Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40v pienen lapsen yh isä turn off

Vierailija
29.07.2021 |

Ei löydy sopivaa seurustelu ehdokasta millään. Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii.
En ole narsisti, täysin ruma, lihava, alkoholisti vaan mukavaksi kehuttu töissä kulkeva mies.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni lapsi on pieni liian kauan. Jos naisen lapset ovat vaikka yli 15 vuotiaita, niin en usko, että naista kiinnostaa pätkääkään aloittaa taas taaperoaikoja uudestaan ja vieläpä vieraan kakaran kanssa. Lapsen kanssa voi olla ajoittain kiva olla, mutta ei todellakaan koko aikaa. Jos lapsen oma mamma ei ole edes kuvioissa, niin senhän tietää mitä siitä tulee enempää miettimättäkin.

Itselläni oli tuollainen tilanne joskus ja vaikka mies oli ihana, niin hänen kolme vuotias lapsi oli liian pieni minun elämääni. Nuorin lapseni oli silloin 15 vuotias ja vanhin oli muuttanut jo pois kotoa, joten olin asennoitunut jo odottamaan lapsenlasta. Mies olisi halunnut edetä liian nopeasti, hän olisi halunnut minun muuttavan heidän luokseen ja minun lapseni olisi voinut muuttaa isälleen hänen mielestään. Olisin soveltunut siis hyvin hänen lapsen äitipuoleksi, toiseksi huoltajaksi ja hoitajaksi. Ei kiitos. Mietin asiaa noin minuutin ja päätös oli aika helppo, en ollut hänen tuleva puolisonsa. En välttämättä enää edes muuttaisi mahdollisen tulevan miehen kanssa yhteen, vaan pitäisin oman asunnon ja elämän.

Sitä paitsi tuo kirjoituksesi oli niin ällö, että yrjö lentää.

Seksikästä kun nainen yrjöää ja kakoo kalulle.

Mukavan kiusoittelevan äksyttelevästi kirjoitit minulle.

t. ap

Kalulle?

Tosiaanko et ymmärrä mitä ap kalulla tarkoittaa? Siittimeensä ja syväkurkuttamiseen tuossa viittaa.

Vierailija
22/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että etsit jotain emäntää ja lapsenpiikaa jonka pitäisi vielä ostaa yhteiseksi omaisuudeksi joku mökki. Okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelukumppanina menisi, mutta yhteen en muuttaisi. Omat lapset jo yläkoululaisia.

N40

Ei tuollainen menisi edes seurustelukumppanina, sillä lapsi olisi aina kuvioissa mukana.

Mitään ei voi tehdä ja minnekään ei voi mennä, koska lapsi. Yöllä ei voi naida rauhassa, miehen vieressä ja aamulla pitkään, koska lapsi. Pitäisi miettiä aina kaikki lapsen kautta, eli syömiset, juomiset, kulkemiset, olemiset, tekemiset, nukkumiset jne. Ihan kaikki. Kaikki menisi hirveäksi säädöksi ja sitten pian huomaisit, että se oletkin sinä, joka hoitaa RitvaJalmaria, kun mies on pitkään töissä. Sinä peset lapsukaisen kakkapyykkiä ja teet mautonta ruokaa, joka sopii myös pikkuiselle. Hyi.

Vierailija
24/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni lapsi on pieni liian kauan. Jos naisen lapset ovat vaikka yli 15 vuotiaita, niin en usko, että naista kiinnostaa pätkääkään aloittaa taas taaperoaikoja uudestaan ja vieläpä vieraan kakaran kanssa. Lapsen kanssa voi olla ajoittain kiva olla, mutta ei todellakaan koko aikaa. Jos lapsen oma mamma ei ole edes kuvioissa, niin senhän tietää mitä siitä tulee enempää miettimättäkin.

Itselläni oli tuollainen tilanne joskus ja vaikka mies oli ihana, niin hänen kolme vuotias lapsi oli liian pieni minun elämääni. Nuorin lapseni oli silloin 15 vuotias ja vanhin oli muuttanut jo pois kotoa, joten olin asennoitunut jo odottamaan lapsenlasta. Mies olisi halunnut edetä liian nopeasti, hän olisi halunnut minun muuttavan heidän luokseen ja minun lapseni olisi voinut muuttaa isälleen hänen mielestään. Olisin soveltunut siis hyvin hänen lapsen äitipuoleksi, toiseksi huoltajaksi ja hoitajaksi. Ei kiitos. Mietin asiaa noin minuutin ja päätös oli aika helppo, en ollut hänen tuleva puolisonsa. En välttämättä enää edes muuttaisi mahdollisen tulevan miehen kanssa yhteen, vaan pitäisin oman asunnon ja elämän.

t. ap

Kalulle?

Tosiaanko et ymmärrä mitä ap kalulla tarkoittaa? Siittimeensä ja syväkurkuttamiseen tuossa viittaa.

No ohhoh, sitäkö? Isi-ihminen?

Vierailija
25/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle olisi. Itse asiassa pieni lapsi voisi olla ihan mukava, jos siis olisi kyseessä normaali, iloinen, helposti lähestyttävä vesseli. Minua ei kiinnosta olla raskaana ja synnyttää ja kokea sitä kaikkea tississäkilluttamista, mutta ajtus lapsesta sinänsä on ihan ok.

Tuossa mietityttää lähinnä se, kuinka paljon sen pikkulapsen äiti sekaantuu elämääni. Myös sen pitäisi olla itsestään selvä, että koska miehellä on tässä rintaperillinen, meidän taloutemme pysyvät erillään (tilit, säästöt, omaisuudet). Jos siis mies maksaa asuntolainaa, minä maksan saman suuruista lainaa esim. mökistä tai sijoitusasunnosta. Asumiskulut sitten tietenkin puoliksi, jos osoite on yhteinen.

Vierailija
26/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina varoa kun sanoo että oksettaa.

Toisia miehiä pelkästään sana oksettaa kiihottaa valtavasti. Suurin osa näyttää tämän vuoksi oksettavilta ja kuulostaa oksettavalta, koska haluaa kuulla oksettavansa havainnoitsijaa.

Vierailija
27/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko noista tulevan yhteiselämän toiveistasi?

Esimerkiksi ajatuksena yhteinen tupa ja perunamaa mahdoton mikäli toisella luottotiedot mennyt eikä ole kiinnostusta muuhun kuin matkusteluun pikavipeillä.

Osta itse tupasi ja perunamaasi sekä matkustele Muumimaailmaan lapsukaisesi kanssa, se on nyt sinun elämääsi. Muut ikäisesi eivät enää muumimaailmasta innostu ja nuoremmille olet tylsä kalkkis.

Vierailija
28/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksureaktio ja huomio kirjoitti:

Kannattaa aina varoa kun sanoo että oksettaa.

Toisia miehiä pelkästään sana oksettaa kiihottaa valtavasti. Suurin osa näyttää tämän vuoksi oksettavilta ja kuulostaa oksettavalta, koska haluaa kuulla oksettavansa havainnoitsijaa.

Jos oksennus kiihottaa, niin vähän mietityttää mitä mieltä tekee, kun lapsen päiväkotiryhmässä kiertää norovirus.

Vierailija
29/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Kalulle?

No ohhoh, sitäkö? Isi-ihminen?

Keski-ikäinen isi-ihminen.

Vierailija
30/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi ajatuksena yhteinen tupa ja perunamaa mahdoton mikäli toisella luottotiedot mennyt eikä ole kiinnostusta muuhun kuin matkusteluun pikavipeillä.

Osta itse tupasi ja perunamaasi sekä matkustele Muumimaailmaan lapsukaisesi kanssa, se on nyt sinun elämääsi. Muut ikäisesi eivät enää muumimaailmasta innostu ja nuoremmille olet tylsä kalkkis.

Oma tupa ja perunamaa on ostettu ja kokonaan maksettu. Onko sinulla ensi kuun vuokraan rahat säästössä?

Tupa sekä perunamaa oli esimerkki mitä yhdessä voisi tehdä. Toisinsanoen ei esteitä isommille elämän muutoksille.

Täällä moni kirjoitellut kuin olisi ap.

Koska täällä ei ole mahdollista asialliseen keskusteluun, oikea ap. Ei jatkossa kirjoita. Kiitos asiallisille vastauksille.

Vierailija
31/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, ehkä jos nimi on Turn Off

Vierailija
32/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo turn-off, kuulostaa päinvastoin ihanalta <3

Vierailija
33/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän isukista kiinni. Nelikymppiselle on vientiä oli tilanne mikä tahansa, jos on hyvä työ ja lainat maksettu. Ehkä ongelma on se kova etsiminen. Itse harrastaisin paljon lapsen kanssa ja sieltä haarukoisin sopivaa.

Vierailija
34/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on täydellinen turn-off sekä lapsen että iän perusteella. Jollekin muulle varmasti toki kelpaisi. 

Vierailija
35/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii."

Jotenkin tästä vain tuli se mielikuva, että jos naisella onkin pieni(ä) lapsi(a), niin se olisi syy miksi 'heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii'. Ehkä meni väärin.

Vierailija
36/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtisiko ap hyväksyä nelikymppisen yh-äidin, jolla on pieni lapsi? Lapset saisivat siinä toisistaan sisaruksenkin, ja tulisi yhdessä tehtyä ne Muumimaailma-reissut.

Vierailija
37/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eronnut 40v pienen lapsen isä sitten vähemmän turn off? Onko se totaaliyh tässä nyt se pointti/ongelma?

Vierailija
38/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olin 1 lapsen sinkkuäiti 5 vuotta sitten ja otin miehen joka hoitaa lapsen vuoroviikoin. Olisin ottanut miehen vaikka olisi ollut yh. Sillä ei kertakaikkiaan ollut mitään merkitystä kun rakastuimme.

Nyt meillä on yhteinen lapsi ja ollaan naimisissa.

Tsemppiä sinulle ap. Etköhän löydä kumppanin kun se oikea tulee kohdallesi.

Vierailija
39/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitäisi huolia yksinhuoltaja kun naisetkaan eivät huoli yksinhuoltaja miestä!?!

Vierailija
40/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tupa ja perunamaa on ostettu ja kokonaan maksettu. Onko sinulla ensi kuun vuokraan rahat säästössä?

Tupa sekä perunamaa oli esimerkki mitä yhdessä voisi tehdä. Toisinsanoen ei esteitä isommille elämän muutoksille.

Täällä moni kirjoitellut kuin olisi ap.

Koska täällä ei ole mahdollista asialliseen keskusteluun, oikea ap. Ei jatkossa kirjoita. Kiitos asiallisille vastauksille.

Selvä. Olisit rekisteröitynyt jollakin nimimerkillä, niin sinun suuhusi ei olisi laitettu sanoja, oma vikasi siis.

Minä en ole sinusta yhtään kiinnostunut. Pieni lapsi olisi ollut ok juuri ja juuri silloin kun omat lapseni olivat pieniä, mutta ei enää nyt kun lapsistani kaksi on jo aikuisia. En sitä paitsi asu edes vuokralla, en ole asunut 20 vuoteen ja lainaakaan ei ole ollut vuosiin yhtään. Oma elämäni on onneksi helppoa ja mukavaa. Sinunkin ap olisi kannattanut tehdä lapsesi 15 vuotta aikaisemmin, kun olit nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan