Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haittaisiko sinua jos miehellä olisi linnatuomio takana?

Vierailija
01.08.2021 |

Niin, jos on istunut törkeästä pahoinpitelystä reipas parin vuoden kakun, niin olisiko tämä seikka mikä eväisi miehen mahdollisuudet sinuun?

Kyselee mies joka on istunut linnassa 2,5 vuotta törkeästä pahoinpitelystä

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin naisella ilmeisesti kalahti kalikka tuosta kuvauksesta millaiset naiset seurustelee rikollisten kanssa.

Joidenkin mielestä maailma on hyvin mustavalkoinen. Minä olen korkeakoulutettu ja varakas nainen, enkä tuomitse ihmisiä heidän menneisyytensä perusteella.

Tulevaisuudesta kertoo parhaiten menneisyys. Mutta senkun elelet lapsenuskosi kanssa niin kauan kuin voit. Ihan elämän loppuun asti tuskin voit.

En ole lapsenuskoinen vaan paljon elämää ja erilaisia kohtaloita nähnyt.

Miten hyvin kuvittelet vessaan naisensa surmanneen miehen toimivan seuraavassa suhteessa? Se että ei osaa toimia muulla tavoin kuin kaivamalla aseen kertoo jotain. Menneisyyden haamuilla ON aina viesti.

Tässä ei ole kyseessä sellainen tapaus. Puolisonmurhaajaa en harkitsisi suhteeseen.

mutta muita saa murhailla? On tosiaan värikästä ajattelua, pakko myöntää.

Ketään ei ole murhattu. Minkä aloituksen sinä luit?

Vierailija
162/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi.

Miksi ihmeessä se haittaisi? Et edes tiedä millainen mies on kyseessä. Älä tuomitse kirjaa sen kansien perusteella! Minulla onnelliset 5 vuotta takana taposta istuneen miehen kanssa. Että semmoista!

Mitähän sitten tapahtuu kun tulee niitä ei-niin-onnellisia vuosia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkäisi omasta puolestani, koska olen harrastanut kamppailulajeja sen verran kauan, että osaan tarvittaessa pitää puoleni. Mutta miettisin, mitä se miehestä kertoo.

Enemmän olisi hyötyä pikajuoksun harrastamisesta.

Jos mies on esim 185-senttinen satakiloinen julmuri, niin hepposet karatepotkut vois korkeintaan kutittaa jos antajana on 165cm/50 kg nainen.

No, massaa on kaksinkertainen määrä ja tiedän kehon kaikki heikot kohdat ja kuinka paljon painetta ne kestävät isommallakin miehellä. Ihminen on loppujen lopuksi aika hauras.

Höpöhöpö tyttönen. Nostan sut reisistä syliin ja laitan sängylle mahalleen. Kädet selän taakse ja levitän persposket. Kohta tuntuu.

Raiskaaja, lähetänkö sulle kuvakaappauksen tekemästäni rikosilmoituksesta? Tuo on laiton uhkaus.

Kuulut vankilaan.

Ei minun puolestani tarvitse mitään rikosilmoituksia tehtailla. Sopii tulla yrittämään.

On laitonta esittää raiskausuhkauksia, myös netissä. Se uhkaus on tallennettu, rikosilmoitus on tehty.

Tämä lienee yhä asianomistajarikos ja olen tässä se asianomainen. Ei taida kyllä edes päteä anonyymillä palstalla, koska anonyymiä ihmistä on vaikea uhata.

Nykyään myös netissä uhkaaminen on laitonta, myös anonyymiä. Tarkista vaikka.

Nettiuhkauset kuuluvat nettipoliisille. Anonyymiin kohdistuva nettiuhkaus ei taida olla asianomistajarikos, jos oon ymmärtänyt oikein.

Taisit säikähtää oikein kunnolla. Pelottaako? En aio perua sitä rikosilmoitusta.

Säikähtää mitä, että teit rikosilmoituksen ihmisestä, joka kirjoitti humoristisen vastauksen omaan kirjoitukseeni? Et pelota sinä, eikä pelottanut hänkään.

Vierailija
164/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naisena tuomio lievästä pahoinpitelystä ja parista myymälävarkaudesta sakkoja. Olenko pilalla?

Onko sinulla tatuointeja? Poltatko tupakkaa? Käytätkö paljon päihteitä? Onko kielenkäyttösi karkeaa?

Miksi et kysele tuollaista miespuoliselta rikolliselta?

Niinpä. Tunnistatko naisvihan itsessäsi? Ärsyttääkö tatuoidut naiset? :)

Kohdistin kysymykseni sellaiselle, joka itse esittäytyi naiseksi. Kysymykseni kannalta sukupuolella ei ole väliä. Kysymäni asiat eivät ole eduksi sen enempää miehelle kuin naisellekaan.

No mikset kysele noin outoja itse ap:lta? Aivan, hän on mies. Sinua ei ärsytä tatuoidut miehet, vaan pelkästään tatuoidut naiset XD

Vierailija
165/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin naisella ilmeisesti kalahti kalikka tuosta kuvauksesta millaiset naiset seurustelee rikollisten kanssa.

Joidenkin mielestä maailma on hyvin mustavalkoinen. Minä olen korkeakoulutettu ja varakas nainen, enkä tuomitse ihmisiä heidän menneisyytensä perusteella.

Tulevaisuudesta kertoo parhaiten menneisyys. Mutta senkun elelet lapsenuskosi kanssa niin kauan kuin voit. Ihan elämän loppuun asti tuskin voit.

Miten hyvin kuvittelet vessaan naisensa surmanneen miehen toimivan seuraavassa suhteessa? Se että ei osaa toimia muulla tavoin kuin kaivamalla aseen kertoo jotain. Menneisyyden haamuilla ON aina viesti.

Tässä ei ole kyseessä sellainen tapaus. Puolisonmurhaajaa en harkitsisi suhteeseen.

Hänhän toimi diilerinä...

Ainoastaan alamaailman muijat kiihottuu diilereistä.

Vierailija
166/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkäisi omasta puolestani, koska olen harrastanut kamppailulajeja sen verran kauan, että osaan tarvittaessa pitää puoleni. Mutta miettisin, mitä se miehestä kertoo.

Jos mies on esim 185-senttinen satakiloinen julmuri, niin hepposet karatepotkut vois korkeintaan kutittaa jos antajana on 165cm/50 kg nainen.

No, massaa on kaksinkertainen määrä ja tiedän kehon kaikki heikot kohdat ja kuinka paljon painetta ne kestävät isommallakin miehellä. Ihminen on loppujen lopuksi aika hauras.

Höpöhöpö tyttönen. Nostan sut reisistä syliin ja laitan sängylle mahalleen. Kädet selän taakse ja levitän persposket. Kohta tuntuu.

Raiskaaja, lähetänkö sulle kuvakaappauksen tekemästäni rikosilmoituksesta? Tuo on laiton uhkaus.

Kuulut vankilaan.

Ei minun puolestani tarvitse mitään rikosilmoituksia tehtailla. Sopii tulla yrittämään.

On laitonta esittää raiskausuhkauksia, myös netissä. Se uhkaus on tallennettu, rikosilmoitus on tehty.

Tämä lienee yhä asianomistajarikos ja olen tässä se asianomainen. Ei taida kyllä edes päteä anonyymillä palstalla, koska anonyymiä ihmistä on vaikea uhata.

Nettiuhkauset kuuluvat nettipoliisille. Anonyymiin kohdistuva nettiuhkaus ei taida olla asianomistajarikos, jos oon ymmärtänyt oikein.

Taisit säikähtää oikein kunnolla. Pelottaako? En aio perua sitä rikosilmoitusta.

Säikähtää mitä, että teit rikosilmoituksen ihmisestä, joka kirjoitti humoristisen vastauksen omaan kirjoitukseeni? Et pelota sinä, eikä pelottanut hänkään.

No niin, nyt havainnollistettiin hienosti, miksi tällaisten rikollisten ja pohjasakan kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Heille raiskauksella uhoaminen on ’humoristista’.

Vierailija
167/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on naisena tuomio lievästä pahoinpitelystä ja parista myymälävarkaudesta sakkoja. Olenko pilalla?

Onko sinulla tatuointeja? Poltatko tupakkaa? Käytätkö paljon päihteitä? Onko kielenkäyttösi karkeaa?

Kohdistin kysymykseni sellaiselle, joka itse esittäytyi naiseksi. Kysymykseni kannalta sukupuolella ei ole väliä. Kysymäni asiat eivät ole eduksi sen enempää miehelle kuin naisellekaan.

Ei tietenkään ole, mutta eihän nuo silti ole mitään sen pahoinpitelytuomion rinnalla. Se jo itsessään on paljon pahempi.

Vierailija
168/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut vankilaan.

Siis tässä keskustelussa esitettiin suora raiskausuhkaus ja raiskausfantasian haaveilu. Nämä ovat laittomia tekoja Suomen lain mukaan.

Tein rikosilmoituksen, johon liitin kuvakaappauksia. Lisäksi vihjasin erilliselle nettipoliisille, jolle nämä varmaan ensisijaisesti kuuluu.

Toki tämän käsittelyssä saattaa kestää, mutta tapaus on tallennettu.

Ilmoitin tästä myös ylläpidolle. Sieltäkin varmaan tehdään oma yhteydenotto viranomaisiin.

Vierailija
169/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ole tatuointeja. Harrastan urheilua ja olen ollut koko elämäni urheilullinen. Luen paljon ja opiskelen kieliä. Olen lukenut pari tutkintoa ja ollut pitkään työelämässä. Päihteitä on ajoittain mennyt enemmän. Tupakkaa en polta ja kielenkäyttöni on melko sivistynyttä. Tuossa on muutamia juttuja.

Noh, sitten on tietysti se toinen puoli. Se joka pitää pitää piilossa =)

Vierailija
170/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset kysele noin outoja itse ap:lta? Aivan, hän on mies. Sinua ei ärsytä tatuoidut miehet, vaan pelkästään tatuoidut naiset XD

Etkö huomaa, mitä kirjoitin siinä, mihin kommentoit. Kirjoitin, että tatuointi (ynnä muut mainitsemani asiat) ei ole eduksi sen enempää miehelle kuin naisellekaan. Sen selkeämmin asiaa ei voi enää sanoa.

Vierailija
171/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ole tatuointeja. Harrastan urheilua ja olen ollut koko elämäni urheilullinen. Luen paljon ja opiskelen kieliä. Olen lukenut pari tutkintoa ja ollut pitkään työelämässä. Päihteitä on ajoittain mennyt enemmän. Tupakkaa en polta ja kielenkäyttöni on melko sivistynyttä. Tuossa on muutamia juttuja.

Noh, sitten on tietysti se toinen puoli. Se joka pitää pitää piilossa =)

No eihän tuo kuulosta pahalta ollenkaan.

Vierailija
172/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä syystä olisit saanut ehdonalaisen tai linnatuomion, niin estäisi täysin.

Vierailija
173/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

Tuomiosi eivät kuitenkaan sitä aiheuta, vaan se mikä sinä olet.

Oikeastaan asiaa alleviivaa se, kuinka sinä tulet tänne kysymään jotakin noin itsestäänselvää asiaa.

Eiköhän sinullekin ottaja löydy, kaltaistesi joukosta.

Mutta me muut, olet todellakin pilalla, emmekä me muut halua koskea sinuun pitkällä tikullakaan.

Lievä pahoinpitely ei kuulostaa äärimmäisen pahalta, toki riippuu miksi on käytetty väkivaltaa. Jos on hakannut vaikka ahdistelijaa lievästi, niin täysin ok. Mutta jos on hakattu viatonta, niin ei ok.

Oletkohan kenties vihainen mies siellä ruudun takana? Tuomitset vahvasti sukupuolen perusteella.

Yritin humalassa kuristaa ihmisen. Noh, aika paljon promilleja siinä vaiheessa. Mitenkään ylpeä en ole, mutta oli iso mies minuun nähden ja kyllähän siinä itsekin sain osumaa aika reippaasti sen jälkeen =) hah!

Vierailija
174/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö huomaa, mitä kirjoitin siinä, mihin kommentoit. Kirjoitin, että tatuointi (ynnä muut mainitsemani asiat) ei ole eduksi sen enempää miehelle kuin naisellekaan. Sen selkeämmin asiaa ei voi enää sanoa.

Jos tatuoinnit "eivät ole eduksi", miksi tatuoijat muodostavat oman ammattiryhmänsä? Miksi on niin paljon tatuointiliikkeitä? Miksi ihmiset ottavat tatuointeja?

Ja edelleen: mikset kysele tuollaisia kysymyksiä itse ap:lta? Ai koska hän ei ole nainen? XD

Vierailija
175/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

Tuomiosi eivät kuitenkaan sitä aiheuta, vaan se mikä sinä olet.

Oikeastaan asiaa alleviivaa se, kuinka sinä tulet tänne kysymään jotakin noin itsestäänselvää asiaa.

Eiköhän sinullekin ottaja löydy, kaltaistesi joukosta.

Mutta me muut, olet todellakin pilalla, emmekä me muut halua koskea sinuun pitkällä tikullakaan.

Lievä pahoinpitely ei kuulostaa äärimmäisen pahalta, toki riippuu miksi on käytetty väkivaltaa. Jos on hakannut vaikka ahdistelijaa lievästi, niin täysin ok. Mutta jos on hakattu viatonta, niin ei ok.

Oletkohan kenties vihainen mies siellä ruudun takana? Tuomitset vahvasti sukupuolen perusteella.

Yritin humalassa kuristaa ihmisen. Noh, aika paljon promilleja siinä vaiheessa. Mitenkään ylpeä en ole, mutta oli iso mies minuun nähden ja kyllähän siinä itsekin sain osumaa aika reippaasti sen jälkeen =) hah!

🙄

Vierailija
176/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin ensin vastata että haittaisi ehdottomasti mutta mietin asiaa ja sanotaan näin että jos tuo olisi ainoa tuomio mikä tyypillä koskaan on ollut ja rikosrekisteri muuten puhdas, elämänhallinta kunnossa ja pahoinpitely olisi tapahtunut jostain jollain lailla ymmärrettävästä syystä niin saattaisin harkita. Mutta suhde pysyis kyllä tapailuasteella pitkään, tulevaisuuden suunnittelu saisi odottaa vuosia. 

Vierailija
177/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n uhrit on jääneet tuurilla henkiin. Teholle ei joudu jos ei ole kuolemanvaarassa. Teko on ollut sellainen että aivan yhtä helposti uhrit olisi voineet kuolla. Minun silmissäni tuo on silloin sama kuin murha.

Vierailija
178/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko toi 2,5 vuotta istuttu aika vai ns. bruttotuomio?

Niin tai näin, se on tosi raskas tuomio pahoinpitelystä ja on täytynyt olla jo lähellä tapon yritystä. Useimmiten tällaisissa keisseissä on vahvasti mukana joko päihteet, lähisuhdeväkivalta, tekijän luonnevikaisuus tai niiden kaikkien kombo.

Voisin tutustua tällaiseen henkilöön hyvin varovaisesti, jos hän kertoo avoimesti, mitkä asiat tekoon johtivat, oliko hän päihtynyt, mitä hän miettii teostaan ja sen syistä, katuuko ollenkaan vai sysääkö syitä muille. Kysyisin, missä oikeudessa hänet on tuomittu ja tilaisin oikeuden päätöksen. 

Jos kyseessä on ollut lähisuhdeväkivaltaan liittyvä teko, sitten löisin luukut kiinni heti. Ne tyypit eivät opi, eivätkä kadu vaan vika on aina naisessa.

Tämä tietenkin edellyttäen, että tyyppi olisi edes millään lailla mukava ja kiinnostava. Kaikki rikoksista tuomitut eivät ole vaahtosuisia sekopäitä mutta tuo tuomion pituus herättää kysymyksiä.

2,5 netto oli. Hakkasin kaksi tyyppiä huumekaupan yhteydessä teho-osastolle. Olin ainoastaan viinaa ottanut hieman, en muuta. Onko nämä nyt niin kauheita juttuja... Pari taparikollista, mitä ihmeen väliä?

AP

Tämä ratkaiseekin asian sitten lopullisesti, olisi este koska ei kiinnosta seurustella taparikollisen kanssa. 

Vierailija
179/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on istunut 9kk törkeästä pahoinpitelystä ennen kun me ollaan tavattu, nykyään ollaan naimisissa ja meillä on lapsi. Ei se vankilatuomio aina kerro kaikkea siitä ihmisestä

Vierailija
180/194 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on istunut 9kk törkeästä pahoinpitelystä ennen kun me ollaan tavattu, nykyään ollaan naimisissa ja meillä on lapsi. Ei se vankilatuomio aina kerro kaikkea siitä ihmisestä

Jos ei vain ole tullut tuon jälkeen tilannetta että olisi mennyt kuppi nurin? Joku päivä taas menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän