Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haittaisiko sinua jos miehellä olisi linnatuomio takana?

Vierailija
01.08.2021 |

Niin, jos on istunut törkeästä pahoinpitelystä reipas parin vuoden kakun, niin olisiko tämä seikka mikä eväisi miehen mahdollisuudet sinuun?

Kyselee mies joka on istunut linnassa 2,5 vuotta törkeästä pahoinpitelystä

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40v kirjoitti:

Päinvastoin jokainen nainen haluaa itselleen tuollaisen väkivaltaisen jännä miehen, ei naista hyvin kohtelevaa kilttiä miestä.

Nämä naiset tunnistaa mustasta hupparista, tupakka suussa, joka toinen sana on ”vi t t u”, eivät käy töissä, lapsia eri isille, kännissä joka viikonloppu… tämmöisen naisenko haluaisit?

Naisvihasi on niin säälittävää, että säälin sinua. Raukka.

Höpöhöpö. Minulla on rötköviha, koskee sekä miehiä että naisia.

No miksi et hauku rikollista ap:ta? Koska olet naisvihaaja. Purat naisvihaasi jopa keskustelussa, joka ei liity naisiin mitenkään.

Mitä haukkumista tuossa on? Selvä elämämkoululainen. Se vaan, että ne naiset joita tuo uli tuossa haikailee, jotka näiden linnakundien kanssa seurustelee, ovat itse aivan yhtä säälittäviä. Ulin mielestä kaikki naiset lähtevät noiden elämämkoululaisten mukaan. Todellisuudessa ovat aivan eri lajia kuin normaalit naiset. Ja minä olen nainen.

Kuinka sekaisin olet? Nuo naiset eivät ole rikollisia, vaikka he "haikailevat rikollisia". He eivät ole tehneet rikosta, toisin kuin ne itse rikolliset.

Pelle.

Vierailija
102/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40v kirjoitti:

Päinvastoin jokainen nainen haluaa itselleen tuollaisen väkivaltaisen jännä miehen, ei naista hyvin kohtelevaa kilttiä miestä.

Nämä naiset tunnistaa mustasta hupparista, tupakka suussa, joka toinen sana on ”vi t t u”, eivät käy töissä, lapsia eri isille, kännissä joka viikonloppu… tämmöisen naisenko haluaisit?

No miksi et hauku rikollista ap:ta? Koska olet naisvihaaja. Purat naisvihaasi jopa keskustelussa, joka ei liity naisiin mitenkään.

Mitä haukkumista tuossa on? Selvä elämämkoululainen. Se vaan, että ne naiset joita tuo uli tuossa haikailee, jotka näiden linnakundien kanssa seurustelee, ovat itse aivan yhtä säälittäviä. Ulin mielestä kaikki naiset lähtevät noiden elämämkoululaisten mukaan. Todellisuudessa ovat aivan eri lajia kuin normaalit naiset. Ja minä olen nainen.

Kuinka sekaisin olet? Nuo naiset eivät ole rikollisia, vaikka he "haikailevat rikollisia". He eivät ole tehneet rikosta, toisin kuin ne itse rikolliset.

Pelle.

Säälittävä voi olla muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 40v kirjoitti:

Pelle.

Oma on häpeänsä. Ottavat lähinnä melkoisen riskin joutua itse rikoksen uhriksi.

Vierailija
104/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko toi 2,5 vuotta istuttu aika vai ns. bruttotuomio?

Niin tai näin, se on tosi raskas tuomio pahoinpitelystä ja on täytynyt olla jo lähellä tapon yritystä. Useimmiten tällaisissa keisseissä on vahvasti mukana joko päihteet, lähisuhdeväkivalta, tekijän luonnevikaisuus tai niiden kaikkien kombo.

Voisin tutustua tällaiseen henkilöön hyvin varovaisesti, jos hän kertoo avoimesti, mitkä asiat tekoon johtivat, oliko hän päihtynyt, mitä hän miettii teostaan ja sen syistä, katuuko ollenkaan vai sysääkö syitä muille. Kysyisin, missä oikeudessa hänet on tuomittu ja tilaisin oikeuden päätöksen. 

Jos kyseessä on ollut lähisuhdeväkivaltaan liittyvä teko, sitten löisin luukut kiinni heti. Ne tyypit eivät opi, eivätkä kadu vaan vika on aina naisessa.

Tämä tietenkin edellyttäen, että tyyppi olisi edes millään lailla mukava ja kiinnostava. Kaikki rikoksista tuomitut eivät ole vaahtosuisia sekopäitä mutta tuo tuomion pituus herättää kysymyksiä.

2,5 netto oli. Hakkasin kaksi tyyppiä huumekaupan yhteydessä teho-osastolle. Olin ainoastaan viinaa ottanut hieman, en muuta. Onko nämä nyt niin kauheita juttuja... Pari taparikollista, mitä ihmeen väliä?

AP

Eli et ole ollenkaan käsitellyt asiaa saati ymmärtänyt syyllisyyttäsi. Nevah.

Just näin. Pahin juttu mitä olen kuullut syyllisyyden kieltämisestä ei liity tähän ap:hen (luultavasti ja toivottavasti ei). Vaan erään tietyn vankilan henkilökunnan murhaajiin viime vuosikymmenellä. Olin tilaisuudessa, jossa kyseinen murhaaja esiintyi perhesyiden perusteella ja hän sanoi, että kun "minulle sattui tällainen rikos". Siis moskalla uhrin päähän lyönti vain _sattui_ hänelle. 

Kun painan "lähetä" nappia, tämä ketju luultavasti poistuu. Ehkä joku ehtii lukea ennen sitä. Pointti vaan se, että ihmiset tekevät virheitä. Me kaikki teemme. Anteeksianto ja rikkomuksen tehneen ihmisen elämä jatkuu sen perusteella, osaako kyseinen henkilö ymmärtää rikkeensä, katua sitä, niellä seuraamuksen ja rakentaa elämäänsä eteenpäin kuten kunnollinen kansalainen. Jos ei kykene, turha odottaa hehkeitä naisystäviä. 

Vierailija
105/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin naisella ilmeisesti kalahti kalikka tuosta kuvauksesta millaiset naiset seurustelee rikollisten kanssa.

Vierailija
106/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi tilanteesta, että olisi pelastanut naisen raiskauksesta ja pahoinpidellyt tekijän, sen voisin ymmärtää. Muutoin en.

Vierailija
107/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnakundeille on ihan omat naiset. Löytyy sieltä lähipubista. Vakka kantensa ja niin päin pois.

Tämä on osittain väärä mielikuva. Linnakundeja nimittäin valitsevat naiset eri ammateista ja yhteiskuntaluokista. Kärjistetysti voidaan sanoa, että vaarassa joutua linnakundin manipuloimaksi on kaikilla heillä, jotka ovat tekemisissä heidän kanssaan. Vankiloissa työskentelevät tai vapaaehtoistyötä tekevät naiset, kirkon henkilöstö, auttavat kriisipuhelimet ja vastaavat. Luonnehäiriöiset vangit skannaavat alati mahdollisia uhreja itselleen, toivomuksenaan vapautua aiemmin tai saadakseen muuta hyötyä itselleen suhteesta.Tähän ansaan sitten nainen astuu, sinisilmäisyyttään tai henkilökohtaisen rikkonaisuuden /persoonallisuushäiriön johdattamana.

Vierailija
108/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi.

Itse sain tietää vasta jälkeenpäin että lapseni isä oli pedofiili. Oli tehnyt tekonsa nuorena.

En olisi koskaan alkanut sen kanssa olemaankaan, jos olisin tiennyt.

Tietenkään.

Vierailija
109/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa naisvihaa taas. Mies tekee rikoksen, mutta naisia syyllistetään. Ööö ööh.. Mitä helvettiä XD

Vierailija
110/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa naisvihaa taas. Mies tekee rikoksen, mutta naisia syyllistetään. Ööö ööh.. Mitä helvettiä XD

Vierailija
111/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoinpitely, seksuaalirikokset ja henkirikokset ovat ehdoton ei. En pysty uskomaan ihmeparantumisiin. 

Minulle kyllä lisäksi huume- ja talousrikokset on ehdoton ei. Ja petokset.

Vierailija
112/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi.

Vierailija
113/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu antaako uhri anteeksi

Vierailija
114/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon miehestä. Nykyiseni istunut yhteensä melkein 4X tuon.

Vierailija
115/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnakundeille on ihan omat naiset. Löytyy sieltä lähipubista. Vakka kantensa ja niin päin pois.

Tämä on osittain väärä mielikuva. Linnakundeja nimittäin valitsevat naiset eri ammateista ja yhteiskuntaluokista. Kärjistetysti voidaan sanoa, että vaarassa joutua linnakundin manipuloimaksi on kaikilla heillä, jotka ovat tekemisissä heidän kanssaan. Vankiloissa työskentelevät tai vapaaehtoistyötä tekevät naiset, kirkon henkilöstö, auttavat kriisipuhelimet ja vastaavat. Luonnehäiriöiset vangit skannaavat alati mahdollisia uhreja itselleen, toivomuksenaan vapautua aiemmin tai saadakseen muuta hyötyä itselleen suhteesta.Tähän ansaan sitten nainen astuu, sinisilmäisyyttään tai henkilökohtaisen rikkonaisuuden /persoonallisuushäiriön johdattamana.

Seurakunnat on täynnä näitä "symppiksiä" linnakundeja.

Vierailija
116/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekaupan yhteydessä se pahoinpitely.. Juu ei.

Eli vielä huumeet lisänä vankilatuomion kanssa.

Vierailija
117/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itsestäänselvyys, että se mies on pelle, mutta pelle se nainenkin on, jos rikolliseen sekaantuu.

Vierailija
118/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne, mutta yksi ehdoton ehto olisi, että myöntäisi tekonsa täysin, eikä syyttäisi siitä muita.

Vierailija
119/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itsestäänselvyys, että se mies on pelle, mutta pelle se nainenkin on, jos rikolliseen sekaantuu.

Hieno logiikka, 0/5

Vierailija
120/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulisit haittaako, kun jo huorissa käyminenkin haittaa.

Huorissakäyminen haittaisi paljon enemmän kuin tuomio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä