Naisena asun isossa ja valoisassa ok-talossa mieheni kanssa mutta tykkään kun ihmiset asuu tiiviisti Jätkäsaaressa! Olenko ainoa?
Kommentit (37)
Ihmiset saa pakkautua koirankusenhajuiseen lähiöön ihan rauhassa.
Onko ne omistus- vai kaupungin vuokra-asuntoja?
Miksi ilmoitat olevasi nainen ja asuvasi miehen kanssa, mitä se asiaan kuuluu? No, minäkin olen nainen ja asun yksin kauniissa, tilavassa, valoisassa omakotitalossa isolla tontilla enkä mieti missä muut asuvat, kukin tekee kuten tykkää tai pystyy.
Olen vieraillut Jätkäsaaressa. Tuli mieleen slummi kun näkyi kaikki ihmisten roinat täyteenahdetuilta parvekkeilta joissa jostain ihmeen syystä vielä läpinäkyvät seinät. Ei hyvälle näytä, mutta ehkä kuitenkin mukavaa asua? Pakko olla kun joka paikka täynnä!
Mäkin tykkään kun muut ihmiset asuu Jätkäsaaressa.
Miksi sinä ap tykkäät siitä miten muut asuvat? Mitä väliä sinun tykkäämiselläsi on? Kehu nyt vielä että olet everstin tytär ja että miehesi ostaa ökyaamiaisen.
Mielestäni on hienoa, että tietty porukka asuu tiiviisti mahdollisimman kaukana meistä.
Maailma pelastuu kun muut asuvat ahtaasti ja tiiviisti ja käyttävät pyörää! Minä asun väljästi ja käytän autoa!
Eikö yksi jätkäsaariprovo riittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on hienoa, että tietty porukka asuu tiiviisti mahdollisimman kaukana meistä.
Eli muiden vihreiden pitäisi asua tiiviisti ja ahtaasti mahdollisimman kaukana minusta, vihreästä ihmisestä. Muut vihreät asukoot kaliiisti, tiiviisti ja ahtaasti, mutta minulle vihreälle halpa, tilava ja väljä asunto!
Vierailija kirjoitti:
Kusi on sun päässäsi.
Mut sit omana itsenäsi (incel-miehenä) asut yksin itsariyksiössä Myyrmäessä ja olet kateellinen Jätkäsaaressa asuville. Sua ei yritä iskeä edes karhumiehet siinä paikallisessa läträyspaikassa. Asuisit äitisi kanssa, mutta mammakulta heitti sut pihalle ja iski gambialaisen nuoren hurmurin ja tuhlaa sun perintösi hurmurin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mut sit omana itsenäsi (incel-miehenä) asut yksin itsariyksiössä Myyrmäessä ja olet kateellinen Jätkäsaaressa asuville. Sua ei yritä iskeä edes karhumiehet siinä paikallisessa läträyspaikassa. Asuisit äitisi kanssa, mutta mammakulta heitti sut pihalle ja iski gambialaisen nuoren hurmurin ja tuhlaa sun perintösi hurmurin kanssa.
Ja sulla oli se sijoituskoppi vielä tyhjänä, toivottavasti rajat aukeaa pian.
Vierailija kirjoitti:
Naisena?
Minäkin haluaisin tietää mitä aktuaalista viddua tuo sanontatapa tarkoittaa? Se on äärimmäisen typerä ja sitä näkee provoissa usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusi on sun päässäsi.
Sinäpä se vissiin tiedät kun on sinulle tuttua.
ohis
Eikös se aitolehemäkin asunut jätkäsaaressa vuokralla jonkin aikaa, kehui kovasti. 😄
Miehenä asun ylihintaisessa neukkukuutiossa kantakaupungissa, mutta pidän siitä että jotkut asuvat tilavasti omakotitaloissa. Että näin.
Hienoa että moni asuu tiiviisti ja pelastaa maailman ilmaston!
Nimim. OK asuja vuodesta 2007