Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä testin miehelleni.

Vierailija
16.08.2014 |

Lähetän prepaid-numerosta hänelle viestin esiintyen jonain hemaisevana pimuna, joka on kiinnostunut miehen seurasta. Haluan tietää miten mies reagoi tälläiseen. Ja turha tulla tähän mussuttamaan mitään, meillä on luottamus nollassa miehen sekoilujen takia ja pohdin eroa päivittäin.. tämä nyt vaan tälläinen "last chance"..

En nyt vaan millään keksi mikä olis uskottava "aloitus" tälle, eli mitä kirjoitan ensimmäiseen viestiin...

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:18"]Täällä nämä petturinaiset ja miehet tutisee ajatellessaan edes mahdollisuutta, että lankeaisi tällaiseen. O ou, eikö mikään ole enää pyhää, edes pettäminen?

[/quote]

xD Siis OIKEASTIKO jo kun pitäisi pelätä kumppanin kakaramaisuutta!?

Vierailija
22/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:36"]nokia-insinöörithän suunnitteli huippuvuosina pikatekstareita nimenomaan miehille, joiden akoille piti vain vastata jotain, jotta voi jatkaa sitä mitä on oikeasti tekemässä - hahaaa :)

Tekstarin kait sai myös ajastetusti lähetettyä.

Kello 19.57 - piip piip - "Kulta, rakastan sua. Tulen kotia tunnin kuluttua, töissä kiire."

No, huvit sikseen. Kivaahan se on olla välillä vakooja :) Käy niin kuin leffassa True Lies ;)

[/quote]

Tuollainen sovellushan on jo olemassa.

t. nörttimmi 16v

[/quote]

Niin, eikös tuossa vähän niin kuin imperfektissä puhuttu?

[/quote]

Jep, muttei toi oo ainakaan Suomes kovin yleisessä käytössä, mutta USA:ssa kylläkin. Siellä tää sovellus myös menee kiinni, kun tunnistaa tietyn paikan wifi-verkon. Eli jos vaikka menee tyttöystävän luokse nii puhelin ei laita viestejä tyttöystävälle.

t. nörttimimmi

[/quote]

Miksi luulet, että ketään edes kiinnostaa?

[/quote]Minua ainakin kiinnosti. Kiitos :)

[/quote]

Nonni :)

Ja kyllä joitakin kiinnostaa. Etenkin miehiä, eihän k.o sovelluksella muuten olisi käyttäjiä.

t. nörttimimmi

[/quote]

Ai ei ole yleisessä käytössä, mitä vittua XDD kyllä minun älypuhelimellani vaan voi ajastaa tekstarit, ja ihan tavallinen älypuhelin tämä on.

[/quote]

En tarkoita tuota. K.o sovelluksessa on valmiit viestipohjat jne. En jaksa selittää. Google on ystävä.

t. nörttimimmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:13"]Kiitän onneani, etten tunne aloittajan kaltaisia ihmisiä.

[/quote]

kiitän onneani, etten tunne aloittajan miehen kaltaisia ihmisiä. t.kolmonen, ed.viesti myös minulta

[/quote] Mistä tiedät millainen ap:n mies on? Mistä tiedät, että ap:n mies olisi se kaiken paha suhteessa? Ap:han on oikea enkeli kun kieroilee miehensä selän takana

Vierailija
24/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.

[/quote]

Ihan sama, mutta luuletko tosissasi, että saat luottamuksen rakennettua uudelleen rikkomalla itse luottamuksen?

Suhteenne on ohi, on säälittävää, ettet pysty hyväksymään sitä vaan yrität valhein keksiä tekosyyn miehen jättämiseen.

[/quote]

Jep. Kiitos mielipiteestäsi, nyt voitkin varmasti lopettaa tämän ketjun seuraamisen ja kommentoinnin. Ja kyllä, itseasiassa olen aika varma että luottamukseni miestä kohtaan paranisi jos huomasin että se ei korvaansa lotkauta tälläselle viestille.

[/quote]

Minäminäminäminä.

Vittu, millaista ihmisjätettä tähänkin maahan mahtuu.

[/quote] Joku pettäjä siellä mussuttaa ;)

[/quote] Ja siellä mussuttaa toinen inhottava ämmä joka kieroilee ja juonittelee miehensä selän takana ;)

Vierailija
25/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.

[/quote]

Ihan sama, mutta luuletko tosissasi, että saat luottamuksen rakennettua uudelleen rikkomalla itse luottamuksen?

Suhteenne on ohi, on säälittävää, ettet pysty hyväksymään sitä vaan yrität valhein keksiä tekosyyn miehen jättämiseen.

[/quote]

Jep. Kiitos mielipiteestäsi, nyt voitkin varmasti lopettaa tämän ketjun seuraamisen ja kommentoinnin. Ja kyllä, itseasiassa olen aika varma että luottamukseni miestä kohtaan paranisi jos huomasin että se ei korvaansa lotkauta tälläselle viestille.

[/quote]

Minäminäminäminä.

[/quote]

Petätkö itse vai miten noin kolahti?

[/quote] Miksi kaikki puolustavat ap:ta vaikkeivat tiedä ollenkaan taustoja? Tottakai ap puolustelee itseään ja mustamaalaa miestään. Ja av-kansa uskoo.

Vierailija
26/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:14"]Sanoinko että tähän tarvii tulla moralisoimaan ja valittamaan? Mies on luottamuksen pettänyt ja siitä johtuen meidän suhde on aika finito jokatapauksessa. En nää tässä mitään menetettävää. Ap.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minäminäminäminä.

[/quote]

Petätkö itse vai miten noin kolahti?

[/quote] Miksi kaikki puolustavat ap:ta vaikkeivat tiedä ollenkaan taustoja? Tottakai ap puolustelee itseään ja mustamaalaa miestään. Ja av-kansa uskoo.

[/quote]

Totuus on katsos tarua ihmeellisempää. Nainenhan nyt vaan ei kykene pettämään miestä, mutta av-mammojen miesviha kertoo karua kieltään jälleen kerran. ;)

Vain mies pettää ja nainen on AINA uhri!

Vierailija
27/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on katkeraa. En ymmärrä mitä haittaa tällaisesta viestistä on kellekään? Jos mies on normaali hän vastaa kohteliaasti, että on otettu huomiosta, mutta koska elää parisuhteessa niin täytyy kieltäytyä. Sitten nauraisi sitä yhdessä puolisonsa kanssa ja olisi samalla vähän otettu saamastaan huomiosta myös oikeasti.

AP:n viestillä itselleen aiheuttama suru ja harmi lienee siten suurempaa kuin sen vahinko miehelle. Miksi siis kiukku? Jollei ole luottamusta niin ei siitä paljon ole hyötyä jos kyselee että onko Pertti tullut taas petettyä. Tuskin Pertti vastaa myöntävästi.

Vierailija
28/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:25"]Ihana miten jotkut täällä tulevat saarnaamaan! Mitä pahaa tuossa nyt on? Pientä leikittelyä ja hupia vain, ei se pettäjämieskään ihan pulmunen ole, joten viestiä vaan eteenpäin! Saarnaajat huolehtikoot oman miehensä siveydestä, ei aina tarvitse olla niin tosikko... :-D

[/quote] Niin, pientä hupia vain, hih!

Ihmiset eivät ole leluja.

Vierailija
29/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:09"]

Jos kokee oikeasti tarvetta kääntyä näin salamyhkäisiin perseilyihin ja pelata pelejä puolison tunteilla, koska se ehkä pettäisi tilaisuuden tullen.... Ap, sinä et ole valmis parisuhteisiin. Ihmiset eivät ole leluja. Ei tulisi kuuna päivänä mieleen lähteä testailemaan mieheni uskollisuutta millään lapsellisilla peleillä.

[/quote]

Voi helvetti, mieshän se tässä on jo pelannut ap:n tunteilla! Jos kerta on jo kerran mokannu, niin ihan hyvä testata tapahtuuko toistekin. Pitäisi munkin varmaan omaa miestäni joku kaunis päivä vähän testailla, kun kertaalleen jäi avioliittomme aikana kiinni eräästä epämääräisestä suhteesta...

[/quote] Jos miehesi ja sinun välisi ovat jo selvitetty, olisi typerää alkaa testailemaan mitään. Ja ap:n viestistä ei käy ilmi, mitä mies teki ja mitä ap on aikaisemmin tehnyt. Selvisi vain, että suhde on huonolla tolalla.

Vierailija
30/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset muutenkaan saarnaa toisten valinnoista, jokainen tekee omansa. Ap ei pyytänyt moralisointia vaan vinkkejä. Mitä se teille kuuluu mitenkään jos ap haluaa näin tehdä. Ne jotka ei halua vinkata, voi vaikka tehdä oman aloituksen ja mennä sinne kukkahattuilemaan keskenään :)

Vierailija
31/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo ajat sitten häipynyt palstalta ja täällä tapellaan edelleen asian vierestä melkein verissä päin. Todella huvittavaa millaiset mittasuhteet pieni viesti voi saada:)

Vierailija
32/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:09"]

Jos kokee oikeasti tarvetta kääntyä näin salamyhkäisiin perseilyihin ja pelata pelejä puolison tunteilla, koska se ehkä pettäisi tilaisuuden tullen.... Ap, sinä et ole valmis parisuhteisiin. Ihmiset eivät ole leluja. Ei tulisi kuuna päivänä mieleen lähteä testailemaan mieheni uskollisuutta millään lapsellisilla peleillä.

[/quote]

Voi helvetti, mieshän se tässä on jo pelannut ap:n tunteilla! Jos kerta on jo kerran mokannu, niin ihan hyvä testata tapahtuuko toistekin. Pitäisi munkin varmaan omaa miestäni joku kaunis päivä vähän testailla, kun kertaalleen jäi avioliittomme aikana kiinni eräästä epämääräisestä suhteesta...

[/quote]

On minuakin petetty. Tuumasin, että vipeltäköön sitten keskenään. Ansaitsen parempaa ja en kykene luottamusta rakentamaan takaisin, koska mielenrauha ei koskaan palaisi. Ja jokainen meistä ansaitsee sen vahvan luottamuksellisen suhteen, missä ei tule mieleenkään pelata manipulaatiopelejä puolisolla. Se on ihan oma vika, jos ottaa itselleen petturin ja menettää mielenterveytensä kynnysmattona. Sitten tulee näitä ap:n ja sinun kaltaisia vihikoira-narttuja, jotka traumatisoivat puolisoitaan mennen tullen, koska " minä en osaa luottaa". 

[/quote]

Kyllä sä oot sitten upea nainen! ...

[/quote] Ihan niinkuin tekin, kierot juonittelijaämmät!

Vierailija
33/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:56"]Ap toteuta suunnitelmasi ja kerro tulos tänne, älä välitä noista noloista :D oon samassa tilanteessa ja tosi toivoton :'( olen 16v ja olis niin kiva kuulla miten sulle kävi, kaikkea hyvää:)

[/quote] Sä se nolo oot, ämmä.

Vierailija
34/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:56"]Ap toteuta suunnitelmasi ja kerro tulos tänne, älä välitä noista noloista :D oon samassa tilanteessa ja tosi toivoton :'( olen 16v ja olis niin kiva kuulla miten sulle kävi, kaikkea hyvää:)

[/quote] Mielestäsi on siis noloa, jos ei kieroile toisten selän takana ja kohtele kanssaihmisiä kuin leluja?

Vierailija
35/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:38"]Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.

En todellakaan haluaisi tuntea aloittajan kaltaista naista. Luulotautinen hullu jolla ei realiteetit ole hallussa ja etsii mielivaltaisesti itselleen syytä löytää vika miehestä vaikka on itse sairas. Mies on pettänyt luottamuksen, niin yksipuolinen esiintulo, että vähänkään loogista ajajttelukykyä omaava ymmärtää aloittajan mielenterveyden olevan luisumassa huolestuttavalle tasolle. Kehoittaisin hakemaan apua, sen sijaan, että sekoilet ja sekoitat oman elämäsi lisäksi muidenkin elämän.

[/quote]

Voin kertoa, ettei todellakaan kaikki suomityttöset ole näin sairaita!

Vaikka meilläkin on miehen kanssa ollut luottamuspulaa yms, niin ikinä ei ole edes mielessä käynyt tämmöinen alhainen ja halpa toiminta!!

Mut kyl tätä ketjua lukiessa alkaa hävettää olla suomalainen nainen.

[/quote]

*Ojentaa kunniamitalin*

Mitenköhän nyt koskaan kehtaat sanoa olevasi suomalainen. Voi itku.

[/quote]

Kyllä mä kehtaan ihan hyvin sanoa olevani suomalainen, mutta se ei silti poista sitä häpeää mitä tälläKIN hetkellä tunnen!! :D

Säälittävää toimintaa kyllä täällä eukoilta. Ja yllättäen mies on se pahuuden alku ja juuri, kun taas nainen tyypilliseen tapaansa marttyyri ja uhri. :D NOLOA!!!

[/quote]

Oletko kehari? Jos mies on alunperin pettänyt luottamuksen ja hajoittanut liiton lähes kappaleiksi, niin kyllä se minusta silloin on "pahuuden alku ja juuri".

[/quote] Ja tehän uskotte ap:n sanaan. Ap ei TIETENKÄÄN MISSÄÄN NIMESSÄ ole tehnyt mitään väärää! Av:lla tehdystä aloituksesta tiedätte jo ap:n miehen luonteet, tekemiset ja muutkin taustat. Tiedätte myös sen, että ap ei ole ollut mitenkään osallisena suhteen huonontumiseen ja rikkoon!

Vierailija
36/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:02"]

Ettekö tunnista mies28 kirjoitustyyliä? Samat jutut ja samanlainen kirjoitustapa pienine alkukirjaimineen ja kaksi virkettäper rivi tyylillään.

[/quote]

jos meinaat viestiä nro 67 niin se olin kylläkin minä, 25v nainen. :)

[/quote]

Enpä ois uskonu et mun ikänen voi olla noin juntti. -ohis

[/quote] On juntti, jos ei toteuta eikä edes ajattele tällaista suunnitelmaa?

Vierailija
37/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:38"]Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.

En todellakaan haluaisi tuntea aloittajan kaltaista naista. Luulotautinen hullu jolla ei realiteetit ole hallussa ja etsii mielivaltaisesti itselleen syytä löytää vika miehestä vaikka on itse sairas. Mies on pettänyt luottamuksen, niin yksipuolinen esiintulo, että vähänkään loogista ajajttelukykyä omaava ymmärtää aloittajan mielenterveyden olevan luisumassa huolestuttavalle tasolle. Kehoittaisin hakemaan apua, sen sijaan, että sekoilet ja sekoitat oman elämäsi lisäksi muidenkin elämän.

[/quote]

Voin kertoa, ettei todellakaan kaikki suomityttöset ole näin sairaita!

Vaikka meilläkin on miehen kanssa ollut luottamuspulaa yms, niin ikinä ei ole edes mielessä käynyt tämmöinen alhainen ja halpa toiminta!!

Mut kyl tätä ketjua lukiessa alkaa hävettää olla suomalainen nainen.

[/quote]

*Ojentaa kunniamitalin*

Mitenköhän nyt koskaan kehtaat sanoa olevasi suomalainen. Voi itku.

[/quote]

Kyllä mä kehtaan ihan hyvin sanoa olevani suomalainen, mutta se ei silti poista sitä häpeää mitä tälläKIN hetkellä tunnen!! :D

Säälittävää toimintaa kyllä täällä eukoilta. Ja yllättäen mies on se pahuuden alku ja juuri, kun taas nainen tyypilliseen tapaansa marttyyri ja uhri. :D NOLOA!!!

[/quote]

Oletko kehari? Jos mies on alunperin pettänyt luottamuksen ja hajoittanut liiton lähes kappaleiksi, niin kyllä se minusta silloin on "pahuuden alku ja juuri".

[/quote]

Ja naisessahan ei koskaan ole vikaa!!! ;)

Kiitos kysymästä, veikkaan kyllä siellä päässä sen keharin olevan. Itse olen ihan terve ja fiksu nainen, joka ei nolaa itseään tuollisella 13 vuotiaan teinixin toilailuillaan!! :D

[/quote]

Jännä kun sun kirjoitustyylistä päätellen voisi hyvinkin kuvitella, että siellä on nyt joltain 13v kakaralta mennyt Demi ja av sekaisin... tule sitten takas uhoamaan kun sullakin on pari pientä lasta, asuntolaina ja yhteinen elämä jonkun kanssa ja olet saanut tietää että sua petetään.

[/quote] Erittäin nokkelaa. "Kirjoitustyylistäsi päätellen se 13v. olet sinä!" Oletpa vitun ovela. Ai on uhoamista jos on tällaista kieroa suunnitelmaa vastaan?

Vierailija
38/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:05"]Sääliksi käy aloittajan miestä, voi kun hän löytäisikin rinnalleen naisen johon voisi luottaa ja joka ei olisi sairaalloisen mustasukkainen ja luulosairas. Anna miehesi mennä ja löytää elämäänsä onni oikean naisen kanssa, sinä et sitä ole missään nimessä.

Toivon miehellesi kaikkea hyvää ja sinulle aloittaja pelkkää paskaa, samoin kuin ketjun muillekin sairaille naikkosille.

[/quote]

Mies on kerran aijemmin jo petttänyt ap:n luottamuksen ja silti toivotat hänelle pelkkää hyvää?

[/quote]

Miehille toivotaan aina hyvää, vaikka olisivat tehneet mitä vain kamalaa.

[/quote] Ja nainen on aina uhri jolla on oikeus testailla. Jos mies kertoisi aikovansa tehdä saman minkä ap niin täällä olisi kaikki mammat haukkumassa ja lyttäämässä miestäja puolustamassa naista. Mutta niinhän se menee, että teki mies mitä tahansa niin mies on kamala sika. Ja nainen sankari!

Vierailija
39/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:02"]Loistava idea!! Parasta tässä kuitenkin on kuinka tämä aihe on saanut palstamiehille paskat housuun! :D Hulvatonta lukea noita miesten kirjoittamia kauhunsekaisia kommentteja "SAIRAS LEHMÄ EI NOIN SAA TEHDÄ!!11" Pelkäättekö että itse lankeaisitte jekkuun?

[/quote] No eivätpä lankea tämän ketjun luettuaan :)

Vierailija
40/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:18"]Täällä nämä petturinaiset ja miehet tutisee ajatellessaan edes mahdollisuutta, että lankeaisi tällaiseen. O ou, eikö mikään ole enää pyhää, edes pettäminen?

[/quote] Mitä ne pelkäisi? Tämän luettuaan eivät ainakaan lankea, joten ketjustahan oli vain apua näille "pettureille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi