Onko 40v pienen lapsen yh isä turn off
Ei löydy sopivaa seurustelu ehdokasta millään. Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii.
En ole narsisti, täysin ruma, lihava, alkoholisti vaan mukavaksi kehuttu töissä kulkeva mies.
Kommentit (89)
En huolisi, koska sinulla on pieni lapsi. Ja olet yh. Olen oman hommani jo hoitanut. Äiti puoleksi en todellakaan halua. Voisin tapailla miestä sillon, kun lapsi on äidillä. Lasta 1-2 krt vuodessa.
Kauhean asenteellisia viestejä nämä aloittajan viestit. Pikavippejä, luottotietojen menetyksiä, joko on ensi kuun vuokrarahat kasassa. Vähän kun pinnan alta raaputtaa niin vanha kunnon naisvihaaja siellä taitaa alkaa pilkottaa. Houkuttelevaa - mutta ei.
Pienen lapsen sinkkuisä kyllä epäilyttää. Lähtikö lätkimään, kun lapsiarki osoittautuikin liian vaikeaksi? Epäilyttävää varsinkin, jos lähti kun nainen oli raskaana tai lapsi vielä vauva.
Lisäksi monilla kuitenkin veri vetää takaisin lapsen äidin puoleen yrittämään uudelleen.
Lisäksi elatusmaksut, mahdollinen draama lapsen äidin kanssa, toisen lapsesta huolehtiminen tai miten lapsen vierailut rajoittavat omaa menemistä ja matkustelua pariskuntana.
Kun itse tässä on yläkoululaisen ja lukiolaisen yhteishuoltaja, ei ajatus pikkulapsivaiheeseen peruuttamisesta tunnu millään tavalla mukavalta. Harmi, että olet joutunut noin myöhäisenä perheellistyjänä noin pian takaisin sinkkuilemaan. Toisaalta tässäkin ketjussa näkyy noita ”valmiin paketin” etsijöitä. Sellaiselle voisit sopia tai naiselle, joka haluaa itsekin lapsia eikä yksi ennestään haittaa. Myös pienten lasten yh-äidit voisivat sopia sinulle.
N41
Iän puolesta kyllä, mutta pieni lapsi ei todellakaan ok. Ei suljettuun, vakavaan parisuhteeseen. Satunnaisseuraan/avoimeen suhteeseen ehkä, jos lapsi on edes puolet ajasta muualla.
Jos mies olisi aivan täysi kymppi ja menisin ihastumaan lujaa tai rakastumaan ennen kuin tietäisin lapsesta, niin voisin ehkä harkita, mikäli lapsi näkisi isäänsä max parina viikonloppuna kuussa. En itse halua nimittäin ottaa mitään "koko pakettia" enkä vahingossakaan hoitaa kenenkään kamalan exän alapäästä tulleita kakkahousuja.
Minulle olisi ollut, koska en nelikymppisenä olisi enää todellakaan halunnut "aloittaa alusta" eli viettää lomia ja tavallisiakin viikonloppuja pienen lapsen ehdoilla. Se aika oli jo ohi.
Yh äiti, jolla pieni lapsi sopii sinulle. Elätte samaa vaihetta. Ymmärrystä ja yhteistä puuhaa riittää.
Onhan se. Oma oli 18 kun olin 40, en tosiaan enää olisi aloittanut lapsiperhetahkoamista uudelleen.
Yyhoot ansaitsevat toisensa. Minun, sinun, kumminkaimojen lapsia viideltä eri naiselta ja mieheltä siinä pyörimässä ja exät samaten. Kun tykätään lisääntyä joka ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Iän puolesta kyllä, mutta pieni lapsi ei todellakaan ok. Ei suljettuun, vakavaan parisuhteeseen. Satunnaisseuraan/avoimeen suhteeseen ehkä, jos lapsi on edes puolet ajasta muualla.
Jos mies olisi aivan täysi kymppi ja menisin ihastumaan lujaa tai rakastumaan ennen kuin tietäisin lapsesta, niin voisin ehkä harkita, mikäli lapsi näkisi isäänsä max parina viikonloppuna kuussa. En itse halua nimittäin ottaa mitään "koko pakettia" enkä vahingossakaan hoitaa kenenkään kamalan exän alapäästä tulleita kakkahousuja.
Aika harva haluaa alkaa hoitaa toisen lapsia. Ja kestää exän sekoilua.
Ei noissa tiedoissa mitään sellaista ole mikä itseäni häiritsisi, mutta voihan sinussa olla jotain muuta joka sitten veisi kiinnostuksen.
Pieni lapsi olisi oikeastaan aika ihana juttu. Omat lapseni on alakouluikäisiä, enkä itse enää voi saada enempää lapsia. Muistelen heidän taaperoaikaansa aika kaiholla. Varsinaiseksi äidiksi minusta ei kuitenkaan oikein ole, kun ajan vievät niin totaalisesti työ, opiskelu ja omat lapset. Voisin olla se kiva täti, joka välillä viettää aikaa isän kanssa.
En halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa kun omat lapset vielä asuvat kotona. Jos se ei sitten sujuisikaan, niin olisi taas yksi muutos lasteni elämässä turhaan ja niitä on ollut ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienen lapsen sinkkuisä kyllä epäilyttää. Lähtikö lätkimään, kun lapsiarki osoittautuikin liian vaikeaksi? Epäilyttävää varsinkin, jos lähti kun nainen oli raskaana tai lapsi vielä vauva.
Lisäksi monilla kuitenkin veri vetää takaisin lapsen äidin puoleen yrittämään uudelleen.
Lisäksi elatusmaksut, mahdollinen draama lapsen äidin kanssa, toisen lapsesta huolehtiminen tai miten lapsen vierailut rajoittavat omaa menemistä ja matkustelua pariskuntana.
Käy ensin peruskoulu loppuun ja kirjoittele sitten. Ehkä ymmärrät paremmin miten nämä asiat oikeasti menee
Mutta ei kannata masentua tästä ketjusta ap. Ei sinun elämäntilanteesi tarvitse miellyttää mitenkään suurinta osaa naisista, vain sitä yhtä. Koita pysyä sillä tavalla viilipyttynä, ettei hirveä hinku löytää joku, näy heti ulos päin kun tutustut johonkin naiseen. Se on ahdistavaa. Kukaan ei halua pelastaa ketään, tai tulla teidän elämään laittamaan sitä jotenkin järjestykseen. Homman täytyy olla sinulla itselläsi hanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet itse vaan valikoiva?
Tottakai valikoiva.
Tahdon myös, että naisellakin elämä kunnossa ja tulevaisuuden yhteiseloon liittyvät asiat vastaisivat toisiaan.
Missä huumori? Missä iloisuus? Jotenkin olen saanut ap:sta todella yrmeän vaikutelman. Jo aloituksessa hän puhui rumasti ja muissa viesteissään jatkaa samalla ankealla tavallaan, joka on lähes vihamielinen. Joo, ehkä hänen elämänsä on hankalaa ja lapsen kanssa on omat juttunsa, ehkä ap on todellisessa puutteessa ja syksykin on taas tulossa, mutta silti odottaisin jotain muutakin kuin teinimäistä uhoa ja räksytystä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kannata masentua tästä ketjusta ap. Ei sinun elämäntilanteesi tarvitse miellyttää mitenkään suurinta osaa naisista, vain sitä yhtä. Koita pysyä sillä tavalla viilipyttynä, ettei hirveä hinku löytää joku, näy heti ulos päin kun tutustut johonkin naiseen. Se on ahdistavaa. Kukaan ei halua pelastaa ketään, tai tulla teidän elämään laittamaan sitä jotenkin järjestykseen. Homman täytyy olla sinulla itselläsi hanskassa.
Ap on jo masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet itse vaan valikoiva?
Tottakai valikoiva.
Tahdon myös, että naisellakin elämä kunnossa ja tulevaisuuden yhteiseloon liittyvät asiat vastaisivat toisiaan.Missä huumori? Missä iloisuus? Jotenkin olen saanut ap:sta todella yrmeän vaikutelman. Jo aloituksessa hän puhui rumasti ja muissa viesteissään jatkaa samalla ankealla tavallaan, joka on lähes vihamielinen. Joo, ehkä hänen elämänsä on hankalaa ja lapsen kanssa on omat juttunsa, ehkä ap on todellisessa puutteessa ja syksykin on taas tulossa, mutta silti odottaisin jotain muutakin kuin teinimäistä uhoa ja räksytystä.
Minä en kyllä saa ap:sta yhtään sellaista kuvaa.
On turn off. Itsellä teini-ikäisiä lapsia niin ei todellakaan enää jaksa pikkulapsiarkea.
Tietysti lapsi on turn-off. Ei kukaan halua toisten kakaroita riesakseen.
Oikeastaan ainoa mahdollisuus on etsiä kumppaniksi toinen samanlainen onneton. Sitten voitte perustaa uusioperheen, jossa on kahden ihmisen kakarat saman katon alla. Mutta älkää tehkö enää lisää kakaroita keskenänne. Kakaroita on jo muutenkin ihan liikaa maailmassa.
Joillekin on, joillekin ei ole. Ja jotkut etsivät syytä kelpaamattomuudelleen kaikesta muusta kuin itsestä.
Niinpä. Mut ku ap on ok mies, ei edes narsisti, täysin ruma, lihava, alkoholisti vaan mukavaksi kehuttu töissä kulkeva mies.
Niin kuin joku fiksu nainen ottaisi riesakseen narsistin, ruman, lihavan alkoholistin, joka kuljeskelee töissä ja on yhden pienen lapsen yh.