Haluaisin kunnollisen parisuhteen
Ei mitään moderneja avoimia suhteita ja paneskelua ympäriinsä vaan sellainen, jossa oltaisiin toisillemme ainoat ja maailman rakkaimmat.
Olen ollut aiemmin aina aloitteellinen miesten suhteen, mutta nämä parisuhteet ovat kaatuneet siihen, etten ole ollut miehelle se "ykkösnainen". Ovat siis suostuneet kanssani suhteeseen paremman puutteessa. Miten voisin tällä kertaa välttyä vastaavalta tilanteelta? Miesten aloitteiden odottaminen ei toimi, koska niitä ei tule (3 vuotta takana). Onko vaan tyydyttävä kohtaloonsa ja olla jollekin ihan kiva, tai vastaavasti viettää loppuelämänsä yksin?
N39
Kommentit (61)
Parempaa elämää vietät yksin kuin jonkun epäluotettavan otuksen passaajana.
Ole haluttavampi. Kauniimpi, itsevarmempi, hiukan riippumattomampi. Pane mies haluamaan olla vain sinun kanssa.
Ihmisen pitää sopeutua vallalla olevaan aikaan. Minä en olisi halunnut tulla 17 vuotiaana raskaaksi ja mennä naimisiin, mutta minkäs teit. Köyhällä maaseutulaisella ei ollut sitä ehkäisyä saatavilla ja naimisiin meno oli ainoa tapa päästä sieltä lapsuuden kodin ikeen alta.
Mä voin tulla. 190c, 130kg ja vapaa kuin taivaanlintu.
mies 40
Vierailija kirjoitti:
mies 40
Tätä just tarkoitan, näin ne on menny kaikki. Mä VOIN tulla. Voin uhrautua olemaan kanssasi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ole haluttavampi. Kauniimpi, itsevarmempi, hiukan riippumattomampi. Pane mies haluamaan olla vain sinun kanssa.
Tää vaatis jo jotain kauneuskirurgiaa ja lisäkkeitä. Mielestäni olen itsevarma ja riippumaton enkä epätoivoisesti etsi ketään. Saattaa olla, että olen mennyt jo välinpitämättömän ja kylmän puolelle..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies 40
Tätä just tarkoitan, näin ne on menny kaikki. Mä VOIN tulla. Voin uhrautua olemaan kanssasi.
Ap
Mitä sen miehen sitten pitäisi sanoa? Palvon sinua toisena päivätyönäni ja uhraan itseni sinun eteesi.
Ps. hanki itsetunto
Ymmärrän dilemmasi, mutta miksi mies, joka ei tiedä sinusta mitään haluaisi palavasti sinut ja vain sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaatis jo jotain kauneuskirurgiaa ja lisäkkeitä. Mielestäni olen itsevarma ja riippumaton enkä epätoivoisesti etsi ketään. Saattaa olla, että olen mennyt jo välinpitämättömän ja kylmän puolelle..
Ap
Ai, minusta sinä kuulosta pahimmalta marttyyrilta sitten jeesuksen.
Ja nyt aito vinkki: hakeudu sellaiseen ympäristöön, jossa on paljon miehiä ja sinä olet, jos et ainoa nainen, niin ainakin vain muutaman muun naisen kanssa. Kaikkien ei tarvitse olla sinkkuja, mutta joukossa myös sinkkumiehiä. Tällaisia voi olla harrastusryhmät, esim. tietyissä kamppailulajeissa tulee luonnollisesti tällainen jakauma.
Siinä on sisareni ns. ostajan markkinat. Sen kun valitset parhaimman päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ookoo, mutta haluttavuutta voi lisätä myös muuten kuin ulkonäöllä, tosin siinäkin on tehtävissä paljon hiuksilla ja vaatteilla.
Voit myös olla viihdyttävämpi, kiinnostavampi, saada miehelle kotoisan ja arvostetun olon, niin että hän ei halua lähteä muiden, tylsempien ja laimeampien frouvien seuraan.
Mun kokemus on, että todella moni mies haluaa nimenomaan uskollisen parisuhteen, joten vähän vaikea hahmottaa ongelmaasi. Viehätyt vääränlaisista miehistä?
Olet jo iässä, jossa harvempi rakentelee enää niitä pilvilinnoja ja ne tavoitteet parisuhteessa on realistisempia.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt aito vinkki: hakeudu sellaiseen ympäristöön, jossa on paljon miehiä ja sinä olet, jos et ainoa nainen, niin ainakin vain muutaman muun naisen kanssa. Kaikkien ei tarvitse olla sinkkuja, mutta joukossa myös sinkkumiehiä. Tällaisia voi olla harrastusryhmät, esim. tietyissä kamppailulajeissa tulee luonnollisesti tällainen jakauma.
Veikkaanpa että tuollaisissa porukoissa on ne parhaat miehet jo varattu. Sitten "pääsisi" valitsemaan niistä jämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän dilemmasi, mutta miksi mies, joka ei tiedä sinusta mitään haluaisi palavasti sinut ja vain sinut?
On mun elämässä ja ympärillä miehiä, jotka tietävät minusta paljonkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sitten miettinyt miksi he ei halua juuri sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa että tuollaisissa porukoissa on ne parhaat miehet jo varattu. Sitten "pääsisi" valitsemaan niistä jämistä.
Tämä ei ole sukupuolisidonnainen asia. Parhaat on parisuhteissa ja jämät jää jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Olet jo iässä, jossa harvempi rakentelee enää niitä pilvilinnoja ja ne tavoitteet parisuhteessa on realistisempia.
Mitä ne realistisemmat tavoitteet on? Olla sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut? Tai sellaisen, joka on muidenkin kanssa? Sellaisen, jolle et ole tärkein?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sitten miettinyt miksi he ei halua juuri sinua?
Olen miettinyt enkä tiedä.
Ap
Muuta pohjoiseen. Mahdollisimman.