Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä vedän automaattisesti vasemmalle kun profiilissa on:

Vierailija
30.07.2021 |

-kiinnostuksen kohteet: yksillä käyminen, olut ja viini (eikä oikein mitään muuta)
-tupakka
-kuvissa ei ole kasvokuvaa
-kaikissa kuvissa tölkki kädessä
-ei mitään vapaata tekstiä tai lisätietoa

Laitapa omat ehdottomat EI EI:t kommenteihin.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisella on taistelukoira kuvassa.

Vierailija
82/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimitetään tietoa lapsista. Kuvia kun selaa niin paljastuu lasten vaatteet naulakosta tai leluja lattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sitä toimi näin...

Jos et ole sitä toimi noin...

En hae sitä...

Vierailija
84/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos näitä:

- etsii vain petipuuhia (itse parisuhdetta)

- vain yksi kuva

- ei tekstiä, hymiöitä tai mitään lisätietoa

- jos elämä (=kuvat) täynnä jotain elämäntyyliä tai harrastusta esim. pelkkiä matkailukuvia, vuorikiipeilyä (haluan monipuolista tavallista elämää, jossa kotiakin)

- ilman paitaa peilin edessä tai salilla (itse en palvo ulkonäköä)

- kalliit vaatteet, kallis auto tms (itse en palvo mammonaa)

- alkoholia, tupakkaa (itse en juuri käytä)

- listaa, millaista naista ei halua

Sen sijaan plussaa olisi:

+ useita kuvia, tuoreita, realistisia, eri suunnista, eri arjen tilanteissa, sekä kasvot että vartalo

+ jotain tekstiä, mitä hakemassa, millaista elämää elää

+ kävisi ilmi, onko lapsia (kuvissa voi aivan hyvin olla jotain viitteitä lapsiperhe-elämästä)

Se huumorintaju ja ihastus  selviää sitten ekassa videopuhelussa, jotta näkee, kannattaako tavata.

Vierailija
85/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valokuvaus harrastuksena hyvä vai huono juttu, jos siis on miehestä kyse?

Vierailija
86/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki profiilit jossa lukee olethan vähintään 180cm, itse olen 172cm

Vierailija
87/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vetää Tinderissä vasemmalle?

Toimii hyvänä panosovelluksena Hesassa ja suohirviöitä lukuunottamatta vedän kaikki oikealle.

Ja ennen itkupotku-raivareita kerrottakoon, että ihan yhteistuumin niitä peittoja heilutellaan vailla ajatustakaan mistään pidemmästä parisuhteesta. Aina joskus tarttuu joku vakituisempi pano, mutta ei sen enempää.

Sillonkin kun etsin vaan panoseuraa skippasin yli 99% miehistä. Suurin osa ukoista vaan on niin järkkyjä, etten koskisi vaikka olisivat viimeisiä yksilöitä maailmassa. Oikeata suhdetta etsiessä sitten skippasin yli 99,99%. Tai no, koko sivustolla oli vain yksi mies, josta kiinnostuin ja sen kanssa nyt yhdessä. Ei sekään täydellinen, mutta aika lähellä :)

Vierailija
88/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, listataanpas: Ehdottomasti ei

- sinkku ja naimaton

Eli vain varattu kelpaa?

Ei vaan siinä lukee sinkku, naimaton, lapseton ja yli 40v. Eli mies, joka on elänyt poikamiehenä keski-ikäisyyteen. Yli 40 -vuotias sinkku vailla sitoutumishistoriaa ja lapsia voi olla tietenkin aivan aarre, mutta kertoo myös muusta. Itselleni mies, joka on säilynyt sinkkuna näin pitkään läpi aktiivisen aikuisiän on red flag. 

Jep, sama oli itselläni eksäni jälkeen. Oli lähempänä 40 vuotiasta, lapseton, ei ollut koskaan asunut kenenkään kanssa. Alkuun osasi antaa itsestään vakuuttavan kuvan, haluaa vakituisen parisuhteen ja perheen, oli tosissaan kanssani ja maalaili kuvia lapsista ja yhteisestä asunnosta. Kunnes pikkuhiljaa alkoi loputon arvostelu ja kontrolointi. Henkistä väkivaltaa, alistamista ja minä olin se hullu ja epävakaa, kun yritin pistää rajoja sen suhteen, miten minulle saa puhua ja miten minua saa kohdella. Viestitteli lukuisille naisille, flirttaili ja piti tietään auki muiden suhteen. Syytti ja epäili minua pettämisestä. Eron jälkeen vainosi kuukausia viesteillä vaatien anteeksipyyntöä, kun olin kehdannut eropuintien aikana kertoa, miltä minusta hänen käytöksensä oli tuntunut. En ollut edes haukkunut tai mitään semmoista, mutta uskalsin ensimmäistä kertaa kertoa kaiken sen, miltä minusta tuntui, koska toinen ei voinut enää uhkailla erolla, jos kerron siitä, mikä minuun sattuu. Suhde oli kamala, meni pitkään kasaillessa itseäni, vaikka suhde kesti vain muutamia kuukausia. Pelkäsin sitä, mihin homma eskaloituu, kun en suostunut pyytämään anteeksi omia kokemuksiani. Jouduin estämään hänet kaikista kanavista, koska pommitti kilometrien mittaisilla raivoviesteillä.

Toimi kyllä äärimmäisen hyvänä varoittajana siitä, että jos ihminen on ollut koko elämänsä käytännössä sinkkuna, ei yhen yhtä oikeasti vakavaa suhdetta, ei yhdessä asumista jne. niin silloin on jotain todella pahasti vialla ihmisessä. Vaikka alkuun vaikuttaisi hyvin fiksulta, tasapainoiselta ja ihanalta ja selitys löytyisi kaikkeen. Ja ehkä haluan tässä varoittaa silläkin, kun samainen ihminen pyörii edelleen tinderissä.

Vierailija
89/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sinkku ja naimaton

Eli vain varattu kelpaa?

Ei vaan siinä lukee sinkku, naimaton, lapseton ja yli 40v. Eli mies, joka on elänyt poikamiehenä keski-ikäisyyteen. Yli 40 -vuotias sinkku vailla sitoutumishistoriaa ja lapsia voi olla tietenkin aivan aarre, mutta kertoo myös muusta. Itselleni mies, joka on säilynyt sinkkuna näin pitkään läpi aktiivisen aikuisiän on red flag. 

Jep, sama oli itselläni eksäni jälkeen. Oli lähempänä 40 vuotiasta, lapseton, ei ollut koskaan asunut kenenkään kanssa. Alkuun osasi antaa itsestään vakuuttavan kuvan, haluaa vakituisen parisuhteen ja perheen, oli tosissaan kanssani ja maalaili kuvia lapsista ja yhteisestä asunnosta. Kunnes pikkuhiljaa alkoi loputon arvostelu ja kontrolointi. Henkistä väkivaltaa, alistamista ja minä olin se hullu ja epävakaa, kun yritin pistää rajoja sen suhteen, miten minulle saa puhua ja miten minua saa kohdella. Viestitteli lukuisille naisille, flirttaili ja piti tietään auki muiden suhteen. Syytti ja epäili minua pettämisestä. Eron jälkeen vainosi kuukausia viesteillä vaatien anteeksipyyntöä, kun olin kehdannut eropuintien aikana kertoa, miltä minusta hänen käytöksensä oli tuntunut. En ollut edes haukkunut tai mitään semmoista, mutta uskalsin ensimmäistä kertaa kertoa kaiken sen, miltä minusta tuntui, koska toinen ei voinut enää uhkailla erolla, jos kerron siitä, mikä minuun sattuu. Suhde oli kamala, meni pitkään kasaillessa itseäni, vaikka suhde kesti vain muutamia kuukausia. Pelkäsin sitä, mihin homma eskaloituu, kun en suostunut pyytämään anteeksi omia kokemuksiani. Jouduin estämään hänet kaikista kanavista, koska pommitti kilometrien mittaisilla raivoviesteillä.

Toimi kyllä äärimmäisen hyvänä varoittajana siitä, että jos ihminen on ollut koko elämänsä käytännössä sinkkuna, ei yhen yhtä oikeasti vakavaa suhdetta, ei yhdessä asumista jne. niin silloin on jotain todella pahasti vialla ihmisessä. Vaikka alkuun vaikuttaisi hyvin fiksulta, tasapainoiselta ja ihanalta ja selitys löytyisi kaikkeen. Ja ehkä haluan tässä varoittaa silläkin, kun samainen ihminen pyörii edelleen tinderissä.

Ja jos ikä jätetään huomioimatta, niin mikään muu asiahan ei selviä profiilista.

Vierailija
90/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edustaa tiettyä i-kirjaimella edustavaa uskontoa tai jos on naiselle kokovaatimus "olethan xs-kokoa"

Vierailija
91/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii hyvänä panosovelluksena Hesassa ja suohirviöitä lukuunottamatta vedän kaikki oikealle.

Ja ennen itkupotku-raivareita kerrottakoon, että ihan yhteistuumin niitä peittoja heilutellaan vailla ajatustakaan mistään pidemmästä parisuhteesta. Aina joskus tarttuu joku vakituisempi pano, mutta ei sen enempää.

Sillonkin kun etsin vaan panoseuraa skippasin yli 99% miehistä. Suurin osa ukoista vaan on niin järkkyjä, etten koskisi vaikka olisivat viimeisiä yksilöitä maailmassa. Oikeata suhdetta etsiessä sitten skippasin yli 99,99%. Tai no, koko sivustolla oli vain yksi mies, josta kiinnostuin ja sen kanssa nyt yhdessä. Ei sekään täydellinen, mutta aika lähellä :)

Etsit panoseuraa, vaan et tainnut panna laisinkaan?

Olen kans yrittänyt mätsätä Brad Pittiä sänkyyn, vaan eipä ole vielä tullut vastaan. Skippaus% siis toistaiseksi 100. :)

Vierailija
92/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin viite puna-vihreästä kuplasta.

Vierailija
93/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- sinkku ja naimaton

Eli vain varattu kelpaa?

Ja jos ikä jätetään huomioimatta, niin mikään muu asiahan ei selviä profiilista.

Totta, profiili on kyllä liian hyvä ollakseen totta. Älykäs, tuon ikäinen, haluaa perheen, kivan näköinen, profiili erottuu edukseen, koska kirjoitustaitoinen ja laskelmoiva ihminen kyseessä…

Vierailija
94/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se viinin mainitseminen kiinnostuksen kohteena ei sitten yleensä siisteillä ihmisillä tarkoita kännijuomista, vaan harrastusta eli maistelua. Jos ei sitä ymmärrä, niin voivoi. 

Jos "maistelee" viiniä niin paljon että sen mieltää jo ihan harrastukseksi, niin kyllä sitä silloin kuluu jo (minun näkökulmastani) tarpeettoman paljon. En voi sietää hiprakka-ihmisiä, ja jos viiniä menee useampana päivänä viikosta, niin ei kiitos. Karsikoot vaikka 99% ihmisistä, mutta mieluummin yksin kuin haistellen viinihönkää ja kuunnellen typeriä nousuhumalajuttuja.

Kai ymmärrät että viinien maistelu voi tarkoittaa myös sitä, että käy viinitiloillla tai maistelutilaisuuksissa jossa maisteltu viini sylkäistään pois. Ajokuntoisena kotiin sitten tilaisuudesta..

Tietty harvassa varmaan semmoset suomalaiset jotka alkoholin sylkee pois, mutta kuitenkin, ihan näin ajatuksena vaan.

Kai ymmärrät itse, että moinen alkoholin maistelu ja jonkun rypäleiden ihmettely on ihan yhtä vastenmielistä kaltaiselleni ihmiselle, joka ei ymmärrä päihteen ympärillä pyörivää elämäntapaa, vaikka se päihde syljettäisiin lopussa pois  (ja kaikki viininmaistelijat myös juovat sitä viiniä, tuskin löytyy yhtäkään joka pelkästään maistelee - kyllä sitä pilaantunutta mehua halutaan litkiä sitten myös aterioilla ympäri viikon).

Ei minusta saisi kaveria jonnekin hiton viinitarhalle pikkusormi pystyssä ihmettelemään eri viinejä, ja suoraan sanottuna en voisi moista harrastavaa ihmistä millään lailla ymmärtää alkuunkaan. 

Vierailija
95/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan kertoa että minulla olisi muka valinnanvaraa Tinderissä. Mun lista on 75-kohtainen ja lisää tulee joka päivä. Tämä on tärkeää minun minäkuvalle hei!

Kaikilla on.

Valinta on sekin, kun jättää valitsematta jatkoon. Miksi hukata aikaansa esim. ylipainoisiin, kun tietää ettei siitä mitään tule.

Vierailija
96/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kans yrittänyt mätsätä Brad Pittiä sänkyyn, vaan eipä ole vielä tullut vastaan. Skippaus% siis toistaiseksi 100. :)

Vaikka naista panettaa, ei se silti halua panna ketä tahansa mörökölliä 😄. Sama se oli minulla, olisi käynyt fwb-suhdekin hetkeksi, mutta suurin osa miehistä oli sellaisia, että en olisi halunnut edes panna. Mies joka on taivaallinen myös sänkyhommien puolella, löytyi ihan muualta kuin tinderistä, nyt ollaan asuntoa ostamassa ☺️.

Vierailija
97/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poly, ihmissuhdeanarkisti, olen täällä vaimon luvalla, olen onnellissa suhteessa mutta siinä ei ole lämpöä, fwb, ons, en tiedä mitä etsin, kukaan ei kuitenkaan lue tätä, en usko että löydän täältä mitään, ota selvää, olen aikamoinen catch..... yms.

Apropoo! Miksi nämä poly-,pan-,sapioseksuaalit ovat järjestään hieman..."erilaisen" näköisiä? Usein sanotaan, että ei poikkeava suuntautuminen tarkoita että on jollain tavalla sekaisin mutta kun heidän kuviaan tulee vastaan, niin näin keittöpsykologin osaamisella voisin vaikka vannoa, että suurella osalla heistä on jotain vikaa päässä. 

Koska vain vaihtoehtoisesti elävällä on "varaa" mainita moisesta suhdemuodosta. Ei esim. uraorientoitunut ihminen voi olla avoimesti polysuhteessa, koska sitä paheksuttaisiin liikaa. Siksi avoimesti polyna voivat - uskaltavat elää vain muutenkin hippimäisesti elävät ihmiset, joille ei esim urakehitys tai suvun hyväksyntä ole tärkeää. Ja tällaiset ihmiset usein myös näyttävät vaihtoehtoisilta. Ns. normaalit, siistit ihmiset joutuvat piilottamaan suhdemuotonsa ihan kuin homoseksuaalit muutama vuosikymmen sitten. 

Vierailija
98/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka naista panettaa, ei se silti halua panna ketä tahansa mörökölliä 😄. Sama se oli minulla, olisi käynyt fwb-suhdekin hetkeksi, mutta suurin osa miehistä oli sellaisia, että en olisi halunnut edes panna. Mies joka on taivaallinen myös sänkyhommien puolella, löytyi ihan muualta kuin tinderistä, nyt ollaan asuntoa ostamassa ☺️.

Kyllä jos 99/100 Tinskun miehistä on sellaisia, ettei haluta edes panna, niin panematta jää. Se 1/100 ei vastaa, vastaa useamman päivän/viikon viiveellä, keskustelusta paljastuu jommallekummalle epämieluisia asioita...

Hoh-hoijaa...

Vierailija
99/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos 99/100 Tinskun miehistä on sellaisia, ettei haluta edes panna, niin panematta jää. Se 1/100 ei vastaa, vastaa useamman päivän/viikon viiveellä, keskustelusta paljastuu jommallekummalle epämieluisia asioita...

Hoh-hoijaa...

Kyllä mulle ylivoimaisesti suurin osa vastasi, joille jotain laitoin ja pääsin kyllä ihan panemaankin, vaikka valikoinkin tarkasti. Oli valinnanvaraa silti.

Vierailija
100/138 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa...

Kyllä mulle ylivoimaisesti suurin osa vastasi, joille jotain laitoin ja pääsin kyllä ihan panemaankin, vaikka valikoinkin tarkasti. Oli valinnanvaraa silti.

Swaippailit siis 990-1980 profiilia vasemmalle ja 10-20 oikealle?

Noista mätsäsit säädyllisessä ajassa 8-16? Keskustelua sait aikaiseksi 5-10 kanssa?

Noista valitsit "tarkasti" 2-5 panoseuraksi?

Aikataulut sopivat molemmille 1-3 kanssa?

Totta. Olihan tuossa valinnanvaraa silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän