Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40v pienen lapsen yh isä turn off

Vierailija
29.07.2021 |

Ei löydy sopivaa seurustelu ehdokasta millään. Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii.
En ole narsisti, täysin ruma, lihava, alkoholisti vaan mukavaksi kehuttu töissä kulkeva mies.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Kuka hullu edes muuta kuvittelee.

Vierailija
62/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti lapsi on turn-off. Ei kukaan halua toisten kakaroita riesakseen. 

Oikeastaan ainoa mahdollisuus on etsiä kumppaniksi toinen samanlainen onneton. Sitten voitte perustaa uusioperheen, jossa on kahden ihmisen kakarat saman katon alla. Mutta älkää tehkö enää lisää kakaroita keskenänne. Kakaroita on jo muutenkin ihan liikaa maailmassa.

Tässäkin ketjussa jo jokunen jotka mielellään ottaisi. Että se siitä sinun ”ei kukaan”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii."

Jotenkin tästä vain tuli se mielikuva, että jos naisella onkin pieni(ä) lapsi(a), niin se olisi syy miksi 'heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii'. Ehkä meni väärin.

Ei kyllä osu ainakaan itseeni tuo, että lapsellinen sinkku ottaisi kenet vain joka huolii.

Itselläni on eron jälkeen ollut kriteerit korkealla, ja olen valmis elämään sitten loppuelämän ilman parisuhdetta, jos sopivaa ei vastaan tule.

Vierailija
64/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii."

Jotenkin tästä vain tuli se mielikuva, että jos naisella onkin pieni(ä) lapsi(a), niin se olisi syy miksi 'heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii'. Ehkä meni väärin.

Ei kyllä osu ainakaan itseeni tuo, että lapsellinen sinkku ottaisi kenet vain joka huolii.

Itselläni on eron jälkeen ollut kriteerit korkealla, ja olen valmis elämään sitten loppuelämän ilman parisuhdetta, jos sopivaa ei vastaan tule.

Sama. Kriteerit oli korkealla jo ennen lasta ja sen liiton piti kestää mitä vain ja kun sekään ei kestänyt ja rimaa pitää edelleen siitä nostaa niin seuraavan täytyy olla vähintään Jeesus. Onneksi viihdyn yksinkin.

Vierailija
65/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltaja isä on tietenkin ihana, mutta vastaavassa tilanteessa oleva nainen on täys nolla. 😑

Vierailija
66/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap poistui kiukutellen ketjusta kun ei heti saanut mieleisiään vastauksia. Tämä kertoo hänestä paljon.

Vierailija
67/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksinhuoltaja isä on tietenkin ihana, mutta vastaavassa tilanteessa oleva nainen on täys nolla. 😑

Itse asiassa näin ei ole. Sen näkee jo vaikka päiväkodin tai alakoulun vanhemmissa, eli yh mammalla on hyvin usein uusi mies kuvioissa ja yhteisiä rakkauden hedelmiä on syntymässä tai jo syntynyt.

Vierailija
68/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni lapsi on pieni liian kauan. Jos naisen lapset ovat vaikka yli 15 vuotiaita, niin en usko, että naista kiinnostaa pätkääkään aloittaa taas taaperoaikoja uudestaan ja vieläpä vieraan kakaran kanssa. Lapsen kanssa voi olla ajoittain kiva olla, mutta ei todellakaan koko aikaa. Jos lapsen oma mamma ei ole edes kuvioissa, niin senhän tietää mitä siitä tulee enempää miettimättäkin.

Itselläni oli tuollainen tilanne joskus ja vaikka mies oli ihana, niin hänen kolme vuotias lapsi oli liian pieni minun elämääni. Nuorin lapseni oli silloin 15 vuotias ja vanhin oli muuttanut jo pois kotoa, joten olin asennoitunut jo odottamaan lapsenlasta. Mies olisi halunnut edetä liian nopeasti, hän olisi halunnut minun muuttavan heidän luokseen ja minun lapseni olisi voinut muuttaa isälleen hänen mielestään. Olisin soveltunut siis hyvin hänen lapsen äitipuoleksi, toiseksi huoltajaksi ja hoitajaksi. Ei kiitos. Mietin asiaa noin minuutin ja päätös oli aika helppo, en ollut hänen tuleva puolisonsa. En välttämättä enää edes muuttaisi mahdollisen tulevan miehen kanssa yhteen, vaan pitäisin oman asunnon ja elämän.

Sitä paitsi tuo kirjoituksesi oli niin ällö, että yrjö lentää.

Seksikästä kun nainen yrjöää ja kakoo kalulle.

Mukavan kiusoittelevan äksyttelevästi kirjoitit minulle.

t. ap

Kalulle?

Ymmärtää itsekin olevansa kokovartalomlkku.

Vierailija
69/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet itse vaan valikoiva?

Tottakai valikoiva.

Tahdon myös, että naisellakin elämä kunnossa ja tulevaisuuden yhteiseloon liittyvät asiat vastaisivat toisiaan.

Missä huumori? Missä iloisuus? Jotenkin olen saanut ap:sta todella yrmeän vaikutelman. Jo aloituksessa hän puhui rumasti ja muissa viesteissään jatkaa samalla ankealla tavallaan, joka on lähes vihamielinen. Joo, ehkä hänen elämänsä on hankalaa ja lapsen kanssa on omat juttunsa, ehkä ap on todellisessa puutteessa ja syksykin on taas tulossa, mutta silti odottaisin jotain muutakin kuin teinimäistä uhoa ja räksytystä.

Minä en kyllä saa ap:sta yhtään sellaista kuvaa.

Ok, no näytä minulle hänen teksteistään sellaiset hilpeät kohdat. Ei sellaisia ole, on vain kiukuttelua ja ovien paiskomista.

Vierailija
70/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti lapsi on turn-off. Ei kukaan halua toisten kakaroita riesakseen. 

Oikeastaan ainoa mahdollisuus on etsiä kumppaniksi toinen samanlainen onneton. Sitten voitte perustaa uusioperheen, jossa on kahden ihmisen kakarat saman katon alla. Mutta älkää tehkö enää lisää kakaroita keskenänne. Kakaroita on jo muutenkin ihan liikaa maailmassa.

Tässäkin ketjussa jo jokunen jotka mielellään ottaisi. Että se siitä sinun ”ei kukaan”.

Mutta ap ei heitä huoli ja tuskinpa näillä mahdollisilla ottajilla huumori riittäisi alkua pitemmälle ap:n kanssa. Ties vaikka ap olisi ihan itse kirjoittanut hyvät kommentit.

Vierailija
71/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa seksileluksi. Puutteessa olleet yh-isät on kuumia.

-M40bi-

Vierailija
72/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunhan hoidat ja kasvatat lapsesi yhdessä hänen äitinsä kanssa ja annat minun tehdä lapsilleni saman heidän isänsä kanssa suhteestamme huolimatta. Lapset tietysti menevät siinä samalla aina välillä meidän mukanamme ja välillä toisten vanhempiensa mukana mutta äidiksi en lapsillesi rupea enkä halua sinua minun lapsilleni isäksi koska heillä sellainen jo on. En oikeastaan edes välitä että muutettaisiin yhteen asumaan vaan pidetään taloudet erillään niin pitkää kuin lapset asuvat kotona tai ainakin niin pitkää että varmasti tiedetään pysyvämme yhdessä. Lisäksi haluan että sinulle sopii että käymme joskus lasteni isän kanssa jossain lasten kanssa niinkuin perheet yleensäkin tekevät. Suon saman myös sinulle entisen perheesi kanssa jos vain olette sen verran väleissä (toivottavasti). Oikeastaan jos ette ole sen vertaa väleissä lastesi äidin kanssa että voitte kasvattaa yhdessä ja silloin tällöin tavata porukalla niin sitten se on turn-off. Terv. ero-äippä 41 v. 

Vierailija
73/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? En minä ainakaan sinkkuäitinä ole mikään nolla.

Jos joku ei minun kanssani parisuhteeseen halua, niin sitten ei halua. Ei parisuhde määritä koko elämää ja sitä, minkä arvoinen olen ihmisenä.

Vierailija
74/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn off on niiiiin turn off anglismi,kukkahattu keski-ikäiset tädit käyttää enää! Ei nuorekkaat keski-ikäiset.

So last season eli niin vanhanaikaista,niin vanhanaikaista.

Mene ylilaudalle etsimään uusia ilmaisuja ja tai katso urban dictionary.

Ai niin ja yh-isipappa voi olla vaikkapa rannalla oikein misumagneetti aahh

Vierailija
75/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap katosit? Et saanut mieleisiä vastauksia? Miksi kysyt jos et kestä vastauksia?

Vierailija
76/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ap katosit? Et saanut mieleisiä vastauksia? Miksi kysyt jos et kestä vastauksia?

Vastaukset eivät olleet mieleen, joten hän päätti kadota Niin tyypillistä.

Vierailija
77/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista keskustelua ja osin ihan tarkoitushakuista länkytystä kun siihen syntyi tilaisuus. Yh-äipät odottavat uudelta kumppaniltaan tämän hyväksyvän lapset osana pakettia ja osallistuvan jollain tavalla perheen arkeen eivätkä halua olla vain seksiä varten. Ja sellaisia miehiä on joille tämä sopii ja he tähän haluavat sitoutua. Kai jossain sellaisia kypsiä aikuisia naisiakin jossain on joilla omat itsekkäät tarpeet eivät ole niin pinnassa kuin tämän ketjun peruateella vaikuttaa. Vaikka näitä kermat päältä suhteisiin haluajia kyllä näytyäisi pursuavan ovista ja ikkunoista.

Vierailija
78/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista keskustelua ja osin ihan tarkoitushakuista länkytystä kun siihen syntyi tilaisuus. Yh-äipät odottavat uudelta kumppaniltaan tämän hyväksyvän lapset osana pakettia ja osallistuvan jollain tavalla perheen arkeen eivätkä halua olla vain seksiä varten. Ja sellaisia miehiä on joille tämä sopii ja he tähän haluavat sitoutua. Kai jossain sellaisia kypsiä aikuisia naisiakin jossain on joilla omat itsekkäät tarpeet eivät ole niin pinnassa kuin tämän ketjun peruateella vaikuttaa. Vaikka näitä kermat päältä suhteisiin haluajia kyllä näytyäisi pursuavan ovista ja ikkunoista.

Ota sinä ap! Olette yhtä kypsiä ja upeita ihmisiä. Ei väliä oletko mies tai nainen, kypsyys ratkaisee.

Vierailija
79/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aikuisena aika monelle riittää se ”kermat päältä”. Minä olen asunut yhden miehen kanssa 21 vuotta. Tiedän mitä se on ja jos voin nykyään valita kermat päältä niin miksi ihmeessä en valitsisi sitä? Tyhmähän sitä on jos varta vasten hamuaa elämäänsä turhia ristiriitoja.

Vierailija
80/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä vaakakupissa painaa paljon muitakin asioita kuin pieni lapsi. Jos etsit naisesta hoitajaa lapsellesi, sitä en hyväksy. Lapsi sinällään ei haittaa vaikka oma lapsi on jo 17v

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi