Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä juot? Minä siksi kun humalassa on niin hauskaa! :D

Vierailija
15.08.2014 |

     

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis! :)

Juon, koska mulla on tylsää.

Vierailija
2/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahallehan se maistuu mutta kiva kun saa vähän sanomisia ja tekemisiä aina anteeksi, kun pistää hiprakan piikkiin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ja voi unohtaa arkihuolet :)

Vierailija
4/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa on kaikki hauskempaa :)

En ainakaan maun vuoksi juo. Ja jos ne pari kertaa vuodessa juon niin kyllä haluan hauskaa pitää

Vierailija
5/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon koska janottaa. Mutta en alkoholijuomia.

Vierailija
6/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään itse viiniä ja olutta. Yritetään tehdä erilaisia ja maustaa aina eri tavalla. Annetaan myös lahjoiksi noita. Niitä maistellaan.

Tykätään ottaa joskus ruuan kanssa, joskus rentoutuakseen pe iltana jne. Mitään isompia kännejä ei vedetä, mutta pikku hiprakka on ihan kiva, saa henkeviä keskusteluja aikaan leffaa katsoessa viinilasi kourassa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon koska olen välillä tosi ahdistunut / masentunut.

Vierailija
8/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti sanoa, että sen kerran kun juon alkoholia juon humalahakuisessa. Ei maistu muuten. Kerranpari vuodessa voin pitää hauskaa pienessä nosteessa, ei mihinkään oksennuksiin ja sammumisiin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, koska olen selvinpäin hyvin ujo.

Vierailija
10/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kännissä on todella hauskaa. Olen humalassa 4 päivää viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, juon, minä tyttö juon, koska tykkään olla kännissä.. :D

Vierailija
12/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että juon itseni humalaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa on mukavaa, tänään olenkin tässä viihteelle lähdössä :)

Vierailija
14/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen selvinpäin takakireä,  pilkkua viilaava perfektionisti. Kun juon muutaman, rentoudun täysin ja unohdan pilkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon koska humalassa kaikki on hauskempaa kun selvinpäin. Olen humalassa 2-3pv. viikossa. Voi kun olisi syntymähumalassa eli aina kännissä vaikka ei joisikaan mitään.

Vierailija
16/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon juon minä tyttö juon tahdon heilua hulluna humalassa.

Olen selvinpäin hyvin ujo ja ajattelen liikaa muiden mielipiteitä.

Ja lonkero on HYVÄÄÄ ja viini on HYVÄÄÄ.

Vierailija
18/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä, jotka vastaatte: siksi, koska se on hauskaa, ole oikasti mitään piilevää toista syytä? Esim. se että teitä nyt vaan yksinkertaisesti pidettäisiin vähän outoina, jos ette juo.

Vierailija
19/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ihmisille, jotka juovat alkoholia muka maun vuoksi eivätkä tiedosta addiktiotaan.

Vierailija
20/22 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:05"]

Eikö teillä, jotka vastaatte: siksi, koska se on hauskaa, ole oikasti mitään piilevää toista syytä? Esim. se että teitä nyt vaan yksinkertaisesti pidettäisiin vähän outoina, jos ette juo.

[/quote]

Ei ole muuta syytä. Humalassa vaan on hauskempaa kun selvinpäin vaikka olisi yksin pimeässä komerossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän