Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteessa ja rakastunut naimisissa olevaan vl-mieheen

Vierailija
12.08.2014 |

Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D

Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(

Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.

kysyttävää? Mielipiteitä, kokemuksia?

Kommentit (530)

Vierailija
121/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:03"]

Ap, jos tämä kaikki on totta.... sä olet idiootti. Tiedän ettei sulle mene mikään järki päähän nyt mutta nua hämmästyttää kuinka joku vvoiolla tieten tahtoen noin ILKEE! vapaaehtoisesti tilanteessa jossa olet valmis olemaan se joka rikkoo neljältä lapselta ehjän perheen? Luuletko sä vatipää että se on sulle Se Yksi Oikea? Jos ajatusmailmasi on tällainen, on sun turha vähätellä kenenkään vl:n ajatusmaailmaa siitä että kun avioon on menty, arviossa pysytään. Mä voin puhtaasti sanoo et jos mulla olisi ollut kasvaessa tilanne et vanhemmat eroaa jonku hempukan pyöriessä kuvioissa - enemmän tai vähemmän aiheuttaen eroa - olisin niin vihainen tälle ämmälle ja isälleni myös. Vaikka se mies (ei sun, vaan vaimonsa mies) rakastaisi lapsiansa aina, et voi taata etteivätkö lapset syyttäisi isäänsä ja sinua kaikesta.

Mun puolesta voit hakeutuu tilanteisiin joissa et muutaku kärsi, mutta miks sun täytyy saada ne lapset, vaimo, sukulaiset ja kaverit kärsimään?

Sä saat mut voimaan pahoin....

Ja ei, itse en ole minkää uskonnon fanaatikko, puhtaasti vain omistan sen moraalisen ajattelumallin. Ja olen sun kanssa saman ikäinen.

[/quote]  ÖÖÖÖÖ, eiköhän se mies ole rikkomassa perhettään :D

Tuskin ap sitä miestä väkisin on repinyt sänkyyn. Eiköhän mies ihan vapaaehtoisesti ole vetoketjunsa aukaissut :DD

Mies ei ole tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen, vaan todennäköisesti eroaa ilman ap.takin. 

[/quote]

No sitten eroaa, ei ap:ta tarvita siihen tilanteeseen kuten täällä useasti on mainittu.

Olet selvästi itsekin yksi jolle ei toisten avioliitto merkitse yhtään mitään vaan ainoastaan se oma perseen kutina merkitsee... mistä teitä sikiää????

[/quote]  Tästä saa sellaisen kuvan, että olet mennyt aivottoman keharin naimisiin, jota voi vietellä ihan mihin tahansa. Miehesi on vain tahdoton nukke, jonka joku huora voi kaapata matkaansa ja mies ei voi mitään, koska hänellä ei ole omia haluja, ei tunteita ja omaa päätösvaltaa.

Kun tahdottoman ja aivottoman miehesi on joku huora käynyt kaappaamassa sänkyynsä ja paneskellut sen kanssa, käyt tappamassa huoran ja aivoton miehesi tulee kiitollisena jatkamaan onnellista avioliittoa kanssasi. Kunnes taas joku huora tulee riisumaan väkisin sätkynukkemieheltäsi housut ja panee sen kanssa, koska ei kunnioita avioliittoanne.

Kuka haluaa olla naimisissa noin aivottoman sätkynuken kanssa, joka ei itse osaa ajatella mitään ja noin vain voi huorat kaapata sen matkaan. Huh huh.

[/quote]

mikä sulla on hätänä?? :D eikö sulla ole yhtään tekstin ymmärrys taitoa vai etkö vain halua ymmärtää? Ja mikä tämä kiihko on käyttää tuota 'huora' sanaa? Osuiko arkaan paikkaan? Eikö jonkun aviomies lähtenytkään mukaasi vai veikö joku sinun? Kommenttisi on naurettava koska sillä ei ole mitään tekemistä minun kommenttini sisällön kanssa.

Rakkaudettomasta avioliitosta on ihan ok erota, mutta tekeekö se tosiaan minusta sätkynukkehuoran (tai miehestäni, mitä nyt haitkaan takaa...) jos en perusta aviorikoksesta?

Vierailija
122/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli ero on juuri siinä. Jos mies ei minua rakasta, niin miksi helvetissä minun pitäisi hänen kanssaan pilata oma elämäni kuolemaan asti. Elämä on mahdollisuuksia täynnä ja maailmaan miehiä mahtuu. Yksi jos lähtee, niin jostain voi putkahtaa aivan ihana tapaus eteen ja ainakin minä olen todella kiitollinen, että erosimme avokkini kanssa ja hän petti minua. Ilman sitä pettämistä, olisin jäänyt ilman tätä kokemusta tämänhetkisen mieheni kanssa.

Ja jos nykyinen mieheni minua pettäisi, niin sitten pettäisi.  Minä olen aikuinen ihminen ja vahva ja pystyn elämään yksinkin, enkä ole riippuvainen, en edes nykyisestä aviomiehestäni. Jos hän haluaa lähteä, hän saa sen vapaasti tehdä. En ala sitomaan ketään itseeni.

Maailmassa nyt vain sattuu kaikenlaista ja niiden asioiden kanssa on elettävä. Kukaan ei voi mennä vannomaan, että juuri minua ei petetä. Siksi kannattaa kasvattaa itsetuntoa ja olla sen verran riippumaton, että tietää pärjäävänsä yksinkin, jos niin käy. Elämä ei ole mitään harlekiinitarinaa, missä yhtäkkiä rakastutaan ja sitten eletään onnellisina elämä loppuun. Rakkaus kuolee tai rakkauden huumassa ei huomaa, että tuon ihmisen kanssa minulla ei oikeastaan ole mitään yhteistä. Kun arki koittaa, huomaa, että olemmekin aivan vieraita toisillemme, kun alkuhuuma meni ohitse. 

Elämä on sellaista, kuin sen itse tekee itselleen. Kannattaa nauttia tästä päivästä, koska koskaan ei tiedä, mitä huominen tuo tullessaan"

Pitäisikö edellinen kirjoitus näyttää niille neljälle lapselle, joilta tässä perhe hajoaa? "Maailmassa nyt vaan sattuu kaikenlaista? Elämä on sellaista, kuin sen tekee itselleen?" Mikä sinusta on tehnyt noin kylmän? Se, että eksäsi petti sinua? Eikö olisikin irvokasta..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:19"]

156 ja 157, te nyt väännätte asian ainoastaan siihen että liitto jossa ei ole rakkautta, ei saisi päättyä. Kysehän ei ole pelkästään siitä vaan kuten otsikossa jo sanotaan, on kyse salasuhteesta. Jos rakkaus loppuu, ok, erotaan. En minäkään haluaisi missään kuolleessa liitossa olla. Mutta, onhan tuo selvää että te ette asiaa voi näin ajatella. Paha uskoo aina televänsä oikein... se minkä te oman navan tuijottelijat jätätte viileesti huomiotta on tämä tapahtunut aviorikos.

mutta hei, onnea ihan todella paljon teille hyvästä avioliitosta. Tämähän ei iki kuuna päivänä voisi teidän miehiä koskettaa.

[/quote]  Voihan se koskettaa. Jos mieheni rakastuisi johonkin muuhun, niin miksi minä sitoisin mieheni sängynjalkaan. Jos meillä alkaisi mennä huonosti ja mies rakastuisi johonkin toiseen naiseen ja siinä vaihdessa saisi herätyksen, että ehkä meidän on todella parempi erota, miksi alkaisin kiukutella ja itkeä ja kiristää häntä pysymään luonani.

Siinä tilanteessa se olisi juuri niin, että kun yksi ovi sulkeutuu, se avaisi muita ovia ja todennäköisesti avaisi minullekin monta uutta ovea loppuelämään ja mahdollisuuksia kokea uusia rakkauksia tai mitä sitten olisikin varalla elämälleni. 

Rakastuminen toiseen on usein se ponnistuslauta, mistä uskalletaan lähteä liitosta pois, kun muuten ei ole uskallettu tehdä ratkaisevaa askelta.

Vierailija
124/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:36"]

Vl-miehissä on se vika, että tulevat niin käsittämättömän nopeasti kun ovat tottuneet väljelmpään. Onneksi kaikkea muutakin voi tehdä ;)

nainen 22v.

[/quote]

Voi, mun mies tulee aina käsittämättömän nopeaa mun kanssa. Ei ole ikinä kenekään muun kanssa harrastanut seksiä.. tai mistä minä sen tiedän??? Onkohan se pettänyt mua?? En kyllä usko mutta mistä sitä tietää.. niin, no jokatapauksessa mä tarvisin vinkkejä että miten sais sen kestämään pidemään??

Vaimo,23v. Niin ja naimisissa neljä vuotta.

[/quote] Montakos kertaa toosasi on jo revennyt? Montako lasta siis?

[/quote]

2 ja sektiolla. Mutta kyllähän sekin kuulemani mukaan leventää tota alapäätä ;D

[/quote] Jätitkö myös imettämättä vai roikkuuko rintasi kuten mammoilla nyt yleensä roikkuu? Mun vl-salarakkaani rakastaa leikkiä nimenomaan mun kiinteillä rinnoillani. Myös tissipano on suosittua ajanvietettä.

Vierailija
125/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:02"]Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D

Mies kertoo menneensä naimisiin vain yhteisön painostuksesta ja perinteitä kunnioittaen, rakkaussuhteesta kuulemma ei ole kysymys. Vaimonsa täysin tietämätön miehensä toiminnasta. Mies kuulemma haluaisi olla kanssani kunnolla, mutta menettäisi siinä tapauksessa kaikki sukulaisensa ja välit katkeiasi. Eli aika patti tilanteessa on. :(

Hän on kuitenkin jo pidemmän aikaa harkinnut tehdä radikaalin siirron ja erota siitä paskayhteisöstä.

[/quote]

Noinhan ne varatut miehet aina sanoo. Sillä on ihan eri tarinat vaimolleen. Eikä se sitä jätä. Miksi se taas on lapsen tehnyt, jos on niin onneton?

Vierailija
126/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuun mieheen sekaantumisessa ei ole muuta ongelmaa, kuin vaimo, kenestä tulee exä ja joka tulee tekemään elämästä helvetin. Siksi ero kannattaa hoitaa niin, että mies lähtee liitosta ja sitten on muka löytänyt muutaman kuukauden päästä tämän uuden rakkauden. Petetyn naisen raivo on sairasta ja sellainen omistaa koko loppuelämänsä katkeruudelle ja kostolle. 

Vinkkinä, että ero kannataa tehdä aina syystä, että haluaa etsiä itseään. Ikinä ei kannata kertoa, että on rakastunut toiseen.

Vierailija
127/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 20:02"]Tunne on molemminpuolista. Meillä on salasuhde. Miehellä jo kolme lasta, neljäs tulossa ja naimisissa on. Itse olen sinkku. Tiedän toimivani moraalisesti väärin, mutta olen aika palavasti rakastunut ja välillämme on suuri intohimon liekki. Hän vaan on niin hurmaava. Raitis, komea kun mikä, urheilullinen, hyväpalkkainen ammatti ja kaikinpuolin ihana :) Tiedättehän rakastumisen tunteen!:D

[/quote]

Noinhan ne varatut miehet aina sanoo. Sillä on ihan eri tarinat vaimolleen. Eikä se sitä jätä. Miksi se taas on lapsen tehnyt, jos on niin onneton?

[/quote]  No miksi vl.t tekee lapsia :D

Niitä vain tulee seksistä, koska ehkäisyä ei saa käyttää. Lapsia tulla putkahtelee toistakymmentä tuosta noin vain, koska ehkäisy on kielletty. Vl.t eivät tee lapsia, vaan niitä vain tulee. 

Vierailija
128/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja VL.t tekee lapsia siksi, koska iso lapsimäärä on pääsylippu taivaaseen ja paratiisiin. Mitä enemmän lapsia, sen varmempi taivaspaikka on. Eli lapsia ei tehdä rakkaudesta toiseen tai rakkaudesta lapsiin, vaan pääsylipuksi taivaaseen (ja siksi, että muut uskovaiset ei epäile heidän tekevän syntiä ja käyttävän ehkäisyä)

Vierailija
129/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:19"]

156 ja 157, te nyt väännätte asian ainoastaan siihen että liitto jossa ei ole rakkautta, ei saisi päättyä. Kysehän ei ole pelkästään siitä vaan kuten otsikossa jo sanotaan, on kyse salasuhteesta. Jos rakkaus loppuu, ok, erotaan. En minäkään haluaisi missään kuolleessa liitossa olla. Mutta, onhan tuo selvää että te ette asiaa voi näin ajatella. Paha uskoo aina televänsä oikein... se minkä te oman navan tuijottelijat jätätte viileesti huomiotta on tämä tapahtunut aviorikos.

mutta hei, onnea ihan todella paljon teille hyvästä avioliitosta. Tämähän ei iki kuuna päivänä voisi teidän miehiä koskettaa.

[/quote]  Voihan se koskettaa. Jos mieheni rakastuisi johonkin muuhun, niin miksi minä sitoisin mieheni sängynjalkaan. Jos meillä alkaisi mennä huonosti ja mies rakastuisi johonkin toiseen naiseen ja siinä vaihdessa saisi herätyksen, että ehkä meidän on todella parempi erota, miksi alkaisin kiukutella ja itkeä ja kiristää häntä pysymään luonani.

Siinä tilanteessa se olisi juuri niin, että kun yksi ovi sulkeutuu, se avaisi muita ovia ja todennäköisesti avaisi minullekin monta uutta ovea loppuelämään ja mahdollisuuksia kokea uusia rakkauksia tai mitä sitten olisikin varalla elämälleni. 

Rakastuminen toiseen on usein se ponnistuslauta, mistä uskalletaan lähteä liitosta pois, kun muuten ei ole uskallettu tehdä ratkaisevaa askelta.

[/quote]

se on valitettavaa ettei sinulle ole siunattu sen vertaa selkärankaa että et ilman toista miestä pystyisi huonoa liittoa jättämään. Tämä keskustelu nyt kuitenkin lähtee puhtaasti väärille raiteille aikaisemmasta aiheesta, joka kuitenkin oli se että ap vehtaa miehen kanssa, jolla on neljä lasta, vaimo ja suku, joka ei tilannetta ottaisi tietäessään mitenkään kevyesti. Apn mielestä olisi kuitenkin oikein että mies kääntäisi selkänsä tälle.

Vierailija
130/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:19"]

[/quote]

se on valitettavaa ettei sinulle ole siunattu sen vertaa selkärankaa että et ilman toista miestä pystyisi huonoa liittoa jättämään. Tämä keskustelu nyt kuitenkin lähtee puhtaasti väärille raiteille aikaisemmasta aiheesta, joka kuitenkin oli se että ap vehtaa miehen kanssa, jolla on neljä lasta, vaimo ja suku, joka ei tilannetta ottaisi tietäessään mitenkään kevyesti. Apn mielestä olisi kuitenkin oikein että mies kääntäisi selkänsä tälle.

[/quote] Pakko ihmetellä mammojen lukutaitoa. Missä tässä puhuttiin minusta ja toisesta miehestä :)

Luin monta kertaa ja hieroin silmiäni. Kyllä siinä lukee ihan niin, että jos mieheni löytäisi toisen naisen ja rakastuisi, en alkaisi häntä sitomaan sängynjalkaan.

En enää yhtään ihmettele, miten nämä ketjut levähtää, kun näin pahasti ihmiset lukee väärin :)

Vierailija
131/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:41"]

Vl-miehissä on se vika, että tulevat niin käsittämättömän nopeasti kun ovat tottuneet väljelmpään. Onneksi kaikkea muutakin voi tehdä ;)

nainen 22v.

[/quote]

Voi, mun mies tulee aina käsittämättömän nopeaa mun kanssa. Ei ole ikinä kenekään muun kanssa harrastanut seksiä.. tai mistä minä sen tiedän??? Onkohan se pettänyt mua?? En kyllä usko mutta mistä sitä tietää.. niin, no jokatapauksessa mä tarvisin vinkkejä että miten sais sen kestämään pidemään??

[/quote]

[/quote] Jätitkö myös imettämättä vai roikkuuko rintasi kuten mammoilla nyt yleensä roikkuu? Mun vl-salarakkaani rakastaa leikkiä nimenomaan mun kiinteillä rinnoillani. Myös tissipano on suosittua ajanvietettä.

[/quote]

En mutta ei mulla onneksi vielä roiku, mä kauhulla odotan sitä päivää kun huomaan että ne roikkuu..toivon mukaan se on kaukana, kaukana hamassa tulevaisuudessa :D Meillä on seksiä paljon ja monipuolista ja vaihtelevaa. Kumpikin saa mitä haluaa :) Ehkä sit sen takia miehen ei tarvi pettää mua.. voi olla.

Miten sun salarakkaan seksielämä sen vaimon kanssa sujuu? Onko niillä edes seksiä?

Vierailija
132/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei olisi minua jättänyt, ellei toinen nainen olisi tunkenut lonkeronsa meidän liittoomme. Meillä oli pitkään mennyt jo vähän huonosti, mutta olisimme varmaan saaneet asiat selvitettyä. Mutta siihen saumaan iski miehen työkaveri ja alkoi lirkutella ja ymmärtää.

Erohan siitä tuli ja mies meni naimisiin työkaverinsa kanssa.

Pitäkää näppinne irti naimisissaolevista miehistä. Parit kyllä saavat asiansa järjestettyä, jos siihen väliin ei tunkeudu joku syöjätär valheineen ketkuttamaan persettään.

Etsikää vapaita miehiä, mutta jättäkää aviomiehet rauhaan.

Vierailija
133/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:31"]

"Elareista en tiedä", no kuule sittenpä tietäisit. Ja mies erityisesti. Eikö kannattais hankkia joku, jonka ei tarvi sun takias hylätä pieniä lapsiaan?

[/quote]

Niinkun sanoin jo, mies on kertonut että ei ole onnellinen, mutta lapsiaan kyllä rakastaa eikä hylkäisi! Ja jos hän ei ole onnellinen, luultavasti eroaisi joka tapauksessa jossain vaiheessa.

[/quote]

Luultavasti eroaisi...

Vierailija
134/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 22v.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä voisit tehdä oman ketjun tai ainakin jättää tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseensa. Olet mauton.

Vierailija
135/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:50"]hah :D uskonnolliset tulee tänne pätemään ja aloittaja on luikerteleva kyykäärme joka tunkeutuu aatamin ja eevan luokse, ja mies on hairahtanut lammas joka täytyy saattaa turvallisesti kotiin :D:D:D

[/quote]

No se mieshän se kyy on.

Vierailija
136/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on hulluja :D:D

Pitäkäähän niistä miehistänne tiukasti kiinni ja tutkikaa kännykät ja sivuhistoriat ja kytätkää työpaikkojen ulkopuolella. Joku gepsipanta olisi myös hyvä, voisitte kytätä miehen liikkeitä. Ettei vain paha syöjätär tule iskemään miestänne hyvästä liitostanne, missä olette onnellisia ja rakastuneita ja missä teillä menee hyvin :D:D

Arghhhhh, naiset on niiiiiiiiiin tyhmiä.

Vierailija
137/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 20:49"]

nainen 22v.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä voisit tehdä oman ketjun tai ainakin jättää tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseensa. Olet mauton.

[/quote]

Älä nyt, musta on mielenkiintoista keskustella hänen kanssa :)

vaimo23v

Vierailija
138/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arvelet, oletko ainoa nainen, tämän miehen vaimon lisäksi, kenen kanssa hänellä on vispilänkauppaa? Veikkaan, että näin ei ole, etenkin kun aloitteellinen osapuoli on ollut mies etkä sinä. Hän on varmasti aloitteellinen muitakin kohtaan. Jos tämän hyväksyy niin jokainen toki tekee elämässään omat ratkaisunsa. En kyllä lähtisi kokeilemaan onnea saada tämä mies luopumaan muista naisista kuin sinusta. Jos on komea, hyvätapainen ja urheilullinen niin kyllä mies naisia saa, miksi siis sitoutua yhteen?

M40

Vierailija
139/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:50"]hah :D uskonnolliset tulee tänne pätemään ja aloittaja on luikerteleva kyykäärme joka tunkeutuu aatamin ja eevan luokse, ja mies on hairahtanut lammas joka täytyy saattaa turvallisesti kotiin :D:D:D

[/quote] Ei ole, vaan ap. Sillä ilman ap.ta mies pysyisi vaimonsa ja uskontonsa helmassa onnellisena ja lisääntyisi rakkaan vaimonsa kanssa joka vuosi ja eläisi elämänsä onnellisena loppuun asti. Ap on synti, joka houkuttelee miestä matkaan ja on viemässä miehen taivaspaikan. Toivottavasti vaimo saa ohjattua miehen seurakunnan ja sukulaisten kanssa oikeaan elämään ja liittoon takaisin ja lopettamasta vapauden kaihoamisen, ettei joudu helvettiin kuoltuaan. 

No se mieshän se kyy on.

[/quote]

Vierailija
140/530 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:42"]No voivoi kun se uskonto kieltää sen kumin käytön.

[/quote] niin varmaan , uskonto kieltää myös pettämisen ja perheen jättämisen

[/quote]

Jep.

Moni muukin mies varmaan haluaisi [quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 21:42"]No voivoi kun se uskonto kieltää sen kumin käytön.

[/quote] niin varmaan , uskonto kieltää myös pettämisen ja perheen jättämisen

[/quote]

Mutta tästäpä ei vaimo sunmuut sukulaiset tiedä

[/quote]

Entäpä se Jumala?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän