Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nettitreffailevat naiset etsivät juuri tämäntyyppisiä miehiä?

Vierailija
16.08.2014 |

Olen 30-vuotias mies. Harrastanut nettitreffejä satunnaisesti puolen vuoden ajan. 

Miksi netissä valtaosa naisista etsii nimenomaan pitkää ja "miehen kokoista" miestä? Itse olen 175cm pitkä, suht hoikka, ja netissä en kelpaa kellekään. Livenä sen sijaan olen seurustellut ihan nättien ja suosittujen naisten kanssa.

Mikä selittää sen, että netissä huomattavan suuri osa etsii sellaista satukirjojen fantasiaurosta? Ympärillä olevista ihmisistä 90% on kuitenkin ihan tavallisia ja pariutuvat silti (vaan eivät netin kautta).

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen keskipituus on 165 cm joten tuo 10 cm pituusero on ihan hyvä. Isäni oli muuten 174 cm eikä minusta mitenkään liian lyhyen näköinen. Minusta jos mies on reilusti alle 170 cm, sitten alkaa näyttää hassulle. Minä en kriteereissä pitäisi ap:n pituutta lainkaan huonona, olen itse juurikin tuon 165 cm.

Vierailija
62/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:09"]

Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Sellaista se netin arvostelumestoissa on, jos et ole ulkoisesti jotakin ihmeellistä, niin ei sinusta kukaan kiinnnostu. Lähestyin 178 cm miestä, eli keskivertoa lyhyempää, mutta koska naamani ei häntä viehättänyt jäin vastauksetta eikä halunnut tutustua minuun. Tulin myös siihen johtopäätökseen, ettei siellä moni edes etsi mitään, kunhan roikkuu ja nostattelee itsetuntoaan ym.

[/quote]

Mullekin sanoi netissä tapaamani, erittäin tavallisen näköinen, kokoinen ja pituinen mies, että ulkonäköni on "liian tavallinen", enkä sytytä häntä sen vuoksi seksuaalisesti. Oli hakemassa naista joka hänen sanojensa mukaan "herättäisi kadulla liikkuessa kateutta". Että sellaisia tapauksia ap on teissä miehissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:18"]

Ois kiva tietää ne sun itsesi määrittelemät kriteerit naiselle ;) 

[/quote]

Kaikki olen kelpuuttanut tähän asti. Olen lähtenyt sillä asenteella liikkelle, että livenä tutustuessa vasta tietää, minkälainen toinen ihminen todellisuudessa on. Siksi en ole tehnyt netissä karsintaa ulkonäön perusteella.

Vierailija
64/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse muodokas etten sanoisi rehevä, isorintainen ja 170 cm. En pidä korkkareita, mutta 4 cm koroilla on hyvä kävellä.

Miehen ei tarvitse olla pitkä ja salskea käyttääkseni omaa termiäsi, mutta lyhyt ja hintelä mies ei ole sellainen, jonka kainaloon haluan. Ihannemies olisi pitkä, harteikas ja vatsakkuus ei ole este.

En halua miestä, josta ei näy mitään, jos hän seisoo takanani. Luulen että aika moni nainen yhtyy mielipiteeseeni?

Vierailija
65/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mitä vikaa oli niissä hyvännäköisissä ja suosituissa naisissa, jotka tapasit netin ulkopuolella? onko pakko mennä ruikuttamaan nettiin, jos kerran sinulla on mahdollisuus myös tavata naisia livenä, niin näet heti miellyttääkö molemminpuolisesti?

Vierailija
66/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm, ja minusta 175 cm pitkä mies ei ole liian lyhyt.

Vierailija
67/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:21"]

Ois kiva tietää ne sun itsesi määrittelemät kriteerit naiselle ;) 

[/quote]

Kaikki olen kelpuuttanut tähän asti. Olen lähtenyt sillä asenteella liikkelle, että livenä tutustuessa vasta tietää, minkälainen toinen ihminen todellisuudessa on. Siksi en ole tehnyt netissä karsintaa ulkonäön perusteella.

[/quote]

Oletko päässyt treffeille kertaakaan? Kuinka monelle olet tehnyt aloitteita?

Vierailija
68/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Yllättävän moni tuntuu viestivän, että mies valitaan oman pituuden ja koon mukaan, eli miehen tulee olla isokokoinen, jotta itse näyttäisi pieneltä?

Voisiko tässä sitten olla kompastuskiveni nettitreffeillä? Netissä kun tositarkoituksella seuraa hakevat usein hieman rehevämmät naiset, ja ymmärrän hyvin, että en sytytytä heitä fyysisesti.

Tosimaailmassa olen seurustellut oikeastaan pääasiassa hoikkien naisten kanssa (luonnostaan mennyt niin, en siis ole mitenkään tietoisesti pyrkinyt tekemään karsintaa).

- ap

Vierailija
69/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:11"]

Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Sulla on kyllä tosi luotaantyöntävä asenne.

Ihan sellanen tieto, pitkät (ja lihaksikkaatkin) miehet on ihan tavallisia ihmisiä, joille kelpaa ne muutkin tavalliset naiset :D Pitkä mies on normaali siinä missä lyhytkin, kyse on mieltymyksistä.

[/quote]

Mitkä kaksoisstandardit :-D Mammoja nyt vaan ei sytytä 175cm mies, mutta ne isot miehet syttyy satavarmana pikku pullukoista. Ihmiset on niin tylsiä ja pinnallisia. 

Itse olen reilu 180 pitkä hoikka nainen ja mieheni on n 175 hoikka mies. Kyllä kipinöi, koska kyse on jostain ihan muusta kuin senttien mittaamisesta ;-) Ap:ta kehotan myös karttamaan tätä tylsää massaa - on myös upeita naisia, jotka ovat kiinnostuneempia siitä mitä ajattelet ja mitä teet, kuin siitä miltä he näyttävät vierelläsi. Puspus!

[/quote]

Ahaa eli nyt lyhyet naiset ovat pulleita ja pitkät hoikkia? Ja naisen ei tule olla kiinnostunut pitkästä miehestä, vaikka pitkä mies olisi kiinnostunut hänestä - koska ei voi pitää paikkaansa, että mies kuitenkaan olisi kiinnostunut. Selvä juttu. Ei muuta kuin lyhyt mies sitten! :D

Vierailija
70/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:25"]

ap, mitä vikaa oli niissä hyvännäköisissä ja suosituissa naisissa, jotka tapasit netin ulkopuolella? onko pakko mennä ruikuttamaan nettiin, jos kerran sinulla on mahdollisuus myös tavata naisia livenä, niin näet heti miellyttääkö molemminpuolisesti?

[/quote]

Suhteet päättyivät aikanaan. Kaikista jäänyt kuitenkin ihan hyvät muistot. Nyt olen pitkästä aikaa taas "vapailla markkinoilla" ja koska ikää on tullut lisää, kaveripiiri pienentynyt ja tuntuu siltä, että nettitreffit ovat nyt ainoa järkevä vaihtoehto seuranhaulle.

- ap

Vierailija
71/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja mulle riittää, että mies on mua pidempi. Treenaan kanssa paljon ja oon lihaksikas, ja jotenkin vaan tuntuu hassulta jos mulla on isommat lihakset kuin miehellä. Sen lisäksi mulla on syömishäiriötaustaa ja todella hoikan miehen seurassa tuntisin itseni lihavaksi.

Eiköhän meillä jokaisella oo syymme :)

Vierailija
72/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa itselleen mahdollisimman hyvän miehen.

Vierailija
73/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:27"]

Tosimaailmassa olen seurustellut oikeastaan pääasiassa hoikkien naisten kanssa (luonnostaan mennyt niin, en siis ole mitenkään tietoisesti pyrkinyt tekemään karsintaa).

- ap

[/quote]

Ahhahhhah XD Ap seurustellut ihan sattumalta hoikkien naisten kanssa, itse ei oo heitä valinnut. Joo, no minäkin voin yhtä hyvin sanoa, että ihan sattumalta olen seurustellut pitkien miesten kanssa... Sinulla on ap tietty mieltymys naisten suhteen, ymmärrä siis se, että naisillakin on omat mieltymyksensä.

Vierailija
74/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:16"]

- ap

[/quote]

Sellaista se netin arvostelumestoissa on, jos et ole ulkoisesti jotakin ihmeellistä, niin ei sinusta kukaan kiinnnostu. Lähestyin 178 cm miestä, eli keskivertoa lyhyempää, mutta koska naamani ei häntä viehättänyt jäin vastauksetta eikä halunnut tutustua minuun. Tulin myös siihen johtopäätökseen, ettei siellä moni edes etsi mitään, kunhan roikkuu ja nostattelee itsetuntoaan ym.

[/quote]

Mullekin sanoi netissä tapaamani, erittäin tavallisen näköinen, kokoinen ja pituinen mies, että ulkonäköni on "liian tavallinen", enkä sytytä häntä sen vuoksi seksuaalisesti. Oli hakemassa naista joka hänen sanojensa mukaan "herättäisi kadulla liikkuessa kateutta". Että sellaisia tapauksia ap on teissä miehissä.

[/quote]

Mä tapasin Suomi24:n kautta monta vuotta sitten yhtä miestä, joka sanoi ensitreffeillä, et oon ulkonäöltäni sellainen jota ei muista enää sen jälkeen kun treffit on ohitse :D Olen 164 cm pitkä, 56 kg, blondi, normaalit kasvot. Mies itse oli erittäin tavallinen, maantienharmaahiuksinen, paksuhko silmälasipäinen insinööri,  joka on roikkunut samalla profiililla S24:ssa ilmeisesti jo vuosia, tarkistin äsken että siellä se sama mies on edelleen!

Vierailija
75/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Yllättävän moni tuntuu viestivän, että mies valitaan oman pituuden ja koon mukaan, eli miehen tulee olla isokokoinen, jotta itse näyttäisi pieneltä?

Voisiko tässä sitten olla kompastuskiveni nettitreffeillä? Netissä kun tositarkoituksella seuraa hakevat usein hieman rehevämmät naiset, ja ymmärrän hyvin, että en sytytytä heitä fyysisesti.

- ap

[/quote]

Siltähän se tosiaan tässä kuulostaa, että naisten mielestä tärkein kriteeri miehelle on se, että tämä saa naisen näyttämään mahdollisimman hyvältä o_O Suosittelen hakemaan seuraa porukasta, jolla on parempi itsetunto ja muita mielenkiinnon kohteita. Ja naiset, miksi pitää näyttää pieneltä? Miksei voi olla iso ja ihana?

Vierailija
76/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:34"]

- ap

[/quote]

Siltähän se tosiaan tässä kuulostaa, että naisten mielestä tärkein kriteeri miehelle on se, että tämä saa naisen näyttämään mahdollisimman hyvältä o_O Suosittelen hakemaan seuraa porukasta, jolla on parempi itsetunto ja muita mielenkiinnon kohteita. Ja naiset, miksi pitää näyttää pieneltä? Miksei voi olla iso ja ihana?

[/quote]

Koska mä en halua, ok? Eikä mun oo pakko.

Vierailija
77/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

[/quote]

[/quote]

Olen juuri tälläinen iso ja ihana stadin friidu, mutta jos laitan kokovartalokuvan ja painoni deittiprofiiliini, niin minuun ottaa yhteyttä vain peräkyliltä kotoisin olevat 20 vuotta vanhemmat sinkkumiehet, joiden koulutustaustassa on kaksi vuotta kiertokoulua ja lempiharrastus on traktorilla ajo.

Vierailija
78/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhhah XD Ap seurustellut ihan sattumalta hoikkien naisten kanssa, itse ei oo heitä valinnut. Joo, no minäkin voin yhtä hyvin sanoa, että ihan sattumalta olen seurustellut pitkien miesten kanssa... Sinulla on ap tietty mieltymys naisten suhteen, ymmärrä siis se, että naisillakin on omat mieltymyksensä.

[/quote]

Totta kai minä sen ymmärrän, että ihmisillä eri mieltymyksiä on :) Se suuri kysymys tässä ketjussa on, että miksi juuri nettitreffailevat naiset etsivät isokokoista miestä, kun taas livenä tavattaessa monelle tuntuu kelpaavan ihan normaalimitoissa oleva mies?

Vierailija
79/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:11"]

- ap

[/quote]

Sulla on kyllä tosi luotaantyöntävä asenne.

Ihan sellanen tieto, pitkät (ja lihaksikkaatkin) miehet on ihan tavallisia ihmisiä, joille kelpaa ne muutkin tavalliset naiset :D Pitkä mies on normaali siinä missä lyhytkin, kyse on mieltymyksistä.

[/quote]

Mitkä kaksoisstandardit :-D Mammoja nyt vaan ei sytytä 175cm mies, mutta ne isot miehet syttyy satavarmana pikku pullukoista. Ihmiset on niin tylsiä ja pinnallisia. 

Itse olen reilu 180 pitkä hoikka nainen ja mieheni on n 175 hoikka mies. Kyllä kipinöi, koska kyse on jostain ihan muusta kuin senttien mittaamisesta ;-) Ap:ta kehotan myös karttamaan tätä tylsää massaa - on myös upeita naisia, jotka ovat kiinnostuneempia siitä mitä ajattelet ja mitä teet, kuin siitä miltä he näyttävät vierelläsi. Puspus!

[/quote]

Ahaa eli nyt lyhyet naiset ovat pulleita ja pitkät hoikkia? Ja naisen ei tule olla kiinnostunut pitkästä miehestä, vaikka pitkä mies olisi kiinnostunut hänestä - koska ei voi pitää paikkaansa, että mies kuitenkaan olisi kiinnostunut. Selvä juttu. Ei muuta kuin lyhyt mies sitten! :D

[/quote]

No tuota, ei ihan :-) Hyvä yritys kuitenkin. Mitäpä jos lyhyt/pitkä/keskimittainen voisi olla pullean/hoikan/lihaksikkaan pitkän/lyhyen/keskimittaisen kanssa ihan vapaasti, ilman että toinen osapuoli saa toisen "näyttämään isolta" tai toisen osapuolen tehtävä on saada toinen näyttämään mahdollisimman hyvältä. Iso nainen ei sitten varmaan saisi hengailla muutenkaan pienikokoisempien kanssa?

Relatkaa vähän! Ottakaa selvää ihmisestä, sen arvoista, tekemisistä ja toiminnasta, älkääkä sulkeko kategorisesti ulkopuolelelle JONKIN KOKOISIA ihmisiä... 

Vierailija
80/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne netissä naistaan etsivät miehetkin hakee rinnalleen niitä mallin pituisia ja näköisiä naisia, vaikka itse olisivat pieniä ja pyyleviä. Olen 160cm pitkä nainen ja kävin taannoin treffeillä miehen kanssa, joka profiilissaan väitti olevansa 170cm, totuus oli, että tyyppi oli minua lyhyempi, ehkä 155cm. No, en antanut asian häiritä, mitä pituudesta, jos on muuten mukava. Paljastui, että kaveri oli itseään täynnä oleva lääkäri. Koko tapaamisen ajan narisi, miten hänen kuuluisi saada pitkä ja kaunis nainen, mutta naiset katsovat vain ulkonäköä. Yllätyin, kun pyysi mut toistamiseen treffeille. Sitten hän sanoi suoraan, että halusi tavata mut uudelleen vain, jotta pääsisi avoautoni kyytiin. Että turha soimata vaan naisia.