Kolhaisin autoa parkkipailalla ja pakenin :(
Menin paniikkiin. Kädet tärisi, sydän hakkasi, ihme kun uskalsin ajaa kotiin enkä halua ajaa enää ikinä. Saako yhteystiedot vakuutusyhtiöstä, otin vastapuolen auton tiedot ylös mutta puhelinnumeroa en saanut rekkarin perusteella :(
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:58"]
Menin vaan niin paniikkiin ja vauva itki takapenkillä nälkäänsä, koitin vaan kiirehtiä :( Pelottaa kyllä kertoa miehelle.
[/quote]
Se on vaan peltiä..
....joka maksaa tuhansia euroja ja se kolhittu auto saattaa olla vähävaraisen perheen suurhankinta. Toivottavasti saavat korvauksensa.
Anna olla ja älä ota kehenkään yhteyttä, kyllä vakuutus korvaa kolhitun auton. Ja jos ei korvaa, so what :)
Tuskimpa niin kovaa kolhaisit että siitä on muuta kuin esteettistä haittaa.
Vittu mua sitten ärsyttää tommoset mulkut jotka viel pakenee paikalta. Tekis mieli vähä muiluttaa ku sais kiinni.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:20"]Älä hätäile, selvitä yhteystiedot. Kerro kuinka kävi.
Ei se autonomistaja tai mies suutu, vahinko mikä vahinko.
[/quote]
Varmasti suuttuu.
Vituttaa kanssa nuo ihmiset, jotka eivät jätä mitään yhteystietoja vaan lähtevät paikalta. Vaikka vakuutus sen korvaakin, niin ainakin itselläni aikoinaan omavastuu oli 150€ ja koska bonukset tippuivat, niin siitä tuli jotain toiset saman verraan takkiin. Mutta osa ihmisistä ovat omahyväisiä mulkkuja, eikä heitä kiinnosta korvata tekemiään vahinkoja.
AP:lle plussat siitä, että edes yrittää tavoittaa kolhitun auton omistajaa!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:27"]Anna olla ja älä ota kehenkään yhteyttä, kyllä vakuutus korvaa kolhitun auton. Ja jos ei korvaa, so what :)
[/quote]
Tollasen asenteen omaaviin ihmisiin sais tehdä vähän sitä "esteettistä haittaa".
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:20"]Älä hätäile, selvitä yhteystiedot. Kerro kuinka kävi.
[/quote]
Varmasti suuttuu.
[/quote]
Työkaverin autoa oli kolhaistu, mutta onneksi joku oli nähnyt asian ja lupasi todistaa. No kun tekijä saatiin langan päähän, niin hän oli kovasti sovittelemassa asiaa, mutta se oli myöhäistä siinä kohtaa.
Itse en suuttuisi, jos kolhia oma-aloitteisesti ottaa yhteyttä selvittääkseen asian. Vanhinkoja sattuu, mutta eniten riepoo, kun itse joutuu maksumieheksi toisten tekemistä vahingoista.
Hhahah jäävää vaan urpot makselemaan. Minä en ole niin tyhmä että jään paikalle. Terveisin pari kertaa kolhinut.
Vitun tyhmät
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:34"]Hhahah jäävää vaan urpot makselemaan. Minä en ole niin tyhmä että jään paikalle. Terveisin pari kertaa kolhinut.
Vitun tyhmät
[/quote]
Niin ja mulla on niin rämä auta muutenkin että kolhut on aivan sama.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:27"]
Anna olla ja älä ota kehenkään yhteyttä, kyllä vakuutus korvaa kolhitun auton. Ja jos ei korvaa, so what :)
[/quote]
Juuri tuollaiset itsekkäät k-päät pitäisi saada pois auton puikoista. Joo korvaa vakuutus, mutta siitä tulee kuitenkin parin sadan lasku.
Toivottavasti on paljon silminnäköijöitä kun tuollaiset ämmät kolhii toisten omaisuutta.
Kai sinä opetat lapsillesikin samat arvot. Kyllä saa rikkoa paikkoja kunhan ei jää kiinni. Taas voitaisiin jakaa vuoden AV-mamma palkinto.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:47"]
Onneksi minulla on yli 50 000 euron auto
[/quote]
Onneksi minulla on sen verran älliä etten laita 50 000 euroa peltilootaan jolla pääsee paikasta toiseen.
[/quote]
Ei ole sinulta poi! Onneksi minulla on sen verran rahaa että voisin ostaa toisen ja kolmannenkin samanlaisen, ja annan vielä rahaa hyväntekeväisyyteen :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 13:09"]
[/quote]
Onneksi minulla on sen verran älliä etten laita 50 000 euroa peltilootaan jolla pääsee paikasta toiseen.
[/quote]
Niin, joidenkin täytyy kompensoida isolla ja kalliilla autolla ihan muita juttuja..
[/quote]
Kommunistista ajattelua, muuta Venäjän syrjäseuduille jos ottaa noin koville.
Minä kolhaisin kerran vahingossa autoa ja jätin yhteystiedot. Mitä siitä sain? Todella epäkohteliaan, töykeän, väkivallalla uhkailevan kusipään riesakseni. Vaikka maksoin vahingon, tämä sika piinasi minua vuosia puhelimitse. Tästä opin, että seuraavalla kerralla pakenen paikalta.
[/quote]
Minä taas ruttasin auton etuoven ihan ruttuun, selvitin omistajan ja lupasin maksaa kaiken vaadittavan. Kaveri totesi, että autoromuttamolta hakee oven ja homma kuitattu satasella, markka aikaan. Istuimme sitten ajan mittaan muutaman kerran kuulumisia vaihtamassa saman baaripöydän äärellä. Mukava heppu.
[/quote]
[/quote]
Tuota samaa te kommunistit aina selittämässä.
Älä nyt poliisille ainakaan ilmoita. Asia mutkistuu. Etsi nyt vakuutusyhtiön tms. kautta se ihminen käsiisi.
Olin kärsivänä osapuolena maanantaina 11.8 (Hgissä Sörnäisten rantatiellä sijaitseva parkkipaikka). Tulin töistä, jolloin huomasin, että pelkääjän puolen renkaan yläpuolella oli reilu lommo ja naarmuja. Korjausarvio 1000 euroa, mikä tarkoittaa, että vakuutuksesta otettuna homma maksaa minulle n. 600 euroa (omavastuu ja alentuneiden bonusten vaikutus). Kiitos vain tämänkin ketjun aloittajan kaltaisille kyvyttömille ja selkärangattomille autoilijoille.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:53"]
Menin paniikkiin. Kädet tärisi, sydän hakkasi, ihme kun uskalsin ajaa kotiin enkä halua ajaa enää ikinä. Saako yhteystiedot vakuutusyhtiöstä, otin vastapuolen auton tiedot ylös mutta puhelinnumeroa en saanut rekkarin perusteella :(
[/quote]
Saat asian hoidettua rekkarin perusteella. Mulle kävi joskus noin ja ajoin korttelin ympäri eka paniikissa. Sitten etsin omistajan ja kaikki hoitu.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:34"]Hhahah jäävää vaan urpot makselemaan. Minä en ole niin tyhmä että jään paikalle. Terveisin pari kertaa kolhinut.
Vitun tyhmät
[/quote]
Toivottavasti joku joskus oikein kunnolla kolhii sitä sunkin romuas.
Älä hätäile, selvitä yhteystiedot. Kerro kuinka kävi.