Aion tehdä testin miehelleni.
Lähetän prepaid-numerosta hänelle viestin esiintyen jonain hemaisevana pimuna, joka on kiinnostunut miehen seurasta. Haluan tietää miten mies reagoi tälläiseen. Ja turha tulla tähän mussuttamaan mitään, meillä on luottamus nollassa miehen sekoilujen takia ja pohdin eroa päivittäin.. tämä nyt vaan tälläinen "last chance"..
En nyt vaan millään keksi mikä olis uskottava "aloitus" tälle, eli mitä kirjoitan ensimmäiseen viestiin...
Kommentit (181)
Kokeile ensin itse hakea Akelta (vai Trafiko se nykyään on) rekkarilla se miehesi numero. Tietääkseni numeron näkemisen haulla voi estää. Ettei vain ole estänyt, jolloin selitys ei mene läpi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:48"]Kokeile ensin itse hakea Akelta (vai Trafiko se nykyään on) rekkarilla se miehesi numero. Tietääkseni numeron näkemisen haulla voi estää. Ettei vain ole estänyt, jolloin selitys ei mene läpi.
[/quote]
Teen tämän, kiitos vinkistä.
Aika huolestuttavaa, jos miehesi vastaa jollekin stalkkerille. Hmm..
No katsotaan nyt vastaako. Toivon tietysti että ei vastaisi niin saattais olla jotain tulevaisuutta vielä meillä jäljellä. Ap
Laitatko mulle kans jonku tollasen viestin, jos laitan numeron? Voisin vastatakin jotain...
t. mies.
Been there done that :) mut mä tekaisin fb profiilin ja sieltä otin yhteyttä. Mieshän meni mukaan juttuun ja treffit sovittiin. Oli miehen ilme näkemisen arvoinen kun minä astelin paikalle! Sen jälkeen pakkasin kamat ja lähdin.
Onko miehellä facebookia? Jos on, voisit tehdä feikkiprofiilin. Olisi ehkä rennompaa sitä kautta lähestyä. Tosin pitäs hommata kuvat ja ihmisiä kaverilistan täytteeksi. Työlästä.
Voivoivoi... Kyllä maailma vain on pullollaan toinen toistaan vittumaisempia ämmiä. ;) Tilaa nyt mieluummin sille joku horo sihteeriopistosta ja lopeta tollaset lapselliset viestittelyt.
T: M31w
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:36"]laita jotain että katsoit mua pitkään kaupassa ja selvitin numeron auton rekkarista. haluaisitko tavata?
[/quote]
Tää vois olla yka vaihtoehto!
[/quote]
tää olis hyvä siksi, että saa vaikutelman et mies olisi jo kiinnostuneesti katsonut tätä naista. onko auto miehen nimissä?
[/quote]
Entä jos mies tietää, ettei ole katsonut ketään päinkään kaupassa?
Ammattitaitoinen pettäjä ei mene näin halpoihin täkyihin vaan iskee ainoastaan kasvokkain.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:08"]Voivoivoi... Kyllä maailma vain on pullollaan toinen toistaan vittumaisempia ämmiä. ;) Tilaa nyt mieluummin sille joku horo sihteeriopistosta ja lopeta tollaset lapselliset viestittelyt.
T: M31w
[/quote]
Just näin. Huora suoraan ovelle. Kyllä se sillä aika nopeasti selviää, että kelpaako vieras vai ei.
Voithan laittaa myös että oletko se kiihottava sonni meidän lähipubista tv. Se pubiruusu.
Testasin nyt, niin auton rekkarilla saa miehen nimen ja nimellä sitten numeron selvitettyä. Eli se on nyt ok. Ajattelin tälläistä viestiä:
Moikka, katsoit mua eilen niin pitkään kaupassa että selvitin sun numeron auton rekkarista, kiinnostaisko tavata ihan tarkoituksella joku kerta? :)
Saa ehdottaa parempia jos toi tökkii? Ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:55"]No katsotaan nyt vastaako. Toivon tietysti että ei vastaisi niin saattais olla jotain tulevaisuutta vielä meillä jäljellä. Ap
[/quote]
Ei ole. Vaikka mies olisi uskollinen eikä välittäisi viestistä lainkaan, sinä olet tällä pelillä jo tuhonnut suhteenne. Jos mies on kunnollinen, joudut valehtelemaan hänelle loppuikäsi tästä leikistä. Jättäisin sut hetkessä, jos jäisit kiinni.
Kiitän onneani, etten tunne aloittajan kaltaisia ihmisiä.
Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.
Miehiä tuskin kiinnostaa mistä muija on numeron saanut jos kiinnostunut nainen viestittelee.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:12"]Testasin nyt, niin auton rekkarilla saa miehen nimen ja nimellä sitten numeron selvitettyä. Eli se on nyt ok. Ajattelin tälläistä viestiä:
Moikka, katsoit mua eilen niin pitkään kaupassa että selvitin sun numeron auton rekkarista, kiinnostaisko tavata ihan tarkoituksella joku kerta? :)
Saa ehdottaa parempia jos toi tökkii? Ap
[/quote] entäs jos mies onkin oikeasti katsonut pitkään jotain kamalaa kalkkunaa :D vesittyy koko juttu siihen. Laita mieluummin niin päin että nainen on katsellut miestä jne.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.
[/quote]
Ihan sama, mutta luuletko tosissasi, että saat luottamuksen rakennettua uudelleen rikkomalla itse luottamuksen?
Suhteenne on ohi, on säälittävää, ettet pysty hyväksymään sitä vaan yrität valhein keksiä tekosyyn miehen jättämiseen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:34"]
Lähetän prepaid-numerosta hänelle viestin esiintyen jonain hemaisevana pimuna, joka on kiinnostunut miehen seurasta. Haluan tietää miten mies reagoi tälläiseen. Ja turha tulla tähän mussuttamaan mitään, meillä on luottamus nollassa miehen sekoilujen takia ja pohdin eroa päivittäin.. tämä nyt vaan tälläinen "last chance"..
En nyt vaan millään keksi mikä olis uskottava "aloitus" tälle, eli mitä kirjoitan ensimmäiseen viestiin...
[/quote]
laita että: sain sun numeron kun kerran törmättiin/kaverilta, jäin miettimään asiaa ja halusin nyt ottaa yhteyttä. oletko vapaa tai haluaisitko lähteä kahville :)
ehkä miehesi on joskus antanut numeronsa jollekin
t. mies
[/quote]Ei heti mitään kahvitteluehdotuksia, vaan vedät ihan reilua tekstiviestiseksiä kehiin ja katsot miten mies reagoi. Laitat alkuesittelyjen jälkeen jotakin, että kuvittelet siellä kuinka hän tulisi luoksesi ja sinulla olisi päällä (keksi itse mikä miestäsi kiihottaisi) vaatteet ja kuinka kuvittelet, että mies alkaisi niitä riisumaan ja jotakin tällaista "hemaisevaa". Anna miehen tulla mukaan ja kirjoittavan itse miten hommaa jatkaisisi.