Tinderissä vedän automaattisesti vasemmalle kun profiilissa on:
-kiinnostuksen kohteet: yksillä käyminen, olut ja viini (eikä oikein mitään muuta)
-tupakka
-kuvissa ei ole kasvokuvaa
-kaikissa kuvissa tölkki kädessä
-ei mitään vapaata tekstiä tai lisätietoa
Laitapa omat ehdottomat EI EI:t kommenteihin.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään hyvästä ruuasta ja matkustelusta...
Ai jaa... Tosi omaperäistä.
Miksi pitäisi olla omaperäistä? Moni hakee seuraa tuollaisiin juttuihin.
Miksi kirjoittaa itsestäänselvyyksiä? Vai tunnetko jonkun, joka pitää pahasta ruuasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vetää Tinderissä vasemmalle?
Toimii hyvänä panosovelluksena Hesassa ja suohirviöitä lukuunottamatta vedän kaikki oikealle.
Ja ennen itkupotku-raivareita kerrottakoon, että ihan yhteistuumin niitä peittoja heilutellaan vailla ajatustakaan mistään pidemmästä parisuhteesta. Aina joskus tarttuu joku vakituisempi pano, mutta ei sen enempää.
Sillonkin kun etsin vaan panoseuraa skippasin yli 99% miehistä. Suurin osa ukoista vaan on niin järkkyjä, etten koskisi vaikka olisivat viimeisiä yksilöitä maailmassa. Oikeata suhdetta etsiessä sitten skippasin yli 99,99%. Tai no, koko sivustolla oli vain yksi mies, josta kiinnostuin ja sen kanssa nyt yhdessä. Ei sekään täydellinen, mutta aika lähellä :)
Kerro, mitä vielä puuttuu täydellisestä? Mua kiinostaa...
Ajattelen itse niin, että täydellisen tekee täydelliseksi se, että siinä on haastetta eli ei vastaa täysin toiveitani.
Huonoa:
- teksti, jossa eivät näy ne ominaisuudet, joita mainostetaan. Esim. harrastaa fotaamista, mutta kuvat surkeita; väittää olevansa älykäs tai huumorintajuinen, mutta kummastakaan ei näy vilaustakaan tekstissä
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan mitään viinisieppoa halua. Sanovat että juovat lasin tai pari mutta kummasti ne pullot vaan tyhjenee. Ja yleensä heidän rentoutuminen vaatii aina sen lasin viiniä.
Sama täällä. Nykyään kun monessa "kyykkyvalkkarissa" alkoholipitoisuus on jo 14-15% kantturoissa, niin kotona kaadettaessa lasi täyteen verrattuna ravintolan 12 senttilitraan saadan ihan liikaa sitä alkoholia.
"Mutta kun se viini lämmittää niin mukavasti.." Niin, miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan mitään viinisieppoa halua. Sanovat että juovat lasin tai pari mutta kummasti ne pullot vaan tyhjenee. Ja yleensä heidän rentoutuminen vaatii aina sen lasin viiniä.
Sama täällä. Nykyään kun monessa "kyykkyvalkkarissa" alkoholipitoisuus on jo 14-15% kantturoissa, niin kotona kaadettaessa lasi täyteen verrattuna ravintolan 12 senttilitraan saadan ihan liikaa sitä alkoholia.
"Mutta kun se viini lämmittää niin mukavasti.." Niin, miksiköhän?
Auta armias, jos joku juo pari kaljaa sohvalla iltaisin.
Hyyiii mikä alkkis!
Mutta tää viini rentouttaa niin hyvin raskaan työn jälkeen, ja lämmittää mukavasti!
N, joka ei vaan tajua tuollaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se viinin mainitseminen kiinnostuksen kohteena ei sitten yleensä siisteillä ihmisillä tarkoita kännijuomista, vaan harrastusta eli maistelua. Jos ei sitä ymmärrä, niin voivoi.
Jos "maistelee" viiniä niin paljon että sen mieltää jo ihan harrastukseksi, niin kyllä sitä silloin kuluu jo (minun näkökulmastani) tarpeettoman paljon. En voi sietää hiprakka-ihmisiä, ja jos viiniä menee useampana päivänä viikosta, niin ei kiitos. Karsikoot vaikka 99% ihmisistä, mutta mieluummin yksin kuin haistellen viinihönkää ja kuunnellen typeriä nousuhumalajuttuja.
Kai ymmärrät että viinien maistelu voi tarkoittaa myös sitä, että käy viinitiloillla tai maistelutilaisuuksissa jossa maisteltu viini sylkäistään pois. Ajokuntoisena kotiin sitten tilaisuudesta..
Tietty harvassa varmaan semmoset suomalaiset jotka alkoholin sylkee pois, mutta kuitenkin, ihan näin ajatuksena vaan.
Kai ymmärrät itse, että moinen alkoholin maistelu ja jonkun rypäleiden ihmettely on ihan yhtä vastenmielistä kaltaiselleni ihmiselle, joka ei ymmärrä päihteen ympärillä pyörivää elämäntapaa, vaikka se päihde syljettäisiin lopussa pois (ja kaikki viininmaistelijat myös juovat sitä viiniä, tuskin löytyy yhtäkään joka pelkästään maistelee - kyllä sitä pilaantunutta mehua halutaan litkiä sitten myös aterioilla ympäri viikon).
Ei minusta saisi kaveria jonnekin hiton viinitarhalle pikkusormi pystyssä ihmettelemään eri viinejä, ja suoraan sanottuna en voisi moista harrastavaa ihmistä millään lailla ymmärtää alkuunkaan.
Mä haluisin susta kirjekaverin, ilmaiset niin hyvin itsesi jotenkin :). Rypäleiden ihmettely ym jotenkin osu nauruhermoon.
Itse juon perusviinejä joskus mutten todellakaan jaksaisi mitään viitipätijää tai hemmoa joka ravaa viinitiloilla. Ostan 8€ viiinin alkosta joskus ja siinä se. Rypäleiden ihmettelyn jätän muille.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poly, ihmissuhdeanarkisti, olen täällä vaimon luvalla, olen onnellissa suhteessa mutta siinä ei ole lämpöä, fwb, ons, en tiedä mitä etsin, kukaan ei kuitenkaan lue tätä, en usko että löydän täältä mitään, ota selvää, olen aikamoinen catch..... yms.
Apropoo! Miksi nämä poly-,pan-,sapioseksuaalit ovat järjestään hieman..."erilaisen" näköisiä? Usein sanotaan, että ei poikkeava suuntautuminen tarkoita että on jollain tavalla sekaisin mutta kun heidän kuviaan tulee vastaan, niin näin keittöpsykologin osaamisella voisin vaikka vannoa, että suurella osalla heistä on jotain vikaa päässä.
Koska vain vaihtoehtoisesti elävällä on "varaa" mainita moisesta suhdemuodosta. Ei esim. uraorientoitunut ihminen voi olla avoimesti polysuhteessa, koska sitä paheksuttaisiin liikaa. Siksi avoimesti polyna voivat - uskaltavat elää vain muutenkin hippimäisesti elävät ihmiset, joille ei esim urakehitys tai suvun hyväksyntä ole tärkeää. Ja tällaiset ihmiset usein myös näyttävät vaihtoehtoisilta. Ns. normaalit, siistit ihmiset joutuvat piilottamaan suhdemuotonsa ihan kuin homoseksuaalit muutama vuosikymmen sitten.
Raptori lauloi aikanaan "se on ihan okei pukeutua matonkuteisiin, mekin uskotaan deisiin... "
Mutta totta. Ei hyvässä asemassa oleva voi pukeutua matonkuteisiin. Sitten ehkä, jos on todellinen alansa harvinainen guru ja pitkä ura jo olemassa, voi irrotella koska hänestä kilpaillaan työmarkkinoilla.
Mutta perusinssi, tradenomi jos sonnustautuu Raptorin mainitsemaan kostyymiin työhaastatteluun, rannalle jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama profiili minkä olen nähnyt jo aikaisemmin.
Näitä buustaajia/riman laskijoita näkee aina silloin tällöin. Ensin on rima korkealle swaipattu kaikki vasemmalle, sitten buustaus/riman laskeminen ja swaippaus aloitetaan alusta.
:)
Kelpaahan baarissakin loppuyöshhtä ne rumemmatkin tarjokkaat, hik.
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30v
Lapsia
Silmälasit
Ylipainoa
Feministi/vihreä
Molemmat tai toinen vanhempi elossa.
Ei varakasT:Mies 42v
Siis miksi on huono asia jos on toinen tai molemmat vanhemmat elossa?
Mahdollinen perintö jakamatta tai saamatta.
Mjoo... Voi se perintö olla silti jakamatta vaikka vanhemmat olisi kuolleet. Henkilö voi olla jakamattoman kuolinpesän osakas. Ilmoitukseen tulisi siis laittaa: Ethän ole jakamattoman kuolinpesän osakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vetää Tinderissä vasemmalle?
Toimii hyvänä panosovelluksena Hesassa ja suohirviöitä lukuunottamatta vedän kaikki oikealle.
Ja ennen itkupotku-raivareita kerrottakoon, että ihan yhteistuumin niitä peittoja heilutellaan vailla ajatustakaan mistään pidemmästä parisuhteesta. Aina joskus tarttuu joku vakituisempi pano, mutta ei sen enempää.
Tästä tulikin mieleen, että yksi ällöilmaus on
"peiton heiluttelu" tai "petipuuhat"
Ja se ilmaus että pitätkö hipsuttelusta? Siis yök, tuntematon ukko tollasia latelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen ketju tehty? Eiköhän ihminen laita profiiliinsa ne tiedot, joita pitää tärkeinä ja oleellisina itsessään ja jotka deitin pitää hänessä hyväksyä tai jopa haluta.
Monesti ihmiset ihmettelevät miksei matchejä tule. No tässä selitys.
Vierailija kirjoitti:
Onko valokuvaus harrastuksena hyvä vai huono juttu, jos siis on miehestä kyse?
Minulle se olis hyvä juttu. Toki itse olettaisin, että valokuvaus tarkoittaa luontokuvaustyyppistä, eikä mitään glamournakukuvia takahuoneessa. Ehkä vois avata hiukan enemmän pelkkää "valokuvaus"-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30v
Lapsia
Silmälasit
Ylipainoa
Feministi/vihreä
Molemmat tai toinen vanhempi elossa.
Ei varakasT:Mies 42v
Etsit siis +70 vuotiasta naista? Tuon ikäisiä ihmiset keskimäärin on vanhempien kuollessa. Vai onko tarkoitus löytää sairas ja lyhytikäinen nainen sydänvikaisesta suvusta?
- ei kuvia tai kuvat on huonot/ epäselvät ettei saa selkoa kasvonpiirteistä tai vartalon mallista
- jos profiilista käy ilmi että henkilö tupakoi tai käyttää runsaasti alkoholia
- kissanomistajat; koska olen allerginen enkä oleta että kukaan luopuu kissoistaan minun takiani
- jos profiilissa on toivomuksia mitä minä en täytä (esim. naisen pitää olla lapseton)
- jos asuu kaukana, n. 100 km etäisyyttä alkaa olla ihan ehdoton takaraja, mieluiten maks 50 km
- jos profiilissa haukutaan jotenkin naisia tai tinderin naisia tai avaudutaan heti paskoista tinderkokemuksista
- jos mies vaikuttaa kovin menestyneeltä; on joku di+ ekonomijuristi, näyttää mallilta, käy lomalla alpeilla viininmaistajaisissa ja reppuliitosukeltelemassa. En yllä tuollaiselle tasolle enkä ehkä edes halua, arvostan myös laiskuutta ja yksinkertaisuutta elämässä ja haluan pitää kiinni omasta mahdollisuudesta olla ja elää myös laiskasti ja tylsästi.
-Ulkonäöllisesti vasemmalle menee useimmiten miehet joilla on
-hirveästi partaa tai muuta ylimääräistä karvotusta tai epäsiisti tukka, koska pidän ns. siisteistä miehistä
-hyvin ylipainoiset tai liian pumpatut miehet, koska itse olen liikunnallinen mutta sali ei ole koko elämän keskipiste + liiallinen kehonrakennus herättää kysymyksen aineiden käytöstä.
-jos on paljon tatuointeja tai lävistyksiä, liittynee taas vaan tuohon että suosin enemmän sellaisia "siistejä" miehiä, ei nuo toki välttämättä mikään deal-breaker ole jos muut kohdat natsaa. Lisäksi siitä tulee helposti fiilis että ehkä ollaan jotenkin erilaisia, kun itse en ottaisi mitään tatuointeja ja lävistyksetkin rajoittuu yksiin korvalävistyksiin.
-huonosti hoidetut hampaat, tästä ei voi joustaa ikinä.
Jos joku oikeasti harrastaa viininmaistelua ja viinimatkailua, kannattaa se ilmaista hyvin täsmällisesti.
Viiniharrastus Tinderissä tarkoittaa lähtökohtaisesti sitä, että juo kotona sohvalla paljon viiniä, eikä oikea viiniharrastaja halua sekoittua heihin.
Sama kuin sanoisi olevansa juustoharrastaja, kun juustoa (sitä yhtä suosikkimerkkiä) tulee laitettua leivälle joka päivä.
Myös matkailu harrastuksena tai kiinnostuksenkohteena tarkoittaa useimmilla tätä täysin normaalia 2000-luvun elämää, johon kuuluu muutama ulkomaanreissu vuodessa.
Siksi nämä kliseeilmaisut saavat monet vetämään automaattisesti vasemmalle.
Naurettava epävarmuus on huono juttu.