, niin tuskin niitä treffikutsuja paljoa satelee livenäkään...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 175 on aika vähän miehelle, vaikka tavatessa tuskin olisikaan ongelma. Ongelma on enemmänkin se, että on hintelä/hoikka + lyhyt. Kuka haluaa rääpäleen? Epämiehekästä...
Rääpäleen. No ihan yhtä paljon kaikki yli bmi 20 naiset on läskejä. Ja onhan ne, jos tiukasti miettii kriteerejä. Itse olen kuitenkin armollisempi ja ymmärrän ihmisten erilaisuuden, ja voin jopa viehättyä vähän ylimääräisiä kilojakin keränneestä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:26"]
Oletko päässyt treffeille kertaakaan? Kuinka monelle olet tehnyt aloitteita?
[/quote]
Ap vastaapas tähän :-)