Nainen, haittaisiko sinua jos miehellä olisi linnatuomio takana?
Niin, jos on istunut törkeästä pahoinpitelystä reipas parin vuoden kakun, niin olisiko tämä seikka mikä eväisi miehen mahdollisuudet sinuun?
Kyselee mies joka on istunut linnassa 2,5 vuotta törkeästä pahoinpitelystä
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin naisella ilmeisesti kalahti kalikka tuosta kuvauksesta millaiset naiset seurustelee rikollisten kanssa.
Joidenkin mielestä maailma on hyvin mustavalkoinen. Minä olen korkeakoulutettu ja varakas nainen, enkä tuomitse ihmisiä heidän menneisyytensä perusteella.
Eli et tuomitse väkivaltaa? Kuinka tyhmä olet?
Onko väkivalta mielestäsi ok? LOL.Väkivalta ei ole mielestäni ok. Meillä on tuomioistuimet, joiden tehtävä on tuomita rikokseen syyllistyneet. Minun tehtäväni se ei ole.
Kyllähän sinullakin on varmasti arvomaailma, vai kuinka? Vaikka et itse tuomari olekaan.
Valtaosa ihmisistä vastustaa väkivaltaa. Ymmärrät varmasti, vaikka et lainoppinut olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella meinasin tulla kertomaan, että riippuisi tuomiosta, mutta kyllä pahoinpitelytuomio olisi este.
Jos kundi onko entinen linnakundi, tuomittu törkeästä pahoinpitelystä
, lähtisin lätkimään oitis. Ehdoton ei ei!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naisena tuomio lievästä pahoinpitelystä ja parista myymälävarkaudesta sakkoja. Olenko pilalla?
Ei mutta olet alaluokkaa ja kumppani löytyy varmasti myös paremmin sieltä samasta luokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin naisella ilmeisesti kalahti kalikka tuosta kuvauksesta millaiset naiset seurustelee rikollisten kanssa.
Joidenkin mielestä maailma on hyvin mustavalkoinen. Minä olen korkeakoulutettu ja varakas nainen, enkä tuomitse ihmisiä heidän menneisyytensä perusteella.
Tulevaisuudesta kertoo parhaiten menneisyys. Mutta senkun elelet lapsenuskosi kanssa niin kauan kuin voit. Ihan elämän loppuun asti tuskin voit.
En ole lapsenuskoinen vaan paljon elämää ja erilaisia kohtaloita nähnyt.
Miten hyvin kuvittelet vessaan naisensa surmanneen miehen toimivan seuraavassa suhteessa? Se että ei osaa toimia muulla tavoin kuin kaivamalla aseen kertoo jotain. Menneisyyden haamuilla ON aina viesti.
Tässä ei ole kyseessä sellainen tapaus. Puolisonmurhaajaa en harkitsisi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on naisena tuomio lievästä pahoinpitelystä ja parista myymälävarkaudesta sakkoja. Olenko pilalla?
Tilanteesi on nolo ja surullinen, mutta ehkä perhetaustasi selittää, mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Jännänainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tuomitse väkivaltaa? Kuinka tyhmä olet?
Onko väkivalta mielestäsi ok? LOL.Väkivalta ei ole mielestäni ok. Meillä on tuomioistuimet, joiden tehtävä on tuomita rikokseen syyllistyneet. Minun tehtäväni se ei ole.
Kyllähän sinullakin on varmasti arvomaailma, vai kuinka? Vaikka et itse tuomari olekaan.
Valtaosa ihmisistä vastustaa väkivaltaa. Ymmärrät varmasti, vaikka et lainoppinut olekaan.
Tietysti vastustan väkivaltaa. Ei sellaisesta ollut puhettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Tuomiosi eivät kuitenkaan sitä aiheuta, vaan se mikä sinä olet.
Oikeastaan asiaa alleviivaa se, kuinka sinä tulet tänne kysymään jotakin noin itsestäänselvää asiaa.
Eiköhän sinullekin ottaja löydy, kaltaistesi joukosta.
Mutta me muut, olet todellakin pilalla, emmekä me muut halua koskea sinuun pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pähkinänkuoressa se, miten kylvimme tuhon siemenet yhteiskuntaamme...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudesta kertoo parhaiten menneisyys. Mutta senkun elelet lapsenuskosi kanssa niin kauan kuin voit. Ihan elämän loppuun asti tuskin voit.
En ole lapsenuskoinen vaan paljon elämää ja erilaisia kohtaloita nähnyt.
Miten hyvin kuvittelet vessaan naisensa surmanneen miehen toimivan seuraavassa suhteessa? Se että ei osaa toimia muulla tavoin kuin kaivamalla aseen kertoo jotain. Menneisyyden haamuilla ON aina viesti.
Tässä ei ole kyseessä sellainen tapaus. Puolisonmurhaajaa en harkitsisi suhteeseen.
mutta muita saa murhailla? On tosiaan värikästä ajattelua, pakko myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkäisi omasta puolestani, koska olen harrastanut kamppailulajeja sen verran kauan, että osaan tarvittaessa pitää puoleni. Mutta miettisin, mitä se miehestä kertoo.
Enemmän olisi hyötyä pikajuoksun harrastamisesta.
Jos mies on esim 185-senttinen satakiloinen julmuri, niin hepposet karatepotkut vois korkeintaan kutittaa jos antajana on 165cm/50 kg nainen.
No, massaa on kaksinkertainen määrä ja tiedän kehon kaikki heikot kohdat ja kuinka paljon painetta ne kestävät isommallakin miehellä. Ihminen on loppujen lopuksi aika hauras.
Höpöhöpö tyttönen. Nostan sut reisistä syliin ja laitan sängylle mahalleen. Kädet selän taakse ja levitän persposket. Kohta tuntuu.
Raiskaaja, lähetänkö sulle kuvakaappauksen tekemästäni rikosilmoituksesta? Tuo on laiton uhkaus.
Kuulut vankilaan.Ei minun puolestani tarvitse mitään rikosilmoituksia tehtailla. Sopii tulla yrittämään.
On laitonta esittää raiskausuhkauksia, myös netissä. Se uhkaus on tallennettu, rikosilmoitus on tehty.
Tämä lienee yhä asianomistajarikos ja olen tässä se asianomainen. Ei taida kyllä edes päteä anonyymillä palstalla, koska anonyymiä ihmistä on vaikea uhata.
Nykyään myös netissä uhkaaminen on laitonta, myös anonyymiä. Tarkista vaikka.
Nettiuhkauset kuuluvat nettipoliisille. Anonyymiin kohdistuva nettiuhkaus ei taida olla asianomistajarikos, jos oon ymmärtänyt oikein.
Taisit säikähtää oikein kunnolla. Pelottaako? En aio perua sitä rikosilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tatuointeja? Poltatko tupakkaa? Käytätkö paljon päihteitä? Onko kielenkäyttösi karkeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Tuomiosi eivät kuitenkaan sitä aiheuta, vaan se mikä sinä olet.
Oikeastaan asiaa alleviivaa se, kuinka sinä tulet tänne kysymään jotakin noin itsestäänselvää asiaa.
Eiköhän sinullekin ottaja löydy, kaltaistesi joukosta.
Mutta me muut, olet todellakin pilalla, emmekä me muut halua koskea sinuun pitkällä tikullakaan.
Lievä pahoinpitely ei kuulostaa äärimmäisen pahalta, toki riippuu miksi on käytetty väkivaltaa. Jos on hakannut vaikka ahdistelijaa lievästi, niin täysin ok. Mutta jos on hakattu viatonta, niin ei ok.
Oletkohan kenties vihainen mies siellä ruudun takana? Tuomitset vahvasti sukupuolen perusteella.
Ap:n ajatusmaailmasta kertoo kaiken se, että hän ei pidä muutaman huumerikollisen teholle hakkaamista yhtään minään. Hän on väkivallantekonsa tehnyt kaupan yhteydessä, joten ilmeisesti on siis myös aineiden käyttäjä ainakin ollut. Koska ajatusmaailma on tuollainen, niin voin suoraan sanoa, että itse en koskisi pitkällä tikullakaan. Ihminen, joka omasta mielestään saa omankäden oikeudella tehdä lähes mitä vain on alinta pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tatuointeja? Poltatko tupakkaa? Käytätkö paljon päihteitä? Onko kielenkäyttösi karkeaa?
Miksi et kysele tuollaista miespuoliselta rikolliselta?
Niinpä. Tunnistatko naisvihan itsessäsi? Ärsyttääkö tatuoidut naiset? :)
Haittaa. Paitsi jos se tuomio olisi saatu jossain epäoikeudenmukaisesta järjestelmässä ihmisoikeuksien puolustamisesta.
Eli Nelson Mandela-ei haittaa
Kaikki suomalaiset vangit-joo en koskisi pitkällä tikullakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä moisen lapsenuskon kanssa voi elellä ihan elämän loppuun astikin. Se loppu vaan voi tulla melko nopeaan ja yllättämättä väärien valintojen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä näissä kysymyksissä on? Kuka täysissä järjissään oleva mies tai nainen ottaisi pahoinpitelijää puolisokseen, vaikka tämä olisi täydellinen niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysele tuollaista miespuoliselta rikolliselta?
Niinpä. Tunnistatko naisvihan itsessäsi? Ärsyttääkö tatuoidut naiset? :)
Kohdistin kysymykseni sellaiselle, joka itse esittäytyi naiseksi. Kysymykseni kannalta sukupuolella ei ole väliä. Kysymäni asiat eivät ole eduksi sen enempää miehelle kuin naisellekaan.