Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolhaisin autoa parkkipailalla ja pakenin :(

Vierailija
15.08.2014 |

Menin paniikkiin. Kädet tärisi, sydän hakkasi, ihme kun uskalsin ajaa kotiin enkä halua ajaa enää ikinä. Saako yhteystiedot vakuutusyhtiöstä, otin vastapuolen auton tiedot ylös mutta puhelinnumeroa en saanut rekkarin perusteella :(

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:27"]

Anna olla ja älä ota kehenkään yhteyttä, kyllä vakuutus korvaa kolhitun auton. Ja jos ei korvaa, so what :)

Tuskimpa niin kovaa kolhaisit että siitä on muuta kuin esteettistä haittaa.

[/quote]

Kyllä vakuutus korvaa! :) Ilolla me maksamme taas kiltisti korotettuja maksuja! :) Tuntuva korotus vaan kaikkiin maksuihin, että voimme vaan antaa asioiden olla. :)

Vierailija
62/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankin tästä lähtien itse panemaan merkille jos joku kusipää kolhii toisen autoa niin otan rekkarin ylös ja jään odottelemaan kolhitun auton omistajaa. Sitten on vielä nää pässit jotka parkkipaikoilla aukoo ovia päin toisten autoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:34"]Hhahah jäävää vaan urpot makselemaan. Minä en ole niin tyhmä että jään paikalle. Terveisin pari kertaa kolhinut.

Vitun tyhmät

[/quote]

Toivottavasti joku joskus oikein kunnolla kolhii sitä sunkin romuas.

[/quote]

Siitä vaan mulla on kamera autossa ;)

Vierailija
64/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran parkkipaikalla töytäisin yhtä autoa edessä. Pieni kupru taisi tulla. Tosin siinä oli pölyä päällä, niin en tiedä tuliko jälki siitä hitistä.. Menin paniikkiin ja pulaan, mutta jäin odottamaan autonomistajaa. Pian kaksi nuorta kundia tulikin siihe ja kerroin anteeksipyydellen asiani. Vilkaisivat vaan sitä kuprua ja ohauttivat olankohtauksella-näitä sattuu. Onneksi mtn ei tullut tuosta, paitsi opetus olla varovaisempi..

Vierailija
65/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on yli 50 000 euron auto jossa valvontakamerat jotka kuvaa auton sisällä ja ulkopuolella :D Jos huomaisin jonkun kolhaisseen autoani, niin katson tallenteet ja menen poliisin puheille todistusaineisto mukanani, siinä nauhalla näkyy sitten kolhinut auto ja henkilön naama joka sitä autoa kuljettanut, turha siinä olisi enää väittää ettei ole ollut paikalla :D 

Eli muistakaa että nämä kamerat yleistyvät, joten ei kannata pelleillä toisten autojen läheisyydessä.

Vierailija
66/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole autoissa peruutustutkia tai kameralla varustettuja park assistantteja? Kannattaisko sellaiset hankkia jos ei osaa ajaa??!

Vierailija
67/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:34"]

Hhahah jäävää vaan urpot makselemaan. Minä en ole niin tyhmä että jään paikalle. Terveisin pari kertaa kolhinut.

Vitun tyhmät

[/quote]

Se vitun tyhmä pärstä jää silti auton ja vielä parkkihallin tai parkkipaikankin valvontakameraan! :DDD

Vierailija
68/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:26"]

....joka maksaa tuhansia euroja ja se kolhittu auto saattaa olla vähävaraisen perheen suurhankinta. Toivottavasti saavat korvauksensa.

[/quote]

Kyllä vähävaraisena perheenpäänä satsaisin rahat ihan muuhun kuin autoon...!

Vierailija
69/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kolhaisin kerran vahingossa autoa ja jätin yhteystiedot. Mitä siitä sain? Todella epäkohteliaan, töykeän, väkivallalla uhkailevan kusipään riesakseni. Vaikka maksoin vahingon, tämä sika piinasi minua vuosia puhelimitse. Tästä opin, että seuraavalla kerralla pakenen paikalta.

Vierailija
70/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:47"]

Onneksi minulla on yli 50 000 euron auto jossa valvontakamerat jotka kuvaa auton sisällä ja ulkopuolella :D Jos huomaisin jonkun kolhaisseen autoani, niin katson tallenteet ja menen poliisin puheille todistusaineisto mukanani, siinä nauhalla näkyy sitten kolhinut auto ja henkilön naama joka sitä autoa kuljettanut, turha siinä olisi enää väittää ettei ole ollut paikalla :D 

Eli muistakaa että nämä kamerat yleistyvät, joten ei kannata pelleillä toisten autojen läheisyydessä.

[/quote]

Hymiö! 

Vierailija
71/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on yli 50 000 euron auto

[/quote]

Onneksi minulla on sen verran älliä etten laita 50 000 euroa peltilootaan jolla pääsee paikasta toiseen.

Vierailija
72/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:00"]

Todellakin tarkoitukseni ilman muuta on asianmukaisesti korvata aiheuttamani vahinko, en ole vastuusta livistämässä vaikka lähdin paikalta :(

[/quote]  Asian voi korvata jälkeen päin. Itse kolhin viereistä autoa ja en todellakaan huomannut sitä. Kotona vasta katsoin, kun takana oli punaista jälkeä. Kävin itse ilmoittamassa poliisilaitokselle, että jos sinne tulee ilmoitus kolhimisesta, se olin minä ja en huomannut jne...ja otan vastuun asiasta. Seuraavana päivänä tuli soitto, että kolhitun auton omistaja oli tehnyt ilmoituksen ja saimme asian hoidettua ihan hyvässä hengessä. Syynä oli pimeys ja minun huolimattomuus ja toisen auton omistaja oli ihan ymmärtäväinen tällaisen uuden kuskin töpeksintään.

Vierailija
73/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia siitä miten tälläisen hit-and-run kolhaisujutun setviminen poliisin kanssa sujuu? Juuri kuulin radiosta että tälläisen pienen prioriteetin rikosten tutkinta ja käsittelyt ajat ovat venyneet jo yli vuoden mittaiseksi. Siihen päälle vielä asian käsittely vakuutusyhtiön kanssa ...

Vierailija
74/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:52"]

Minä kolhaisin kerran vahingossa autoa ja jätin yhteystiedot. Mitä siitä sain? Todella epäkohteliaan, töykeän, väkivallalla uhkailevan kusipään riesakseni. Vaikka maksoin vahingon, tämä sika piinasi minua vuosia puhelimitse. Tästä opin, että seuraavalla kerralla pakenen paikalta.

[/quote]

Oliskos kannattanut jossain vaiheessa vihjaista poliisille tästä kaverista?

Vierailija
75/75 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 12:52"]

Onneksi minulla on yli 50 000 euron auto

[/quote]

Onneksi minulla on sen verran älliä etten laita 50 000 euroa peltilootaan jolla pääsee paikasta toiseen.

[/quote]

Niin, joidenkin täytyy kompensoida isolla ja kalliilla autolla ihan muita juttuja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme