Mitä vaatimuksia minun "pitäisi" karsia?
Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:57"]
miksi vitussa ei käy fiksu hyvä mies joka on alle 180???
yhtä typerää kuin se että mies vaatisi että naisella pitää olla iso D kuppi tai ei keskustella enempää
[/quote]
On se kumma kun rintojen koko pitää aina vetää mukaan. Sama kun puhutaan peniksestä, niin siihenkin vedetään mukaan rinnat, vaikka ne eivät voisi sen vähempää liittyä toisiinsa. Minä yksinkertaisesti en tunne vetoa lyhyisiin miehiin, ja alle 180 cm on lyhyt mieheksi, that's it. Eiköhän kumppania etsitä omien mieltymysten mukaan, koska muunlaiset eivät vain vetoa. Pitääkö minun seuraavaksi alkaa etsiä miestä tummaihoisista, vaikka vain vaaleat vetoavat minuun? Miksi se on niin kamalan vaikeaa ymmärtää? Hippi-ihmisetkään eivät viehäty massan mukana kulkevista miehistä, miksi heiltä ei kysellä, että miksimiksimiksi??
[/quote]
No haluatko sitten juopottelevan tupakoivan miehen mielummin? Vai miksi täällä oikein kyselet, että mitä vaatimuksia pitäisi karsia? Vaikutat aika karsealta tyypiltä, ehkä siinä syy miksi miehet eivät kiinnostu?
[/quote]
Ja taas täytyy vetää kaikki aivan överiksi :) Eiköhän maailmasta löydy minua vanhempi mies, joka on savuton, käyttää alkoholia kohtuudella ja on + 180 cm mutta alle 190 cm :) uskaltaisin väittää :)
Ei mulle ainakaan oo koskaan ollu väliä onko mies 174cm, 180cm vai 189cm. Ei myöskään iällä ole merkitystä, kunhan ei ole ihan pikkupoika eikä papparainen. Kyllä ne musta on ihan muut asiat, jotka määrittää, onko mies kiinnostava. Mutta vaikutat tosiaan vähän turhan periaatteelliselta, kannattais ehkä löysätä vähän.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:08"]
Aloituksen perusteella en nähnyt mitään kohtuutonta ja olin kommentoimassa, että luulisi nyt jonkun löytyvän, mutta ketjun edetessä on kyllä käynyt harvinaisen selväksi miksi ei miestä ole :D
[/quote]
Jep :D
Sä siis kadulla kävellessäs koko ajan tiedät tasan ihmisten pituuden tai iän, niin että jos on tosi makee tyyppi, jonka perään kuka vaan kuolais, niin sä et "syty", koska sä tiedät, että se on 179 cm pitkä?
[/quote]
Tätä tulin juuri kirjoittamaan, tosin ap:han sanoi, että etsii miehiä netistä, joten siellä hän näkee iät ja pituudet.
Mutta - olen melko varma, että 179 cm pitkä mies kirjoittaa nettiprofiiliin olevansa 180 cm. Enkä tosiaankaan usko, että ap kohdatessaan tämän miehen huomaa hänen olevan sentin vaatimuksiaan lyhyempi.
Näin ollen on siis ihan turha pitää pituusvaatimus tiukasti jossain senttilukemassa. Sama juttu iän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:10"]Eiköhän maailmasta löydy minua vanhempi mies, joka on savuton, käyttää alkoholia kohtuudella ja on + 180 cm mutta alle 190 cm :) uskaltaisin väittää :)
[/quote]
Ok. Sittenhän ei ole ongelmaa ja tämäkin aloitus oli ihan turha.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:41"]
Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?
[/quote]
kiristä vaan vaatimuksia ettei vaan geenisi jatku vahingossa eteenpäin
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:10"]
yhtä typerää kuin se että mies vaatisi että naisella pitää olla iso D kuppi tai ei keskustella enempää
[/quote]
On se kumma kun rintojen koko pitää aina vetää mukaan. Sama kun puhutaan peniksestä, niin siihenkin vedetään mukaan rinnat, vaikka ne eivät voisi sen vähempää liittyä toisiinsa. Minä yksinkertaisesti en tunne vetoa lyhyisiin miehiin, ja alle 180 cm on lyhyt mieheksi, that's it. Eiköhän kumppania etsitä omien mieltymysten mukaan, koska muunlaiset eivät vain vetoa. Pitääkö minun seuraavaksi alkaa etsiä miestä tummaihoisista, vaikka vain vaaleat vetoavat minuun? Miksi se on niin kamalan vaikeaa ymmärtää? Hippi-ihmisetkään eivät viehäty massan mukana kulkevista miehistä, miksi heiltä ei kysellä, että miksimiksimiksi??
[/quote]
No haluatko sitten juopottelevan tupakoivan miehen mielummin? Vai miksi täällä oikein kyselet, että mitä vaatimuksia pitäisi karsia? Vaikutat aika karsealta tyypiltä, ehkä siinä syy miksi miehet eivät kiinnostu?
[/quote]
Ja taas täytyy vetää kaikki aivan överiksi :) Eiköhän maailmasta löydy minua vanhempi mies, joka on savuton, käyttää alkoholia kohtuudella ja on + 180 cm mutta alle 190 cm :) uskaltaisin väittää :)
[/quote]
Eikun oikeasti vikana ei ole nyt noi aloituksen vaatimukset, vaan se ettei ne miehet jota tapaile innostu susta. Ehkä yrität vääräntyyppisiä miehiä/teidän kommunikoinnissa on vikaa/joku muu syy. Itsetutkiskelun paikka nyt.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:04"]
Näet hyvännäköisen miehen ilman mitään vertauskohtaa useamman metrin päästä. Et millään pysty sanomaan onko mies 175 vai 180 cm. Olet innoissasi.
Mies tulee luoksesi ja kertookin olevansa 178 cm, sinä käännyt kannoillasi ja jätät tämän unelmien miehesi lehdelle soittelemaan?
Hyvin sulla menee.
[/quote]
Joo, just näin, pari senttiä ratkaisee :) Eikun oho, tehän vedättekin aivan omia vitun johtopäätöksiänne kaikesta :) 178, 179 cm KÄY, mutta SIITÄ ALASPÄIN EI IKÄVÄ KYLLÄ ENÄÄ NAPPAA, OLEN PAHOILLANI. Ja aivan takuulla erota 175 cm pitkän miehen 180 cm pitkästä.
Jos ihmisellä on noin tarkat kriteerit niin epäilen vahvasti, että sellaiseen ihanaan leimahtavaan rakkauteen ei ole mahkuja. Rentoudu, älä vaadi!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:03"]
uskot että voit vaatia jotain. Se on vikana.
[/quote]
Totta kai voin vaatia :D On minullakin tasoni eikä minun tarvitse ottaa esim. haisevaa miestä, kun itse olen tarkka hygieniastani :)
Ei tuo kyllä kauhean normaalilta vaikuta, että on sentistä tai vuodesta kiinni rakastuminen. Mittanauhanko kanssa aattelit liikkua tuolla ulkona missä niitä miehiä voisi tavata? Mun mies väitti aina olevansa 180cm ja nyt sitten jo naimisiin mentyämme (!) ensimmäistä kertaa mittasin hänet ihan huvikseni, niin oli 177cm! Pitäiskö ottaa ero? MItä mieltä olet ap?
Sä siis kadulla kävellessäs koko ajan tiedät tasan ihmisten pituuden tai iän, niin että jos on tosi makee tyyppi, jonka perään kuka vaan kuolais, niin sä et "syty", koska sä tiedät, että se on 179 cm pitkä?
[/quote]
Tätä tulin juuri kirjoittamaan, tosin ap:han sanoi, että etsii miehiä netistä, joten siellä hän näkee iät ja pituudet.
Mutta - olen melko varma, että 179 cm pitkä mies kirjoittaa nettiprofiiliin olevansa 180 cm. Enkä tosiaankaan usko, että ap kohdatessaan tämän miehen huomaa hänen olevan sentin vaatimuksiaan lyhyempi.
Näin ollen on siis ihan turha pitää pituusvaatimus tiukasti jossain senttilukemassa. Sama juttu iän kanssa.
[/quote]
Vaikka kukaan ei viitsi lukea viestejäni ajatuksella niin sanottakoon nyt uudestaan, että jos on VÄHÄN ALLE SEN 180 CM, NIIN EI HAITTAA, MUTTA SIITÄ ALASPÄIN HAITTAA, KOSKA EN SYTY. JA SE ON VÄHÄN HUONOMPI HOMMA PARISUHDETTA AJATELLEN.
TE, JOTKA NÄSÄVIISASTELETTE ETTÄ ENPÄ ALUSSA NÄHNYT MITÄÄN ONGELMAA, MUTTA SITTEN YMMÄRSIN MIKSI EI NAPPAA: ONPA ERISKUMMALLISTA, ETTÄ KUN TARKOITUKSELLA VITTUILEE, VÄNKÄÄ JA SYYLLISTÄÄ, NIIN TOINEN HERMOSTUU, ONPA AIVAN SAATANAN ERISKUMMALLISTA :) Voisitte edes kerran elämässänne kokeilla kypsää keskustelutapaa koska - uskokaa tai älkää - tuo VITTUILU on kaikkea muuta kuin kypsää. Se on itse asiassa aivan todella lapsellista. Joten menkää itseenne ja miettikää, mitä juuri teette.
Ap on joko trolli tai asperger.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikun oikeasti vikana ei ole nyt noi aloituksen vaatimukset, vaan se ettei ne miehet jota tapaile innostu susta. Ehkä yrität vääräntyyppisiä miehiä/teidän kommunikoinnissa on vikaa/joku muu syy. Itsetutkiskelun paikka nyt.
[/quote]
Juurihan minä sanoin, etten koskaan tapaa miestä, jota kiinnostaa viedä hommaa eteenpäin. Aina vaan näitä jumittavia vätyksiä, joista ei ole mihinkään.
mulla on parikin hyvää ystävää, joilla lista oli melkoinen. Toinen on luokanopettaja ja hänen ehdoton vaatimus oli akateeminen koulutus miehelle.
Hän on todella kaunis, oli kunnon vetonaula kun kävimme yhdessä viihteellä, mutta hänen lista oli niin mahdoton, ettei kelpuuttanut todella mukavia miehiä, milloin syy oli väärän väriset sukat ja välillä juuri koulutus. Menestynyt yrittäjäkään ei kelvannut ammattikoulun koulutuksen takia, vaikka kaikki muut kriteerit sitten täyttikin.
Lopulta, hetkeä ennen kun täytti 40 v, tapasi miehen joka täyttää kaikki kriteerit, mutta on täys kusipää. Hommas äkkiä kaikki 3 lasta, tuli raskaaksi 2 kk ensitapaamisen jälkeen ja ollu sen jälkeen joka vuosi raskaana, kunnes sai 3 lasta.
Toinen luopui kriteereistä, oli naimisissa 10 v, kunnes tajusi mies ei täyttänyt listaa ja ei voinut elää puutteiden kanssa vaikka kuinka yritti.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juurihan minä sanoin, etten koskaan tapaa miestä, jota kiinnostaa viedä hommaa eteenpäin. Aina vaan näitä jumittavia vätyksiä, joista ei ole mihinkään.
[/quote]
Hei, ehkä sussa itsessä on vaan jotain pielessä, ei miehet sano sellaista suoraan, ovat sitten vaan "jumittavia vätyksiä". Turha täällä on vaahdota, mene mielummin vaikka juttelemaan jollekin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:19"]
[/quote]
[/quote]
Etten koskaan tapaa miestä, jota kiinnostaa viedä hommaa eteenpäin = miehet ei ole susta olleet innostuneet (olettaen, että itse olisit halunnut nähdä enemmän).
Jumittava vätys ei ole sanamuoto, joka sopii mieheen joka on kiinnostunut jostain naisesta.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:49"]
Miksi ei saa olla vaikka 175cm, jos kerta itsekin olet lyhyt? Ja miksi pitää ehdottomasti olla sua vanhempi? Eikö esim vuoden nuorempi käy? Kyllä mä nyt noi vaatimukset ensimmäisenä karsisin. Aika rajoittuneita kun ovat. Tietty jos vaan olet rajoittunut ihminen, niin en tiedä mikä siihen auttaa... Saattaa tosin olla syynä siihen ettet tapaa ketään?
[/quote]
Kyllä minä ketään tapaan ja paljon tapaankin, mutta kun ongelmana on se, etten ikinä tapaa miestä, jota kiinnostaisi oikeasti viedä hommaa eteenpäin. Aina on näitä taivaanrannan maalareita, joille on ihan ok, että tapaillaan kahden viikon välein ja vuoden päästä voidaan katsella, jos vaikka alkaisi pikku hiljaa tulla jotain vakavampaa. En jostain syystä syty alle 180-senttisistä miehistä, siksi se kriteeri. Vuoden nuorempi ei tosiaankaan kelpaa, en syty nuoremmistakaan. Enkä samanikäisistä kuin minä.
[/quote]
Ehkä sä sytyt sitten kun tapaat sen oikean miehen, oli se millanen tahansa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:17"]
Ei tuo kyllä kauhean normaalilta vaikuta, että on sentistä tai vuodesta kiinni rakastuminen. Mittanauhanko kanssa aattelit liikkua tuolla ulkona missä niitä miehiä voisi tavata? Mun mies väitti aina olevansa 180cm ja nyt sitten jo naimisiin mentyämme (!) ensimmäistä kertaa mittasin hänet ihan huvikseni, niin oli 177cm! Pitäiskö ottaa ero? MItä mieltä olet ap?
[/quote]
Vitun idiootti, KUN ALOITUKSESSA JUURI KERROIN, ETTEN TAPAA MIEHIÄ ULKOMAAILMASSA. KAVERIPIIRISSÄ EI OLE MIESYSTÄVÄMATSKUA, KOULUSSA TAPAAN VAIN OMAN RYHMÄNI, RUOKAKAUPASSA EN KEHTAA ISKEÄ RANDOM MIEHIÄ, BAARIN PILLUHAUKAT EIVÄT KIINNOSTA. SIISPÄ ETSIN MIESTÄ N E T I S T Ä , JOSSA (MIKÄLI MIES ON REHELLINEN) LUKEE IKÄ JA YLEENSÄ MYÖS PITUUS.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:41"]
[/quote]
ihan vitun oikein että tuollainen aivoton apina jää ilman miestä