Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei perkele! Mun selässä kasvaa kuusisenttinen karva! XD

Vierailija
09.08.2014 |

Olen siis nuori vaaleahiuksinen suomalainen nainen. Luulin, että irtohius on jääny alushousujen väliin ja vedin sitä. Kyllä se mun selässä on kiinni. Oonkohan mä ollu yks niistä lapsista, joille piti vauvana valita sukupuoli?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätätkö kasvamaan vielä vai nyppäsitkö jo pois?

Vierailija
2/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahah, ajattelin että olet yksi ystäväni, jolla on hyvin samanlaiset jutut kuin sinulla, mutta sulla onkin vaaleat hiukset, hällä tummat :D

Muillakin joskus samanlainen olo, et ole yksin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaava korvassa.

Ja selässä toki myös.

Vierailija
4/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa polvitaipeiden liepeillä 3-4 cm pitkiä vaaleita karvoja. Ja nenän juuressa parisenttinen...

Vierailija
5/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D, älä välitä! Mulla kasvaa leuassa yksi ainoa karva, joka varmaan kasvaisi ja kasvaisi, jollen nyppäisi sitä pois. Mun sisko tunnusti, että sillä kasvaa vasemmassa tississä pitkä musta karva:D

Vierailija
6/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kasvamaan. Katotaan, mitä tästä tulee ;) Ei oo ensimmäinen kerta, kun mun karvaisuus yllättää. Olin just menossa nukkumaan ja iski hervoton hihitys, kun huomasin ton karvan. Mä en taida koskaan päästä naimisiin!

-ap

Vierailija
7/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa nännin ympärillä yksi musta karva!! Nyt jätin nyppimättä ja katson miten pitkäksi se kasvaa. Heh.

Niin ja takareidestä löytyi myös yksi musta karva! Mietin että missähän muualla näitä sattumia on... ne ovat siis hentoisia, mutta mustia. Muuten olen vaalea.

Vierailija
8/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:17"]:D, älä välitä! Mulla kasvaa leuassa yksi ainoa karva, joka varmaan kasvaisi ja kasvaisi, jollen nyppäisi sitä pois. Mun sisko tunnusti, että sillä kasvaa vasemmassa tississä pitkä musta karva:D

[/quote]

Mullakin on vasemmassa!

-se sattumakarvainen

Vierailija
9/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on noita mustia karvoja nännien ja navan ympärillä! Ne on pitiä mustia ja ohuita. Niitä tuntuu tulevan vuosi vuodelta enemmän!

-ap

Vierailija
10/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jotkut sievistelijämiehet mahtaa ajatella tästä ketjusta :D

Vierailija
11/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:25"]

Mitähän jotkut sievistelijämiehet mahtaa ajatella tästä ketjusta :D

[/quote]

Ei pääsis nää tonne "naisellista ja haluttavaa" -ketjuun :X

Vierailija
12/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari naista, joilla kasvaa kymmeniä pitkiä karvoja naamassa ja kummasti on miehiä riittänyt.

Vierailija
13/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt 30-veen jälkeen alkanu tulla partakarvoja kaulaan. Todella pitkiä. Mulla on vaaleat hiukset ja karvat kanssa lähes valkoisia joten on jäänyt huomaamatta (ainakin itseltäni...). Kauhistuin kun tajusin, ettei ne olleetkaan hiuksia :0 Olen säännöllisesti kiskonut ne muutamat pois, onneksi ei sentään enempää! (vielä)

Vierailija
14/14 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:31"]

Tunnen pari naista, joilla kasvaa kymmeniä pitkiä karvoja naamassa ja kummasti on miehiä riittänyt.

[/quote]

No aivan varmasti :D

Siis mitä vittua? Ne kulkee oikeasti karvat naamassa ihmisten ilmoilla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi