Salasuhteessa ja rakastunut naimisissa olevaan vl-mieheen
Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D
Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(
Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.
kysyttävää? Mielipiteitä, kokemuksia?
Kommentit (530)
Mies on varmaan ekaa kertaa elämässään rakastunut. Vaikea tilanne. Katuu varmasti katkerasti naimisiinmenoaan ja elämänsä pilaamista uskonnon vuoksi.
Oliko mies siis 23v? Ei ihme, että on paniikissa, kun on herännyt miettimään, että lapsia pitää tehdä vielä elämänsä aikana 10 kappaletta ja elättää ne jollain.
Ei ihme, että haluaa eroon koko paskasta.
148 asian ytimessä. Totta joka sana
t. tuosta liikkeestä eronnut, välit meni samalla, mutta en olisi kestänyt tota paskaa enää päivääkään.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:03"]
Ap, jos tämä kaikki on totta.... sä olet idiootti. Tiedän ettei sulle mene mikään järki päähän nyt mutta nua hämmästyttää kuinka joku vvoiolla tieten tahtoen noin ILKEE! vapaaehtoisesti tilanteessa jossa olet valmis olemaan se joka rikkoo neljältä lapselta ehjän perheen? Luuletko sä vatipää että se on sulle Se Yksi Oikea? Jos ajatusmailmasi on tällainen, on sun turha vähätellä kenenkään vl:n ajatusmaailmaa siitä että kun avioon on menty, arviossa pysytään. Mä voin puhtaasti sanoo et jos mulla olisi ollut kasvaessa tilanne et vanhemmat eroaa jonku hempukan pyöriessä kuvioissa - enemmän tai vähemmän aiheuttaen eroa - olisin niin vihainen tälle ämmälle ja isälleni myös. Vaikka se mies (ei sun, vaan vaimonsa mies) rakastaisi lapsiansa aina, et voi taata etteivätkö lapset syyttäisi isäänsä ja sinua kaikesta.
Mun puolesta voit hakeutuu tilanteisiin joissa et muutaku kärsi, mutta miks sun täytyy saada ne lapset, vaimo, sukulaiset ja kaverit kärsimään?
Sä saat mut voimaan pahoin....
Ja ei, itse en ole minkää uskonnon fanaatikko, puhtaasti vain omistan sen moraalisen ajattelumallin. Ja olen sun kanssa saman ikäinen.
[/quote] ÖÖÖÖÖ, eiköhän se mies ole rikkomassa perhettään :D
Tuskin ap sitä miestä väkisin on repinyt sänkyyn. Eiköhän mies ihan vapaaehtoisesti ole vetoketjunsa aukaissut :DD
Mies ei ole tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, vaan todennäköisesti eroaa ilman ap.takin.
[/quote]
No sitten eroaa, ei ap:ta tarvita siihen tilanteeseen kuten täällä useasti on mainittu.
Olet selvästi itsekin yksi jolle ei toisten avioliitto merkitse yhtään mitään vaan ainoastaan se oma perseen kutina merkitsee... mistä teitä sikiää????
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:36"]
Vl-miehissä on se vika, että tulevat niin käsittämättömän nopeasti kun ovat tottuneet väljelmpään. Onneksi kaikkea muutakin voi tehdä ;)
nainen 22v.
[/quote]
Voi, mun mies tulee aina käsittämättömän nopeaa mun kanssa. Ei ole ikinä kenekään muun kanssa harrastanut seksiä.. tai mistä minä sen tiedän??? Onkohan se pettänyt mua?? En kyllä usko mutta mistä sitä tietää.. niin, no jokatapauksessa mä tarvisin vinkkejä että miten sais sen kestämään pidemään??
Vaimo,23v. Niin ja naimisissa neljä vuotta.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:03"]
Ap, jos tämä kaikki on totta.... sä olet idiootti. Tiedän ettei sulle mene mikään järki päähän nyt mutta nua hämmästyttää kuinka joku vvoiolla tieten tahtoen noin ILKEE! vapaaehtoisesti tilanteessa jossa olet valmis olemaan se joka rikkoo neljältä lapselta ehjän perheen? Luuletko sä vatipää että se on sulle Se Yksi Oikea? Jos ajatusmailmasi on tällainen, on sun turha vähätellä kenenkään vl:n ajatusmaailmaa siitä että kun avioon on menty, arviossa pysytään. Mä voin puhtaasti sanoo et jos mulla olisi ollut kasvaessa tilanne et vanhemmat eroaa jonku hempukan pyöriessä kuvioissa - enemmän tai vähemmän aiheuttaen eroa - olisin niin vihainen tälle ämmälle ja isälleni myös. Vaikka se mies (ei sun, vaan vaimonsa mies) rakastaisi lapsiansa aina, et voi taata etteivätkö lapset syyttäisi isäänsä ja sinua kaikesta.
Mun puolesta voit hakeutuu tilanteisiin joissa et muutaku kärsi, mutta miks sun täytyy saada ne lapset, vaimo, sukulaiset ja kaverit kärsimään?
Ja ei, itse en ole minkää uskonnon fanaatikko, puhtaasti vain omistan sen moraalisen ajattelumallin. Ja olen sun kanssa saman ikäinen.
[/quote] Eli jos miehesi rakastuisi toiseen, haluaisit silti pitää miehen väkisin kanssasi, vaikka miehesi inhoaisi sinua ja sillä ei olisi mitään tunteita sinua kohtaan?
Minä kyllä olen aina ajatellut, että haluan elää vain miehen kanssa, joka rakastaa minua. Jos rakkaus loppuu, hän on vapaa menemään. En todellakaan halua pilata elämääni sitomalla jotain sellaista ihmistä minuun, joka ei halua olla minun kanssa. Rakkaudettomassa liitossa eläminen ei ole mikään nautinto.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:03"]
Tuskin ap sitä miestä väkisin on repinyt sänkyyn. Eiköhän mies ihan vapaaehtoisesti ole vetoketjunsa aukaissut :DD
Mies ei ole tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, vaan todennäköisesti eroaa ilman ap.takin.
[/quote]
No sitten eroaa, ei ap:ta tarvita siihen tilanteeseen kuten täällä useasti on mainittu.
Olet selvästi itsekin yksi jolle ei toisten avioliitto merkitse yhtään mitään vaan ainoastaan se oma perseen kutina merkitsee... mistä teitä sikiää????
[/quote] En,vaan olen naimisissa, mutta ihminen, kuka ei halua elää liitossa, missä toinen inhoaisi ja vihaisi minua ja väkisin olisi minun kanssani. Haluan vain elää miehen kanssa, joka rakastaa minua. Jos hän lopettaisi rakastamisen, en todellakaan haluaisi, että hän eläisi vastenmielisesti minun kanssani.
Mitä iloa saisin parisuhteesta ihmisen kanssa, joka lopulta alkaisi vihaamaan minua. Ei avioliitto ole mikään kärsimysnäytelmä. Jos rakkaus kuolee, on kaikille parempi erota, eikä väkisin kiristää toista pysymään kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:33"]
Jättääkö mies lapset äidille asumaan? Mitä jos äiti ei olekaan tähän valmis? Otatte kaikki teille?
[/quote]
No vaikka sitten niin. :)
[/quote] Ja sitten "keskitytte toisiinne"? Ahhahhaa :D t: Äiti, jolla 4 pikkulasta, ei vl.
[/quote] Olisi varmaan katkera paikka, jos lapset tykkäisikin olla isällään ja tykkäisi uudesta äitipuolestaan. Työkaverille kävi vähän näin. Lapset tykkäskin uudesta äitipuolestaan ja viihtyivät isällään paremmin, kuin äitinsä luona ja siitäkös helvetti repesi.
[/quote]
Enpä tiedä olisiko se katkera paikka vai olisiko se vaan sen paikka, että mies taas pakenisi paikalta ja jättäisi tällä kertaa ap:n kaitsemaan lapsilaumaa kun hän samaan aikaan toisaalla etsii huoletonta nuoruuttaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:27"]
Vl-miehissä on se vika, että tulevat niin käsittämättömän nopeasti kun ovat tottuneet väljelmpään. Onneksi kaikkea muutakin voi tehdä ;)
nainen 22v.
[/quote]
Voi, mun mies tulee aina käsittämättömän nopeaa mun kanssa. Ei ole ikinä kenekään muun kanssa harrastanut seksiä.. tai mistä minä sen tiedän??? Onkohan se pettänyt mua?? En kyllä usko mutta mistä sitä tietää.. niin, no jokatapauksessa mä tarvisin vinkkejä että miten sais sen kestämään pidemään??
[/quote] Montakos kertaa toosasi on jo revennyt? Montako lasta siis?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:58"]
Sekö on palstamammojen mielestä parempi, että tämä vl-pari elää yhdessä elämänsä loppuun huonossa ja rakkaudettomassa liitossa ja lapset kärsivät siitä, että pariskunta on vain pakosta yhdessä ja ilmapiiri on huono. Onko todella niin, että naiset haluavat vaikka väkisin pitää miehen itsellään ja eivät anna tämän ottaa eroa. Sekö on hienoa elämää, että mies elää teidän kanssanne ja lopulta inhoaa teitä ja kosketusta teihin ja haluaisi kiihkeästi elää jossain muualla, sitä omaa, ainutlaatuista elämää, eikä vain uhrautuen suvun, uskonnon ja vaimon takia. Siitäkö te vaimot nautitte, kun saatte miehen pakotettua elämään kanssanne.
[/quote]
Tämä "huono ja rakkaudeton" liitto on siis miehen käsitys asiasta, vaimon mielipidettä asiasta ei ole kuultu. Ja useinhan pettäjät perustelevat syrjähyppyjään milloin kuolleella avioliitolla ja milloin milläkin, vaikka eivät ole kuitenkaan valmiita eroamaan. Jos mun mies haluaisi lähteä jonkun ap:n kaltaisen mukaan, antaisin mennä, koska parempi yksin kuin pettäjän kanssa. En kyllä usko että juuri kukaan pitää miestään itsellään "väkisin" (ja miten se edes onnistuisi?). Sen ymmärrän, jos mies on valmis korjaamaan virheensä ja yhdessä päättävät jatkaa eteenpäin, mutta jos mies ei tapojaan muuta eikä sivusuhdetta lopeta, ei jää vaimollekaan paljoa vaihtoehtoja.
Ja uskon kyllä, että elinikäisessä avioliitossakin on mahdollista elää "omaa, ainutlaatuista elämää". Helppoa se ei ole, mutta mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:10"]
[/quote]
[/quote] Tästä saa sellaisen kuvan, että olet mennyt aivottoman keharin naimisiin, jota voi vietellä ihan mihin tahansa. Miehesi on vain tahdoton nukke, jonka joku huora voi kaapata matkaansa ja mies ei voi mitään, koska hänellä ei ole omia haluja, ei tunteita ja omaa päätösvaltaa.
Kun tahdottoman ja aivottoman miehesi on joku huora käynyt kaappaamassa sänkyynsä ja paneskellut sen kanssa, käyt tappamassa huoran ja aivoton miehesi tulee kiitollisena jatkamaan onnellista avioliittoa kanssasi. Kunnes taas joku huora tulee riisumaan väkisin sätkynukkemieheltäsi housut ja panee sen kanssa, koska ei kunnioita avioliittoanne.
Kuka haluaa olla naimisissa noin aivottoman sätkynuken kanssa, joka ei itse osaa ajatella mitään ja noin vain voi huorat kaapata sen matkaan. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 12:33"]
Jättääkö mies lapset äidille asumaan? Mitä jos äiti ei olekaan tähän valmis? Otatte kaikki teille?
[/quote]
No vaikka sitten niin. :)
[/quote] Ja sitten "keskitytte toisiinne"? Ahhahhaa :D t: Äiti, jolla 4 pikkulasta, ei vl.
[/quote] Olisi varmaan katkera paikka, jos lapset tykkäisikin olla isällään ja tykkäisi uudesta äitipuolestaan. Työkaverille kävi vähän näin. Lapset tykkäskin uudesta äitipuolestaan ja viihtyivät isällään paremmin, kuin äitinsä luona ja siitäkös helvetti repesi.
[/quote]
Enpä tiedä olisiko se katkera paikka vai olisiko se vaan sen paikka, että mies taas pakenisi paikalta ja jättäisi tällä kertaa ap:n kaitsemaan lapsilaumaa kun hän samaan aikaan toisaalla etsii huoletonta nuoruuttaan.
[/quote] Mutta jos se onnistuisikin. Taitaisi olla katkera paikka sinulle. Usko tai älä, mutta aika iso osa uusperheistä onnistuu.
156 ja 157, te nyt väännätte asian ainoastaan siihen että liitto jossa ei ole rakkautta, ei saisi päättyä. Kysehän ei ole pelkästään siitä vaan kuten otsikossa jo sanotaan, on kyse salasuhteesta. Jos rakkaus loppuu, ok, erotaan. En minäkään haluaisi missään kuolleessa liitossa olla. Mutta, onhan tuo selvää että te ette asiaa voi näin ajatella. Paha uskoo aina televänsä oikein... se minkä te oman navan tuijottelijat jätätte viileesti huomiotta on tämä tapahtunut aviorikos.
mutta hei, onnea ihan todella paljon teille hyvästä avioliitosta. Tämähän ei iki kuuna päivänä voisi teidän miehiä koskettaa.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:18"]
Onneksi nuoret eroavat. On surkeaa nähdä lapsen kavereita, kuinka osa on todella fiksuja koulussa. Mutta kun täytetään 18v, on poikaystävä ja 19v mennään naimisiin, kun poika ei jaksa enää odottaa seksiä ja 25 vuotiaana on jo 4 lasta polvien ympärillä roikkumassa ja elämä oli siinä.
[/quote]
Äläpä yleistä, voi se olla niinkin että tyttö ei jaksa odottaa seksiä ;)
Ja kyllä sitä seksiä harrastetaan ennen naimisiinmenoa mut naimisiin mennään äkkiä että päästään asumaan yhteen ja seksiä voi harrastaa ilman pelkoa että tulee raskaaksi :)
Ja hyvin moni nuori vl aviopari käyttää ehkäisyä, kuten me :)
Nimim. 18vuotiaana naimisiin, nyt 22v, ei vielä lapsia
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:53"]
Ap, jätä mies rauhaan ja älä riko heidän perhettä!! Ajatteleppa omalle kohdalle miltä tuntuis jäädä 4lapsen yksinhuoltajaksi!
[/quote] Eiköhän se mies ole rikkonut perheensä. Ap on vapaa nainen ja hän ei ole tilivelvollinen kenellekään. Mies siinä on pettänyt ja rikkonut oman perheensä.
En todellakaan ymmärrä tätä naisten ajattelumaailmaa, että mies on viaton, vaikka nussii vieraita naisia. Se vieras nainen on saatana, joka pitää kivittää, kun harrastaa seksiä naimisissaolevan miehen kanssa.
[/quote]
ei se mies ole viaton, kukaan ei ole niin sanonut ja suht rankasti on myös tästä miehestä puhuttu (jos yhtään olisit ketjua oikeasti lukenut). Se vain että mies ei ole tullut av-palstalle retostelemaa tästä suhteesta, joten hänelle ei ole suoranaista mahdollisuutta osoittaa kommenttia. Sitä, lukeeko hän tätä silti, ei voi tietää.
MIKSI KENENKÄÄN TARVITSEE PETTÄÄ? MIKSETTE LÄHDE HUONOSTA SUHTEESTA SITÄ ENNEN? Tästähän tässä kaikessa on kysymys, ei niistä tuhansista selityksistä, tai siitä että pettääkö mies vai nainen, tai haluaako kuka olla minkäkinlaisessa suhteessa rakkaudella tai ilman, tai onko jollain itsetuntoa tarpeeksi, tai seurasiko siitä hyvää tai pahaa loppujen lopuksi. Pettäminen on luuserien toimintaa, olet siinä mukana millä tahansa tavalla!
[/quote]
Tähän on pakko sanoa vielä se, että vaikka naisille pettämisen motiivit olisi useimmiten huonossa parisuhteessa, osa miehistä ihan oikeasti haluaa kaiken. Sen vaimon ja perheen ja estotonta seksiä suostuvilta (nuorilta) naisilta. Toki heille(kin) tunnesiteitäkin muodostuu, mutta sitten kyse on siitä painaako läheisille aiheutettu tuska ja omakin menetys enemmän kuin uusien laitumien houkutus. Useimmiten se viisaampi valinta on pysyä paikallaan, ja tämä ei ole minun mielipiteeni, vaan muualta lukemaani.
Toki jos vaimo saa tietää miehen valintamahdollissu usein poistuu.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:27"]
nainen 22v.
[/quote]
[/quote] Montakos kertaa toosasi on jo revennyt? Montako lasta siis?
[/quote]
2 ja sektiolla. Mutta kyllähän sekin kuulemani mukaan leventää tota alapäätä ;D
VL menee naimisiin RAKKAUDESTA. Itse saa valita puolison ja järjestää häät, kukaan ei pakota. Onko miehelle käynyt alkuhuuman jälkeen että Hups, en jaksakaan arkea ja nyt sinun kimpussasi. Loppuu se alkuhuuma teiltäkin!
Kyllä moni menee nuorena vääristä syistä naimisiin ja toinen liitto onnistuu. Joten on turha uhota katkerana, että joku huora nappaa sen pettäjän ja kyllä niillä ero tulee.
Jos alan muistella kouluaikaisia tuttujani 70-luvulta, vain 2 on enää yhdessä ensimäisen kumppaninsa kanssa. Muut ovat eronneet ja ovat onnellisia uuden puolison kanssa ja elävät hyvää perhe-elämää.
Onneksi Suomessa voi erota, eikä tarvitse elää loppuelämäänsä kulissiliitossa. Ei kenenkään kannata väkisin pysyä yhdessä. Olisin toivonut omien vanhempienikin eroavan aikoinaan. Olisi äidilläkin ollut ehkä mahdollisuus löytää rakastava puoliso, koska isäni ei häntä rakastanut. Ja syy oli juuri se, että menivät naimisiin liian nuorena, kun äitini tuli raskaaksi. Ei pitkä liitto ole itseisarvo, jos elämä on helvettiä 50 vuotta.
MIKSI KENENKÄÄN TARVITSEE PETTÄÄ? MIKSETTE LÄHDE HUONOSTA SUHTEESTA SITÄ ENNEN? Tästähän tässä kaikessa on kysymys, ei niistä tuhansista selityksistä, tai siitä että pettääkö mies vai nainen, tai haluaako kuka olla minkäkinlaisessa suhteessa rakkaudella tai ilman, tai onko jollain itsetuntoa tarpeeksi, tai seurasiko siitä hyvää tai pahaa loppujen lopuksi. Pettäminen on luuserien toimintaa, olet siinä mukana millä tahansa tavalla!