Näitä asioita vaadin naiselta
Onko vaatimuslistani liian kova?
- Älykäs
- Korkeakoulutettu
- Taiteellinen
- Avarakatseinen
- Biseksuaali
- Vaaleahiuksinen
- Liberaali
- Empaattinen
- Kiinnostunut kulttuurista eri muodoissaan (kirjallisuus, musiikki, kuvataide, elokuvat nyt vähintään)
- Pitää erittäin paljon monipuolisesta seksistä
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]Muuten btw... Jos kerran olet bi, niin miksi haluat ehdottomasti bi-naisen? Miksei bi-miestä? Ymmärtäisitte toisianne vielä paremmin.
[/quote]
Siksi, etten halua seurustella miehen kanssa. En voisi rakastua mieheen.
[/quote]
No ethän sinä sitten ole bi-seksuaali, vaan kokeilunhaluinen.
[/quote]
Mene sinä, kusipää, muualle määrittelemästä muita. Ei biseksuaalisuus tarkoita välttämättä sitä, että voi rakastua molempiin sukupuoliin yhtä lailla. Juuri se teissä heteromulkuissa vituttaa eniten, että ette tiedä biseksuaalisuudesta mitään ja silti esiinnytte niin kuin ymmärtäisitte sitä.
Et vaadi liikaa. Itse olen listalta kaikki paitsi korkeakoulutettu.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:29"]
Vastaa tähän: pitäisikö minun siis mielestäsi nyt etsiä jotain aivan erilaista naista ihan periaatteesta? Eli tulisiko minun etsiä tyhmä, kouluttamaton taiteenvihaaja?
[/quote]
Eikä ole olemassa muuntyyppisiä naisia kuin nämä kaksi ääripäätä? Kyllä sinä kolmekymppiseksi olet harvinaisen lapsellinen. Ja miksi hoet tuota kouluttamatonta (olisit nyt edes kertonut millaista koulutusta haet, sitäkin kun on niin monenlaista) ja taiteenvihaajaa? Onhan sinun listassasi nyt paljon (ja todella paljon) muutakin.
[/quote]
Mitä muuta siinä mielestäsi on? Miksi minä en saisi etsiä sellaista naista, jonka seurassa viihtyisin parhaiten? Sinun ajattelusi on todella sairasta, jos oikeasti olet sitä mieltä, että minun pitäisi etsiä edesmenneen vaimoni vastakohta. Yksikään ihminen ei ole samanlainen, mitään kopiota hänestä ei ole edes olemassa.
Ap, Sinkkuelämää on kuvittellinen sarja. Älä ota sitä liian tosissaan :)
Mä täytän kaikki kriteerit. Ei noi mun mielestä oo mitenkään ihmeelliset :D tunnen muitakin vastaavia!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:43"]
Mene sinä, kusipää, muualle määrittelemästä muita.
[/quote]
Oi, kuinka ihana mies! On niin koulutettu ja kaikkea! :D
Hermot sinulla ainakin näkyy menevän ihan kouluttamattomien malliin. Minä en ainakaan osaa kuvitella hyvin koulutetun, sivistyneen miehen kutsuvan ketään kusipääksi. :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:25"]Muuten btw... Jos kerran olet bi, niin miksi haluat ehdottomasti bi-naisen? Miksei bi-miestä? Ymmärtäisitte toisianne vielä paremmin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mene sinä, kusipää, muualle määrittelemästä muita. Ei biseksuaalisuus tarkoita välttämättä sitä, että voi rakastua molempiin sukupuoliin yhtä lailla. Juuri se teissä heteromulkuissa vituttaa eniten, että ette tiedä biseksuaalisuudesta mitään ja silti esiinnytte niin kuin ymmärtäisitte sitä.
[/quote]
Ai, minä kun heterona joskus ajattelen, että voisin kokeilla seksiä oman sukupuoleni edustajan kanssa, mutten missään nimessä seurustella (koska en voisi tuntea romanttisia tunteita oman sukupuolen edustajaa kohtaan), niin tekeekö tämä minusta bi-seksuaalin?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:45"]
Sinun ajattelusi on todella sairasta.
[/quote]
Kuule, sinä meistä se sairas olet, en minä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:50"]
[/quote]
Hermot sinulla ainakin näkyy menevän ihan kouluttamattomien malliin. Minä en ainakaan osaa kuvitella hyvin koulutetun, sivistyneen miehen kutsuvan ketään kusipääksi. :D
[/quote]
Äläs nyt, tämä alkaa käydä mielenkiintoiseksi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
Palaa väistämättä käämit ihmisiin, jotka ovat niin ylimielisiä, että luulevat voivansa määritellä muut ihmiset heidän puolestaan. En hermostu herkästi, mutta tällaiset ihmiset ovat mielestäni pelkkää saastaa, jotka eivät ansaitse kohteliasta vastausta.
Ja sama ihmiset vielä ihmettelevät, miksi en välitä pätkääkään heteronaisista. En siedä ahdasmielisiä öykkäreitä.
Ei ole liikaa vaadittu ja varmasti helppo löytää samassa paketissa, etenkin jos hiustenväri ei ole niin tärkeä. Munkin ystäväpiiri on täynnä älykkäitä, koulutettuja naisia, jotka pitävät kulttuurista, ovat arvoiltaan liberaaleja ja luonteeltaan empaattisia. Seksuaalista suuntautumista en ole tullut kysyneeksi kun ei se minua kiinnosta, mutta moni lienee bi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:35"]Bi-seksuaalikohta oli ainoastaan outo. Miksi hänen pitäisi olla bisse? Haaveiletko kolmen kimpasta naisen kanssa, vaiko että naisesi olisi toisen naisen kanssa ja sinä katselemassa? En oikein muuta syytä tuolle keksi.
[/quote]
Olen selittänyt aiemmin ketjussa syyn sille, että etsin biseksuaalia naista, eikä se ole tuo. Etsin sellaista samasta syystä kuin useimmiten homo etsii homoa ja hetero heteroa.
[/quote]
Mitä merkitystä bi-seksuaalisuudella on parisuhteessa, jossa osapuolet ovat mies ja nainen? Miten bi-seksuaalisuus vaikuttaa arkielämääsi niin paljon, että kumppanin on oltava bi-seksuaali?
Homo+homo ja hetero+hetero liitot ovat ihan järjenmukaisia, koska hetero ei voi kiinnostua omasta sukupuolestaan, eikä homo vastakkaisesta. Mutta bi-seksuaali voi kiinnostua omastaan ja vastakkaisesta, eli miksi partnerin on oltava bi?
[/quote]
Kokemus on osoittanut, ettei hetero + bi ole hyvä yhdistelmä. Toinen bi jakaa samankaltaisen ajatusmaailman herkemmin kuin hetero. Selitätkö sinä, miksi heteronaista raivostuttaa niin paljon ajatus siitä, ettei hän kelpaa jollekulle miehelle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi?
[/quote]
Ei se herätä raivoa, ihan mielenkiinnosta vaan kysyin. Kun en bi-seksuaaleja tunne, niin olen aina elänyt uskossa, että voivat pariutua hyvin umpiheteron tai -homon kanssa. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että paras kumppani bi:lle olisi toinen bi.
[/quote]
No tässähän juuri konkretisoit yhden pienen palasen siitä syystä, miksi en tahdo heteroa: "en ole tullut edes ajatelleeksi".
Bi ymmärtää toista biseksuaalia paremmin, ainakin minun kokemukseni mukaan.
[/quote]
Aa.. sinä olet näitä tapauksia. Nyt ymmärrän hyvin, miksi olet yksin.
[/quote]
Mitä tapauksia? Ihminen, joka toivoo, että hänen kumppaninsa seksuaalinen suuntautuminen olisi sama kuin minulla itselläni? Ei se ole mitenkään epätavallista, harva heteronainen haluaa biseksuaalin miehen, joten en minäkään ole kiinnostunut heteronaisista.
[/quote]
Juu en tarkoittanut tosiaan enää seksuaalista suuntautumistaa...
Etkö huomannut, että sua pyydettiin treffeille?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:53"]
En siedä ahdasmielisiä öykkäreitä.
[/quote]
En minäkään. Sinä nyt satut olemaan sellainen. Onneksi emme tunne IRL. :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai, minä kun heterona joskus ajattelen, että voisin kokeilla seksiä oman sukupuoleni edustajan kanssa, mutten missään nimessä seurustella (koska en voisi tuntea romanttisia tunteita oman sukupuolen edustajaa kohtaan), niin tekeekö tämä minusta bi-seksuaalin?
[/quote]
Mistä minä tietäisin? Sen voit määritellä vain sinä itse, ei sitä voi kukaan muu tehdä. Jos tietäisit biseksuaalisuudesta yhtään mitään, tietäisit sen olevan laaja kirjo: osa tuntee sekä romanttisia että seksuaalisia tunteita molempia sukupuolia kohtaan, osa vain jompiakumpia toista sukupuolta kohtaan. Osa on 50/50, osa tuntee vain vähän vetoa samaan sukupuoleen, osa vain vähän vastakkaiseen sukupuoleen.
Itse olen sellainen, joka en tunne mitään romanttista miehiä kohtaan, sen sijaan seksiä olen miesten kanssa harrastanut paljonkin. Eikä se ole ollut mitään kokeilunhalua niin kuin sinulla, pieni heteroystäväni, vaan se on pysyvä osa identiteettiäni. Biseksuaalisuus on nimensäkin mukaan ensisijaisesti seksuaalisen vetovoiman tuntemista molempiin sukupuoliin - rakkaus, se on toinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:55"]
[/quote]
Kivempaa riidellä. Taitaa olla jo porttikielto lähikapakkeihin?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:53"]
En siedä ahdasmielisiä öykkäreitä.
[/quote]
En minäkään. Sinä nyt satut olemaan sellainen. Onneksi emme tunne IRL. :)
[/quote]
Tapa itsesi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:55"]
[/quote]
Ei se, sen täytyy kiihkomielisesti julistaa seksuaalista suuntautumistaan ja sen kaikkivoipaisuutta, hänen itsensä määrittelemällään ahtaalla tavalla. Että kuka meistä nyt onkaan "ahdasmielinen"? :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
Palaa väistämättä käämit ihmisiin, jotka ovat niin ylimielisiä, että luulevat voivansa määritellä muut ihmiset heidän puolestaan. En hermostu herkästi, mutta tällaiset ihmiset ovat mielestäni pelkkää saastaa, jotka eivät ansaitse kohteliasta vastausta.
Ja sama ihmiset vielä ihmettelevät, miksi en välitä pätkääkään heteronaisista. En siedä ahdasmielisiä öykkäreitä.
[/quote]
"En hermostu herkästi" :D
Juu, se onkin pitkäpinnaisen hommaa suuttua vauva-palstalla uteliaiden mammojen kommentteihin :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:35"]Bi-seksuaalikohta oli ainoastaan outo. Miksi hänen pitäisi olla bisse? Haaveiletko kolmen kimpasta naisen kanssa, vaiko että naisesi olisi toisen naisen kanssa ja sinä katselemassa? En oikein muuta syytä tuolle keksi.
[/quote]
Olen selittänyt aiemmin ketjussa syyn sille, että etsin biseksuaalia naista, eikä se ole tuo. Etsin sellaista samasta syystä kuin useimmiten homo etsii homoa ja hetero heteroa.
[/quote]
Mitä merkitystä bi-seksuaalisuudella on parisuhteessa, jossa osapuolet ovat mies ja nainen? Miten bi-seksuaalisuus vaikuttaa arkielämääsi niin paljon, että kumppanin on oltava bi-seksuaali?
Homo+homo ja hetero+hetero liitot ovat ihan järjenmukaisia, koska hetero ei voi kiinnostua omasta sukupuolestaan, eikä homo vastakkaisesta. Mutta bi-seksuaali voi kiinnostua omastaan ja vastakkaisesta, eli miksi partnerin on oltava bi?
[/quote]
Kokemus on osoittanut, ettei hetero + bi ole hyvä yhdistelmä. Toinen bi jakaa samankaltaisen ajatusmaailman herkemmin kuin hetero. Selitätkö sinä, miksi heteronaista raivostuttaa niin paljon ajatus siitä, ettei hän kelpaa jollekulle miehelle seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi?
[/quote]
Ei se herätä raivoa, ihan mielenkiinnosta vaan kysyin. Kun en bi-seksuaaleja tunne, niin olen aina elänyt uskossa, että voivat pariutua hyvin umpiheteron tai -homon kanssa. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että paras kumppani bi:lle olisi toinen bi.
[/quote]
No tässähän juuri konkretisoit yhden pienen palasen siitä syystä, miksi en tahdo heteroa: "en ole tullut edes ajatelleeksi".
Bi ymmärtää toista biseksuaalia paremmin, ainakin minun kokemukseni mukaan.
[/quote]
Aa.. sinä olet näitä tapauksia. Nyt ymmärrän hyvin, miksi olet yksin.
[/quote]
Mitä tapauksia? Ihminen, joka toivoo, että hänen kumppaninsa seksuaalinen suuntautuminen olisi sama kuin minulla itselläni? Ei se ole mitenkään epätavallista, harva heteronainen haluaa biseksuaalin miehen, joten en minäkään ole kiinnostunut heteronaisista.