Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteessa ja rakastunut naimisissa olevaan vl-mieheen

Vierailija
12.08.2014 |

Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D

Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(

Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.

kysyttävää? Mielipiteitä, kokemuksia?

Kommentit (530)

Vierailija
81/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:45"]

Surullista, että Saatana saa rikottua uskovaistenkin avioliittoja tuolla tavalla. En kehtaisi "aikuisten kielellä" tehdä aviorikosta (oma + miehen avioliitto) ja kirjoitella siitä kehuskellen noin kevyeen sävyyn. Palkkasi tulet kyllä saamaan aivan yhtä lailla kuin petturimies. Häpeä!

[/quote] Ei sitä saatanaakaan ole olemassa. Puhut kuin pikkulapsi. Elämä on vain elämää, eikä sitä pidä ottaa liian vakavasti. Kehoitan kaikkia nauttimaan siitä. Vl-miehissä tosiaan on se ihana puoli, että ovat seksuaalisesti todella aktiivisia ja kokeilunhaluisia. Peppupanot ja kaikki pitää päästä kokeilemaan. Liekö siksi, että kotona moinen on syntiä tai jotain. Mitään en kadu, nautiskelen vain.

[/quote] Ovat tottuneet peppupanoon, kun ihan joka panokerrasta ei haluta lapsia, mutta ehkäisyä ei saa käyttää. Ja vaimo ei saa kieltäytyä mistään, koska se on syntiä

[/quote] Ehkä ovat sitten tottuneet kokeilemaan, tiedä sitten, mutta hyvää seksiä heiltä saa. Taivallista tai jopa jumalaista, etten sanoisi. ;)

Vierailija
82/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:53"]

Ap, jätä mies rauhaan ja älä riko heidän perhettä!! Ajatteleppa omalle kohdalle miltä tuntuis jäädä 4lapsen yksinhuoltajaksi!

[/quote] Eiköhän se mies ole rikkonut perheensä. Ap on vapaa nainen ja hän ei ole tilivelvollinen kenellekään. Mies siinä on pettänyt ja rikkonut oman perheensä.

En todellakaan ymmärrä tätä naisten ajattelumaailmaa, että mies on viaton, vaikka nussii vieraita naisia. Se vieras nainen on saatana, joka pitää kivittää, kun harrastaa seksiä naimisissaolevan miehen kanssa. 

[/quote]

Mies ei todellakaan ole viaton, kaukana siitä. Mutta on vain ja ainoastaan reilua, että nainen antaa miehen hoitaa liittonsa ja uskonsa loppuun yksin ja sitten menevät yksiin, jos vielä siltä tuntuu. Kyllähän sielunkumppanuus tuollaisen odottamisen ja uhrauksen kestää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko viestiketjun. Tuli vaikutelma että tämä naimisissa oleva mies on solminut avioliittonsa hyvin nuorena ja kypsymättömänä. Nyt kun oikeasti alkaa ola (lähes) aikuinen, on todennut että tuli tehtyä virhe, ja ilmeisesti samanaikaisesti kriisissä myös uskonsa tai ainakin VL-liikkeen suhteen.
Neuvoni miehelle olisivat:
-kanna vastuu lapsistasi, älä eroa vielä nyt kun he ovat niin pieniä
-hanki ehkäisy! Älä tee enempää lapsia puolison, jota et rakasta, kanssa.
-salasuhde on ehdottomasti väärin, lopeta se, jatkaminen vain pahentaa tilannetta

Naiselle sanoisin, että olet tehnyt massiivisen virhearvion aloittamalla suhteen naimisissa olevan miehen kanssa.

Paljon tuskaa ja surua odotettavissa molemmille, mutta sellaistahan elämä on. Nuoruus ja kypsymättömyys paistaa viesteistä.

Terveisin 48-vuotias nainen

Vierailija
84/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies?

Vierailija
85/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mieheni ei enää rakastaisi minua, en haluaisi elää 50 vuotta hänen kanssaan. Minusta rakastaminen on vapaaehtoisuutta. 

Tässä ihmiset eroavat toisistaan. Joku ajattelee toki niin, että yhdessä pysytään, vaikka mies pitäisi vieraita naisia ja ei rakasta häntä enää ja parilla ei ole enää mitään yhteistä.

Joku toinen ajattelee, että haluaa sellaisen puolison, joka rakastaa häntä ja hän rakastaa puolisoaan ja elää sellaisen kanssa loppuelämän. Eli heivaa pettäjämiehen ulos ja jatkaa elämää. Tästä on turha tingata, koska ihmiset ovat erilaisia.

On turha vangita ihmistä kotivankilaan, jos parilla ei ole enää mitään yhteistä. Kukaan ei nauti tunteettomasta avioliitosta."

Kysymys ei ollutkaan aikaisemmassa kirjoituksessani siitä, pitääkö huonoon tai rakkaudettomaan suhteeseen jäädä, vaan siitä onko hyväksyttyä pettää. Siihen sinäkään et kirjoituksessasi vastaa. Eli saako SINUA pettää, jos kumppanisi on suhteeseenne tyytymätön? Onko se mielestäsi hyväksyttävää sinulle itsellesi tehtynä? Tähän jokaisen petturin pitäisi suostua uudessa suhteessaankin, koska se oli hyväksyttävä syy pettämiseen edellisessäkin suhteessa. Toisaaltahan silloin luulisi olevan helppoa olla näissä uusissa suhteissa. Tietää ainakin heti sekä omasta että kumppanin puolesta, että on lupa pettää kun tulee hankaluuksia. Tosin heidän suhteensa ovatkin varmasti niitä maailman ainoita suhteita, joissa hankaluuksia ei koskaan tule... :D

-244

Vierailija
86/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:33"]

Jättääkö mies lapset äidille asumaan? Mitä jos äiti ei olekaan tähän valmis? Otatte kaikki teille?

[/quote]

No vaikka sitten niin. :)

Vierailija
87/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:39"]

Jokainen näistä pettämisen puolestapuhujista voisi kuvitella itsensä samaan tilanteeseen. Eli heidän mielestäänkö heitä saa pettää, jos toinen osapuoli on tyytymätön suhteeseen? Hekö pystyisivät siihen sitten suhtautumaan tyynesti, ja pettäjää ja hänen kumppaniaan arvostavasti? Heillekö saa valehdella, jos heitä ei enää rakasteta? Heidän lapsilleenko saa tuottaa surua perheen rikkoutumisesta? Heidän kanssaanko voi tehdä lapsia, mutta sitten pettää jos elämä joskus tuntuukin vaikealta? Heidänkö parisuhteissaan ei koskaan tule vaikeita aikoja? Ja jos tulee, toisella on silloin oikeus pettää? Jollakulla toisellako on oikeus tunkeutua heidän parisuhteeseensa tietämättä hölkäsen pöläystä siitä, mitä heidän seiniensä sisällä oikeasti tapahtuu? Tällä tunkeutujallako on oikeus pelkästään toisen osapuolen juttuja kuuntelemalla päättää, minkälainen suhteenne on?

Miten vaikeaa nykymaailmassa voi ollakaan toisen ihmisen kunnioittaminen?? Mistä tämä itsekkyys kumpuaa? Huonossa suhteessa ei tarvitse kenenkään olla, mutta suhteen voi lopettaa niin, että mahdollisimman vähän loukkaa toisia.

Haluaisin todellakin tavata sen ihmisen, joka voi puolustella pettämistä ja rehellisesti hyväksyä siten saman teon olevan oikeutettua itselleenkin. 

[/quote]  Jos mieheni ei enää rakastaisi minua, en haluaisi elää 50 vuotta hänen kanssaan. Minusta rakastaminen on vapaaehtoisuutta. 

Tässä ihmiset eroavat toisistaan. Joku ajattelee toki niin, että yhdessä pysytään, vaikka mies pitäisi vieraita naisia ja ei rakasta häntä enää ja parilla ei ole enää mitään yhteistä.

Joku toinen ajattelee, että haluaa sellaisen puolison, joka rakastaa häntä ja hän rakastaa puolisoaan ja elää sellaisen kanssa loppuelämän. Eli heivaa pettäjämiehen ulos ja jatkaa elämää. Tästä on turha tingata, koska ihmiset ovat erilaisia.

On turha vangita ihmistä kotivankilaan, jos parilla ei ole enää mitään yhteistä. Kukaan ei nauti tunteettomasta avioliitosta.

[/quote]

Ihanko oikeati uskot, ettei ole olemassa miehiä jotka pettävät vain koska se on mahdollista?

Perhe-elämä voi olla rankkaa, ja jos sinä olisit ollut se ensiksi valittu voisit kokea ihan yhtä hyvin sen vaimon kohtalon. Kyse ei aina ole siitä että mies on jotenkin valinnut väärin, ja maailman suurin rakkaustarina löytyykin hokkuspokkus toisesta naisesta, ja juuri kun kotona on useampi pieni lapsi vaimon huomiota jakamassa.

[/quote] No tietenkin uskon. Olen itsekin asunut joskus Peter Panin kanssa. Mutta ero näihin vl-naisiin ja ehkä sinuunkin on se, että kun asia selvisi, niin lemppasin äijän pihalle. En todellakaan halunnut kynsin hampain jatkaa loppuelämääni hänen kanssaan.

Eli ero on juuri siinä. Jos mies ei minua rakasta, niin miksi helvetissä minun pitäisi hänen kanssaan pilata oma elämäni kuolemaan asti. Elämä on mahdollisuuksia täynnä ja maailmaan miehiä mahtuu. Yksi jos lähtee, niin jostain voi putkahtaa aivan ihana tapaus eteen ja ainakin minä olen todella kiitollinen, että erosimme avokkini kanssa ja hän petti minua. Ilman sitä pettämistä, olisin jäänyt ilman tätä kokemusta tämänhetkisen mieheni kanssa.

Ja jos nykyinen mieheni minua pettäisi, niin sitten pettäisi.  Minä olen aikuinen ihminen ja vahva ja pystyn elämään yksinkin, enkä ole riippuvainen, en edes nykyisestä aviomiehestäni. Jos hän haluaa lähteä, hän saa sen vapaasti tehdä. En ala sitomaan ketään itseeni.

Maailmassa nyt vain sattuu kaikenlaista ja niiden asioiden kanssa on elettävä. Kukaan ei voi mennä vannomaan, että juuri minua ei petetä. Siksi kannattaa kasvattaa itsetuntoa ja olla sen verran riippumaton, että tietää pärjäävänsä yksinkin, jos niin käy. Elämä ei ole mitään harlekiinitarinaa, missä yhtäkkiä rakastutaan ja sitten eletään onnellisina elämä loppuun. Rakkaus kuolee tai rakkauden huumassa ei huomaa, että tuon ihmisen kanssa minulla ei oikeastaan ole mitään yhteistä. Kun arki koittaa, huomaa, että olemmekin aivan vieraita toisillemme, kun alkuhuuma meni ohitse. 

Elämä on sellaista, kuin sen itse tekee itselleen. Kannattaa nauttia tästä päivästä, koska koskaan ei tiedä, mitä huominen tuo tullessaan

Vierailija
88/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:03"]

Luin koko viestiketjun. Tuli vaikutelma että tämä naimisissa oleva mies on solminut avioliittonsa hyvin nuorena ja kypsymättömänä. Nyt kun oikeasti alkaa ola (lähes) aikuinen, on todennut että tuli tehtyä virhe, ja ilmeisesti samanaikaisesti kriisissä myös uskonsa tai ainakin VL-liikkeen suhteen. Neuvoni miehelle olisivat: -kanna vastuu lapsistasi, älä eroa vielä nyt kun he ovat niin pieniä -hanki ehkäisy! Älä tee enempää lapsia puolison, jota et rakasta, kanssa. -salasuhde on ehdottomasti väärin, lopeta se, jatkaminen vain pahentaa tilannetta Naiselle sanoisin, että olet tehnyt massiivisen virhearvion aloittamalla suhteen naimisissa olevan miehen kanssa. Paljon tuskaa ja surua odotettavissa molemmille, mutta sellaistahan elämä on. Nuoruus ja kypsymättömyys paistaa viesteistä. Terveisin 48-vuotias nainen

[/quote] Ei vl saa käyttää ehkäisyä, mutta seksistäkään ei saa kieltäytyä. Eli vaihtoehto miehelle on se, että jättää ap.n ja alistuu valintaansa ja tekee vielä 10 lasta ja elää onnettomana loppuelämänsä ja katkeroituu. Lopulta vihaa vaimoaan, lapsiaan ja uskontoaan

Vierailija
89/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:05"]

"Jos mieheni ei enää rakastaisi minua, en haluaisi elää 50 vuotta hänen kanssaan. Minusta rakastaminen on vapaaehtoisuutta. 

On turha vangita ihmistä kotivankilaan, jos parilla ei ole enää mitään yhteistä. Kukaan ei nauti tunteettomasta avioliitosta."

Kysymys ei ollutkaan aikaisemmassa kirjoituksessani siitä, pitääkö huonoon tai rakkaudettomaan suhteeseen jäädä, vaan siitä onko hyväksyttyä pettää. Siihen sinäkään et kirjoituksessasi vastaa. Eli saako SINUA pettää, jos kumppanisi on suhteeseenne tyytymätön? Onko se mielestäsi hyväksyttävää sinulle itsellesi tehtynä? Tähän jokaisen petturin pitäisi suostua uudessa suhteessaankin, koska se oli hyväksyttävä syy pettämiseen edellisessäkin suhteessa. Toisaaltahan silloin luulisi olevan helppoa olla näissä uusissa suhteissa. Tietää ainakin heti sekä omasta että kumppanin puolesta, että on lupa pettää kun tulee hankaluuksia. Tosin heidän suhteensa ovatkin varmasti niitä maailman ainoita suhteita, joissa hankaluuksia ei koskaan tule... :D

-244

[/quote]  Mies tuskin kysyy lupaa pettämiseen :) Eli ne on asioita, joihin minulla tuskin on mitään sanomista. Aikuinen mies tekee päätöksen itse, minä teen päätökset sen jälkeen. Jos mies on mennäkseen, se menee, vaikka kuinka kieltäisin ja sanoisin, että pettäminen on väärin.

Vierailija
90/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pettänyt entistä miestäni, mutta en nykyistä. Joten ihan turha väittää, että jos kerran pettää, niin aina pettää. Sitä pettää, kuka ei merkitse mitään.

Vierailija
91/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:48"]

No se on sitten oma moka, jos jää roikkumaan erottuaan entiseen mieheensä. Se on oma valinta, jos jonkun lahkon sääntöjen mukaan ei mene uudelleen naimisiin, vaan roikkuu vanhassa liitossaan. Se on ihan huuhaajuttuja se.

[/quote]

No se on oma valinta, että on valinnut puolison, joka jakaa saman vakaumuksen ja uskonkäsityksen. Se ei ole oma valinta, että toinen osapuoli luopuu näistä periaatteista ja vaihtaa arvomaailmansa toiseksi. Se on totta, että jätettykin joutuu valtavaan kriisiin oman uskonelämänsä kanssa. Toisaalta se on hänelle 'kahle', mutta toisaalta jos hyvin käy, se on hänelle suurin voimavara vaikeassa elämäntilanteessa.

[/quote]  Elämä on valintoja. Jos jää itkemään ja surkeilemaan, ettei uskonnon takia voi mennä uudelleen naimisiin, se on OMA valinta. Turha siitä on syyttää ketään muuta. Elämää voi jatkaa eteen päin, eikä uhriutua. Itse tekee elämästään juuri sellaisen, kuin haluaa. Turha se on jäädä loppuiäkseen pettäjämiehen perään märisemään.

Toisaalta vl-uskonto on niin ahdistavan kuuloista kaikkine sääntöineen, että en yhtään ihmettele, että nuoret aikuiset ahdistuvat ja haluavat repiä itsensä siitä irti jopa niin radikaalein keinoin, että etsivät ei-uskovan uuden vaimon itselleen ja eroavat entisestä ja jopa perheestäänkin.

Tunnen aika paljon vl-uskovia ja nuoret varsinkin eroavat uskostaan aika paljon, koska eivät enää usko vanhojen kääpien luomia sääntöjä. Lisäksi nämä insestijutut ovat panneet heidät miettimään, että ihanko oikeasti lapsia saa raiskata, jos pyytää anteeksi ja taas voi jatkaa

[/quote]

Ei ole todellista!! Luuletko sä oikeasti että uskovaiset nuoret miettii että saakohan lapsia raiskata jos pyytää anteeksi??? Voin sanoa sulle että ei tuollaista ei takuulla mieti kuin joku yksittäinen mieleltään sairas henkilö.

Ei tuota tarvi miettiä koska jokainen normaali ihminen tietää että nuo insesti jutut on sairaiden ihmisten tekemiä. 

Totta on että todella paljon nuoria eroaa yhteisöstä mutta ei tuon takia. 

Vierailija
92/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia vastauksia. Mutta vastaan siis ns. puhtaalta pöydältä, kun ei ole muut vastaukset vaikuttamassa ajatuksiini. 

Olkoot siis provo tai ei. Mutta asun siis seudulla, missä on paljon lestadiolaisia. Nuoresta asti heitä valmennetaan parisuhteeseen ja siihen, että saavat paljon lapsia, että pääsevät taivaaseen. Lapsi itsessään ei ole tärkeä, joten he itsekään eivät ole saaneet sillä tavalla rakastavaa lapsuutta, että heidät olisi huomioitu yksilönä.

Seksi on jotain salamyhkäistä siellä takana. Joten nuoret menevät nuorina naimisiin, kun normaali seksihalut tulevat. Mennään massan mukana ja tehdään lapsi kerran vuodessa unohtaen, mitä itse haluaa elämältään. Koko ajan painotetaan sitä, että tämä maanpäällinen elämä on vain pieni pätkä ja me päässään taivaaseen ja siellä ilo repeää.

Mutta kas, jos joku pysähtyy ja alkaa miettimään, että mitä minä haluan. Eli ap.n tapaus ei ole mitenkään erikoinen. Mies tai nainen saattaa herätä joku aamu katsomaan puolisoaan, että minä en tuota rakasta. Olen toteuttanut yhteisön toiveet ja mennyt naimisiin ja lisääntynyt.

Ja sitten jos sattuu rakastumaan johonkin muuhun, hyökkää ihmiset kivittämään, että täytä velvollisuutesi, kun olet siittänyt neljä lasta ja et voi jättää vaimoa ja olet sika ja äkkiä takaisin kotiin lisääntymään holtittomasti rakkaudettomaan liittoon ja odottamaan, että taivaassa se palkitaan.

Miksi ei vl-mies tai nainen ihan samalla tavalla, kuin muutkin ihmiset voi herätä, että hei, haluan elää omaa elämää ja mitä minä itse haluan. Haluanko toteuttaa vain yhteisön toiveet. Vai saako kruunun päälaelleen, jos elää kituuttaa siinä rakkaudettomassa liitossa ja panee uuden lapsen alkuun joka vuosi, ettei yhteisö ihmettele, missä mennään.

Muutkin ihmiset menevät vääristä syistä naimisiin ja eroja tulee. Vl-perheissä on vain se ero, että lapsia on vain useampi, koska uskoon kuuluu tehdä paljon lapsia, koska lapsimäärä takaa taivaspaikan. Ja kun lapsia ei ajatella yksilöinä, eivät he opi miettimään(ja eivät uskalla, koska salaperäinen Jumala voi tulla rankaisemaan ja heittää tulimereen), mitä he itse haluavat elämältään. Jopa homot menevät naimisiin naisen kanssa, kun eivät uskalla elää omaa elämää.

Sekö on palstamammojen mielestä parempi, että tämä vl-pari elää yhdessä elämänsä loppuun huonossa ja rakkaudettomassa liitossa ja lapset kärsivät siitä, että pariskunta on vain pakosta yhdessä ja ilmapiiri on huono. Onko todella niin, että naiset haluavat vaikka väkisin pitää miehen itsellään ja eivät anna tämän ottaa eroa. Sekö on hienoa elämää, että mies elää teidän kanssanne ja lopulta inhoaa teitä ja kosketusta teihin ja haluaisi kiihkeästi elää jossain muualla, sitä omaa, ainutlaatuista elämää, eikä vain uhrautuen suvun, uskonnon ja vaimon takia. Siitäkö te vaimot nautitte, kun saatte miehen pakotettua elämään kanssanne.

Ihmiset menevät vääristä syistä naimisiin. Varsinkin uskonnollisissa yhteisöissä ja ahtaissa maaseutupaikoissa. Vielä 30 vuotta sitten oli tapana ns. korjata jäljet vahinkoraskaudesta ja mennä vihille maha pystyssä. Kuinka kauan luulette, että tällainen liitto pysyy onnellisena. Ja jos tällaisessa liitossa mies löytää toisen, niin se toinen nainen on huora, kun rikkoo "hyvän" liiton ja vaimo haluaa miehen pitää väkisin aviomiehenään, vaikka mies ei rakasta häntä, eikä ole koskaan rakastanutkaan. Vaan kyseessä on pakkoavioliitto.

Vierailija
93/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuoret eroavat. On surkeaa nähdä lapsen kavereita, kuinka osa on todella fiksuja koulussa. Mutta kun täytetään 18v, on poikaystävä ja 19v mennään naimisiin, kun poika ei jaksa enää odottaa seksiä ja 25 vuotiaana on jo 4 lasta polvien ympärillä roikkumassa ja elämä oli siinä.

Vierailija
94/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sille miehen vaimolle ero olisikin onni. Säästyisi siltä, että vielä pitää pungertaa toistakymmentä lasta maailmaan. Saisi varmaan helpomman elämän neljän lapsen yksinhuoltajana.

Vierailija
95/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl!!!!!! :D varatut on parhaita ;D

Vierailija
96/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos tämä kaikki on totta.... sä olet idiootti. Tiedän ettei sulle mene mikään järki päähän nyt mutta nua hämmästyttää kuinka joku vvoiolla tieten tahtoen noin ILKEE! vapaaehtoisesti tilanteessa jossa olet valmis olemaan se joka rikkoo neljältä lapselta ehjän perheen? Luuletko sä vatipää että se on sulle Se Yksi Oikea? Jos ajatusmailmasi on tällainen, on sun turha vähätellä kenenkään vl:n ajatusmaailmaa siitä että kun avioon on menty, arviossa pysytään. Mä voin puhtaasti sanoo et jos mulla olisi ollut kasvaessa tilanne et vanhemmat eroaa jonku hempukan pyöriessä kuvioissa - enemmän tai vähemmän aiheuttaen eroa - olisin niin vihainen tälle ämmälle ja isälleni myös. Vaikka se mies (ei sun, vaan vaimonsa mies) rakastaisi lapsiansa aina, et voi taata etteivätkö lapset syyttäisi isäänsä ja sinua kaikesta.

Mun puolesta voit hakeutuu tilanteisiin joissa et muutaku kärsi, mutta miks sun täytyy saada ne lapset, vaimo, sukulaiset ja kaverit kärsimään?

Sä saat mut voimaan pahoin....

Ja ei, itse en ole minkää uskonnon fanaatikko, puhtaasti vain omistan sen moraalisen ajattelumallin. Ja olen sun kanssa saman ikäinen.

Vierailija
97/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:18"]

Onneksi nuoret eroavat. On surkeaa nähdä lapsen kavereita, kuinka osa on todella fiksuja koulussa. Mutta kun täytetään 18v, on poikaystävä ja 19v mennään naimisiin, kun poika ei jaksa enää odottaa seksiä ja 25 vuotiaana on jo 4 lasta polvien ympärillä roikkumassa ja elämä oli siinä.

[/quote] Ja miehet huitelevat menemään omilla teillään ja vaimo on kotona vankina lasten kanssa. Ihkuu elämää, ihan jokanaisen toivejuttu

Vierailija
98/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:33"]

Jättääkö mies lapset äidille asumaan? Mitä jos äiti ei olekaan tähän valmis? Otatte kaikki teille?

[/quote]

[/quote] Ja sitten "keskitytte toisiinne"? Ahhahhaa :D t: Äiti, jolla 4 pikkulasta, ei vl.

Vierailija
99/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:03"]

Ap, jos tämä kaikki on totta.... sä olet idiootti. Tiedän ettei sulle mene mikään järki päähän nyt mutta nua hämmästyttää kuinka joku vvoiolla tieten tahtoen noin ILKEE! vapaaehtoisesti tilanteessa jossa olet valmis olemaan se joka rikkoo neljältä lapselta ehjän perheen? Luuletko sä vatipää että se on sulle Se Yksi Oikea? Jos ajatusmailmasi on tällainen, on sun turha vähätellä kenenkään vl:n ajatusmaailmaa siitä että kun avioon on menty, arviossa pysytään. Mä voin puhtaasti sanoo et jos mulla olisi ollut kasvaessa tilanne et vanhemmat eroaa jonku hempukan pyöriessä kuvioissa - enemmän tai vähemmän aiheuttaen eroa - olisin niin vihainen tälle ämmälle ja isälleni myös. Vaikka se mies (ei sun, vaan vaimonsa mies) rakastaisi lapsiansa aina, et voi taata etteivätkö lapset syyttäisi isäänsä ja sinua kaikesta.

Mun puolesta voit hakeutuu tilanteisiin joissa et muutaku kärsi, mutta miks sun täytyy saada ne lapset, vaimo, sukulaiset ja kaverit kärsimään?

Sä saat mut voimaan pahoin....

Ja ei, itse en ole minkää uskonnon fanaatikko, puhtaasti vain omistan sen moraalisen ajattelumallin. Ja olen sun kanssa saman ikäinen.

[/quote]  ÖÖÖÖÖ, eiköhän se mies ole rikkomassa perhettään :D

Tuskin ap sitä miestä väkisin on repinyt sänkyyn. Eiköhän mies ihan vapaaehtoisesti ole vetoketjunsa aukaissut :DD

Mies ei ole tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, vaan todennäköisesti eroaa ilman ap.takin. 

Vierailija
100/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:33"]

[/quote]

[/quote] Ja sitten "keskitytte toisiinne"? Ahhahhaa :D t: Äiti, jolla 4 pikkulasta, ei vl.

[/quote]  Olisi varmaan katkera paikka, jos lapset tykkäisikin olla isällään ja tykkäisi uudesta äitipuolestaan. Työkaverille kävi vähän näin. Lapset tykkäskin uudesta äitipuolestaan ja viihtyivät isällään paremmin, kuin äitinsä luona ja siitäkös helvetti repesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi