Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 40v pienen lapsen yh isä turn off

Vierailija
29.07.2021 |

Ei löydy sopivaa seurustelu ehdokasta millään. Jotku naiset ovat kiinnostuneita mutta aina paljastuu jotain miksi heille kelpaisi kuka tahansa joka huolii.
En ole narsisti, täysin ruma, lihava, alkoholisti vaan mukavaksi kehuttu töissä kulkeva mies.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yksinhuoltaja isä on tietenkin ihana, mutta vastaavassa tilanteessa oleva nainen on täys nolla. 😑

Miksi olisi? En minä ainakaan sinkkuäitinä ole mikään nolla.

Jos joku ei minun kanssani parisuhteeseen halua, niin sitten ei halua. Ei parisuhde määritä koko elämää ja sitä, minkä arvoinen olen ihmisenä.

Näin on. En minäkään. Enkä ole edes toimeentulon rajamailla enkä käytä mitään tukia kuten monesti yksinhuoltajista luullaan. Olen perinyt jonkin verran isovanhemmiltani, saanut kotoa muuttaessani pienen osakesalkun mukaani opintorahastoksi ja se minulla on edelleenkin vähän isompana, tehnyt aika paljon töitä ennen lapsia ja sijoittanut, maksanut asuntolainoja joten olen pienten lasten eronnut, osapäivätyötä tekevä äiti joka on periaatteessa halutessaan taloudellisesti vapaa niin ansiotyöstä kuin puolisonkin tuloista. Lasteni isä toki maksaa puolet lasten kuluista ja jaamme kasvatusvastuunkin puoliksi. Hänkin on kohtuullisen hyvätuloinen ja varallisuuttakin kertynyt. 

Vierailija
82/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten eronneena äitinä toivoisin ex:äni löytävän itselleen kumppanin, joka ei ole kiinnostunut lastemme hoidosta eikä kasvatuksesta vaan heidän isästään mutta antaa isän hoitaa, tavata ja kasvattaa lapsia yhdessä minun kanssani. En ymmärrä että miksi pitää muuttaa yhteen asumaan jos toisella on lapsia. En minäkään ole muuttanut miesystäväni kanssa yhteen vaan tapaamme silloin tällöin kun molemmilla on edellisten suhteiden lapset mukana ja useimmiten silloin kun lapset ovat toisella vanhemmallaan. Ihana aikuinen suhde ja syvenee koko ajan. Yhteiset loppuelämän vuodet siintävät jo näköpiirissä. Voi tietysti olla että ihan siinä loppumetreillä ennen kuin lapset lentävät pesästä muutammekin vielä yhteen kunhan lapsetkin ovat hioutuneet keskenään yhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jokatoinen viikonloppu miehen lapset menee vielä just ja just, mutta 24/7 yh EI IKINÄ.

Vierailija
84/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista keskustelua ja osin ihan tarkoitushakuista länkytystä kun siihen syntyi tilaisuus. Yh-äipät odottavat uudelta kumppaniltaan tämän hyväksyvän lapset osana pakettia ja osallistuvan jollain tavalla perheen arkeen eivätkä halua olla vain seksiä varten. Ja sellaisia miehiä on joille tämä sopii ja he tähän haluavat sitoutua. Kai jossain sellaisia kypsiä aikuisia naisiakin jossain on joilla omat itsekkäät tarpeet eivät ole niin pinnassa kuin tämän ketjun peruateella vaikuttaa. Vaikka näitä kermat päältä suhteisiin haluajia kyllä näytyäisi pursuavan ovista ja ikkunoista.

Se perheen arkeen osallistuminen on yleensä hyvin erilaajuista eri sukupuolten kohdalla. Valitettavan usein yh-isukit tuppaavat ulkoistamaan vastuun lastensa hyvinvoinnista uudelle kumppanille. ”Naiselta se sujuu niin paljon paremmin ja ihan luonnostaan.”

Vierailija
85/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienten lasten eronneena äitinä toivoisin ex:äni löytävän itselleen kumppanin, joka ei ole kiinnostunut lastemme hoidosta eikä kasvatuksesta vaan heidän isästään mutta antaa isän hoitaa, tavata ja kasvattaa lapsia yhdessä minun kanssani. En ymmärrä että miksi pitää muuttaa yhteen asumaan jos toisella on lapsia. En minäkään ole muuttanut miesystäväni kanssa yhteen vaan tapaamme silloin tällöin kun molemmilla on edellisten suhteiden lapset mukana ja useimmiten silloin kun lapset ovat toisella vanhemmallaan. Ihana aikuinen suhde ja syvenee koko ajan. Yhteiset loppuelämän vuodet siintävät jo näköpiirissä. Voi tietysti olla että ihan siinä loppumetreillä ennen kuin lapset lentävät pesästä muutammekin vielä yhteen kunhan lapsetkin ovat hioutuneet keskenään yhteen. 

Olet viisas nainen. Lapsille uusi puoliso ei ole helppo hyväksyä. Exälle voi antaa omaa aikaa, että hän voi myös hoitaa omaa parisuhdetta. Lapsi ei mene rikki siitä, jos välillä näkee vanhemman uutta puolisoa. Avioeron jälkeen minä tapailin miehiä. En halunnut kotiini ketään hoitaa, kasvattaa ja palvelee. Se on vanhempien tehtävä.

Vierailija
86/89 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jokatoinen viikonloppu miehen lapset menee vielä just ja just, mutta 24/7 yh EI IKINÄ.

Tämä. Vaikka Tottakai miettisin aika paljon lapsiraukkaa, joka ei saisi nähdä isäänsä kuin pari kertaa kuukaudessa ja lomilla, mutta en lähtisi seurustelemaan yh:n kanssa.

Vierailija
87/89 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Vaikka Tottakai miettisin aika paljon lapsiraukkaa, joka ei saisi nähdä isäänsä kuin pari kertaa kuukaudessa ja lomilla, mutta en lähtisi seurustelemaan yh:n kanssa.

Tämä.

Vierailija
88/89 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia vastauksia, älä välitä ap. Kertoo vaan tän päivän naisista ja heidän arvoistaan.

Nainen olen itsekin ja mua ei haittaisi, vaan päin vastoin olisit ”lottopotti”. Rakastan lapsia, pieniä eritoten, ja ottaisin ilomielin ja avosylin sen lapsenkin vastaan.

Sun pitää löytää lämmin, myötätuntoinen ja lapsirakas nainen. Tältä palstalta sellaisia et juurikaan löydä.

Vierailija
89/89 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia vastauksia, älä välitä ap. Kertoo vaan tän päivän naisista ja heidän arvoistaan.

Nainen olen itsekin ja mua ei haittaisi, vaan päin vastoin olisit ”lottopotti”. Rakastan lapsia, pieniä eritoten, ja ottaisin ilomielin ja avosylin sen lapsenkin vastaan.

Sun pitää löytää lämmin, myötätuntoinen ja lapsirakas nainen. Tältä palstalta sellaisia et juurikaan löydä.

Huhuu ap! Tässä sinulle nainen!! En tiedä tosin onko nainen sellainen mitä kelpuutat, luultavasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi