Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40v pienen lapsen yh isä turn off

Vierailija
29.07.2021 |

Ei löydy sopivaa seurustelu ehdokasta millään. Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii.
En ole narsisti, täysin ruma, lihava, alkoholisti vaan mukavaksi kehuttu töissä kulkeva mies.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Nuoremmille iän ja pienen lapsen takia ja samanikäisille pienen lapsen takia.

Vierailija
2/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet itse vaan valikoiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta.

N30

Vierailija
4/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tunnen pariskunnan, missä nainen on 28 ja mies 41.

Vierailija
5/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai valikoiva.

Tahdon myös, että naisellakin elämä kunnossa ja tulevaisuuden yhteiseloon liittyvät asiat vastaisivat toisiaan.

Vierailija
6/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! N41

Vierailija
7/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai valikoiva.

Tahdon myös, että naisellakin elämä kunnossa ja tulevaisuuden yhteiseloon liittyvät asiat vastaisivat toisiaan.

Ja mitäs ne tulevaisuuden yhteiseloon liittyvät asiat sinun haaveissasi on? Oletko totaali-yh? Paljonko lapsivapaata? Etsitkö naista joka on valmis muuttamaan kanssanne yhteen? Ottamaan äitipuolen roolin?

Vierailija
8/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itselläni ei ole lapsia niin kyllä hyväksyisin uuden puolison lapsen/lapset. Jos kerta yhdessä ollaan niin kyllä sitä koko paketti pitää ottaa eikä vain pelkkä mies.

Vierailija
9/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
10/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko noista tulevan yhteiselämän toiveistasi?

Vierailija
11/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi niin iän kuin lapsenkin takia. Omia lapsia kyllä haluaisin mutta en muiden lapsia. Herää myös kysymys että minkähänlaisen naisen kanssa olet päättänyt lisääntyä kun olet päätynyt yksinhuoltajaksi mutta olenkin aika kriittinen ihminen.

N30

Vierailija
12/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lapsi on pieni liian kauan. Jos naisen lapset ovat vaikka yli 15 vuotiaita, niin en usko, että naista kiinnostaa pätkääkään aloittaa taas taaperoaikoja uudestaan ja vieläpä vieraan kakaran kanssa. Lapsen kanssa voi olla ajoittain kiva olla, mutta ei todellakaan koko aikaa. Jos lapsen oma mamma ei ole edes kuvioissa, niin senhän tietää mitä siitä tulee enempää miettimättäkin.

Itselläni oli tuollainen tilanne joskus ja vaikka mies oli ihana, niin hänen kolme vuotias lapsi oli liian pieni minun elämääni. Nuorin lapseni oli silloin 15 vuotias ja vanhin oli muuttanut jo pois kotoa, joten olin asennoitunut jo odottamaan lapsenlasta. Mies olisi halunnut edetä liian nopeasti, hän olisi halunnut minun muuttavan heidän luokseen ja minun lapseni olisi voinut muuttaa isälleen hänen mielestään. Olisin soveltunut siis hyvin hänen lapsen äitipuoleksi, toiseksi huoltajaksi ja hoitajaksi. Ei kiitos. Mietin asiaa noin minuutin ja päätös oli aika helppo, en ollut hänen tuleva puolisonsa. En välttämättä enää edes muuttaisi mahdollisen tulevan miehen kanssa yhteen, vaan pitäisin oman asunnon ja elämän.

Sitä paitsi tuo kirjoituksesi oli niin ällö, että yrjö lentää.

Vierailija
13/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni lapsi on pieni liian kauan. Jos naisen lapset ovat vaikka yli 15 vuotiaita, niin en usko, että naista kiinnostaa pätkääkään aloittaa taas taaperoaikoja uudestaan ja vieläpä vieraan kakaran kanssa. Lapsen kanssa voi olla ajoittain kiva olla, mutta ei todellakaan koko aikaa. Jos lapsen oma mamma ei ole edes kuvioissa, niin senhän tietää mitä siitä tulee enempää miettimättäkin.

Itselläni oli tuollainen tilanne joskus ja vaikka mies oli ihana, niin hänen kolme vuotias lapsi oli liian pieni minun elämääni. Nuorin lapseni oli silloin 15 vuotias ja vanhin oli muuttanut jo pois kotoa, joten olin asennoitunut jo odottamaan lapsenlasta. Mies olisi halunnut edetä liian nopeasti, hän olisi halunnut minun muuttavan heidän luokseen ja minun lapseni olisi voinut muuttaa isälleen hänen mielestään. Olisin soveltunut siis hyvin hänen lapsen äitipuoleksi, toiseksi huoltajaksi ja hoitajaksi. Ei kiitos. Mietin asiaa noin minuutin ja päätös oli aika helppo, en ollut hänen tuleva puolisonsa. En välttämättä enää edes muuttaisi mahdollisen tulevan miehen kanssa yhteen, vaan pitäisin oman asunnon ja elämän.

Seksikästä kun nainen yrjöää ja kakoo kalulle.

Mukavan kiusoittelevan äksyttelevästi kirjoitit minulle.

t. ap

Vierailija
14/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hän on. Ja rumasti ajatteleva "Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii."

Ei tuollaista ressukkaparkaa normaalit naiset huoli.

Vierailija
15/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksikästä kun nainen yrjöää ja kakoo kalulle.

Mukavan kiusoittelevan äksyttelevästi kirjoitit minulle.

t. ap

Kalulle?

Vierailija
16/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppanina menisi, mutta yhteen en muuttaisi. Omat lapset jo yläkoululaisia.

N40

Vierailija
17/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai valikoiva.

Eihän sinulla ole asiat kunnossa, jos sinulla ei ole naista ja olet yh. Olisitko itse huolinut yh naisen ennen lastasi? Tuskin.

Vierailija
18/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastuu, ei ole esteitä. Vaikeaa on kyllä totaali-yh:n löytää kumppania, mutta ei mahdotonta.

Vierailija
19/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko noista tulevan yhteiselämän toiveistasi?

Esimerkiksi ajatuksena yhteinen tupa ja perunamaa mahdoton mikäli toisella luottotiedot mennyt eikä ole kiinnostusta muuhun kuin matkusteluun pikavipeillä.

20/89 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi itselleni ihan hyvin, jos olisin haku päällä (nyt vielä liian pahasti eron haavat auki).

Jos siis muuten olisi ihana, kunnollinen, hyvä kommunikoimaan vaikeista tunteista ja löytyisi yhteistä tarttumapintaa ja huumori natsaisi.

Ainut mutta olisi, että rakkauden kunnolla roihahtaessa toivoisin meille lisää yhteistä jälkikasvua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän