Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nettitreffailevat naiset etsivät juuri tämäntyyppisiä miehiä?

Vierailija
16.08.2014 |

Olen 30-vuotias mies. Harrastanut nettitreffejä satunnaisesti puolen vuoden ajan. 

Miksi netissä valtaosa naisista etsii nimenomaan pitkää ja "miehen kokoista" miestä? Itse olen 175cm pitkä, suht hoikka, ja netissä en kelpaa kellekään. Livenä sen sijaan olen seurustellut ihan nättien ja suosittujen naisten kanssa.

Mikä selittää sen, että netissä huomattavan suuri osa etsii sellaista satukirjojen fantasiaurosta? Ympärillä olevista ihmisistä 90% on kuitenkin ihan tavallisia ja pariutuvat silti (vaan eivät netin kautta).

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:50"]

Pitkänä (190 cm), lihaksikkaana (urheilu-ura takana) miehenä ja nyt jo vakiintuneena voin sanoa, että tällä habituksella naisia pyöri ympärillä sekä netissä että livenä. On kauniita lyhyitä ja pitkiä naisia, mutta miksi te lyhyetkin naiset haluatte ison miehen? Kuulin selityksiä "tulee turvallinen olo", "näyttää mieheltä" jne. Mutta kun ei me eketä enää missään kuolamiesyhteiskunnassa, jossa mies joutuisi lihaksillaan perhettä ja naistaan puolustamaan :) En valita, mutta totean :) Vaimo on 177 cm, upeavartaloinen... Mutta hänessä ihastuin ja rakastuin älykkyyteen ja hyvään huumoriin. Niitä asioita ei voi netissä kuvailla vaikka treffipalstalla tapasimmekin. Häntä ennen ehdin tavata tusinan täydellistä näyttelyvaimoehdokasta, joilla oli käytöstavat kuin idiootilla ja älyä yhtä paljon kuin kultakalalla. Nahkoja ;) Kyllä se sopiva Joe Aversgellekin löytyy, vaikka vähän harmaampi hiirulainen, mutta pääkriteerinä on aina luonne ja käytös. Pitäisi vain alkaa siittämään alfa-jälkeläisiä ;)

[/quote]

Kuolamiesyhteiskunta :'D 

[/quote]

Oho! :D Tulipa hauska typo. Tää tabletilla kirjottelu ei oo ison miehen juttu :D

Vierailija
22/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin mies, n. 50v oli laittanut profiiliinsa youtube-linkin, ja kertoi haluavansa yhteydenottoja naisilta, jotka ovat videossa näkyvän kaltaisia: video oli jonkun venäläisen mallitypyn photaroitu musiikkivideo, nainen oli pitkä, hoikka nuori blondi, vahvasti meikattu. Pukeutunut tietenkin pieniin hepeniin.

Mies kertoi profiilissaan halunsa alkaa perheenperustamispuuhiin. Oma ulkonäkönsä oli tietenkin tavallinen silmälasipäinen tallukka, korkeasti koulutettu kylläkin, ehkä se on se seikka, että vaatia voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:06"]

Eräskin mies, n. 50v oli laittanut profiiliinsa youtube-linkin, ja kertoi haluavansa yhteydenottoja naisilta, jotka ovat videossa näkyvän kaltaisia: video oli jonkun venäläisen mallitypyn photaroitu musiikkivideo, nainen oli pitkä, hoikka nuori blondi, vahvasti meikattu. Pukeutunut tietenkin pieniin hepeniin.

Mies kertoi profiilissaan halunsa alkaa perheenperustamispuuhiin. Oma ulkonäkönsä oli tietenkin tavallinen silmälasipäinen tallukka, korkeasti koulutettu kylläkin, ehkä se on se seikka, että vaatia voi.

[/quote]

jep, kikatin sille ilmoitukselle jo pari kuukautta sitten. se video on ilmestynyt siihen vasta alkukesästä.

Vierailija
24/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:43"]Sitten hän sanoi suoraan, että halusi tavata mut uudelleen vain, jotta pääsisi avoautoni kyytiin.

[/quote]

:D apua mikä mies!

Vierailija
25/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:09"]

Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Sulla on kyllä tosi luotaantyöntävä asenne.

Ihan sellanen tieto, pitkät (ja lihaksikkaatkin) miehet on ihan tavallisia ihmisiä, joille kelpaa ne muutkin tavalliset naiset :D Pitkä mies on normaali siinä missä lyhytkin, kyse on mieltymyksistä.

[/quote]

peesaan tätä aapeelle vastaajaa. valitsevathan miehetkin ulkonäön perusteella. Tuskin itsekään kirjoitat naiselle joka kuvailee olevansa 140kg ja neljän lapsen yh, vaikka ikäkriteereihin mahtuisikin.

[/quote]

Jos lapsia ei olisi, kelpaisi minulle oikein hyvin. Minua ei ihmisten ulkonäkö kiinnosta vaan luonne.

[/quote]

miten yh-äitiys muka ihmisen luonteen pilaa? sinä olet itsekäs mies, ja se ei ole parisuhderintamalla mitenkään etu.

[/quote]

Edes me yh-miehet ei kelpuuteta yh-äitejä. Lapset naisella tarkoittavat ongelmia spontaanin seksin järjestämisessä, muuta vikaa niissä ei varsinaisesti ole. Tai joo en myöskään pidä ajatuksesta, että joutuisin jakamaan kotini vieraiden lasten kanssa. Naiset taas luonnostaan tykkää vieraistakin lapsista, joten ne on asian suhteen erilaisia kuin miehet. Tartten naista elämän kumppaniksi ja huolehtimaan mun kanssa kodista ja lapsista. Siksi en halua mitään ylimäärästä rasitetta naisen mukana.

[/quote]

Tähän on pakko yhtyä miehenä. Sinkkuaikoina treffailin paria yh mammaa, ihan kiska olivat niin hottiksia, vaikka peruskriteereissä en ikinä olisi päästänyt yh mammaa kullinmittaa lähemmäksi. Ja kyllä... Toisten penskat, se exien kans säätö lasten takia, tapaamiset. Ei ei ei! Kukas järkevä ei sitä ongelmavyyhtiä itselleen ota vapaaehtoisesti.

Vierailija
26/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:27"]

Kiitos vastauksista. Yllättävän moni tuntuu viestivän, että mies valitaan oman pituuden ja koon mukaan, eli miehen tulee olla isokokoinen, jotta itse näyttäisi pieneltä?

Voisiko tässä sitten olla kompastuskiveni nettitreffeillä? Netissä kun tositarkoituksella seuraa hakevat usein hieman rehevämmät naiset, ja ymmärrän hyvin, että en sytytytä heitä fyysisesti.

Tosimaailmassa olen seurustellut oikeastaan pääasiassa hoikkien naisten kanssa (luonnostaan mennyt niin, en siis ole mitenkään tietoisesti pyrkinyt tekemään karsintaa).

- ap

[/quote]

Siltähän se tosiaan tässä kuulostaa, että naisten mielestä tärkein kriteeri miehelle on se, että tämä saa naisen näyttämään mahdollisimman hyvältä o_O Suosittelen hakemaan seuraa porukasta, jolla on parempi itsetunto ja muita mielenkiinnon kohteita. Ja naiset, miksi pitää näyttää pieneltä? Miksei voi olla iso ja ihana?

[/quote]

Koska mä en halua, ok? Eikä mun oo pakko.

[/quote]

Ei ole, mutta itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on tuntuu hyvältä. Kokeile?

[/quote]

Aloitin jo vuosia sitten, kiitos kysymästä. Hyväksyn itseni naisena, joka pitää pitkistä miehistä. Kokeile sinäkin, miltä tuntuisi, jos ei yrittäisi väkisin muuttaa toisten mieltymyksiä ;)

[/quote]

Onnea sinulle! On hienoa, että olet löytänyt naiseutesi ytimen. Itse hyväksyn itseni naisena, joka pitää älykkäistä, kilteistä, toimeliaista, oikeudenmukaisista ja ahkerista miehistä. Pituudesta huolimatta.

En yritä muuttaa mieltymyksiäsi, mutta harmittaa niin monen hyvän miehen ja naisen puolesta, jotka eivät löydä toistaan, koska etsivät puolisoa mittanauhan kanssa. Ei se toki omaa elämääni heilauta.

[/quote]

Kauheasti kriteerejä sulla! Harmittaa niiden miesten puolesta, jotka eivät luonteensa puolesta vastaa sun listaa. Mistäs keksittäis nyt niille vaimot? Kyllä meidän naisten tehtävä on huolehtia tästä asiasta, eikä vain itsekkäästi valita omiin mieltymyksiin sopivaa puolisoa. Nyt kyllä liityn lassukoiden porukkaan!

[/quote]

Älä nyt hermostu! Eikö kuitenkin ole oikeudenmukaisempaa asettaa kriteerejä, joihin kukin voi halutessaan vaikuttaa? Jos ei kumppania löydy, on aina mahdollista petrata käytöstä? Lisäsenttejä pituussuuntaan on vaikeampi saada. Tulee mieleen entisen valmentajani paidan teksti (oli muuten iso mies): "Ok, olen läski! Sinä olet tyhmä. Minä voin kuitenkin aina laihduttaa." Vähän ilkeä juttu kyllä.

Pohjimmiltaan kyse lienee siitä, mitä pitää tärkeänä ja arvokkaana. Ja minkä asioiden uskoo tekevän itsensä onnelliseksi. Mun mielestä ihmiset kiinnittää liikaa huomiota ulkonäköön ja eritoten pituuteen, jolle ei kuitenkaan mitään voi. 

Sä olet eri mieltä ja se on ihan fine. 

Ajatusleikki vielä: Jos mä siirtyisin sun linjalle, joutuisin varmaan eroamaan miehestäni. Näytän tosiaan isolta hänen vierellään, kun sitä olen. Tunnenkin oloni isoksi. (Ja hyväksi, turvalliseksi, ihanaksi, seksikkääksi.) En siis ole valmis kokeilemaan. Jos sä kokeilet mun linjaani (ja mikäli olet sinkku), pääset vaan vähän useammille treffeille. Saat silti valita puolisosi ihan vapaasti isoista ja pienistä, niiden treffien jälkeen. 

Mutta ihan miten vaan :-)

Vierailija
27/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:06"]

[/quote]

jep, kikatin sille ilmoitukselle jo pari kuukautta sitten. se video on ilmestynyt siihen vasta alkukesästä.

[/quote]

Naureskelin sille itsekin, miten joiltakin voi puuttua sosiaalinen äly tyystin, ajatelin jopa, että kyse on vitsistä. Ukko oli käynyt kyttäämässä profiiliani, vaikka hain max. 38 v seuraa, itse olen 31.

Vierailija
28/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas alkoi yh-mollaus. Hohhoijaa.

Mä olen 173 ja mulle kelpais aivan loistavasti 175 mies. Ei edes kävisi mielessä että olisi liian lyhyt. Seksikkäimmät miehet kenen kanssa olen ollut ovat olleet noin 170-175. Mutta läskistä mä en tykkää yhtään. Ei tosin vielä ole deittiprofiilia, mutta ehkäpä piakkoin saan aikaiseksi. Mikä olis paras saitti?

Vierailija
29/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:09"]

Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Sulla on kyllä tosi luotaantyöntävä asenne.

Ihan sellanen tieto, pitkät (ja lihaksikkaatkin) miehet on ihan tavallisia ihmisiä, joille kelpaa ne muutkin tavalliset naiset :D Pitkä mies on normaali siinä missä lyhytkin, kyse on mieltymyksistä.

[/quote]

peesaan tätä aapeelle vastaajaa. valitsevathan miehetkin ulkonäön perusteella. Tuskin itsekään kirjoitat naiselle joka kuvailee olevansa 140kg ja neljän lapsen yh, vaikka ikäkriteereihin mahtuisikin.

[/quote]

Jos lapsia ei olisi, kelpaisi minulle oikein hyvin. Minua ei ihmisten ulkonäkö kiinnosta vaan luonne.

[/quote]

miten yh-äitiys muka ihmisen luonteen pilaa? sinä olet itsekäs mies, ja se ei ole parisuhderintamalla mitenkään etu.

[/quote]

Edes me yh-miehet ei kelpuuteta yh-äitejä. Lapset naisella tarkoittavat ongelmia spontaanin seksin järjestämisessä, muuta vikaa niissä ei varsinaisesti ole. Tai joo en myöskään pidä ajatuksesta, että joutuisin jakamaan kotini vieraiden lasten kanssa. Naiset taas luonnostaan tykkää vieraistakin lapsista, joten ne on asian suhteen erilaisia kuin miehet. Tartten naista elämän kumppaniksi ja huolehtimaan mun kanssa kodista ja lapsista. Siksi en halua mitään ylimäärästä rasitetta naisen mukana.

[/quote]

Tähän on pakko yhtyä miehenä. Sinkkuaikoina treffailin paria yh mammaa, ihan kiska olivat niin hottiksia, vaikka peruskriteereissä en ikinä olisi päästänyt yh mammaa kullinmittaa lähemmäksi. Ja kyllä... Toisten penskat, se exien kans säätö lasten takia, tapaamiset. Ei ei ei! Kukas järkevä ei sitä ongelmavyyhtiä itselleen ota vapaaehtoisesti.

[/quote]

Jos sulla itselläsikin on lapsia, niin miksi oletat että naisen pitää sietää nuo samat rasitteet mukisematta? Olet ihan yhtä huono valinta kumppaniksi sinäkin, jos olet isä. Sitä paitsi, kaikilla ei ole säätämisiä exien kanssa, useimmilla eronneilla on ihan toimiva yhteishuoltajuus. 

Vierailija
30/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-34-kokoinen, 165-senttinen nainen ja mieheni samanpituinen, lihaksikas ja komea ja löytyi vierelleni (ja päälle ja alle ja taakse ja eteen jne. ) netin kautta. Mies on mielestäni ihan törkeän komea mutta se ei suinkaan ole suhteessamme oleellisinta.

Vierailija
31/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille ilmeisesti ikä on pahempi kompleksi kuin pituus. Mä nimittäin kerran tapasin miestä, joka valehteli netissä iäkseen 36 vuotta, vaikka treffeillä selvisi että hän oli oikeasti 54-vuotias. En tunnistanut häntä, vaan säikähdin kun vastaan tuli kolmevitosen sijaan kuusikymppisen näköinen äijänkäppänä. Treffeillä hän haukkui omanikäisensä naiset vanhoiksi akoiksi ja kauhisteli sitä, että ei voisi ikinä deittailla yli 40-vuotiaita. Kommentoin, että onhan hän itse kuitenkin jo yli viisikymppinen (ja että se oli epäreilua salata), niin mies alkoi HUUTAA että ei ole, että hän on sekä mieleltään että vartaloltaan kolmevitonen mies, vaikka onkin syntynyt aiemmin kuin muut 35-vuotiaat. En ole koskaan tavannut yhtä hullua tyyppiä!

Vierailija
32/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynnyt kaltaistesi kanssa kahvilla jonkun kerran. Ei vaan sytytä ei. Olen itse 167cm ja 52kg ja mulle tulee valaskala olo tuollaisen kukkakepin rinnalla. Mä haluan pitkän miehen jolla on lihaa luiden ympärillä. Tosi mies painaa yli 90kg, loput punnitaan neuvolassa....

Vierailija
33/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:02"]hintelä mies näyttää kukkakepiltä, varsinkin jos nainen pieni ja pyöreä. jos minulla on mahdollisuus valita profiilien perusteella, niin tietysti valitsen sen, jonka rinnalla minä näytän parhaimmalta.

[/quote]

Samoin yli 165-senttinen ja yli 50-kiloinen nainen näyttää sotanorsulta, jota kukaan fiksu mies ei edes harkitse.

Vierailija
34/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä puolestani kävin omanikäiseni miehen kanssa treffeillä, mies olisi halunnut jatkaa pidempäänkin koska viihtyi kanssani, mutta kun kooltaan oli kuin rippikoululainen, niin meistä olisi syntynyt äiti-poika-vaikutelma - ja sen käsityksen sain myös henkisestä tasostaan kun perääni kyseli kieltäytymisen jälkeen.

Vierailija
35/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:09"]Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Siksi koska olen itse mallin mitoissa ;)

Vierailija
36/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:02"]hintelä mies näyttää kukkakepiltä, varsinkin jos nainen pieni ja pyöreä. jos minulla on mahdollisuus valita profiilien perusteella, niin tietysti valitsen sen, jonka rinnalla minä näytän parhaimmalta.

[/quote]

Samoin yli 165-senttinen ja yli 50-kiloinen nainen näyttää sotanorsulta, jota kukaan fiksu mies ei edes harkitse.

[/quote]

taas joku pikkumies uhoaa.

Vierailija
37/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole lyhyt. En vain pidä pinnallisista paskaämmistä, jotka vaativat mieheltä sitä ja tätä ominaisuutta mutta eivät sallisi miehille vastaavanlaisia toiveita.

Hoikka, lyhyt ja isorintainen, muunlainen ei kelpaa.

Vierailija
38/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole lyhyt. En vain pidä pinnallisista paskaämmistä, jotka vaativat mieheltä sitä ja tätä ominaisuutta mutta eivät sallisi miehille vastaavanlaisia toiveita.

[/quote]

"kukaan fiksu mies ei halua" oli argumenttisi. sinulle siis kelpaa.

Vierailija
39/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Missä on sanottu, että naiset eivät salli miehille vastaavia toiveita? Ei täällä niin ole väitetty. Olet niitä miehiä, jotka vetävät herneen nenään siitä että nainen vaatii yhtään mitään ja se oikeuttaa tietenkin haukkumaan naiset.

Vierailija
40/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sä siis olet mielestäsi ihan reilu ja mukava tyyppi ja vaadit naisilta kohtuullisia ominaisuuksia, mutta jos naiset vaatii vastaavasti mitään miehiltä niin ne on "pinnallisia paskaämmiä". Ah, niin tyypillinen pienikokoinen suomimies ♥