Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä testin miehelleni.

Vierailija
16.08.2014 |

Lähetän prepaid-numerosta hänelle viestin esiintyen jonain hemaisevana pimuna, joka on kiinnostunut miehen seurasta. Haluan tietää miten mies reagoi tälläiseen. Ja turha tulla tähän mussuttamaan mitään, meillä on luottamus nollassa miehen sekoilujen takia ja pohdin eroa päivittäin.. tämä nyt vaan tälläinen "last chance"..

En nyt vaan millään keksi mikä olis uskottava "aloitus" tälle, eli mitä kirjoitan ensimmäiseen viestiin...

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:48"]En kyllä itse tekisi tuota temppua. Minun kanssa ei ole kuin yksi ainoa mahdollisuus. Sen, jos pilaa niin ovi on eteisessä. En itsekään tarvitse kuin yhden tilaisuuden, joten miksi alentuisin antamaan toisellekaan enempää? En kyllä löytäisi sydämessänikään tilaa toisiin mahdollisuuksiin. Eletään naiset ja miehet tätä elämää niin ettei tarvitse katua. Ap, jätä se sika.

[/quote]

Ihanaa kun teille kaikki on noin vaaleanpunaista ja yksinkertaista :-) Voin kertoa, että useimmilla pariskunnills on myös sitä harmaata aikaa ja aallonpohjia siinä suhteessaan. Ruuhkavuodet, vauva-ajat, yritysten konkurssien jälkipyykit, velkaantumiset, masennukset ja stressit koettelevat monia parisuhteita ja kun kumpikaan ei jaksa tai pysty "kannattelemaan" sitä toista niin tukea voidaan turvautua hakemaan jostain muualta. Kyllä näistäkin koettelemuksista selviää jos tarpeeksi haluaa ja rakastaa sitä toista. Mutta en kyllä yhtään ihmettele avioerotilastojen kasvuja jos monet ovat vaan tuolla asenteella, että se on sitten kerrasta poikki ja ei mitään mahdollisuuksia keskustella enää mistään sen jälkeen. En puolustele pettämistä, mutta kyllä usein vikaa on kummassakin parisuhteen puoliskossa, ei ainoastaan siinä pettäjässä.

[/quote]

Jos tuntisit tarinani, tietäisit etten ole vaaleanpunaisia laseja saanut edes syntyessäni käyttää. Parisuhteen realiteetit ovat toisille jo lähtökohtaisesti pirun paljon karummat kuin toisille. Kokeile elää läpi sama elämä mikä minulla on takana ja kerro sitten onko siinä sijaa luottamuksen kolhuille. Mutta sanonta kuuluu, että niin makaa kuin petaa. Olen pedannut paskoista korteista uskomattoman kauniin sängyn ja kyllä kelpaa maata:) Vauva ajat ja ruuhkavuodet ovat osa elämää eikä ne realistista ihmistä edes masenna. Et maininnut mitään asiaa, mikä olisi käynyt parisuhteeni taakaksi koskaan. Konkurssia ei ole kumpikaan tehnyt. Vähän oli harmaampaa aikaa onnettomuuden jälkeen, mikä vei puolet perheestämme. Mutta tukeuduimme toisiimme. Kuten myös sairastaessani syöpää.

Vierailija
2/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:48"]En kyllä itse tekisi tuota temppua. Minun kanssa ei ole kuin yksi ainoa mahdollisuus. Sen, jos pilaa niin ovi on eteisessä. En itsekään tarvitse kuin yhden tilaisuuden, joten miksi alentuisin antamaan toisellekaan enempää? En kyllä löytäisi sydämessänikään tilaa toisiin mahdollisuuksiin. Eletään naiset ja miehet tätä elämää niin ettei tarvitse katua. Ap, jätä se sika.

[/quote]

Ihanaa kun teille kaikki on noin vaaleanpunaista ja yksinkertaista :-) Voin kertoa, että useimmilla pariskunnills on myös sitä harmaata aikaa ja aallonpohjia siinä suhteessaan. Ruuhkavuodet, vauva-ajat, yritysten konkurssien jälkipyykit, velkaantumiset, masennukset ja stressit koettelevat monia parisuhteita ja kun kumpikaan ei jaksa tai pysty "kannattelemaan" sitä toista niin tukea voidaan turvautua hakemaan jostain muualta. Kyllä näistäkin koettelemuksista selviää jos tarpeeksi haluaa ja rakastaa sitä toista. Mutta en kyllä yhtään ihmettele avioerotilastojen kasvuja jos monet ovat vaan tuolla asenteella, että se on sitten kerrasta poikki ja ei mitään mahdollisuuksia keskustella enää mistään sen jälkeen. En puolustele pettämistä, mutta kyllä usein vikaa on kummassakin parisuhteen puoliskossa, ei ainoastaan siinä pettäjässä.

[/quote]

Jos tuntisit tarinani, tietäisit etten ole vaaleanpunaisia laseja saanut edes syntyessäni käyttää. Parisuhteen realiteetit ovat toisille jo lähtökohtaisesti pirun paljon karummat kuin toisille. Kokeile elää läpi sama elämä mikä minulla on takana ja kerro sitten onko siinä sijaa luottamuksen kolhuille. Mutta sanonta kuuluu, että niin makaa kuin petaa. Olen pedannut paskoista korteista uskomattoman kauniin sängyn ja kyllä kelpaa maata:) Vauva ajat ja ruuhkavuodet ovat osa elämää eikä ne realistista ihmistä edes masenna. Et maininnut mitään asiaa, mikä olisi käynyt parisuhteeni taakaksi koskaan. Konkurssia ei ole kumpikaan tehnyt. Vähän oli harmaampaa aikaa onnettomuuden jälkeen, mikä vei puolet perheestämme. Mutta tukeuduimme toisiimme. Kuten myös sairastaessani syöpää.

[/quote]

Puhuit äsken, että miksi alentuisit antamaan toiselle uutta mahdollisuutta kun et sitä itsekään tarvitse. Sorry, mutta tuosta vaan saa sen kuvan että sulle elämä on hyvin mustavalkoista ja virheitä ei kenellekään sallita. Sanavalintasi kertoo myös aika paljon suhteestasi ja tunteistasi puolisoosi. Rakastamansa ihmisen ymmärtäminen, tukeminen ja asioista keskusteleminen ei ole mitään alentumista, se on sitä rakkautta ja kunnioitusta toista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen sairaaseen suomijunttiin. Pistä pihalla ja etsi uusi.

Vierailija
4/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:38"]Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.

En todellakaan haluaisi tuntea aloittajan kaltaista naista. Luulotautinen hullu jolla ei realiteetit ole hallussa ja etsii mielivaltaisesti itselleen syytä löytää vika miehestä vaikka on itse sairas. Mies on pettänyt luottamuksen, niin yksipuolinen esiintulo, että vähänkään loogista ajajttelukykyä omaava ymmärtää aloittajan mielenterveyden olevan luisumassa huolestuttavalle tasolle. Kehoittaisin hakemaan apua, sen sijaan, että sekoilet ja sekoitat oman elämäsi lisäksi muidenkin elämän.

[/quote]

Voin kertoa, ettei todellakaan kaikki suomityttöset ole näin sairaita!

Vaikka meilläkin on miehen kanssa ollut luottamuspulaa yms, niin ikinä ei ole edes mielessä käynyt tämmöinen alhainen ja halpa toiminta!!

Mut kyl tätä ketjua lukiessa alkaa hävettää olla suomalainen nainen.

[/quote]

*Ojentaa kunniamitalin*

Mitenköhän nyt koskaan kehtaat sanoa olevasi suomalainen. Voi itku.

[/quote]

Kyllä mä kehtaan ihan hyvin sanoa olevani suomalainen, mutta se ei silti poista sitä häpeää mitä tälläKIN hetkellä tunnen!! :D

Säälittävää toimintaa kyllä täällä eukoilta. Ja yllättäen mies on se pahuuden alku ja juuri, kun taas nainen tyypilliseen tapaansa marttyyri ja uhri. :D NOLOA!!!

[/quote]

Oletko kehari? Jos mies on alunperin pettänyt luottamuksen ja hajoittanut liiton lähes kappaleiksi, niin kyllä se minusta silloin on "pahuuden alku ja juuri".

[/quote]

Ja naisessahan ei koskaan ole vikaa!!! ;)

Kiitos kysymästä, veikkaan kyllä siellä päässä sen keharin olevan. Itse olen ihan terve ja fiksu nainen, joka ei nolaa itseään tuollisella 13 vuotiaan teinixin toilailuillaan!! :D

[/quote]

Jännä kun sun kirjoitustyylistä päätellen voisi hyvinkin kuvitella, että siellä on nyt joltain 13v kakaralta mennyt Demi ja av sekaisin... tule sitten takas uhoamaan kun sullakin on pari pientä lasta, asuntolaina ja yhteinen elämä jonkun kanssa ja olet saanut tietää että sua petetään.

[/quote]

Heh! Ja tiedät mistä, ettei mulla ole tuollaista?

Mulla eksä jäi kiinni pettämisestä ja arvaa mitä tapahtui? Me EROTTIIN! Se toki on tällä palstalla outo toimintatapa pettämisis asioissa. Tokihan ensimmäisenä aletaa tekee "testejä" ja heittäydytään kakaran kehitystasolle.

Ja kyllä vain, meillä oli lainat ja muksut. Vaan silti en nähnyt mitään aihetta alkaa "testailee" ukkoa, vaan se oli oven näyttö samantien ukolle.

[/quote]

Ei käynyt mielessäkään esim. jutella tai keskustella tapahtuneesta? Lapsellisesti vaan osoitetaan toiselle ovea eikä välitetä lasten hyvinvoinnista tuon taivaallista? Teinierot on tollasia, kyllä aikuiset ihmiset pystyy keskustelemaan asiat läpi ja pohtimaan yhdessä miten tästä jatketaan. Itse tietysti koet olevasi pettäjän uhri, josa ei itsessään ole mitään vikaa?

[/quote]

Mitäpä keskusteltavaa asiassa olikaan, kun ukko teki hyvin selväksi, että haluaa eron ja ei halua lapsia nähdä?

Noh, teini tai en. Silti toimin aikuismaisemmin kuin tämän ketjun valtaosa akoista. ;)

Terv. 35 vee teini tuolloin

Vierailija
5/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:48"]En kyllä itse tekisi tuota temppua. Minun kanssa ei ole kuin yksi ainoa mahdollisuus. Sen, jos pilaa niin ovi on eteisessä. En itsekään tarvitse kuin yhden tilaisuuden, joten miksi alentuisin antamaan toisellekaan enempää? En kyllä löytäisi sydämessänikään tilaa toisiin mahdollisuuksiin. Eletään naiset ja miehet tätä elämää niin ettei tarvitse katua. Ap, jätä se sika.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Puhuit äsken, että miksi alentuisit antamaan toiselle uutta mahdollisuutta kun et sitä itsekään tarvitse. Sorry, mutta tuosta vaan saa sen kuvan että sulle elämä on hyvin mustavalkoista ja virheitä ei kenellekään sallita. Sanavalintasi kertoo myös aika paljon suhteestasi ja tunteistasi puolisoosi. Rakastamansa ihmisen ymmärtäminen, tukeminen ja asioista keskusteleminen ei ole mitään alentumista, se on sitä rakkautta ja kunnioitusta toista kohtaan.

[/quote]

Sinun mielestäsi pettäjää, joka osoittaa kaikkea muuta kuin rakkautta ja kunnioitusta sinua kohtaan, tulee kunnioittaa ja ymmärtää? Olet outo yksilö...

Kaikki tekevät virheitä eikä elämä todellakaan ole mustavalkoista. Mutta kunnioitus perustuu luottamukseen. Petos on petos ja luottamuksen rikkominen vaikka sen voissa paistaisi . MINUN elämässäni luottamus on kaikki kaikessa. Ilman sitä, ei ole suhdetta.

Mutta tee sinä kuten parhaaksi näät, outolintu. Jos saat petoksen pehumalla muuttumaan joksikin kauniiksi, anna palaa. Sinun elämäsi.

Vierailija
6/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:38"]Tämäkin ketju osoittaa miten sairaita suomalaiset naiset ovat, ei kiitos suomalaisille naisille! Onneksi maailmassa on vielä paljon naisia joilla on oikeasti järjellistä toimintaa korvien välissä ja luonne jota voi rakastaa ja kunnioittaa.

En todellakaan haluaisi tuntea aloittajan kaltaista naista. Luulotautinen hullu jolla ei realiteetit ole hallussa ja etsii mielivaltaisesti itselleen syytä löytää vika miehestä vaikka on itse sairas. Mies on pettänyt luottamuksen, niin yksipuolinen esiintulo, että vähänkään loogista ajajttelukykyä omaava ymmärtää aloittajan mielenterveyden olevan luisumassa huolestuttavalle tasolle. Kehoittaisin hakemaan apua, sen sijaan, että sekoilet ja sekoitat oman elämäsi lisäksi muidenkin elämän.

[/quote]

Voin kertoa, ettei todellakaan kaikki suomityttöset ole näin sairaita!

Vaikka meilläkin on miehen kanssa ollut luottamuspulaa yms, niin ikinä ei ole edes mielessä käynyt tämmöinen alhainen ja halpa toiminta!!

Mut kyl tätä ketjua lukiessa alkaa hävettää olla suomalainen nainen.

[/quote]

*Ojentaa kunniamitalin*

Mitenköhän nyt koskaan kehtaat sanoa olevasi suomalainen. Voi itku.

[/quote]

Kyllä mä kehtaan ihan hyvin sanoa olevani suomalainen, mutta se ei silti poista sitä häpeää mitä tälläKIN hetkellä tunnen!! :D

Säälittävää toimintaa kyllä täällä eukoilta. Ja yllättäen mies on se pahuuden alku ja juuri, kun taas nainen tyypilliseen tapaansa marttyyri ja uhri. :D NOLOA!!!

[/quote]

No mene pois täältä, jos on niin tuskallista.

Vierailija
7/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:30"]

Mä toivon, että ap saa mitä tilaa ja mies vastaa jotain irstasta.

Toivon myös miehen pettävän ap:tä urakalla.

[/quote]

se olisi tuolle lehmälle aivan oikea rangaistus mielenvikaisuudestaan

[/quote]

Ai kun mies jää kiinni, se on naiselle oikein? Hyvä tietää.

Vierailija
8/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ap:n kaltaiselle naiselle jopa enemmänkin kuin oikein, et mies pettää!!!

Vierailija
9/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:38"]Joko ap on laittanu viestii ?

[/quote]

Tais lopettaa tän ketjun seurailun, kun kaikki eivät olleetkaan samaa mieltä ap:n kanssa vaan toivat esiin omat, eriävät mielipiteensä. ;)

Vierailija
10/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinulla on syy-yhteydet menneet sekaisin.

Vierailija
11/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea!! Parasta tässä kuitenkin on kuinka tämä aihe on saanut palstamiehille paskat housuun! :D Hulvatonta lukea noita miesten kirjoittamia kauhunsekaisia kommentteja "SAIRAS LEHMÄ EI NOIN SAA TEHDÄ!!11" Pelkäättekö että itse lankeaisitte jekkuun?

Vierailija
12/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No ei todellakaan ole.

Vierailija
13/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:02"]Loistava idea!! Parasta tässä kuitenkin on kuinka tämä aihe on saanut palstamiehille paskat housuun! :D Hulvatonta lukea noita miesten kirjoittamia kauhunsekaisia kommentteja "SAIRAS LEHMÄ EI NOIN SAA TEHDÄ!!11" Pelkäättekö että itse lankeaisitte jekkuun?

[/quote]

Totta helvetissä ne pelkää. Taitaa pelätä petturinaisetkin.

Vierailija
14/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:02"]Loistava idea!! Parasta tässä kuitenkin on kuinka tämä aihe on saanut palstamiehille paskat housuun! :D Hulvatonta lukea noita miesten kirjoittamia kauhunsekaisia kommentteja "SAIRAS LEHMÄ EI NOIN SAA TEHDÄ!!11" Pelkäättekö että itse lankeaisitte jekkuun?

[/quote]

[/quote]

Mitähän tässä nyt pitäisi pelätä? Sitä, että oma kumppani heittäytyis kakaraks? Vai mitä?

Jos petän, niin teen sen niin etten jää kiinni. Ja jos kumppanini heittäytyisi tuollaiseksi kuin ap, niin tasan ovea näyttäisin. Olinpa pettänyt tai en. Haluan olla aikuisen kanssa, en kakaran.

Vierailija
15/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No ei todellakaan ole.

[/quote]

No kyllä todellakin on!

Vierailija
16/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:02"]Loistava idea!! Parasta tässä kuitenkin on kuinka tämä aihe on saanut palstamiehille paskat housuun! :D Hulvatonta lukea noita miesten kirjoittamia kauhunsekaisia kommentteja "SAIRAS LEHMÄ EI NOIN SAA TEHDÄ!!11" Pelkäättekö että itse lankeaisitte jekkuun?

[/quote]

[/quote]

Mitähän tässä nyt pitäisi pelätä? Sitä, että oma kumppani heittäytyis kakaraks? Vai mitä?

Jos petän, niin teen sen niin etten jää kiinni. Ja jos kumppanini heittäytyisi tuollaiseksi kuin ap, niin tasan ovea näyttäisin. Olinpa pettänyt tai en. Haluan olla aikuisen kanssa, en kakaran.

[/quote]

Ehkä et ehtisi näyttämään ovea, kun sinut potkaistaisiin pellolle petturuuden takia XD

Vierailija
17/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä petturinaiset ja miehet tutisee ajatellessaan edes mahdollisuutta, että lankeaisi tällaiseen. O ou, eikö mikään ole enää pyhää, edes pettäminen?

Vierailija
18/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:03"]

Been there done that :) mut mä tekaisin fb profiilin ja sieltä otin yhteyttä. Mieshän meni mukaan juttuun ja treffit sovittiin. Oli miehen ilme näkemisen arvoinen kun minä astelin paikalle! Sen jälkeen pakkasin kamat ja lähdin.

[/quote]

Mäkin tein näin! :) Mies ei ottanut yhteyttä eikä edes kertonut että sai sellasen viestin.. Kuvittelin että olis kertonut mulle jos ei ole kiinnostunut. Näin miehen ilmeen kun luki viestiä, muikea hymy naamalla.

Vierailija
19/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:31"]

Tuo rekkari juttu kuulostaa musta niin utopistiselle ja paistaa läpi että se on keksitty! Harva nainen varmaan oikeasti olisi noin stalkkeri.. Minusta uskottavammalta kuulostaa se, että sanoo jossain törmänneensä mieheen ja hänen kaveriltaan on puhelinnumeron pyytänyt. Jos mies sitten kyselee jotain että keneltä, niin ohitat vaan kysymyksen ja sanot että sinun mielestäsi hän on todella kuuma pakkaus ja olisit kiinnostunut tapaamaan.

[/quote]

mun äidin numeron on rekkarilla selvittänyt parikin miestä huolto-asemalla törmättyään. Ei tossa ole mitään outoa!

[/quote]

Mun numero selvitettiin aikuislukion ylppäreissä istumapaikan perusteella. (Ilmeisesti istumapaikka -> nimi listasta -> numerotiedustelu). Kyllä näitä tapahtuu.

Tietysti mieheni on saattanut "testata" minua mutta epäilen suuresti, reaktionsa perusteella kun hänelle viestin näytin :)

Vierailija
20/181 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 17:02"]Loistava idea!! Parasta tässä kuitenkin on kuinka tämä aihe on saanut palstamiehille paskat housuun! :D Hulvatonta lukea noita miesten kirjoittamia kauhunsekaisia kommentteja "SAIRAS LEHMÄ EI NOIN SAA TEHDÄ!!11" Pelkäättekö että itse lankeaisitte jekkuun?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ehkä et ehtisi näyttämään ovea, kun sinut potkaistaisiin pellolle petturuuden takia XD

[/quote]

Ai ihan kuten ap:kin tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän