Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nettitreffailevat naiset etsivät juuri tämäntyyppisiä miehiä?

Vierailija
16.08.2014 |

Olen 30-vuotias mies. Harrastanut nettitreffejä satunnaisesti puolen vuoden ajan. 

Miksi netissä valtaosa naisista etsii nimenomaan pitkää ja "miehen kokoista" miestä? Itse olen 175cm pitkä, suht hoikka, ja netissä en kelpaa kellekään. Livenä sen sijaan olen seurustellut ihan nättien ja suosittujen naisten kanssa.

Mikä selittää sen, että netissä huomattavan suuri osa etsii sellaista satukirjojen fantasiaurosta? Ympärillä olevista ihmisistä 90% on kuitenkin ihan tavallisia ja pariutuvat silti (vaan eivät netin kautta).

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:42"]

En ole lyhyt. En vain pidä pinnallisista paskaämmistä, jotka vaativat mieheltä sitä ja tätä ominaisuutta mutta eivät sallisi miehille vastaavanlaisia toiveita.

Hoikka, lyhyt ja isorintainen, muunlainen ei kelpaa.

[/quote]

Ei täällä kukaan muu tunnu toisten haluamia ominaisuuksia dissaavan kuin ne miehet, jotka ei joidenkin naisten vaatimuksia täytä.

Mulla on aika tarkat ja tietyt asiat mitkä muhun miehessä ulkoisesti ja sisäisesti vetoaa, sama sallittakoon miehille naisten suhteen :)

Jos joku mies haluaa hoikan, lyhyen ja isorintaisen naisen, fine. Mä haluan pitkän, lihaksikkaan ja älykkään miehen, fine. Kumpikin etsiköön haluamansa, se siitä.

Vierailija
42/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa minkä tahansa pituinen mies. En ole vielä kieltäytynyt treffeistä kenenkään ulkonäön takia.

Haluaisin miehin, joka olisi älykäs ( ei tartte olla mikään Einstein) ja sympaattinen.

Ongelma on vain siinä, että miehille kelpaa vain mallinmitoissa oleva nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 172cm pitkä, mieheni 170cm. Kuulemma silti ollaan hyvännäkönen pari. Tavattiin 5v sitten netissä. En olisi kiinnittänyt itseäni lyhyempään mieheen muualla huomiota, mutta kun netissä kaikki muu kolahti, ei pituudella ollut enää väliä :)

Vierailija
44/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tavallisennäköiset miehet tuntuvat hakevan jotain mallia itselleen, olen naamaltani tavis ja kroppa hoikka tiimalasinmallinen, treenattukin. Hiukset on pitkät ja tarvittaessa osaan kyllä meikata itseni edustuskuntoon. Mutta ei, pitää olla malli kelvatakseen. 

Itselleni kelpaa ihan tavallisennäköinen mies, pituus on minulle varsin yhdentekevä ominaisuus. Mutta järkeä pitää päästä löytyä ja kyky keskustella. En minä mitään tuppisuuta jaksaisi kovin pitkään katsella. 

Vierailija
45/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 175 on aika vähän miehelle, vaikka tavatessa tuskin olisikaan ongelma. Ongelma on enemmänkin se, että on hintelä/hoikka + lyhyt. Kuka haluaa rääpäleen? Epämiehekästä...

Vierailija
46/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintelä mies näyttää kukkakepiltä, varsinkin jos nainen pieni ja pyöreä. jos minulla on mahdollisuus valita profiilien perusteella, niin tietysti valitsen sen, jonka rinnalla minä näytän parhaimmalta.

Vierailija
47/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies pitää olla pitkä ja lihaksikas muuten se näyttää nössöltä

Vierailija
48/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesihanteeseen ei kanssa yhtään kuulu hintelä ja hoikka mies. Niissä ei nyt vaan oo mitään seksuaalista vetovoimaa muhun. Kai sitä aina vois yrittää, mutta vähän tylsä lähteä treffeille sillä ennakkoajatuksella, että toinen ei yksinkertaisesti fyysisesti vaan oo sun makuun.

Vierailija
49/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumiehet ei vaan sytytä, kun tarjontaa on muistakin. Sehän netissä on vikana.

Vierailija
50/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan 175 cm aika lyhyt miehelle pituudeksi.

Naisilla on eri kriteerejä, en sinuna tulkitsisi niin jäykästi naisten deittiprofiileissa olevia pituuskriteerejä. Kerta olet seurustellut aiemminkin on sinussa lyhyttä pituutta kompensoivia puolia runsaasti, ei kannata olla kauhean neuroottinen näissä jutuissa.

Vierailija
51/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

Vierailija
52/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:09"]

Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Sulla on kyllä tosi luotaantyöntävä asenne.

Ihan sellanen tieto, pitkät (ja lihaksikkaatkin) miehet on ihan tavallisia ihmisiä, joille kelpaa ne muutkin tavalliset naiset :D Pitkä mies on normaali siinä missä lyhytkin, kyse on mieltymyksistä.

Vierailija
53/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm ja käytän usein 6-8cm korkokenkiä. Minulle tulisi jättimäinen olo seurassasi. Haluan tuntea itseni pieneksi ja naiselliseksi, parhaiten se onnistuu pitkän, harteikkaan miehen kanssa.

Sitä en tosin ymmärrä, miksei joku lyhyempi nainen voisi sinusta kiinnostuakin, JOS olet kiva tyyppi...

Vierailija
54/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sopisit ulkoisesti hyvin mun miesihanteeseeni, mutta mulla on jo kaltaisesi mies:) En minäkään ole tajunnut miksi se pitkä ja muutenkin iso mies on niin monen ihanne, mutta naisena se ei minua haittaa: Moni nainen oli kävellyt tuon minun kultakimpaleeni ohi, kun oli melko lyhyt ja "hintelä" ja jätti hänet minulle löydettäväksi.

Toivottavasti sinäkin löydät oman rakkaasi. Yksi kaverini etsi ja deittaili aikansa lihaksikkaita isompikokoisia miehiä, mutta niin vain lopulta vakiintui lyhyemmän ja hoikemman kanssa. Minkä ikäisiä naisia etsit? Minusta tuntuu, että kolmikymppisinä naiset alkavat painottaa enemmän muitakin kuin ulkoisia asioita miehissä? Kokeile etsiä itsesi ikäisi ja vähän vanhempia?

Vierailija
55/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:11"]

- ap

[/quote]

Ihan sellanen tieto, pitkät (ja lihaksikkaatkin) miehet on ihan tavallisia ihmisiä, joille kelpaa ne muutkin tavalliset naiset :D Pitkä mies on normaali siinä missä lyhytkin, kyse on mieltymyksistä.

[/quote]

peesaan tätä aapeelle vastaajaa. valitsevathan miehetkin ulkonäön perusteella. Tuskin itsekään kirjoitat naiselle joka kuvailee olevansa 140kg ja neljän lapsen yh, vaikka ikäkriteereihin mahtuisikin.

Vierailija
56/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on niin paljon miehiä, jotka etsivät seuraa että naisilla on varaa nirsoilla.

http://rakasstacy.blogspot.fi/2014/07/panokaveri-netin-kautta.html

Vierailija
57/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

[/quote]

Sellaista se netin arvostelumestoissa on, jos et ole ulkoisesti jotakin ihmeellistä, niin ei sinusta kukaan kiinnnostu. Lähestyin 178 cm miestä, eli keskivertoa lyhyempää, mutta koska naamani ei häntä viehättänyt jäin vastauksetta eikä halunnut tutustua minuun. Tulin myös siihen johtopäätökseen, ettei siellä moni edes etsi mitään, kunhan roikkuu ja nostattelee itsetuntoaan ym.

Vierailija
58/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:09"]Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Mä olen 168/58, kiinteä, pyöreäpeppuinen, pitkät kauniit hiukset, kasvoista nätti, laitettuna kaunis. Haluan pitkän miehen :) Oman ulkonäköni perusteella sellaisen "ansaitsen". Toki se pituus ei vielä mitään auta, jos tyyppi on kusipää.

Vierailija
59/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:00"]

Olen 30-vuotias mies. Harrastanut nettitreffejä satunnaisesti puolen vuoden ajan. 

Miksi netissä valtaosa naisista etsii nimenomaan pitkää ja "miehen kokoista" miestä? Itse olen 175cm pitkä, suht hoikka, ja netissä en kelpaa kellekään. Livenä sen sijaan olen seurustellut ihan nättien ja suosittujen naisten kanssa.

Mikä selittää sen, että netissä huomattavan suuri osa etsii sellaista satukirjojen fantasiaurosta? Ympärillä olevista ihmisistä 90% on kuitenkin ihan tavallisia ja pariutuvat silti (vaan eivät netin kautta).

[/quote]

Ois kiva tietää ne sun itsesi määrittelemät kriteerit naiselle ;) 

Vierailija
60/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:11"]

- ap

[/quote]

[/quote]

Mitkä kaksoisstandardit :-D Mammoja nyt vaan ei sytytä 175cm mies, mutta ne isot miehet syttyy satavarmana pikku pullukoista. Ihmiset on niin tylsiä ja pinnallisia. 

Itse olen reilu 180 pitkä hoikka nainen ja mieheni on n 175 hoikka mies. Kyllä kipinöi, koska kyse on jostain ihan muusta kuin senttien mittaamisesta ;-) Ap:ta kehotan myös karttamaan tätä tylsää massaa - on myös upeita naisia, jotka ovat kiinnostuneempia siitä mitä ajattelet ja mitä teet, kuin siitä miltä he näyttävät vierelläsi. Puspus!