Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on teoria lihavuudesta henkilöllä joka ennen ollut hoikka.

Vierailija
03.09.2014 |

En väitä että tämä selittää kaikki tapaukset mutta ainakin osan. Jos muodonmuutos on ilmeinen, uskon että kyseessä on piilotajuinen (tai jopa tiedostettu) halun kohteen menettäminen - kumppanin välinpitämättömyys tai syrjähyppy, ystävän, puolison tai sukulaisen loukkaus tai selänkääntäminen - ja absurdi paisuminen, oman kehon lihottaminen, on yritys pelastautua, varjella omaa psyykeä uusilta pettymyksiltä tai eroottisilta kokemuksilta. Oman kehon luoma muuri suojaa nimettömiltä uhilta tehdessään lähestymisyritykset symbolisesti ja joskus konkreettisestikin mahdottomiksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin laihempi sain enemmän huomiota, sen jälkeen kun koin pettymyksiä ihmissuhteissa en enää jaksanut välittää ulkomuodostani, joten läskimpänä on saanut olla täysin rauhassa kun kukaan ei enää lähesty eikä luonteella ole sen suurempaa arvoa ollut aiemminkaan.

Vierailija
2/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päde ainakaan minuun tuo teoriasi, ei sinne päinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valmis uskomaan teoriasi osuvuuteen. (Ilmeisesti myös tuo alapeukuttaja, tunnistamisen kipuilua?) Ja olen itsekin miettinyt joskus jotain saman suuntaista.

Vierailija
4/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Lihavana kukaan ei lähesty. Kukaan ei flirttaa eikä kukaan ehdottele. Ei tarvi torjua ehdotuksia

Vierailija
5/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
6/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:20"]

[/quote]

Joo mulla meni kans ihan päinvastoin, mies petti ja mä laihduin kahdessa päivässä 10kg.. tosin olin normaalipainoinen laihtumisen alkaessa, 0-kokoa sit loppujen lopuksi.

Vierailija
7/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eei kyllä ne donitsit on vaan nii pirun hyviä. Se tunne kun heräät aamulla suupielet sokerissa valtavan donitsivuoren huipulta ja ensin oot sillee et huh mitäs eilen oikein tapahtu ja sit kaikki ne nautinnon hetket palaa takas mieleen.

Vierailija
8/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oikeassa.

Vierailija
9/9 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:20"]

[/quote]

Joo mulla meni kans ihan päinvastoin, mies petti ja mä laihduin kahdessa päivässä 10kg.. tosin olin normaalipainoinen laihtumisen alkaessa, 0-kokoa sit loppujen lopuksi.

[/quote]

voin vain ihmetellä sisälukutaidon puutetta