Olen epäonnistunut "mies", kysy mitä haluat.
No, mikset jo kysy? Kyllä sinä uskallat.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:56"]
Oletko neitsyt? Oletko seurustellut? Mitä kriteerejä sinulla on kumppanille?
[/quote]
Kyllä. En. Tämä on vaikea: minua viehättävä ulkonäkö, itsenäisyys, mielipidevahvuus, kiinnostus pinnan alle. En ole nirso.
Mitä tuo vaatetuksesta huolen pitäminen kohdallasi käytännössä tarkoittaa? Miten kuvailisit pukeutumistyyliäsi? Mistä ostat vaatteesi? Tyypillisin asusi?
Niin ja montako vaatetta tai kenkäparia olet tänä vuonna ostanut? Mihin kulutat rahasi?
Olethan onnistunut epäonnistumaan joka asiassa joten sekin on saavutus. Voit aina lohduttaa että olit ensimmäisenä munasolulla kun isäsi palleista lähdit.
Mä en nyt tajua. Mies käy töissä, urheilee ja osaa ainakin kirjallisesti ilmaista itseään. Mikä tässä nyt on se ongelma? Onko sulla liialliset vaatimukset kaiken suhteen?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:56"]
[/quote]
Kyllä. En. Tämä on vaikea: minua viehättävä ulkonäkö, itsenäisyys, mielipidevahvuus, kiinnostus pinnan alle. En ole nirso.
[/quote]
Millainen on sinua viehättävä ulkonäkö? Jos olet akateeminen, seurustelisitko pelkän amiksen käyneen naisen kanssa? Haluatko olla naista älykkäämpi? Mitä mieltä olet nörttinaisista?
Kerroit olevasi neitsyt. Onko tilaisuuksia seksin saamiseen ollut?
Oletko koskaan käynyt ammattiauttajalla? Oletko aina ollut yhtä huono itseluottamukseltasi nimenomaan miessukupuolen edustajana?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:57"]
Miten olet epäonnistunut? Määrittele.
[/quote]
No, en osaa hakemallakaan hakea osa-aluetta jossa olisin elinaikanani onnistunut. Tämä pätee niin ammatillisella kuin suhderintamallakin. Olen epäonnistunut omiin, muiden ja yhteiskunnan odotuksiin, ja normeihin nähden.
[/quote]
Asutko kenties Kainuussa?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:05"]
Mitä tuo vaatetuksesta huolen pitäminen kohdallasi käytännössä tarkoittaa? Miten kuvailisit pukeutumistyyliäsi? Mistä ostat vaatteesi? Tyypillisin asusi?
[/quote]
Ostan vaatteeni sieltä mistä itseäni kiehtovat vaatekappaleet löytyvät. Näin kesällä kevyet tennarit, kapeat shortsit ja kauluspaita. Värit sen mukaan mitä pestynä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:06"]
Niin ja montako vaatetta tai kenkäparia olet tänä vuonna ostanut? Mihin kulutat rahasi?
[/quote]
5 + 5. Kulutan siihen mitä näen tarpeelliseksi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:08"]
Mä en nyt tajua. Mies käy töissä, urheilee ja osaa ainakin kirjallisesti ilmaista itseään. Mikä tässä nyt on se ongelma? Onko sulla liialliset vaatimukset kaiken suhteen?
[/quote]
Vaatimukset matalalla. Kirjallisella ilmaisulla ja urheilulla ei tuolla tosielämässä hirveästi ihmisiä hurmata, ja tätä se on ollut koko elämän ajan.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:15"]
Kerroit olevasi neitsyt. Onko tilaisuuksia seksin saamiseen ollut?
Oletko koskaan käynyt ammattiauttajalla? Oletko aina ollut yhtä huono itseluottamukseltasi nimenomaan miessukupuolen edustajana?
[/quote]
Tilaisuuksia, muistettavia ehkä 1 tai 2. Itseluottamuksen kaatuminen on ollut vuosi vuodelta jyrkempää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:56"]
[/quote]
[/quote]
Millainen on sinua viehättävä ulkonäkö? Jos olet akateeminen, seurustelisitko pelkän amiksen käyneen naisen kanssa? Haluatko olla naista älykkäämpi? Mitä mieltä olet nörttinaisista?
[/quote]
Koulutukseltani en ole akateeminen. Minullle ei ole koskaan ole koulutus ole ollut minkäänlainen kriteeri kumppaninvalinnassa. Nörtiti tai tohtorit - tällä ei pitäisi olla mitään väliä minullle.
Mulla on diagnoosi Ap:lle;
SOSIAALISTEN TILANTEIDEN PELKO
Tee testi:
http://jannittaa.com/2012/02/sosiaalisen-pelokkuutesi-voimakkuus-tee-testi/
Lue lisää:
Te keskitytte nyt ihan vääriin asioihin... harrastukset, menestys, naissuhteet, lapsuus blii blaa bluu. Ap sun pitää mennä rohkeasti lääkäriin ja pyytää apua!
Vaatetuksesta ja hiustyylistähän se elämän tarkoitus löytyykin. Mieshän on kaikin puolin kunnossa, jostain syystä vain suunta elämästä puuttuu tällä hetkellä. Ja kun sellainen tilanne tulee, niin tulee myös tunne että on ollut koko elämänsä tuuliajolla.
Ei se ammattiauttajakaan huono idea ole, itse en ole siihen löytänyt rohkeutta. Tuntuu että nämä omat murheetkin ovat toisten mielestä niin pieniä, ettei ole edes siinä tarpeeksi "hyvä" turvautumaan apuun.
T:toinen samanlainen
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:52"]
Itsesäälissä rypemiseen menee liikaa energiaa. Mitä jos ottaisit tavoitteeksi esimerkiksi sen, että tekisit itsestäsi komean (ja siten houkuttelevamman kumppanin)? Käy huippuhiusmuotoilijalla (juuri se missä homomies kampaajana), mene tavaratalon stylistille ja uusi tyyliäsi, kasvata maltillisesti lihaksia ja opettele hymyilemään!
[/quote]
MIten tehdään itsestään komea? Hiustyylejä olen pitänyt useita. Vaatetuksestani pidän huolta lähes päivittäin. Olen ollut sekä lihaksikas että 'juoksijatyyyppinen'.
[/quote]
Haasta itsesi sillä, että otat siitä selvää. Aloita vaikka etsimällä tietoa siitä, millaiset (julkkis)miehet ovat naisten makuun.