Mihin teillä ostetaan maitoa (ellei ole lapsiperhe)?
Lapsiperheet ymmärrän, mutta mihin esim. kahden aikuisen talous käyttää maitoa? Ruoanlaitossa käytämme mieluummin ruokakermaa. Emme juo maitoa sellaisenaan emmekä käytä kahvin kera. Leipomiseen on joskus tarvittu muutama desi mutta sitä tapahtuu tooosi harvoin :D
Mihin te lapsettomat käytätte maitoa?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:58"]
Suurin osa suomalaisista uskoo vieläkin propagandaan kalsiumista. Ihminen saa kalsiuminsa muualtakin kuin maidosta. Maito kohtuu käytettynä ei ole ongelma, mutta suurina määrinä on terveydelle haitallista. Seuraavan kerran lääkärillä käydessänne kysykää maidon vaikutuksesta munuaisiin.
[/quote]
Maitoallergiselle määrätään kalsiumlisävalmisteita. Vai tiedätkö jotain mitä Suomen ravintosuunnittelijat ja allergialääkärit ei tiedä? Liika proteiini on haitaksi munuaisille, mutta proteiiniä tulee muualtakin helposti.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 23:23"]
Meillä juo mies ja lapsi, minä käytän murojen ja kahvin kanssa.
[/quote]
Oletteko lapsettomia? Tämä oli kysymys: "Mihin te lapsettomat käytätte maitoa?"
[/quote]Ai, että sitten on normaalia miehenkin juoda jos on lapsia? On sinulla kumma logiikka. Sama kai se on, onko lapsia vai ei, jos mies haluaa juoda maitoa ja nainen laittaa muroihinsa!
Mä en tykkää juoda espressoa paljaaltaan vaan teen aina laten. Aamulatte on mulle pyhä rituaali, josta en luovu. Joskus latkin maitoa ihan huvikseenkin, kun se on niin hyvää. Ja kulutusmaitoa minulle, kiitos, ei mitään laihoja litkuja!
Mikä siinä maidossakin on nyt vikana? Eikö täällä saa enää syödä tai juoda mitään! Kaikesta pitää laskea ravintoarvot ja kalorit eikä silti ole ikinä tarpeeksi terveellistä. Kaikki suositukset on propagandaa tai lääkefirmojen kusetusta. Hulluksihan tässä tulee!!! :(
Hyi maito on paskaa!