Lue keskustelun säännöt.
TTA puhuu asiaa! Kenen sylissä?
10.08.2008 |
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/timotamikkonen/1218048438505/ajatuks…
Lukekaa ja miettikää!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Enpä jaksa lukea sellaisen ihmisen kirjoituksia, joka on itse perheensä hylännyt. Sitä paitsi tilapäinen hoitovapaa kestää useimpien tessien mukaan kolme päivää, ja sen jälkeen on pakko hankkia hoitaja.
sitä ei tarvitse käyttää, jos ei halua.
Jokainen vanhempi saa hoitaa omaa sairasta lastaan. Mutta mahdollisuus tuohon on.