Kuinka kauan tuntemasi menestynyt, sporttinen, varakas 45+ mies ehti olla aidosti sinkkuna vai oliko uusi nainen jo vanhan suhteen aikana?
Omassa tuttavapiirissä yksi oli sinkkuna muutaman viikon, vaikka ei ehtinyt virallisesti erota. Toinen muutaman kuukauden, ei ehtinyt virallisesti erota. Ekan parisuhteen kariuduttua lyhyt parin kuukauden aito sinkkuaika molemmilla.
Kommentit (6)
Tunnen 46 v miehen joka on ollut sinkku ainakin 15 vuotta. Miehellä on omakotitalo, hyvä työ, asuu yksin. Mies harrastaa vain tapailusuhteita koska ei halua naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla nopea
Nopea kannattaa olla
Mun mies oli vähän alle puoli vuotta ja tapasi mut kun oli ekaa kertaa liittynyt deittisovellukseen.
Miesystäväni oli ollut ennen minua vapaa 3 v. Hänellä oli eron jälkeen todella paljon suhteita.
Kun tapasimme, oli aika ihmeissään siitä, ettei mm hänen kellonsa tehnyt minuun mitään vaikutusta ( häh !!!! ), tiesin merkin ka tiesin mitä noin maksaa.
Itse en suostunut siihen tapailee muita samaan aikaan. Kuvitteli ostamalla minulle jotain, kuittaa asian.
Viihtyi hyvin minun luona ja piti tosi paljon siitä, että hommasin hänelle fillarin, käytiin picnic illä ja olin panostanut siihen ottamalla mm viltin, servetit jne.
Etenkin hänen lapset olivat ihmeissään, kun sama naama on ja pysyy
Vierailija kirjoitti:
Tunnen 46 v miehen joka on ollut sinkku ainakin 15 vuotta. Miehellä on omakotitalo, hyvä työ, asuu yksin. Mies harrastaa vain tapailusuhteita koska ei halua naimisiin.
Tämä olisi minunkin valintani, jos ero tulisi. Lyhyitä tapilusuhteita, joiden ehdot olisi sovittu etukäteen. Mieluiten opiskelijanaisten kansaa. T, M50
Naisen pitää olla nopea