Nainen, haittaisiko sinua jos miehellä olisi linnatuomio takana?
Niin, jos on istunut törkeästä pahoinpitelystä reipas parin vuoden kakun, niin olisiko tämä seikka mikä eväisi miehen mahdollisuudet sinuun?
Kyselee mies joka on istunut linnassa 2,5 vuotta törkeästä pahoinpitelystä
Kommentit (194)
Olin tuollaisen tyypin kanssa nuorena n 19 -vuotiaana ( hän oli 20v) n vuoden eikä hän alussa kertonut tuomiostaan. Oli kiva, seurallinen, joi paljon muttei sen kummempaa. Ei ollut väkivaltainen . Vähitellen ongelmat alkoivat, sekoilu, töistä pois jääminen, pettäminen, valehtelu ja aina selitys että
oli kännissä ja pahoipitelytuomiota tuli lisää. Ongelma vaan ei ole niin että vankilatuomio olisi se juttu vaan että se tuomio jo kertoo että ongelmia on ollut aiemmin ja paljon. Eikä ne lopu sillä että on uusi tyttökaveri.
Pakko oli päästä eroon, sekin oli juttunsa, nuo kun eivät luovuta helpolla. Ei ollut kaikista pahimmasta päästä mutta riitti mulle kokemuksena.
Aika monella kansan valitsemalla kansanedustajalla on rikostuomio. Linnakundeja ei taida toki sentään olla joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnakundeille on ihan omat naiset. Löytyy sieltä lähipubista. Vakka kantensa ja niin päin pois.
Tämä on osittain väärä mielikuva. Linnakundeja nimittäin valitsevat naiset eri ammateista ja yhteiskuntaluokista. Kärjistetysti voidaan sanoa, että vaarassa joutua linnakundin manipuloimaksi on kaikilla heillä, jotka ovat tekemisissä heidän kanssaan. Vankiloissa työskentelevät tai vapaaehtoistyötä tekevät naiset, kirkon henkilöstö, auttavat kriisipuhelimet ja vastaavat. Luonnehäiriöiset vangit skannaavat alati mahdollisia uhreja itselleen, toivomuksenaan vapautua aiemmin tai saadakseen muuta hyötyä itselleen suhteesta.Tähän ansaan sitten nainen astuu, sinisilmäisyyttään tai henkilökohtaisen rikkonaisuuden /persoonallisuushäiriön johdattamana.
Seurakunnat on täynnä näitä "symppiksiä" linnakundeja.
Kyllä, en voi kuin ihmetellä uskovaisten typeryyttä ja loputonta sinisilmäisyyttä. Se onkin nyt tuo vieressäni Jumalanpalveluksessa istuva tai siellä puhuva sarjamurhaaja oikein nasta tyyppi kun on tullut uskoon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä linnakundin tunnistaa? Näkyykö se jotenkin käytöksessä, olemuksessa tms? Varmaan on tarkoilla antureilla varustettuja ihmisiä, jotka aistivat muista ihmisistä monenlaisia asioita.
Kerran kohdalle osui tyyppi ja hänen kohdallaan epäilin että olisiko tullut joskus lusittua
Näkyyhän se aika helposti että on sitä ns. alaluokkaa. Parempi kun välttelee kaikkia ja kaikkea sellaista.
Mies 40v kirjoitti:
Päinvastoin jokainen nainen haluaa itselleen tuollaisen väkivaltaisen jännä miehen, ei naista hyvin kohtelevaa kilttiä miestä.
Mieluummin ottaisin linnankundin kuin kynnysmaton.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin naisella ilmeisesti kalahti kalikka tuosta kuvauksesta millaiset naiset seurustelee rikollisten kanssa.
Joidenkin mielestä maailma on hyvin mustavalkoinen. Minä olen korkeakoulutettu ja varakas nainen, enkä tuomitse ihmisiä heidän menneisyytensä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin naisella ilmeisesti kalahti kalikka tuosta kuvauksesta millaiset naiset seurustelee rikollisten kanssa.
Joidenkin mielestä maailma on hyvin mustavalkoinen. Minä olen korkeakoulutettu ja varakas nainen, enkä tuomitse ihmisiä heidän menneisyytensä perusteella.
Tulevaisuudesta kertoo parhaiten menneisyys. Mutta senkun elelet lapsenuskosi kanssa niin kauan kuin voit. Ihan elämän loppuun asti tuskin voit.
Vierailija kirjoitti:
Vankiloissa moni kääntyy uskoon, koska vankilapsykiatrin luo ei meinaa päästä. Joo osa saa diagnoosin. Eikä suinkaan kaikki. Vankilasta pääsijät jäävät melkolailla omilleen, koska ketään ei voida pakottaa tahdonvastaiseen hoitoon.
Tämä uskoonkääntyminen onkin varmasti kaikkien kohdalla vilpitöntä ja totuudellista? Ja vaikka olisikin, se ei herätä uhreja henkiin. He eivät voi enää kääntyä uskoon tai tehdä mitään muutakaan. Heidän osaltaan kaikki on lopullisesti loppu ja väärintekijät vaan porskuttaa. Oikeudenmukaistako?
Ei tietenkään haittaisi, sehän olisi vain jännää!
Sitäpaitsi sitten kun ollaan paikallisesssa istumassa miehen kanssa ja joku tulee isottelemaan, niin on aika hyvä ja asiallinen tapa huomattaa että "painuppa nyt **ttuun siitä, meidän Jonne on ihan oikea linnakundi!".
Kyllä mie ainakin kostun pelkästä ajatuksestakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole tuomitsemisesta menneisyyden perusteella. Kyse on yksinkertaisesti siitä, että kumppania etsiessä ihminen ottaa huomioon erilaisia valintakriteereitä. Jotkut kriteerit ovat painavampia, jotkut vähemmän painavia. Väkivaltarikollistausta on monin tavoin dismeriitti. Se on tietysti mainehaitta: ei ole kunniaksi, että itsellä tai kumppanilla on tuomio väkivaltarikoksesta. Se on useimmille myös epäarvo: väkivalta ja rikollisuus ovat pahoja asioita, jotka eivät käy yhteen maailmankatsomuksen kanssa. Se on myös potentiaalinen riski: jos syyllistyy väkivaltaan kerran, niin mikä takaa, ettei syyllisty uudelleen.
Jokainen arvioikoon itse kohdallaan, minkä painon väkivaltarikollisen menneisyydelle antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnakundeille on ihan omat naiset. Löytyy sieltä lähipubista. Vakka kantensa ja niin päin pois.
Tämä on osittain väärä mielikuva. Linnakundeja nimittäin valitsevat naiset eri ammateista ja yhteiskuntaluokista. Kärjistetysti voidaan sanoa, että vaarassa joutua linnakundin manipuloimaksi on kaikilla heillä, jotka ovat tekemisissä heidän kanssaan. Vankiloissa työskentelevät tai vapaaehtoistyötä tekevät naiset, kirkon henkilöstö, auttavat kriisipuhelimet ja vastaavat. Luonnehäiriöiset vangit skannaavat alati mahdollisia uhreja itselleen, toivomuksenaan vapautua aiemmin tai saadakseen muuta hyötyä itselleen suhteesta.Tähän ansaan sitten nainen astuu, sinisilmäisyyttään tai henkilökohtaisen rikkonaisuuden /persoonallisuushäiriön johdattamana.
Tuokaan ei pidä täysin paikkaansa. Tuo mitä kuvaat hyödyn skannaamisesta on useimmiten totta mutta ei aina. Kaikkein olennaisinta minusta on, onko kundi kamapiireissä kuinka syvällä ja kuinka pahassa koukussa hän on. Jos on toipumassa oleva henkilö, miksi hän ei olisi ihan samanlainen miesystäväehdokas kuin kuka tahansa muukin? Mutta jos ei yhtään ole halua irtautua siitä elämäntavasta, sitten kauas pois ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudesta kertoo parhaiten menneisyys. Mutta senkun elelet lapsenuskosi kanssa niin kauan kuin voit. Ihan elämän loppuun asti tuskin voit.
En ole lapsenuskoinen vaan paljon elämää ja erilaisia kohtaloita nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tuomitse väkivaltaa? Kuinka tyhmä olet?
Onko väkivalta mielestäsi ok? LOL.
Mulla on naisena tuomio lievästä pahoinpitelystä ja parista myymälävarkaudesta sakkoja. Olenko pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole tuomitsemisesta menneisyyden perusteella. Kyse on yksinkertaisesti siitä, että kumppania etsiessä ihminen ottaa huomioon erilaisia valintakriteereitä. Jotkut kriteerit ovat painavampia, jotkut vähemmän painavia. Väkivaltarikollistausta on monin tavoin dismeriitti. Se on tietysti mainehaitta: ei ole kunniaksi, että itsellä tai kumppanilla on tuomio väkivaltarikoksesta. Se on useimmille myös epäarvo: väkivalta ja rikollisuus ovat pahoja asioita, jotka eivät käy yhteen maailmankatsomuksen kanssa. Se on myös potentiaalinen riski: jos syyllistyy väkivaltaan kerran, niin mikä takaa, ettei syyllisty uudelleen.
Jokainen arvioikoon itse kohdallaan, minkä painon väkivaltarikollisen menneisyydelle antaa.
Totta, joillekin se on dismeriitti. Itse kuitenkin ottaisin mieluummin linnankundin kuin jonkun, joka on julma eläimille tai vihaa naisia. Mieluummin ottaisin linnankundin kuin perussuomalaisen kansanedustajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tuomitse väkivaltaa? Kuinka tyhmä olet?
Onko väkivalta mielestäsi ok? LOL.
Väkivalta ei ole mielestäni ok. Meillä on tuomioistuimet, joiden tehtävä on tuomita rikokseen syyllistyneet. Minun tehtäväni se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkäisi omasta puolestani, koska olen harrastanut kamppailulajeja sen verran kauan, että osaan tarvittaessa pitää puoleni. Mutta miettisin, mitä se miehestä kertoo.
Enemmän olisi hyötyä pikajuoksun harrastamisesta.
Jos mies on esim 185-senttinen satakiloinen julmuri, niin hepposet karatepotkut vois korkeintaan kutittaa jos antajana on 165cm/50 kg nainen.
No, massaa on kaksinkertainen määrä ja tiedän kehon kaikki heikot kohdat ja kuinka paljon painetta ne kestävät isommallakin miehellä. Ihminen on loppujen lopuksi aika hauras.
Höpöhöpö tyttönen. Nostan sut reisistä syliin ja laitan sängylle mahalleen. Kädet selän taakse ja levitän persposket. Kohta tuntuu.
Raiskaaja, lähetänkö sulle kuvakaappauksen tekemästäni rikosilmoituksesta? Tuo on laiton uhkaus.
Kuulut vankilaan.Ei minun puolestani tarvitse mitään rikosilmoituksia tehtailla. Sopii tulla yrittämään.
On laitonta esittää raiskausuhkauksia, myös netissä. Se uhkaus on tallennettu, rikosilmoitus on tehty.
Tuskin edes tutustuisin sinuun, koska elämme niin erilaisissa maailmoissa.
Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkäisi omasta puolestani, koska olen harrastanut kamppailulajeja sen verran kauan, että osaan tarvittaessa pitää puoleni. Mutta miettisin, mitä se miehestä kertoo.
Enemmän olisi hyötyä pikajuoksun harrastamisesta.
Jos mies on esim 185-senttinen satakiloinen julmuri, niin hepposet karatepotkut vois korkeintaan kutittaa jos antajana on 165cm/50 kg nainen.
No, massaa on kaksinkertainen määrä ja tiedän kehon kaikki heikot kohdat ja kuinka paljon painetta ne kestävät isommallakin miehellä. Ihminen on loppujen lopuksi aika hauras.
Höpöhöpö tyttönen. Nostan sut reisistä syliin ja laitan sängylle mahalleen. Kädet selän taakse ja levitän persposket. Kohta tuntuu.
Raiskaaja, lähetänkö sulle kuvakaappauksen tekemästäni rikosilmoituksesta? Tuo on laiton uhkaus.
Kuulut vankilaan.Ei minun puolestani tarvitse mitään rikosilmoituksia tehtailla. Sopii tulla yrittämään.
On laitonta esittää raiskausuhkauksia, myös netissä. Se uhkaus on tallennettu, rikosilmoitus on tehty.
Tämä lienee yhä asianomistajarikos ja olen tässä se asianomainen. Ei taida kyllä edes päteä anonyymillä palstalla, koska anonyymiä ihmistä on vaikea uhata.
Mistä linnakundin tunnistaa? Näkyykö se jotenkin käytöksessä, olemuksessa tms? Varmaan on tarkoilla antureilla varustettuja ihmisiä, jotka aistivat muista ihmisistä monenlaisia asioita.
Kerran kohdalle osui tyyppi ja hänen kohdallaan epäilin että olisiko tullut joskus lusittua