Missään ei näy mitään vapun viettoa!
Olen lueskellut uutisia netistä eikä missään ole oikein mitään uutista aiheesta, että ihmiset viettävät siellä ja täällä vappua näin ja näin. Kun tulin töistä kotiin iltapäivällä, niin eipä vappua katukuvassakaan näkynyt. Asutaan kerrostalolähiössä eikä ikkunoistakaan mitään. Onko vappu siis aivan kuollut perinne? Eikö sitä enää jakseta viettää?
Kommentit (87)
Samaa ihmettelen, asun todella lähellä ison kaupungin keskustaa ja aivan kuollutta on, ei näy ketään menevän mihinkään?
Ei täälläkään. Asun kaupungin keskustassa, ihan hiljaista on ohi ajavia autoja lukuun ottamatta.
Suomalaisten ostovoima tuhottiin pysyvästi kahden hallinnon voimin 2020-2025, ei ole enää varaa juhlia mitään.
WEF:n maailmaherruutta hakevan eliitin köyhdyttämisen agenda on edennyt, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen.
Ihmisillä ei ilmeisesti ole enää yhtään ylimääräistä rahaa (esim. opiskelijoilla).
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten ostovoima tuhottiin pysyvästi kahden hallinnon voimin 2020-2025, ei ole enää varaa juhlia mitään.
WEF:n maailmaherruutta hakevan eliitin köyhdyttämisen agenda on edennyt, great reset, et omista mitään ja olet onnellinen.
Vappu on kuitenkin ollut aina melko halpa juhla, jos sen vetää perusmeiningillä. Serpentiiniä kolme rullaa on 2 euroa, foliopallo 10 euroa, nakkipaketti 3 euroa, perunasalaatti 2 euroa, sixpäkki pussikaljaa 6 euroa. Laitetaan tohon päälle vielä sipsipussi niin on kulunut 25 euroa. Ei siis kallista hupia ollenkaan.
Minä en ole katukuvassa vapunvietossa koska rahat on vähissä, ystävät kaikonneet ja on liian kylmä. Olen siis vain yksin kotona on kuin mikä arkipäivä vain. Toista se oli vielä 10 vuotta sitten kun en ollut työtön, oli paljon ystäviä, rahaakin oli ja vappuna aina kivat juhlat.
Vappu ei enää nappaa hallituksen leikkausten ja yleisen kurjistamisen vuoksi.
Uutisten mukaan Manta sai kuitenkin lakin. Ja joku hömmännees sima on parasta. Ei muita vappu-uutisia minunkaan silmään osunut.
Siis onko se tänään? Mä luulin että huomenna. Häh... no nyt ei hyvin mene.
Ainakin Tampereen keskusta oli äsken täynnä ihmisiä. Miksi valehtelette?
Jotenkin ei kiinnosta koko vappu, olen kai liian vanha (38), en oikein keksi miten sitä voisi viettää.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Tampereen keskusta oli äsken täynnä ihmisiä. Miksi valehtelette?
En kyllä valehtele! En asu Tampereen keskustassa enkä ole töissä siellä. Asun ison kaupungin lähiössä, mutta en lähelläkään Tamperetta. Enkä myöskään Helsingin keskustassa. Ap
Helsingissä ja Espoossa on säpinää myös.
Eipä näy mittään. Kekkospatsaalla kepun vapputapahtuma, ei muuta. Kajaanissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on kuitenkin ollut aina melko halpa juhla, jos sen vetää perusmeiningillä. Serpentiiniä kolme rullaa on 2 euroa, foliopallo 10 euroa, nakkipaketti 3 euroa, perunasalaatti 2 euroa, sixpäkki pussikaljaa 6 euroa. Laitetaan tohon päälle vielä sipsipussi niin on kulunut 25 euroa. Ei siis kallista hupia ollenkaan.
25 euroa yhteen päivään on jo aika paljon?
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ja Espoossa on säpinää myös.
Missä säpistään Espoossa? Olen täällä eikä mitään säpinää ole ollut missään.
Meillä on jotain 2 astetta lämmintä, ei todellakaan näy ketään torillakaan. On hyvä jos ei ilojuomia juoneet nuoret jää ulos huuhailemaan.
Muistan yhden juhannuksen, kun satoi räntää ja puulämmitteinen mökki ei vähällä lämpene. Kaikki mahdolliset peitot haalittiin yöksi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 euroa yhteen päivään on jo aika paljon?
Voi jättää ton foliopallon pois niin 15 euroo riittää.
Ja niin, en siis itsekään juuri viettänyt, pari munkkia söin ja yhden alkoholittoman siiderin.