Aion tehdä testin miehelleni.
Lähetän prepaid-numerosta hänelle viestin esiintyen jonain hemaisevana pimuna, joka on kiinnostunut miehen seurasta. Haluan tietää miten mies reagoi tälläiseen. Ja turha tulla tähän mussuttamaan mitään, meillä on luottamus nollassa miehen sekoilujen takia ja pohdin eroa päivittäin.. tämä nyt vaan tälläinen "last chance"..
En nyt vaan millään keksi mikä olis uskottava "aloitus" tälle, eli mitä kirjoitan ensimmäiseen viestiin...
Kommentit (181)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:02"]
Ettekö tunnista mies28 kirjoitustyyliä? Samat jutut ja samanlainen kirjoitustapa pienine alkukirjaimineen ja kaksi virkettäper rivi tyylillään.
[/quote]
jos meinaat viestiä nro 67 niin se olin kylläkin minä, 25v nainen. :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:02"]
Ettekö tunnista mies28 kirjoitustyyliä? Samat jutut ja samanlainen kirjoitustapa pienine alkukirjaimineen ja kaksi virkettäper rivi tyylillään.
[/quote]
jos meinaat viestiä nro 67 niin se olin kylläkin minä, 25v nainen. :)
[/quote]
Enpä ois uskonu et mun ikänen voi olla noin juntti. -ohis
Ap, tule kertomaan miten homma eteni. Mielummin totuus kuin ikuinen löysässä hirressä roikkuminen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:06"]
Jokainen mies hujahtaa tallaiseen testiin kun se on tehty oikein.
Jos testi pitaa tehda, on parempi vaan suoraan erota ilman peleja ja kusetuksia.
[/quote]
Väität siis, että jokainen mies pettää? Ja lankeaa johonkin halpaan tekstaripimatsuun? Enpä usko :)
Mä toivon, että ap saa mitä tilaa ja mies vastaa jotain irstasta.
Toivon myös miehen pettävän ap:tä urakalla.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:30"]
Mä toivon, että ap saa mitä tilaa ja mies vastaa jotain irstasta.
Toivon myös miehen pettävän ap:tä urakalla.
[/quote]
se olisi tuolle lehmälle aivan oikea rangaistus mielenvikaisuudestaan
En kyllä itse tekisi tuota temppua. Minun kanssa ei ole kuin yksi ainoa mahdollisuus. Sen, jos pilaa niin ovi on eteisessä. En itsekään tarvitse kuin yhden tilaisuuden, joten miksi alentuisin antamaan toisellekaan enempää? En kyllä löytäisi sydämessänikään tilaa toisiin mahdollisuuksiin. Eletään naiset ja miehet tätä elämää niin ettei tarvitse katua. Ap, jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:38"]Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.
En todellakaan haluaisi tuntea aloittajan kaltaista naista. Luulotautinen hullu jolla ei realiteetit ole hallussa ja etsii mielivaltaisesti itselleen syytä löytää vika miehestä vaikka on itse sairas. Mies on pettänyt luottamuksen, niin yksipuolinen esiintulo, että vähänkään loogista ajajttelukykyä omaava ymmärtää aloittajan mielenterveyden olevan luisumassa huolestuttavalle tasolle. Kehoittaisin hakemaan apua, sen sijaan, että sekoilet ja sekoitat oman elämäsi lisäksi muidenkin elämän.
[/quote]
Voin kertoa, ettei todellakaan kaikki suomityttöset ole näin sairaita!
Vaikka meilläkin on miehen kanssa ollut luottamuspulaa yms, niin ikinä ei ole edes mielessä käynyt tämmöinen alhainen ja halpa toiminta!!
Mut kyl tätä ketjua lukiessa alkaa hävettää olla suomalainen nainen.
[/quote]
*Ojentaa kunniamitalin*
Mitenköhän nyt koskaan kehtaat sanoa olevasi suomalainen. Voi itku.
[/quote]
Kyllä mä kehtaan ihan hyvin sanoa olevani suomalainen, mutta se ei silti poista sitä häpeää mitä tälläKIN hetkellä tunnen!! :D
Säälittävää toimintaa kyllä täällä eukoilta. Ja yllättäen mies on se pahuuden alku ja juuri, kun taas nainen tyypilliseen tapaansa marttyyri ja uhri. :D NOLOA!!!
[/quote]
Oletko kehari? Jos mies on alunperin pettänyt luottamuksen ja hajoittanut liiton lähes kappaleiksi, niin kyllä se minusta silloin on "pahuuden alku ja juuri".
[/quote]
Ja naisessahan ei koskaan ole vikaa!!! ;)
Kiitos kysymästä, veikkaan kyllä siellä päässä sen keharin olevan. Itse olen ihan terve ja fiksu nainen, joka ei nolaa itseään tuollisella 13 vuotiaan teinixin toilailuillaan!! :D
[/quote]
Jännä kun sun kirjoitustyylistä päätellen voisi hyvinkin kuvitella, että siellä on nyt joltain 13v kakaralta mennyt Demi ja av sekaisin... tule sitten takas uhoamaan kun sullakin on pari pientä lasta, asuntolaina ja yhteinen elämä jonkun kanssa ja olet saanut tietää että sua petetään.
[/quote]
Heh! Ja tiedät mistä, ettei mulla ole tuollaista?
Mulla eksä jäi kiinni pettämisestä ja arvaa mitä tapahtui? Me EROTTIIN! Se toki on tällä palstalla outo toimintatapa pettämisis asioissa. Tokihan ensimmäisenä aletaa tekee "testejä" ja heittäydytään kakaran kehitystasolle.
Ja kyllä vain, meillä oli lainat ja muksut. Vaan silti en nähnyt mitään aihetta alkaa "testailee" ukkoa, vaan se oli oven näyttö samantien ukolle.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:09"]Jos kokee oikeasti tarvetta kääntyä näin salamyhkäisiin perseilyihin ja pelata pelejä puolison tunteilla, koska se ehkä pettäisi tilaisuuden tullen.... Ap, sinä et ole valmis parisuhteisiin. Ihmiset eivät ole leluja. Ei tulisi kuuna päivänä mieleen lähteä testailemaan mieheni uskollisuutta millään lapsellisilla peleillä.
[/quote]
Korjaan tekstiäsi: ...koska se ehkä pettäisi uudestaan...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:05"]Sääliksi käy aloittajan miestä, voi kun hän löytäisikin rinnalleen naisen johon voisi luottaa ja joka ei olisi sairaalloisen mustasukkainen ja luulosairas. Anna miehesi mennä ja löytää elämäänsä onni oikean naisen kanssa, sinä et sitä ole missään nimessä.
Toivon miehellesi kaikkea hyvää ja sinulle aloittaja pelkkää paskaa, samoin kuin ketjun muillekin sairaille naikkosille.
[/quote]
Mies on kerran aijemmin jo petttänyt ap:n luottamuksen ja silti toivotat hänelle pelkkää hyvää?
[/quote]
Miehille toivotaan aina hyvää, vaikka olisivat tehneet mitä vain kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:48"]En kyllä itse tekisi tuota temppua. Minun kanssa ei ole kuin yksi ainoa mahdollisuus. Sen, jos pilaa niin ovi on eteisessä. En itsekään tarvitse kuin yhden tilaisuuden, joten miksi alentuisin antamaan toisellekaan enempää? En kyllä löytäisi sydämessänikään tilaa toisiin mahdollisuuksiin. Eletään naiset ja miehet tätä elämää niin ettei tarvitse katua. Ap, jätä se sika.
[/quote]
Ihanaa kun teille kaikki on noin vaaleanpunaista ja yksinkertaista :-) Voin kertoa, että useimmilla pariskunnills on myös sitä harmaata aikaa ja aallonpohjia siinä suhteessaan. Ruuhkavuodet, vauva-ajat, yritysten konkurssien jälkipyykit, velkaantumiset, masennukset ja stressit koettelevat monia parisuhteita ja kun kumpikaan ei jaksa tai pysty "kannattelemaan" sitä toista niin tukea voidaan turvautua hakemaan jostain muualta. Kyllä näistäkin koettelemuksista selviää jos tarpeeksi haluaa ja rakastaa sitä toista. Mutta en kyllä yhtään ihmettele avioerotilastojen kasvuja jos monet ovat vaan tuolla asenteella, että se on sitten kerrasta poikki ja ei mitään mahdollisuuksia keskustella enää mistään sen jälkeen. En puolustele pettämistä, mutta kyllä usein vikaa on kummassakin parisuhteen puoliskossa, ei ainoastaan siinä pettäjässä.
Peukut täältä yritykselle!
Olisi sittenkin helpompi FB:n kautta? Tekaiset feikkiprofiilin kuvineen päivineen, laitat privaviestiä ja katsot tarttuukö syöttiin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:38"]Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.
En todellakaan haluaisi tuntea aloittajan kaltaista naista. Luulotautinen hullu jolla ei realiteetit ole hallussa ja etsii mielivaltaisesti itselleen syytä löytää vika miehestä vaikka on itse sairas. Mies on pettänyt luottamuksen, niin yksipuolinen esiintulo, että vähänkään loogista ajajttelukykyä omaava ymmärtää aloittajan mielenterveyden olevan luisumassa huolestuttavalle tasolle. Kehoittaisin hakemaan apua, sen sijaan, että sekoilet ja sekoitat oman elämäsi lisäksi muidenkin elämän.
[/quote]
Voin kertoa, ettei todellakaan kaikki suomityttöset ole näin sairaita!
Vaikka meilläkin on miehen kanssa ollut luottamuspulaa yms, niin ikinä ei ole edes mielessä käynyt tämmöinen alhainen ja halpa toiminta!!
Mut kyl tätä ketjua lukiessa alkaa hävettää olla suomalainen nainen.
[/quote]
*Ojentaa kunniamitalin*
Mitenköhän nyt koskaan kehtaat sanoa olevasi suomalainen. Voi itku.
[/quote]
Kyllä mä kehtaan ihan hyvin sanoa olevani suomalainen, mutta se ei silti poista sitä häpeää mitä tälläKIN hetkellä tunnen!! :D
Säälittävää toimintaa kyllä täällä eukoilta. Ja yllättäen mies on se pahuuden alku ja juuri, kun taas nainen tyypilliseen tapaansa marttyyri ja uhri. :D NOLOA!!!
[/quote]
Oletko kehari? Jos mies on alunperin pettänyt luottamuksen ja hajoittanut liiton lähes kappaleiksi, niin kyllä se minusta silloin on "pahuuden alku ja juuri".
[/quote]
Ja naisessahan ei koskaan ole vikaa!!! ;)
Kiitos kysymästä, veikkaan kyllä siellä päässä sen keharin olevan. Itse olen ihan terve ja fiksu nainen, joka ei nolaa itseään tuollisella 13 vuotiaan teinixin toilailuillaan!! :D
[/quote]
Jännä kun sun kirjoitustyylistä päätellen voisi hyvinkin kuvitella, että siellä on nyt joltain 13v kakaralta mennyt Demi ja av sekaisin... tule sitten takas uhoamaan kun sullakin on pari pientä lasta, asuntolaina ja yhteinen elämä jonkun kanssa ja olet saanut tietää että sua petetään.
[/quote]
Heh! Ja tiedät mistä, ettei mulla ole tuollaista?
Mulla eksä jäi kiinni pettämisestä ja arvaa mitä tapahtui? Me EROTTIIN! Se toki on tällä palstalla outo toimintatapa pettämisis asioissa. Tokihan ensimmäisenä aletaa tekee "testejä" ja heittäydytään kakaran kehitystasolle.
Ja kyllä vain, meillä oli lainat ja muksut. Vaan silti en nähnyt mitään aihetta alkaa "testailee" ukkoa, vaan se oli oven näyttö samantien ukolle.
[/quote]
Ei käynyt mielessäkään esim. jutella tai keskustella tapahtuneesta? Lapsellisesti vaan osoitetaan toiselle ovea eikä välitetä lasten hyvinvoinnista tuon taivaallista? Teinierot on tollasia, kyllä aikuiset ihmiset pystyy keskustelemaan asiat läpi ja pohtimaan yhdessä miten tästä jatketaan. Itse tietysti koet olevasi pettäjän uhri, josa ei itsessään ole mitään vikaa?
mä en nyt bonjaa! aika lapsellista touhua. jos luottamus jo nolla, mihin tarvitset todisteita tai tommosta lapsellista pelleilyä? yksinkertaisesti ilman pelleilyä lähdet suhteesta ja pidät itses ihmisenä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:43"]
Mitä luulotautista jos 50% miehistä pettää? Naisilla luku oli joku 1/3 eli reilusti pienempi. Jos kukaan ei pettäisi ja ihmiset välittäisi toisistaan, ei kukaan alkaisi tällaiseen.
[/quote]Keskustelufoorumeilla esitetyistä prosenttiluvuista 99 % on revitty tilastokeskus Mieli & Kuvituksen supertietokoneesta, Per Seen Reiästä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]
Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.
[/quote]
sorry ap! mutta täällä saa jokainen lausua mielipiteensä, huolimatta siitä ettei se sinua miellytä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:48"]En kyllä itse tekisi tuota temppua. Minun kanssa ei ole kuin yksi ainoa mahdollisuus. Sen, jos pilaa niin ovi on eteisessä. En itsekään tarvitse kuin yhden tilaisuuden, joten miksi alentuisin antamaan toisellekaan enempää? En kyllä löytäisi sydämessänikään tilaa toisiin mahdollisuuksiin. Eletään naiset ja miehet tätä elämää niin ettei tarvitse katua. Ap, jätä se sika.
[/quote]
Ihanaa kun teille kaikki on noin vaaleanpunaista ja yksinkertaista :-) Voin kertoa, että useimmilla pariskunnills on myös sitä harmaata aikaa ja aallonpohjia siinä suhteessaan. Ruuhkavuodet, vauva-ajat, yritysten konkurssien jälkipyykit, velkaantumiset, masennukset ja stressit koettelevat monia parisuhteita ja kun kumpikaan ei jaksa tai pysty "kannattelemaan" sitä toista niin tukea voidaan turvautua hakemaan jostain muualta. Kyllä näistäkin koettelemuksista selviää jos tarpeeksi haluaa ja rakastaa sitä toista. Mutta en kyllä yhtään ihmettele avioerotilastojen kasvuja jos monet ovat vaan tuolla asenteella, että se on sitten kerrasta poikki ja ei mitään mahdollisuuksia keskustella enää mistään sen jälkeen. En puolustele pettämistä, mutta kyllä usein vikaa on kummassakin parisuhteen puoliskossa, ei ainoastaan siinä pettäjässä.
[/quote]Voi voi, on ihanaa, että löytyy vielä tällaisia sinisilmäisiä naisia! Mutta pidä periaatteesi vielä toistaiseksi, pidä ne kuitenkin omana tietonasi, sillä maailmalla saattaa olla yllätyksiä varattuna sinullekin ja silloin ei ole kiva jos on kuuluttanut ympäriinsä asiaa.
Teeskennelty rakkaus on muuttunut tulenpalavaksi vihaksi.