Mikä sinappi on paras?
Haluaisin syödä hyvää sinappia, mutta en tiedä, mikä olisi hyvä. Turun sinappi maistui ihan liian etikkaiselta. Auran sinappi oli ok, muttei sekään erityisen hyvä. Ehdotuksia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Tee ite!
En viitsi, kun ei ihan niin paljoa tule sinappia syötyä.
Ostin joulumarkkinoilta tosi hyvää sinappia. Sitä on vielä vähän jäljellä. Seuraavalla kerralla ostan 2 purkkia, jos vaan tulee mahdollisuus.
Stadin Kauppatorin Vanhassa Kauppahallissa oli myynnissä konjakkisinappia. Sitä olisi kiva kokeilla.
Meiran perus sinappi on mun lemppari.
Puolasta ostin sinappia viime vuonna. Ei ollut hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ostin joulumarkkinoilta tosi hyvää sinappia. Sitä on vielä vähän jäljellä. Seuraavalla kerralla ostan 2 purkkia, jos vaan tulee mahdollisuus.
Stadin Kauppatorin Vanhassa Kauppahallissa oli myynnissä konjakkisinappia. Sitä olisi kiva kokeilla.
Kenen valmistamaa se on?
Pyydä jokaiselta sinapin valmistajalta testipurkit tai pussit tai tuubit kotiin.
Itse pidän Dijonin sinapista. Joihinkin tarkoituksiin se on liian väkevää, joten teen sekoitusta, jossa on puolet Dijonia ja puolet hunaja-Dijonia.
Joitakin vuosia sitten ostin kokeeksi Auran makeaa sinappia. Se on ollut siitä lähtien suosikkini.
Kiitos tähän astisista vinkeistä! Otan testiin. Lisääkin saa vinkkailla :)
Normaaliin makkara ym. käyttöön Wigrenin sinappi on aivan parasta.
Kokkaamiseen Dijon.
Auran väkevä sinappi.
Olen ollut yli 30-v. kasvissyöjä, mutta tänään paistoin kasvismakkaroita ja tätä. Ihan hemmetin hyvää.
Pirkka-sinapit. Turun sinapin valmistajan tekemiä sinappeja.
Ruotsalainen sinappi Slotts.
https://www.mathem.se/se/products/5553-slotts-senap-original-450g-slott…
Tee ite!