Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haittaisiko sinua jos miehellä olisi linnatuomio takana?

Vierailija
01.08.2021 |

Niin, jos on istunut törkeästä pahoinpitelystä reipas parin vuoden kakun, niin olisiko tämä seikka mikä eväisi miehen mahdollisuudet sinuun?

Kyselee mies joka on istunut linnassa 2,5 vuotta törkeästä pahoinpitelystä

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on istunut 9kk törkeästä pahoinpitelystä ennen kun me ollaan tavattu, nykyään ollaan naimisissa ja meillä on lapsi. Ei se vankilatuomio aina kerro kaikkea siitä ihmisestä

Kertoo ihan riittävästi.

Vierailija
182/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hätävarjelu lasketaan liioitteluksi ihan naurettavissa olosuhteissa. Eloonjäämiskamppailun aikana ei oikeasti pysty laskemaan kuinka monta kertaa lyö tai kuinka kovaa. Oikeudessa raskauttavia tekijöitä on esim jos lyö monta kertaa. Sitä on hyvä oikeudessa miettiä miksi piti lyödä 15 kertaa, kun ei ole itse ollut siinä tilanteessa, että 14 ei riitä. Tuomarit uskovat myös, että huumeissa päällekäyvä äijä pysähtyy jos sille aiheuttaa pikku mustelmat, koska niin hän itse toimi jos saisi turpaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi, en todellakaan alkaisi mihinkään suhteeseen sellaisen miehen kanssa.

Jotkut uskovat toiseen mahdollisuuteen ja ihmisen muuttumiseen, minä en.

Vierailija
184/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hätävarjelu lasketaan liioitteluksi ihan naurettavissa olosuhteissa. Eloonjäämiskamppailun aikana ei oikeasti pysty laskemaan kuinka monta kertaa lyö tai kuinka kovaa. Oikeudessa raskauttavia tekijöitä on esim jos lyö monta kertaa. Sitä on hyvä oikeudessa miettiä miksi piti lyödä 15 kertaa, kun ei ole itse ollut siinä tilanteessa, että 14 ei riitä. Tuomarit uskovat myös, että huumeissa päällekäyvä äijä pysähtyy jos sille aiheuttaa pikku mustelmat, koska niin hän itse toimi jos saisi turpaan.

Diilerinä toiminen on aivan yhtä laitonta.

Vierailija
185/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää ketju kyllä yhdenlaista itkua.

Vierailija
186/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi.

Miksi ihmeessä se haittaisi? Et edes tiedä millainen mies on kyseessä. Älä tuomitse kirjaa sen kansien perusteella! Minulla onnelliset 5 vuotta takana taposta istuneen miehen kanssa. Että semmoista!

Montako rauhan vuotta miehelläsi oli uhrinsa kanssa ennen tekoaan?

Vierailija
187/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia tuntuu vähän hankalalta alkaa tapailemaan ihmisiä Tinderistä tms. Kun itse elelee mukavassa keskiluokkaisessa kuplassa, ei halua sekaantua tämän tyyppisiin ihmisiin mitenkään.

Vierailija
188/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naisena tuomio lievästä pahoinpitelystä ja parista myymälävarkaudesta sakkoja. Olenko pilalla?

Olet.

Tuomiosi eivät kuitenkaan sitä aiheuta, vaan se mikä sinä olet.

Oikeastaan asiaa alleviivaa se, kuinka sinä tulet tänne kysymään jotakin noin itsestäänselvää asiaa.

Eiköhän sinullekin ottaja löydy, kaltaistesi joukosta.

Mutta me muut, olet todellakin pilalla, emmekä me muut halua koskea sinuun pitkällä tikullakaan.

Kuule, ihmiset pitävät minua yleensä hyvin empaattisena, rauhallisena, älykkäänä ja mukavana. Mikään miltä näytän päälle päin ei kerro siitä millainen oikeasti olen.

Vierailija
189/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei haitannut. Ei pahoinpitelyt eikä tapot. Mutta nyt kun on fiksumpi niin ei minkäänlaisia tuomioita.

Vierailija
190/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tatuoinnit "eivät ole eduksi", miksi tatuoijat muodostavat oman ammattiryhmänsä? Miksi on niin paljon tatuointiliikkeitä? Miksi ihmiset ottavat tatuointeja?

Tatuoijia on samasta syystä kuin tupakkakauppiaita ja viinanmyyjiä ja mitä tahansa markkinatyyppejä. Sitä myydään, mille on kysyntää.

Ja ihmiset ottavat tatuointeja samasta syystä kuin juovat viinaa tai polttavat tupakkaa tai mitä ikinä tekevätkin.

Mutta siitä, että jotain myydään tai ostetaan, ei seuraa, että myytävä tai ostettava asia olisi hyvä ja arvokas. Siitä ei myöskään seuraa, että niitä pitäisi ostaa tai myydä. Onhan olemassa ihmiskauppaakin ja siihen liittyvää alaikäisten prostituutiota. Sillekin on kysyntää ja tarjontaa, mutta kukaan tuskin väittäisi, että pitääkin olla.

Vierailija
191/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa naisvihaa taas. Mies tekee rikoksen, mutta naisia syyllistetään. Ööö ööh.. Mitä helvettiä XD

Mies tekee rikoksen ja valtaosa ei halua koskaan seurustella sellaisen kanssa. Ja sinä näet naisvihaa.

Vierailija
192/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naisena tuomio lievästä pahoinpitelystä ja parista myymälävarkaudesta sakkoja. Olenko pilalla?

Olet.

Tuomiosi eivät kuitenkaan sitä aiheuta, vaan se mikä sinä olet.

Oikeastaan asiaa alleviivaa se, kuinka sinä tulet tänne kysymään jotakin noin itsestäänselvää asiaa.

Eiköhän sinullekin ottaja löydy, kaltaistesi joukosta.

Mutta me muut, olet todellakin pilalla, emmekä me muut halua koskea sinuun pitkällä tikullakaan.

Lievä pahoinpitely ei kuulostaa äärimmäisen pahalta, toki riippuu miksi on käytetty väkivaltaa. Jos on hakannut vaikka ahdistelijaa lievästi, niin täysin ok. Mutta jos on hakattu viatonta, niin ei ok.

Oletkohan kenties vihainen mies siellä ruudun takana? Tuomitset vahvasti sukupuolen perusteella.

Yritin humalassa kuristaa ihmisen. Noh, aika paljon promilleja siinä vaiheessa. Mitenkään ylpeä en ole, mutta oli iso mies minuun nähden ja kyllähän siinä itsekin sain osumaa aika reippaasti sen jälkeen =) hah!

Vaikutat mielenvikaiselta. Psykopaatti/sosiopaatti. Normaali ihminen ei yritä kuristaa yhtään ketään!

Vierailija
193/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli ihan tarpeeksi jo siinä kun ystäväni alkoi seurustella linnakundin kanssa. Uhkasin laittaa ystävyytemme poikki, mutta en sitten raaskinut koska kyseessä oli lapsuuden ystävä.

Jouduin itsekin siinä sitten ongelmiin yrittäessäni pelastaa ystävääni, kun hän yritti 10 vuotta päästä siitä äijästä eroon eikä se onnistunut millään. Vasta sitten hän pääsi siitä eroon kun se löysi uuden hölmön naisen uhrikseen ja unohti vanhan.

Tästä lähtien pistän saman tien välit poikki jos joku kaveri tai sukulainen sekaantuu linnakundeihin. Minä nautin tylsästä tasaisesta elämästä, en tarvitse mitään villin lännen meininkiä ja viidakon lakeja.

Vierailija
194/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähtien pistän saman tien välit poikki jos joku kaveri tai sukulainen sekaantuu linnakundeihin. Minä nautin tylsästä tasaisesta elämästä, en tarvitse mitään villin lännen meininkiä ja viidakon lakeja.

Joo ei kiitos linnakundeja tännekään suuntaan. Eikä päihdeongelmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi