Olen epäonnistunut "mies", kysy mitä haluat.
No, mikset jo kysy? Kyllä sinä uskallat.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:29"]
No itsekin koen (ainakin tällä hetkellä) olevani täysin epäonnistunut ihminen. Olen myös melkein kolmekymppinen. Et siis ole ainoa, joka näin kokee ja näin tuntee. Lohduttiko tämä tieto?
[/quote]
Et vastannut tähän kysymykseen!
Pelaa shakkia, siinä saa tehdä sivuliirtoja ja voit vaikka voittaa! Mutta pysy silti kaapissa niin pysyy homma omassa hanskassa :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:29"]
No itsekin koen (ainakin tällä hetkellä) olevani täysin epäonnistunut ihminen. Olen myös melkein kolmekymppinen. Et siis ole ainoa, joka näin kokee ja näin tuntee. Lohduttiko tämä tieto?
[/quote]
Et vastannut tähän kysymykseen!
[/quote]
Haluasin sanoa että kyllä. Todellisuudessa ei.
En koe olevani 'ainutlaatuinen', enkä tavallakaan ainut. Toki jos voisin tavata muita itsensä samassa tilanteessa löytäviä, ja keskustella heidän kanssaan niin ehkä näkökulmani vaihtuisi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:46"]
Pelaa shakkia, siinä saa tehdä sivuliirtoja ja voit vaikka voittaa! Mutta pysy silti kaapissa niin pysyy homma omassa hanskassa :)
[/quote]
En osaa. Tietokone voittaa minut alkeellisimmallakin tasolla.
Lue, ap, tämä ketju kokonaisuudessaan ajatellen aloittajan olevan joku muu kuin sinä itse.
Mitä hänestä ajattelisit? Mitä häneltä kysyisit ja mitä hänelle sanoisit?
Onpa epämääräistä. Ei tuosta saa muuta selvää kuin että olet ilmeisesti seksuaalisesti suht kokematon ja haluaisit olla huippu jossain asiassa.
No ei kyllä tollasta jaksa kukaan katella saati kuunnella..tuosta marttyyriasententeesta lähtisin ensin pois,vai mitä?
Onhan se että sinulla on työ ja pystyt elättämään itsesi aika suuri osa sitä että on yhteiskunnan normien ns. hyväksymä. :) Nykyään on oikeasti hienoa jos on töitä, oli ne työt sitten mitä tahansa. Ja älä mieti missä sinä olisit se paras, ei elämässä siitä ole kyse vaan siitä että nauttii tekemästään. Mieti mitä haluat oppia, mistä nautit, mikä kiinnostaa. Usein niissä asioissa on myös hyvä koska on motivaatiot opiskella. Mene vaikka opiskelemaan sitä jossain muodossa, ei ole liian myöhäistä. Tai ala harrastamaan jotain niihin tai joistakin niistä liittyvää. Sen perusteella mitä sanoit iästäsi niin ehdit vielä hyvin tavata jonkun ihanan ihmisen jonka kanssa perustaa esimerkiksi perhettä jos haluat. Ja ei nykyisin ketään kiinnosta jos et joskus teini-iässä seurustellut tai ollut sosiaalinen. Saatikka siitä mitä teit viisi vuotta sitten. Älä pidä itseäsi luuserina vaan opettele nauttimaan siitä mitä sinulla on ja tekemään asioita joista nautit. Kehitä elämääsi nyt, sinulla on hyvä pohja kun et ole ihan tyhjän päällä. :)
Onnellisuus on muuten tärkein. Ei mikään sosiaalinen status.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:22"]
Sä olet ap kunnon panoa vailla.
[/quote]
Nyt tuli totuus tiskiin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:28"]
Ap meni tutimaan.
[/quote]
Kuuntelen vain 60-luvun Motown-musiikkia.
Itsesäälissä rypemiseen menee liikaa energiaa. Mitä jos ottaisit tavoitteeksi esimerkiksi sen, että tekisit itsestäsi komean (ja siten houkuttelevamman kumppanin)? Käy huippuhiusmuotoilijalla (juuri se missä homomies kampaajana), mene tavaratalon stylistille ja uusi tyyliäsi, kasvata maltillisesti lihaksia ja opettele hymyilemään!
Oletko neitsyt? Oletko seurustellut? Mitä kriteerejä sinulla on kumppanille?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:53"]
Oliko 67 ap:n kirjoittama?
[/quote]
Ei.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:52"]
Itsesäälissä rypemiseen menee liikaa energiaa. Mitä jos ottaisit tavoitteeksi esimerkiksi sen, että tekisit itsestäsi komean (ja siten houkuttelevamman kumppanin)? Käy huippuhiusmuotoilijalla (juuri se missä homomies kampaajana), mene tavaratalon stylistille ja uusi tyyliäsi, kasvata maltillisesti lihaksia ja opettele hymyilemään!
[/quote]
MIten tehdään itsestään komea? Hiustyylejä olen pitänyt useita. Vaatetuksestani pidän huolta lähes päivittäin. Olen ollut sekä lihaksikas että 'juoksijatyyyppinen'.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:38"]
Voisit ehkäpä myöntää olevasi masentunut ja vailla päämäärää..Tuosta kun on tosiaan pääsy ylöspäin
[/quote]
Voin tämän myöntää ja olen itselleni myöntänytkin. Näen silti vain sivuttaisia siirtoja.