Miksi sinä juot? Minä siksi kun humalassa on niin hauskaa! :D
Kommentit (22)
Pahallehan se maistuu mutta kiva kun saa vähän sanomisia ja tekemisiä aina anteeksi, kun pistää hiprakan piikkiin vaan.
Hauskaa ja voi unohtaa arkihuolet :)
Humalassa on kaikki hauskempaa :)
En ainakaan maun vuoksi juo. Ja jos ne pari kertaa vuodessa juon niin kyllä haluan hauskaa pitää
Juon koska janottaa. Mutta en alkoholijuomia.
Tehdään itse viiniä ja olutta. Yritetään tehdä erilaisia ja maustaa aina eri tavalla. Annetaan myös lahjoiksi noita. Niitä maistellaan.
Tykätään ottaa joskus ruuan kanssa, joskus rentoutuakseen pe iltana jne. Mitään isompia kännejä ei vedetä, mutta pikku hiprakka on ihan kiva, saa henkeviä keskusteluja aikaan leffaa katsoessa viinilasi kourassa. :D
Juon koska olen välillä tosi ahdistunut / masentunut.
Voin rehellisesti sanoa, että sen kerran kun juon alkoholia juon humalahakuisessa. Ei maistu muuten. Kerranpari vuodessa voin pitää hauskaa pienessä nosteessa, ei mihinkään oksennuksiin ja sammumisiin asti.
Juon, koska olen selvinpäin hyvin ujo.
Siksi koska kännissä on todella hauskaa. Olen humalassa 4 päivää viikossa.
Juon, juon, minä tyttö juon, koska tykkään olla kännissä.. :D
Miksi luulet, että juon itseni humalaan?
Humalassa on mukavaa, tänään olenkin tässä viihteelle lähdössä :)
Koska olen selvinpäin takakireä, pilkkua viilaava perfektionisti. Kun juon muutaman, rentoudun täysin ja unohdan pilkut.
Juon koska humalassa kaikki on hauskempaa kun selvinpäin. Olen humalassa 2-3pv. viikossa. Voi kun olisi syntymähumalassa eli aina kännissä vaikka ei joisikaan mitään.
Juon juon minä tyttö juon tahdon heilua hulluna humalassa.
Olen selvinpäin hyvin ujo ja ajattelen liikaa muiden mielipiteitä.
Ja lonkero on HYVÄÄÄ ja viini on HYVÄÄÄ.
Eikö teillä, jotka vastaatte: siksi, koska se on hauskaa, ole oikasti mitään piilevää toista syytä? Esim. se että teitä nyt vaan yksinkertaisesti pidettäisiin vähän outoina, jos ette juo.
Nauran ihmisille, jotka juovat alkoholia muka maun vuoksi eivätkä tiedosta addiktiotaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:05"]
Eikö teillä, jotka vastaatte: siksi, koska se on hauskaa, ole oikasti mitään piilevää toista syytä? Esim. se että teitä nyt vaan yksinkertaisesti pidettäisiin vähän outoina, jos ette juo.
[/quote]
Ei ole muuta syytä. Humalassa vaan on hauskempaa kun selvinpäin vaikka olisi yksin pimeässä komerossa.
Kippis! :)
Juon, koska mulla on tylsää.