Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä vedän automaattisesti vasemmalle kun profiilissa on:

Vierailija
30.07.2021 |

-kiinnostuksen kohteet: yksillä käyminen, olut ja viini (eikä oikein mitään muuta)
-tupakka
-kuvissa ei ole kasvokuvaa
-kaikissa kuvissa tölkki kädessä
-ei mitään vapaata tekstiä tai lisätietoa

Laitapa omat ehdottomat EI EI:t kommenteihin.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poly, ihmissuhdeanarkisti, olen täällä vaimon luvalla, olen onnellissa suhteessa mutta siinä ei ole lämpöä, fwb, ons, en tiedä mitä etsin, kukaan ei kuitenkaan lue tätä, en usko että löydän täältä mitään, ota selvää, olen aikamoinen catch..... yms.

Vierailija
62/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tinderissä yksi metsästyskuva. Ja olen kokenut sen parhaaksi kuvaksi. Jotkut ovat metsätystä vastaan ja hyvä ettei heistä tule matchiä, koska emme sopisi yhteen. Ja monet taas aloittavat keskustelun juuri yhteisestä harrastuksesta. Toki tulee myös niitä jotka aloittavat keskustelun siitä kuinka lihaa saa prismasta tappamatta.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, listataanpas: Ehdottomasti ei

- sinkku ja naimaton

Eli vain varattu kelpaa?

Ei vaan siinä lukee sinkku, naimaton, lapseton ja yli 40v. Eli mies, joka on elänyt poikamiehenä keski-ikäisyyteen. Yli 40 -vuotias sinkku vailla sitoutumishistoriaa ja lapsia voi olla tietenkin aivan aarre, mutta kertoo myös muusta. Itselleni mies, joka on säilynyt sinkkuna näin pitkään läpi aktiivisen aikuisiän on red flag. 

Nyt hei niitä valoja päälle. Itse olen yli 40v nainen, seurustellut koko alkuaikuisuuden ja viimeisin oli 11v suhde. Lapsia ei valitettavasti saatu, vaikka kovasti toivottiin. Ehkä tämä selittää miksi kommentoin. Mutta väännetään nyt vielä pointti rautalangasta: tuolla 40v miehellä on voinut olla vaikka miten pitkä liitto takana, osa eroaa aikuisina ja löytää uuden. Osa eroaa jos lapsettomuus on liian kova paikka, osalla jopa lapsi menehtynyt, keskenmeno tai muu. Lisäksi: jos miehellä ON lapsia, en missään nimessä vaadi, että se pitää mainita (keskustelun kautta tulii ilme henkilökohtaiset asiat), eikä varsinkaan lapsista saa laittaa kuvaa Tinderiin! Sitten jos miehellä on avioero ollut esim 8v sitten, minulle hän on "sinkku" ei: "eronnut". Kuka itseään kunnioittava ihminen laittaa statuksekseen eronnut? Ei hyvä.

Meni aivan tunteisiin tämä mitä typeriä johtopäätöksiä Tinderissä tehdään. Tämä on yksi syy miksi itse lähdin sieltä. Kukaan ei kohtele baarissa tapaamaansa ihmistä tällä ennakkoluulotyylillä mitä tämä kommentoija tässä esitti. En edes tiedä miksi näin, voisi luulla, että baarin känniläisiä arvostellaan enemmän, mutta kyllä se pahin vastarinta Tinderistä löytyy. Koita siinä sitten etsiä puolisoa.

Vierailija
64/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se viinin mainitseminen kiinnostuksen kohteena ei sitten yleensä siisteillä ihmisillä tarkoita kännijuomista, vaan harrastusta eli maistelua. Jos ei sitä ymmärrä, niin voivoi. 

Noi viinimaistelijat nyt ensimmäisenä hylätään, niillä hengityskin haisee pahemmalle kuin likaviemäri.

Vierailija
65/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei viisari värähdä

Vierailija
66/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se viinin mainitseminen kiinnostuksen kohteena ei sitten yleensä siisteillä ihmisillä tarkoita kännijuomista, vaan harrastusta eli maistelua. Jos ei sitä ymmärrä, niin voivoi. 

Jos "maistelee" viiniä niin paljon että sen mieltää jo ihan harrastukseksi, niin kyllä sitä silloin kuluu jo (minun näkökulmastani) tarpeettoman paljon. En voi sietää hiprakka-ihmisiä, ja jos viiniä menee useampana päivänä viikosta, niin ei kiitos. Karsikoot vaikka 99% ihmisistä, mutta mieluummin yksin kuin haistellen viinihönkää ja kuunnellen typeriä nousuhumalajuttuja.

Kai ymmärrät että viinien maistelu voi tarkoittaa myös sitä, että käy viinitiloillla tai maistelutilaisuuksissa jossa maisteltu viini sylkäistään pois. Ajokuntoisena kotiin sitten tilaisuudesta..

Tietty harvassa varmaan semmoset suomalaiset jotka alkoholin sylkee pois, mutta kuitenkin, ihan näin ajatuksena vaan.

Vierailija
67/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama siisti ja tunnistettava TUORE kuva. Ja se nimi ja ikä oikein. Kiitos.

Juurikin näin, ja jokin suunnilleen sinnepäin oleva teksti päälle, niin vot!

Vierailija
68/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenärengas

Tatuoinnin esittely

Ankka huulet

Lihava, pelkkä kasvokuva.

Mustaihoinen

Teksti englanniksi

Tykkää matkustella

Ei viehätä ulkonäkö

Omistaa koiran tai kissan

Enemmän kuin 2 lasta

Vierailija
69/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksista päätellen ei ole mikään ihme, että joudutte etsimään seuraa jostain tinderistä….🤢🤮🙈

Näinpä. Lähinnä mua käy sääliksi niitä paljon mainostettuja Baltian naisia, joita iso osa miehistä etsii. Ovat tottuneet lihaksikkaisiin komistuksiin kunnes ruudulle ilmestyy Hankkija lippiksinen "Make" 😄

Ensireaktio: 😧

Vierailija
70/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, listataanpas: Ehdottomasti ei

- Poseeraa vuorenhuipulla 2 sormea voitonmerkkinä tai villieläimen kanssa

- Vuorikiipeily, katupyöräily,  kuntosali tai autonrattikuvat

- ilmoittaa olevansa "avoin kaikelle" eli "up to anything"

- kuvailee itseään rehelliseksi gentlemanniksi

- on ilmoittanut ainoastaan pituuden tai kriteeriksi naiselle ainoastaan savuttomuuden

- joka kuvassa lippalakki ja aurinkolasit päässä (= kalju ja peittelee silmiään syystä)

- kasvokuvat, joissa ankara, uhkaava tai psykopaattinen ilme. Tai kaikissa kuvissa sama teennäinen ilme

- pitää tatuoinneista ja mielestään on niin merkittävänä asia, että kuvailleessaan itseään muutamalla atribuutilla, tämä tulee esille

-netflix and chill

- spirituaalinen, yoga, meditaatio, environmentalism mainittu, sekä sateenkaari tai sateenkaarilippu profiilissa

- poliittisesti aktiivi (= yleensä kommari, vihervasemmisto)

- vegaani

- sinkku, naimaton, lapseton ja yli 40v.

- toivoo, että nainen ei ole rahan, hotellien tai minkään muunkaan ylimääräisen "mukavuuden" perään. Lomailee asuntovaunussa, karttelee ravintoloita, rahaton tai yli pihi.

Spirituaalinen, meditoiva, joogava mies olisi ihan mun unelmien mies 😍 😍 😍. Vegaanisius ja vuorikiipeily myös plussaa...

Okcupidissa, Jooga Suomi (Face), Rosebridesissa (search) on noita ollut.

Vierailija
71/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastauksista päätellen ei ole mikään ihme, että joudutte etsimään seuraa jostain tinderistä….🤢🤮🙈

Näinpä. Lähinnä mua käy sääliksi niitä paljon mainostettuja Baltian naisia, joita iso osa miehistä etsii. Ovat tottuneet lihaksikkaisiin komistuksiin kunnes ruudulle ilmestyy Hankkija lippiksinen "Make" 😄

Ne naiset on ihan muilla sivustoilla.

Vierailija
72/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hymähdän itsekseni, kun luen muodokkaan hakevan treenattua. :)

Vierailija
73/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset on ihan muilla sivustoilla.

Tinder toimii lähestulkoon joka maassa

Vierailija
74/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas

Elämässä on kaikki hyvin, mutta silti jotain puuttuu

Olihan tuolla edempänä yks joka haki varakasta miestä. Verrattavissa mallia hakevaan tavikseen. Mitä tällä on tarjota varakkaalle miehelle?

75/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poly, ihmissuhdeanarkisti, olen täällä vaimon luvalla, olen onnellissa suhteessa mutta siinä ei ole lämpöä, fwb, ons, en tiedä mitä etsin, kukaan ei kuitenkaan lue tätä, en usko että löydän täältä mitään, ota selvää, olen aikamoinen catch..... yms.

Apropoo! Miksi nämä poly-,pan-,sapioseksuaalit ovat järjestään hieman..."erilaisen" näköisiä? Usein sanotaan, että ei poikkeava suuntautuminen tarkoita että on jollain tavalla sekaisin mutta kun heidän kuviaan tulee vastaan, niin näin keittöpsykologin osaamisella voisin vaikka vannoa, että suurella osalla heistä on jotain vikaa päässä. 

Vierailija
76/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokas

Olihan tuolla edempänä yks joka haki varakasta miestä. Verrattavissa mallia hakevaan tavikseen. Mitä tällä on tarjota varakkaalle miehelle?

Seksiä aina kun ja miten mies haluaa.

Vierailija
77/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viher-vasemmistolaisessa kuplassa eläjät. Useasti painottuvat 00530 alueelle, joten tietää jo varoa.

Vierailija
78/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokas

Seksiä aina kun ja miten mies haluaa.

Tuolla on sata muutakin naista puolta paremmalla ulkonäöllä valmiina palvelemaan varakasta miestään. Varakkaat miehet hakee vastinetta rahoilleen.

Vierailija
79/138 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista kuuluu mainita niin ei tuhlaannu kenenkään aikaa. Kehuu itseään humoristiseksi, mutta joka kuvassa vakava ilme.

Vierailija
80/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On mistä ottaa kiinni."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme