Tinderissä vedän automaattisesti vasemmalle kun profiilissa on:
-kiinnostuksen kohteet: yksillä käyminen, olut ja viini (eikä oikein mitään muuta)
-tupakka
-kuvissa ei ole kasvokuvaa
-kaikissa kuvissa tölkki kädessä
-ei mitään vapaata tekstiä tai lisätietoa
Laitapa omat ehdottomat EI EI:t kommenteihin.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vetää Tinderissä vasemmalle?
Toimii hyvänä panosovelluksena Hesassa ja suohirviöitä lukuunottamatta vedän kaikki oikealle.
Ja ennen itkupotku-raivareita kerrottakoon, että ihan yhteistuumin niitä peittoja heilutellaan vailla ajatustakaan mistään pidemmästä parisuhteesta. Aina joskus tarttuu joku vakituisempi pano, mutta ei sen enempää.
Sillonkin kun etsin vaan panoseuraa skippasin yli 99% miehistä. Suurin osa ukoista vaan on niin järkkyjä, etten koskisi vaikka olisivat viimeisiä yksilöitä maailmassa. Oikeata suhdetta etsiessä sitten skippasin yli 99,99%. Tai no, koko sivustolla oli vain yksi mies, josta kiinnostuin ja sen kanssa nyt yhdessä. Ei sekään täydellinen, mutta aika lähellä :)
Etsit panoseuraa, vaan et tainnut panna laisinkaan?
Olen kans yrittänyt mätsätä Brad Pittiä sänkyyn, vaan eipä ole vielä tullut vastaan. Skippaus% siis toistaiseksi 100. :)
Vaikka naista panettaa, ei se silti halua panna ketä tahansa mörökölliä 😄. Sama se oli minulla, olisi käynyt fwb-suhdekin hetkeksi, mutta suurin osa miehistä oli sellaisia, että en olisi halunnut edes panna. Mies joka on taivaallinen myös sänkyhommien puolella, löytyi ihan muualta kuin tinderistä, nyt ollaan asuntoa ostamassa ☺️.
Kyllä jos 99/100 Tinskun miehistä on sellaisia, ettei haluta edes panna, niin panematta jää. Se 1/100 ei vastaa, vastaa useamman päivän/viikon viiveellä, keskustelusta paljastuu jommallekummalle epämieluisia asioita...
Hoh-hoijaa...
Kyllä mulle ylivoimaisesti suurin osa vastasi, joille jotain laitoin ja pääsin kyllä ihan panemaankin, vaikka valikoinkin tarkasti. Oli valinnanvaraa silti.
Swaippailit siis 990-1980 profiilia vasemmalle ja 10-20 oikealle?
Noista mätsäsit säädyllisessä ajassa 8-16? Keskustelua sait aikaiseksi 5-10 kanssa?
Noista valitsit "tarkasti" 2-5 panoseuraksi?
Aikataulut sopivat molemmille 1-3 kanssa?Totta. Olihan tuossa valinnanvaraa silti.
Noin se menee. Perus-Tiinat ja Saarat eivät pääse pukille ollenkaan ja nämä 10-20 oikealle swaipattua vastaavat aina 1000-2000 naisen tarpeiden tyydyttämisestä.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii hyvänä panosovelluksena Hesassa ja suohirviöitä lukuunottamatta vedän kaikki oikealle.
Ja ennen itkupotku-raivareita kerrottakoon, että ihan yhteistuumin niitä peittoja heilutellaan vailla ajatustakaan mistään pidemmästä parisuhteesta. Aina joskus tarttuu joku vakituisempi pano, mutta ei sen enempää.
Sillonkin kun etsin vaan panoseuraa skippasin yli 99% miehistä. Suurin osa ukoista vaan on niin järkkyjä, etten koskisi vaikka olisivat viimeisiä yksilöitä maailmassa. Oikeata suhdetta etsiessä sitten skippasin yli 99,99%. Tai no, koko sivustolla oli vain yksi mies, josta kiinnostuin ja sen kanssa nyt yhdessä. Ei sekään täydellinen, mutta aika lähellä :)
Olen kans yrittänyt mätsätä Brad Pittiä sänkyyn, vaan eipä ole vielä tullut vastaan. Skippaus% siis toistaiseksi 100. :)
Vaikka naista panettaa, ei se silti halua panna ketä tahansa mörökölliä 😄. Sama se oli minulla, olisi käynyt fwb-suhdekin hetkeksi, mutta suurin osa miehistä oli sellaisia, että en olisi halunnut edes panna. Mies joka on taivaallinen myös sänkyhommien puolella, löytyi ihan muualta kuin tinderistä, nyt ollaan asuntoa ostamassa ☺️.
Kyllä jos 99/100 Tinskun miehistä on sellaisia, ettei haluta edes panna, niin panematta jää. Se 1/100 ei vastaa, vastaa useamman päivän/viikon viiveellä, keskustelusta paljastuu jommallekummalle epämieluisia asioita...
Hoh-hoijaa...
Kyllä mulle ylivoimaisesti suurin osa vastasi, joille jotain laitoin ja pääsin kyllä ihan panemaankin, vaikka valikoinkin tarkasti. Oli valinnanvaraa silti.
Noista mätsäsit säädyllisessä ajassa 8-16? Keskustelua sait aikaiseksi 5-10 kanssa?
Aikataulut sopivat molemmille 1-3 kanssa?Totta. Olihan tuossa valinnanvaraa silti.
Jos oletetaan, että näiden 10-20 oikealle swaipatun profiilit ovat muidenkin naisten suosiossa, niin Tinskun algoritmin mukaan ne tulevat aika nopeasti vastaan.
Jotta jatkoon päässeiden prosentti pysyy kuitenkin alhaalla, niin tämän jälkeen on aika pitkään jatkettava sitä vasemmalle pyyhkimistä. Tinskun ilmaisversiolla taitaa olla jokin max. pyyhkäisyjen määrä päivässä, joten yllä mainituilla luvuilla panoseuraa huomiseksi ei toteudu, vaan panoseuraa neljän viikon päähän sunnuntaille on todennäköisempi.
Aivan kuin joku nyt ei täsmäisi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99 mörökölliä kohden löytyy yksi ei-mörökölli? Kuullut toki, että huonoja profiileja paljon, mutta noin paljon?
Sama profiili minkä olen nähnyt jo aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, listataanpas: Ehdottomasti ei
- sinkku ja naimaton
Eli vain varattu kelpaa?
Ei vaan siinä lukee sinkku, naimaton, lapseton ja yli 40v. Eli mies, joka on elänyt poikamiehenä keski-ikäisyyteen. Yli 40 -vuotias sinkku vailla sitoutumishistoriaa ja lapsia voi olla tietenkin aivan aarre, mutta kertoo myös muusta. Itselleni mies, joka on säilynyt sinkkuna näin pitkään läpi aktiivisen aikuisiän on red flag.
Jep, sama oli itselläni eksäni jälkeen. Oli lähempänä 40 vuotiasta, lapseton, ei ollut koskaan asunut kenenkään kanssa. Alkuun osasi antaa itsestään vakuuttavan kuvan, haluaa vakituisen parisuhteen ja perheen, oli tosissaan kanssani ja maalaili kuvia lapsista ja yhteisestä asunnosta. Kunnes pikkuhiljaa alkoi loputon arvostelu ja kontrolointi. Henkistä väkivaltaa, alistamista ja minä olin se hullu ja epävakaa, kun yritin pistää rajoja sen suhteen, miten minulle saa puhua ja miten minua saa kohdella. Viestitteli lukuisille naisille, flirttaili ja piti tietään auki muiden suhteen. Syytti ja epäili minua pettämisestä. Eron jälkeen vainosi kuukausia viesteillä vaatien anteeksipyyntöä, kun olin kehdannut eropuintien aikana kertoa, miltä minusta hänen käytöksensä oli tuntunut. En ollut edes haukkunut tai mitään semmoista, mutta uskalsin ensimmäistä kertaa kertoa kaiken sen, miltä minusta tuntui, koska toinen ei voinut enää uhkailla erolla, jos kerron siitä, mikä minuun sattuu. Suhde oli kamala, meni pitkään kasaillessa itseäni, vaikka suhde kesti vain muutamia kuukausia. Pelkäsin sitä, mihin homma eskaloituu, kun en suostunut pyytämään anteeksi omia kokemuksiani. Jouduin estämään hänet kaikista kanavista, koska pommitti kilometrien mittaisilla raivoviesteillä.
Toimi kyllä äärimmäisen hyvänä varoittajana siitä, että jos ihminen on ollut koko elämänsä käytännössä sinkkuna, ei yhen yhtä oikeasti vakavaa suhdetta, ei yhdessä asumista jne. niin silloin on jotain todella pahasti vialla ihmisessä. Vaikka alkuun vaikuttaisi hyvin fiksulta, tasapainoiselta ja ihanalta ja selitys löytyisi kaikkeen. Ja ehkä haluan tässä varoittaa silläkin, kun samainen ihminen pyörii edelleen tinderissä.
Ja jos ikä jätetään huomioimatta, niin mikään muu asiahan ei selviä profiilista.
Totta, profiili on kyllä liian hyvä ollakseen totta. Älykäs, tuon ikäinen, haluaa perheen, kivan näköinen, profiili erottuu edukseen, koska kirjoitustaitoinen ja laskelmoiva ihminen kyseessä…
On se hirveää kun psykoosit ottaa vallan ja jopa oikeinkirjoitustaito on merkki laskelmoinnista. Tai että jos ihminen on elänyt yksin. Ette te voi tietää mikä siinä on syynä. Naisia ei ole rajattomasti Isojen kaupunkien ulkopuolella.
On se hi
Vierailija kirjoitti:
Sama profiili minkä olen nähnyt jo aikaisemmin.
Näitä buustaajia/riman laskijoita näkee aina silloin tällöin. Ensin on rima korkealle swaipattu kaikki vasemmalle, sitten buustaus/riman laskeminen ja swaippaus aloitetaan alusta.
:)
Itse en ainakaan mitään viinisieppoa halua. Sanovat että juovat lasin tai pari mutta kummasti ne pullot vaan tyhjenee. Ja yleensä heidän rentoutuminen vaatii aina sen lasin viiniä. Viikonloppuillat menee pienessä hiprakassa, sohvalla löhöten torkkupeiton alla, instan sisustuskuvia katellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokas
Elämässä on kaikki hyvin, mutta silti jotain puuttuuOlihan tuolla edempänä yks joka haki varakasta miestä. Verrattavissa mallia hakevaan tavikseen. Mitä tällä on tarjota varakkaalle miehelle?
Tiedän että maailma on pinnallinen paikka, mutta silti surettaa että ihmiset olettavat ulkonäön tai muiden pinnallisten asioiden olevan aina se, jonka mukaan kumppani valitaan. Itselleni sanottiin kerran eräästä exästäni, että miten edes voin olla hänen kanssaan koska saisin paljon parempaa, ulkonäkööni viitaten. Se tuntui pahalta. Pidin kyseisestä ihmisestä muista syistä enkä ikinä ajatellut, että meidän pitäisi olla jotenkin "samalla levelillä" ulkonäöllisesti voidaksemme pitää toisistamme.
-Mietelauseet, carpediem, live love laugh jne
-Pituudesta puhuminen, olethan xx cm, olen xxx cm korkkarit jalassa yms (olen itse +180)
-Lemmikit (en tykkää)
-Tatuoinnit (rumia)
-Kaverikuvat (kuka sä noista olet?)
-Emojijonot (jos et osaa kirjoittaa, niin ei kiitos)
-Ylipaino
-Vaatimuslistat
-Aggressiivisuus, negatiivisuus
-Hipit, vihreät, vassarit
-Sukupuoli/seksiasiat (olen cis nainen transseksuaalinen panhuilunpoikanen arkisin, viikonloppuisin anonyymi aseksuaali metroseksuaali)
Vierailija kirjoitti:
Yli 30v
Lapsia
Silmälasit
Ylipainoa
Feministi/vihreä
Molemmat tai toinen vanhempi elossa.
Ei varakasT:Mies 42v
Siis miksi on huono asia jos on toinen tai molemmat vanhemmat elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30v
Lapsia
Silmälasit
Ylipainoa
Feministi/vihreä
Mahdollinen perintö jakamatta tai saamatta.
Kuntosali
Paidattomat kuvat
Terassi, festari, viinarällästys
Autohulluus, dieselpenat
Selvästi vanhemmat kuin profiilissaan
Kasvoilla tyhjä, vähän vajaa ilme
Pelkkiä extremelajeja kuvissa
U l k o m a a l a i set
Pelkän pituuden ilmoittajat
Pelkän seksin etsijät
Selvästi pettäjät
Jne.
Oma tinderhistoria jäi tosi lyhyeksi kun hylkäsin varmaan 99% profiileista enkä lopuillekaan halunnut tai jaksanut vastata. Oikealle swaipatuista muistan lähinnä pari lempeän näköistä eläinlääkäriä, vaeltajatelttailijapojan, muutama punaposkista partiopoikaa. Tinderistä en jaksa noita enää etsiä tai hankkia suhdetta ylipäätään niin antaa vain olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh-hoijaa...
Ei hyvää juttua pidä kyseenalaistaa tai pilata faktoilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30v
Lapsia
Silmälasit
Ylipainoa
Feministi/vihreä
Ei kukaan jaksa appivanhempia saatika anoppia 😁 khreh krjeh!
Vierailija kirjoitti:
Se viinin mainitseminen kiinnostuksen kohteena ei sitten yleensä siisteillä ihmisillä tarkoita kännijuomista, vaan harrastusta eli maistelua. Jos ei sitä ymmärrä, niin voivoi.
Jep, ollaan sivistynyttä ja vedetään pullo viiniä päivässä
Vierailija kirjoitti:
Tykkään hyvästä ruuasta ja matkustelusta...
Ai jaa... Tosi omaperäistä.
Vielä pahempi: Tykkään syödä hyvin
Vierailija kirjoitti:
Se viinin mainitseminen kiinnostuksen kohteena ei sitten yleensä siisteillä ihmisillä tarkoita kännijuomista, vaan harrastusta eli maistelua. Jos ei sitä ymmärrä, niin voivoi.
Voi se silti olla luotaantyöntävä asia siinä missä joku autonrassailukin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen, että yksi ällöilmaus on
"peiton heiluttelu" tai "petipuuhat"
Yli 30v
Lapsia
Silmälasit
Ylipainoa
Feministi/vihreä
Ei varakas
T:Mies 42v