Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitä asioita vaadin naiselta

Vierailija
10.08.2014 |

Onko vaatimuslistani liian kova?

- Älykäs

- Korkeakoulutettu

- Taiteellinen

- Avarakatseinen

- Biseksuaali

- Vaaleahiuksinen

- Liberaali

- Empaattinen

- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)

- Pitää erittäin paljon monipuolisesta seksistä

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:35"]Bi-seksuaalikohta oli ainoastaan outo. Miksi hänen pitäisi olla bisse? Haaveiletko kolmen kimpasta naisen kanssa, vaiko että naisesi olisi toisen naisen kanssa ja sinä katselemassa? En oikein muuta syytä tuolle keksi.

[/quote]

Olen selittänyt aiemmin ketjussa syyn sille, että etsin biseksuaalia naista, eikä se ole tuo. Etsin sellaista samasta syystä kuin useimmiten homo etsii homoa ja hetero heteroa.

[/quote]

Mitä merkitystä bi-seksuaalisuudella on parisuhteessa, jossa osapuolet ovat mies ja nainen? Miten bi-seksuaalisuus vaikuttaa arkielämääsi niin paljon, että kumppanin on oltava bi-seksuaali?

Homo+homo ja hetero+hetero liitot ovat ihan järjenmukaisia, koska hetero ei voi kiinnostua omasta sukupuolestaan, eikä homo vastakkaisesta. Mutta bi-seksuaali voi kiinnostua omastaan ja vastakkaisesta, eli miksi partnerin on oltava bi?

[/quote]

Kokemus on osoittanut, ettei hetero + bi ole hyvä yhdistelmä. Toinen bi jakaa samankaltaisen ajatusmaailman herkemmin kuin hetero. Selitätkö sinä, miksi heteronaista raivostuttaa niin paljon ajatus siitä, ettei hän kelpaa jollekulle miehelle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi?

[/quote]

Ei se herätä raivoa, ihan mielenkiinnosta vaan kysyin. Kun en bi-seksuaaleja tunne, niin olen aina elänyt uskossa, että voivat pariutua hyvin umpiheteron tai -homon kanssa. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että paras kumppani bi:lle olisi toinen bi.

[/quote]

No tässähän juuri konkretisoit yhden pienen palasen siitä syystä, miksi en tahdo heteroa: "en ole tullut edes ajatelleeksi".

Bi ymmärtää toista biseksuaalia paremmin, ainakin minun kokemukseni mukaan.

Vierailija
102/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:16"]Tälläisiä listoja pitäisi aina tehdä. Tiedän jo nyt etten kestäisi ap:n kaltaista miestä päivääkään.

[/quote]

Enkä minä kaltaistasi tuomitsevaa ja mustavalkoista pässiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias.

[/quote]

Miksi et enää ole hänen kanssaan, kun hän niin täydellinen oli? Ei tarvitsisi täällä vinkua listojen kanssa. Miksi päästit hänet menemään? Vai etkö sinä kelvannut hänelle kuin leikkikaveriksi?

[/quote]

Koska hän on kuollut.

[/quote]

Mun mielestä on aika pelottavaa, että etsit kuolleen vaimosi kaltaista naista.

[/quote]

Enemmänkin kertoo siitä, että surutyö on kesken ja ikävä edesmennyttä puolisoaan kohtaan on valtava.

Ymmärrän hyvin, itse murtuisin pieniksi paloiksi, jos aviomieheni kuolisi. Mitään niin hirveää ei voisi kokea. Mutta ap, suosittelisin hoitamaan surutyön loppuun, ennenkuin alat uuteen suhteeseen. Et voi saada vaimoasi takaisin, eikä hänen kopionsa etsiminen ole missään nimessä tervettä.

[/quote]

Pieni ystäväni, en kaipaa kolmen pennin kyökkipsykologiaa. Olen surutyöni tehnyt enkä etsi mitään vaimoni kopiota. Luehan se vaatimuslistani uudelleen: mitä toivonkaan naiselta? Älykkyyttä, koulutusta ja taiteen arvostamista. Siinä on listan ydin, ja jos sinusta tällaiset toiveet ovat "vaimoni kopion" etsimistä, olen puolestasi hyvin, hyvin surullinen.

[/quote]

Jos puhut, että olet tavannut vaatimuslistasi mukaisen naisen, kuolleen vaimosi, niin on todella arvelluttavaa, että etsit nyt saman listan kanssa uutta naista.

Vierailija
104/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:49"]Hei!

Mitä teet työksesi? Voisitko ajatella muuttavasi Ruotsiin?

Ystävällisin terveisin

Listasi vaatimukset täyttävä nainen

[/quote]

Voisin hyvinkin kuvitella asuvani Ruotsissa. En aio muutenkaan jäädä Suomeen loppuiäkseni.

[/quote]

Kiitos vastauksestasi.

Mitä teet työksesi?

Sama

[/quote]

Pyöritän omaa kulttuurialalla toimivaa yritystäni, ja sitä työtä voin tehdä periaatteessa missä tahansa maassa.

[/quote]

Hienoa!

Pituus/paino?       (omat mittani 165/49)

Pääsetkö Tukholmaan ensi viikonloppuna?

Sama edelleen

Vierailija
105/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:11"]

Mikäli sinusta yhden anonyymin vaatimuslistan laatiminen kertoo mielestäsi paljonkin ihmisen persoonasta, ajattelusi on todella mustavalkoista. Tai ainakaan sinulla ei ole kovin hyvää psykologista hahmotuskykyä.

[/quote]

Minähän en sanonut sen "kertovan paljonkin ihmisen persoonasta". Sanoin, että yleensä vaatimuslistoja laatineet ja esittäneet henkilöt eivät ole olleet minun näkökulmastani kiinnostavia, mikä on totuus. Minulla ei siis ole mitään ennakkoluuloa tähän asiaan liittyen, ts. en aikanaan deittaillessani mielessäni karsinut kiinnostavien joukosta pois listojen esittäjiä. En vain käytännössä ole koskaan kiinnostunut henkilöstä, joka sellaisen on esittänyt.

66

Vierailija
106/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän hyvin ap:tä. Tein itsekin nuorena moniosaisen kriteerilistan miehestä jonka kelpuutan kumppaniksi. Mieheni täytti kaikki kohdat. Toki hänessä on huonojakin puolia, mutta parinvalintakriteerini hän täytti. N34

Vierailija
107/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:49"]Hei!

Mitä teet työksesi? Voisitko ajatella muuttavasi Ruotsiin?

Ystävällisin terveisin

Listasi vaatimukset täyttävä nainen

[/quote]

Voisin hyvinkin kuvitella asuvani Ruotsissa. En aio muutenkaan jäädä Suomeen loppuiäkseni.

[/quote]

Kiitos vastauksestasi.

Mitä teet työksesi?

Sama

[/quote]

Pyöritän omaa kulttuurialalla toimivaa yritystäni, ja sitä työtä voin tehdä periaatteessa missä tahansa maassa.

[/quote]

Hienoa!

Pituus/paino?       (omat mittani 165/49)

Pääsetkö Tukholmaan ensi viikonloppuna?

Sama edelleen

[/quote]

Tyyppi taitaa vastailla itse itselleen. No, mutta hyvä että löytyy edes jotain seuraa, vaikka sitten siitä kadonneesta toisesta persoonastaan :)

Vierailija
108/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:35"]Bi-seksuaalikohta oli ainoastaan outo. Miksi hänen pitäisi olla bisse? Haaveiletko kolmen kimpasta naisen kanssa, vaiko että naisesi olisi toisen naisen kanssa ja sinä katselemassa? En oikein muuta syytä tuolle keksi.

[/quote]

Olen selittänyt aiemmin ketjussa syyn sille, että etsin biseksuaalia naista, eikä se ole tuo. Etsin sellaista samasta syystä kuin useimmiten homo etsii homoa ja hetero heteroa.

[/quote]

Mitä merkitystä bi-seksuaalisuudella on parisuhteessa, jossa osapuolet ovat mies ja nainen? Miten bi-seksuaalisuus vaikuttaa arkielämääsi niin paljon, että kumppanin on oltava bi-seksuaali?

Homo+homo ja hetero+hetero liitot ovat ihan järjenmukaisia, koska hetero ei voi kiinnostua omasta sukupuolestaan, eikä homo vastakkaisesta. Mutta bi-seksuaali voi kiinnostua omastaan ja vastakkaisesta, eli miksi partnerin on oltava bi?

[/quote]

Kokemus on osoittanut, ettei hetero + bi ole hyvä yhdistelmä. Toinen bi jakaa samankaltaisen ajatusmaailman herkemmin kuin hetero. Selitätkö sinä, miksi heteronaista raivostuttaa niin paljon ajatus siitä, ettei hän kelpaa jollekulle miehelle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi?

[/quote]

Ei se herätä raivoa, ihan mielenkiinnosta vaan kysyin. Kun en bi-seksuaaleja tunne, niin olen aina elänyt uskossa, että voivat pariutua hyvin umpiheteron tai -homon kanssa. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että paras kumppani bi:lle olisi toinen bi.

[/quote]

No tässähän juuri konkretisoit yhden pienen palasen siitä syystä, miksi en tahdo heteroa: "en ole tullut edes ajatelleeksi".

Bi ymmärtää toista biseksuaalia paremmin, ainakin minun kokemukseni mukaan.

[/quote]

Aa.. sinä olet näitä tapauksia. Nyt ymmärrän hyvin, miksi olet yksin.

Vierailija
109/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten btw... Jos kerran olet bi, niin miksi haluat ehdottomasti bi-naisen? Miksei bi-miestä? Ymmärtäisitte toisianne vielä paremmin.

Vierailija
110/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään ulkoisia vaatimuksia? Aika hienoahan se on jos ei ole pinnallinen, mutta taisit vaan unohtaa laittaa?

Vierailija
111/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa vaadittu. Olemme ihan oikeasti olemassa. Tule vaan ja etsi meidät, sitten keskustellaan siitä että kelpaatko sinä. ;)

Vierailija
112/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]

Eikö yhtään ulkoisia vaatimuksia? Aika hienoahan se on jos ei ole pinnallinen, mutta taisit vaan unohtaa laittaa?

[/quote]

Ihanteenani on iso maha, harvat hampaat ja kyttyräselkä.

Vierailija
113/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:03"]

Olen tavannut yhden sellaisen naisen. Olen 30-vuotias.

[/quote]

Miksi et enää ole hänen kanssaan, kun hän niin täydellinen oli? Ei tarvitsisi täällä vinkua listojen kanssa. Miksi päästit hänet menemään? Vai etkö sinä kelvannut hänelle kuin leikkikaveriksi?

[/quote]

Koska hän on kuollut.

[/quote]

Mun mielestä on aika pelottavaa, että etsit kuolleen vaimosi kaltaista naista.

[/quote]

Enemmänkin kertoo siitä, että surutyö on kesken ja ikävä edesmennyttä puolisoaan kohtaan on valtava.

Ymmärrän hyvin, itse murtuisin pieniksi paloiksi, jos aviomieheni kuolisi. Mitään niin hirveää ei voisi kokea. Mutta ap, suosittelisin hoitamaan surutyön loppuun, ennenkuin alat uuteen suhteeseen. Et voi saada vaimoasi takaisin, eikä hänen kopionsa etsiminen ole missään nimessä tervettä.

[/quote]

Pieni ystäväni, en kaipaa kolmen pennin kyökkipsykologiaa. Olen surutyöni tehnyt enkä etsi mitään vaimoni kopiota. Luehan se vaatimuslistani uudelleen: mitä toivonkaan naiselta? Älykkyyttä, koulutusta ja taiteen arvostamista. Siinä on listan ydin, ja jos sinusta tällaiset toiveet ovat "vaimoni kopion" etsimistä, olen puolestasi hyvin, hyvin surullinen.

[/quote]

Jos puhut, että olet tavannut vaatimuslistasi mukaisen naisen, kuolleen vaimosi, niin on todella arvelluttavaa, että etsit nyt saman listan kanssa uutta naista.

[/quote]

Vastaa tähän: pitäisikö minun siis mielestäsi nyt etsiä jotain aivan erilaista naista ihan periaatteesta? Eli tulisiko minun etsiä tyhmä, kouluttamaton taiteenvihaaja? Kysyin tätä jo aiemmin mutta osaat varmaankin vastata.

Vierailija
114/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:11"]

Mikäli sinusta yhden anonyymin vaatimuslistan laatiminen kertoo mielestäsi paljonkin ihmisen persoonasta, ajattelusi on todella mustavalkoista. Tai ainakaan sinulla ei ole kovin hyvää psykologista hahmotuskykyä.

[/quote]

Minähän en sanonut sen "kertovan paljonkin ihmisen persoonasta". Sanoin, että yleensä vaatimuslistoja laatineet ja esittäneet henkilöt eivät ole olleet minun näkökulmastani kiinnostavia, mikä on totuus. Minulla ei siis ole mitään ennakkoluuloa tähän asiaan liittyen, ts. en aikanaan deittaillessani mielessäni karsinut kiinnostavien joukosta pois listojen esittäjiä. En vain käytännössä ole koskaan kiinnostunut henkilöstä, joka sellaisen on esittänyt.

66

[/quote]

Miksi siis katsoit aiheelliseksi mainita koko jutun, jos sinulla ei ole asiaan minkäänlaisia ennakkoluuloja?

Vierailija
115/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:19"]Mä ymmärrän hyvin ap:tä. Tein itsekin nuorena moniosaisen kriteerilistan miehestä jonka kelpuutan kumppaniksi. Mieheni täytti kaikki kohdat. Toki hänessä on huonojakin puolia, mutta parinvalintakriteerini hän täytti. N34

[/quote]

Minun listani ei ole kovin moniosainen, jos sitä oikeasti katsoo. Älykkyys ja taiteellisuus, siinäpä sen

Vierailija
116/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]Muuten btw... Jos kerran olet bi, niin miksi haluat ehdottomasti bi-naisen? Miksei bi-miestä? Ymmärtäisitte toisianne vielä paremmin.

[/quote]

Siksi, etten halua seurustella miehen kanssa. En voisi rakastua mieheen.

Vierailija
117/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]Eikö yhtään ulkoisia vaatimuksia? Aika hienoahan se on jos ei ole pinnallinen, mutta taisit vaan unohtaa laittaa?

[/quote]

Olihan siinä toiveena vaaleat hiukset. :)

Mutta ei, mulla ei ole mitään ulkoisia vaatimuksia. En ajattele asioita ulkonäön kautta.

Vierailija
118/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]Muuten btw... Jos kerran olet bi, niin miksi haluat ehdottomasti bi-naisen? Miksei bi-miestä? Ymmärtäisitte toisianne vielä paremmin.

[/quote]

Siksi, etten halua seurustella miehen kanssa. En voisi rakastua mieheen.

[/quote]

No ethän sinä sitten ole bi-seksuaali, vaan kokeilunhaluinen.

Vierailija
119/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:29"]

Vastaa tähän: pitäisikö minun siis mielestäsi nyt etsiä jotain aivan erilaista naista ihan periaatteesta? Eli tulisiko minun etsiä tyhmä, kouluttamaton taiteenvihaaja?

[/quote]

Eikä ole olemassa muuntyyppisiä naisia kuin nämä kaksi ääripäätä? Kyllä sinä kolmekymppiseksi olet harvinaisen lapsellinen. Ja miksi hoet tuota kouluttamatonta (olisit nyt edes kertonut millaista koulutusta haet, sitäkin kun on niin monenlaista) ja taiteenvihaajaa? Onhan sinun listassasi nyt paljon (ja todella paljon) muutakin.

Vierailija
120/173 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo heppu olet. Deittiseuraa tarjolla ja sinä se vaan haaskaat palstatilaa väittelemällä! Todellinen herrasmies...

T:sivusta seurannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi