Mitä vaatimuksia minun "pitäisi" karsia?
Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?
Kommentit (161)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:09"]Seurustelin taannoin lähes 30cm itseäni pidemmän miehen kanssa.
Ei siinä nyt mitään erityisiä ongelmia ollut. Jos halasimme tai suutelimme seisaalla, yleensä nousin varpailleni, mutta en kokenut sitä ongelmaksi.
Tietyt asennot sängyssä olivat hankalia, mutta onneksi vaihtoehtoja löytyi.
Mun miehistä 2 on löytynyt baarista ja 3 töistä. (nämä vakavammat suhteeni) Ei ne baarilöydötkään mitään alkon suurkuluttajia olleet. Mun miehistä 1 poltti tavatessamme, mutta lopetti kun aloimme seurustella.
Netistä en lähtisi miestä itselleni etsimään. Kai sieltäkin voi sen omansa tavata, mutta itseäni ei kiinnostaisi mies joka välttelee sosiaalisia kohtaamisia niin paljon että etsii seuralaisensakin netin kautta.
[/quote]
En minä itsekään VÄLTTELE sosiaalisia kontakteja vaikka olen netissä. Kummallinen väite. Itselläni ei vain ole kiinnostusta pyöriä viikonloppuja baarissa ja etenkään, jos se on sitä että alkuillasta kukaan ei lähesty ja loppuillasta joku ällö pilluheikki lähestyy ja siinä kaikki. Ehkä joku kiva on jossain vaiheessa pyytänyt numeroni ja luvannut soittaa. Ei kuitenkaan
koskaan soita. Ja rahaa palaa ja kiloja kertyy, kun yrittää onneaan baarissa säännöllisesti. En minäkään ASU netissä vaikka etsin sieltä miestä.
Joku kysyi, että enkö näe itsessäni vikaa? Näen toki. Usein en muuta näekään, kuin vikaa. Olen monien makuun liian tiedän mitä haluan -tyyppi enkä jousta mieltymyksistäni viidakseni kokea taas sensilloisen teinisuhteen kaltaisen pettymyksen. Minulla on aikaa, energiaa ja halua kysellä kuulumisia ja kertoilla kuulumisia, mutten ikinä löydä miestä joka olisi samanlainen. Kaikki vain haluavat edetä etanan vauhdilla, esittävät kiinnostunutta, roikottavat turhaan perässä ja antavat minun aina satuttaa itseni. Ei sellaista jaksa, kyllä nuo kokemukset jättävät usein pysyviä tai ainakin pitkäaikaisia jälkiä minuun. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 07:28"]EI nuo mitkään kohtuuttomat vaatimukset ole, itsella samanmoiset. Lisänä vielä, että pitää olla työpaikka, kyetä elättämään itsensä, enkä halua mitään himopyöräilijää, joka ei autoa omista tai ei edes osaa ajaa. Liikkumista vastaan ei siis ole mitään, mutta mä en aio alkaa kenellekään taksikuskiksi tai käydä keskustelua siitä, että mun pitäis mennä julkisilla, kun mies tarvii autoa.
[/quote]
Minulla myös auto vaatimuksena, kuten siitä ekasta ketjustakin käy ilmi. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:09"]Joo ap, tiesitkö että viha saa aikaan lisää vihaa? Syytät muita kiusaajiksi, mutta itselläsi on oikeus haukkua muita vitun idiooteiksi, ääliöiksi ja ties miksi kun ovat eri mieltä kanssasi? Millainen perhe sinulla on ollut? Suhde vanhempiin? Onko sinulla kavereita? Siis ihan oikeita kavereita, joiden kanssa voit keskustella tästäkin asiasta sen sijaan, että tällä palstalla niitä jankkaat? Ehkä noita kysymyksiä olisi syytä pohtia ensin vaikka jonkun ammattilaisen kanssa, ennen kun edes miettii aloittavansa parisuhdetta, puhumattakaan lapsista!!
[/quote]
Luepas koko ketju ja mieti, kuka aloitti kiusaamisen ja mollaamisen. Jokaisen viestini perässä ei lue "ap" mutta uskon että viestini erottuvat joukosta, kun yritän milloin kenenkin syytöksiltä puolustautua.
Ja kyllä minulla on ihan OIKEITA kavereita. Koulusta saanen lisää vanhojen, etääntyvien tilalle. Toivon mukaan :)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:14"]Onko tosiaan tupakka niin kauhea mörkö, että se sulkee pois maailman täydellisimmn miehen? Mieshän voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta hänellä olisi vain yksi pahe....minusta tupakka ei saa rajata sitä pois.
Kuten ei pituuskaan, tai ikä kunhan ei sukupolvea ylity.
[/quote]
Kyllä on, en jaksa katsella partsilla alvariinsa ravaavaa, rahojaan typeryyksiin tuhlaavaa ihmistä. Lisäksi saan pääkivun röökin savusta.
Kuten siinä ekassakin ketjussa niin tässäkin kirj.virheet johtuvat puhlimesta. Ap
nuo on kyllä jotenkin niin turhia vaatimuksia kaikki.
itse en edes määrittele mitään, ihminen kolahtaa jos kolahtaa. ulkonäöstä joko pitää tai ei, mutta luonne on se mikä minua kiinnostaa eniten.
tosin olen yksin myös että ei tääkään ehkä toimi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:57"]nuo on kyllä jotenkin niin turhia vaatimuksia kaikki.
itse en edes määrittele mitään, ihminen kolahtaa jos kolahtaa. ulkonäöstä joko pitää tai ei, mutta luonne on se mikä minua kiinnostaa eniten.
tosin olen yksin myös että ei tääkään ehkä toimi.
[/quote]
En etsi esittelytavaraa vaan miestä, jonka ulkonäkö sekä luonne kolahtavat minuun. Mutta se sellainen mies ei valitettavastu vain ole 170-senttinen, autoton, polttava ja dokaileva mies. Olkoonkin ihan lääpällään minuun mutta ei se yksipuolisuus vain riitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 06:51"]Eiköhän ap:n ongelmissa löytää kriteerejään täyttävää, sitoutumaan halukasta seuraa ole kyse oikeasti siitä, ettei monikaan halua omien lastensa vanhemmaksi tyyppiä, joka hikeentyy niin helposti kuin ap. Sitä, kuinka aggressiivinen ja/tai neuroottinen ihminen on, ei läheskään aina pysty sanomaan ensitapaamisella ja sen takia miehet haluavat tavata muutaman kerran. Mutta kun heille selviää ap:n tinkimättömyys, he eivät enää halua ap:tä tulevien lastensa lähelle.
[/quote]
Kaikki miehethän haluavat lapsia ja minäkin haluan 100 % varmasti lapsia, niinhän? Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:09"]Joo ap, tiesitkö että viha saa aikaan lisää vihaa? Syytät muita kiusaajiksi, mutta itselläsi on oikeus haukkua muita vitun idiooteiksi, ääliöiksi ja ties miksi kun ovat eri mieltä kanssasi? Millainen perhe sinulla on ollut? Suhde vanhempiin? Onko sinulla kavereita? Siis ihan oikeita kavereita, joiden kanssa voit keskustella tästäkin asiasta sen sijaan, että tällä palstalla niitä jankkaat? Ehkä noita kysymyksiä olisi syytä pohtia ensin vaikka jonkun ammattilaisen kanssa, ennen kun edes miettii aloittavansa parisuhdetta, puhumattakaan lapsista!!
[/quote]
Tämä näyttää siltä että ap:n viha johtuu niistä jotka arvostelevat ja haukkuvat häntä. Eikö kaikilla saa olla oma makunsa?
[/quote]
Joo, ja se oma makuhan on aivan pakko tuoda esiin vittuilemalla ja haukkumalla minua, eikö niin :) sen jälkeen leikitään niin kypsää, niin kypdää, vqikka ei kyetä muuhun kuin vittuiluun. Niinkö ne kypsät aikuiset keskusteleekin?! Ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 07:28"]EI nuo mitkään kohtuuttomat vaatimukset ole, itsella samanmoiset. Lisänä vielä, että pitää olla työpaikka, kyetä elättämään itsensä, enkä halua mitään himopyöräilijää, joka ei autoa omista tai ei edes osaa ajaa. Liikkumista vastaan ei siis ole mitään, mutta mä en aio alkaa kenellekään taksikuskiksi tai käydä keskustelua siitä, että mun pitäis mennä julkisilla, kun mies tarvii autoa.
[/quote]
Miksi himopyöräilijä ja julkisia käyttävä haluaisi tai tarvitsisi sun autoa? En minä ainakaan edes haluaisi lainata kumppanin autoa, vaikka sillä sellainen olisi. Käytän mieluummin pyörääni.
Ette varmaankaan sopisi toisillenne, kun elämäntavat ja arvomaailma ovat niin erilaisia, mutta tuskin se siitä johtuu, että joutuisit taksikuskiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:41"]
Etsin miestä. Netistä. En tapaa ulkomaailmassa miehiä, paitsi ruokakaupassa. Ja baarissa pilluhaukkoja. Minulla on muutama ehdoton kriteeri, esim. savuttomuus, alkoa kohtuudella ja harvoin, minua vanhempi ja pituus 180. Saa nyt pidempikin olla toki mutta sitten taas joku 190-senttinen mies on minun rinnallani aivan jättiläismäinen. Koska savuttomuudesta en tingi, en myöskään dokailusta enkä iästä, niin pitäisikö tinkiä tuosta pituusjutusta sitten, jotta kävisi parempi flaksi (ehkä) ? Jos on lyhyt nainen ja on mieltynyt sellaisiin 180-senttisiin miehiin, niin voiko 190-senttiseen jättiläishujoppiin tottua ikinä?
[/quote]
Vaatimuksesi ovat ihan kohtuulliset ja perustellut,ei niistä kuulu tinkiä. Eri asia olisi,jos sinulla olisi novellinmittainen lista kriteereistä,jotka on pakko täyttää(aikaisemmin täällä olikin huvittava "Vaadin naiseltani"-avaus,jossa oli määritelty kaikki koulutuksesta hiustenväriin).Kyllä sinullakin käy vielä flaksi,onnea miehen etsintään! :)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 04:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:41"]
[/quote]
Vaatimuksesi ovat ihan kohtuulliset ja perustellut,ei niistä kuulu tinkiä. Eri asia olisi,jos sinulla olisi novellinmittainen lista kriteereistä,jotka on pakko täyttää(aikaisemmin täällä olikin huvittava "Vaadin naiseltani"-avaus,jossa oli määritelty kaikki koulutuksesta hiustenväriin).Kyllä sinullakin käy vielä flaksi,onnea miehen etsintään! :)
[/quote]
Kiitos vaihteeksi kivasta ja ystävällisestä kommentista :) Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 04:22"]
Ap taitaa olla 15v...
[/quote]
Enpä taida olla :) ap
Nauroin ihan sairaasti noille ap:n tunteenpurkauspostauksille :DDDD apua mikä ketju. Luojan kiitos ihmiset yleensä viisastuvat vanhetessaan.
Ihan ystävällisesti pari juttua.
Todennäköisesti vanhetessasi alta joko pidentää listaasi erilaisilla kriteereillä tai sitten tajuat, että se oikea voi olla oikea vaikka ei kaikkia kriteereitäsi täytäkään.
Esimerkkejä lähipiiristä: Ystäväni oli aina tykännyt isoista, lihaksikkaista miehistä. Etsi näitä, seurusteli näiden kanssa ja erosi. Elämänsä rakkauden löysi n. 170 cm, laihasta nörtistä. Totesi, että miehen huumori ja keskustelutaito oli kaikkein tärkeintä.
Itse tykkäsin aina pitkätukkaisista miehistä, lyhyt armeijatukka oli pahinta ikinä. Lisäksi halusin vanhemman miehen. No, nyt on nuorempi mies, joka tykkää ajaa koneella siiliksi päänsä. Mitä siitä, mies on paras ja ihana edellee, 8 vuoden jälkeen.
Muutamalla ystävällä lista on vain pidentynyt vuosien mittaan ja he ovat edelleen yksin, koska eivät voi edes lähteä kahville miehen kanssa joka ei täytä kaikkia kriteereitä.
Netissä kannattaa itsekin olla aktiivinen, lähestyä miehiä ja pyytää niitä kahville. Ja jos ei natsaa, niin sitten pyytää seuraavaa tyyppiä kahville.
Voi myös olla, että kun vanhenet, niin nuoremmatkin miehet alkavat vaikuttaa varteen otettavilta tapauksilta. Siinä kolmenkympin tietämissä 25-35 vuotiaat miehet ovat kaikki aikuisia, jos vain tahtovat olla. Jos taas eivät ole aikuisia, niin eivät ole sitä viiisikymppisenäkään. Nyt kun olet 21/22/23 -vuotias, niin 18-21 -vuotiaat miehet tosiaan ovat vielä yleensä poikia, mutta saattaa siellä poikkeuksiakin olla.
Noi listojen laatijat on liikuttavia. Potentiaalisia vanhoja piikoja. Kun SE kolahtaa, niin listat unohtuu. Ne on jotenkin ( siis listat) niin kyynisiä juttuja. Itselläni ei koskaan ollut mitään listoja, ja hyvin kävi, kun kolahti.
Unohda ne kriteerit!
Ihan kamalaa asettaa tuollaisia tarkkoja kriteerejä. Ihmisiähän me kaikki ollaan, jonkun kanssa käy jutut yksiin ja toisen kanssa taas ei. On kiva, että ulkonäkö miellyttää, mutta moni komea muuttuu rumaksi avatessaa suunsa, ja päinvastoin. On mielenkiintoista tutustua erilaisiin ihmisiin, sitä saattaa yllättyä elämän varrella monta kertaa :-)
n42
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 04:16"]
Miksi sä olet noin agressiivinen?
[/quote]
Kirjoitetaan kahdella g:llä. Ja miksikö olen aggressiivinen? Koska minulle vittuillaan jatkuvalla syötöllä.
[/quote]
"ALLE 24-VUOTIAS. Hanki luetun ymmärrys. Tarkkaa ikääni en täällä paljasta."
opettele itse kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 22:25"]
Hei ap! Yritän vielä ihan ystävällisesti. Sun ongelma voi myös olla se, että asetat selkeitä ulkonäkökriteereitä, vaikka haet pitkäaikaisempaa seuraa (ilmeisesti?). Ulkonäkökriteerit voi kuitenkin viestiä miehille, että olet kiinnostunut vaan seksistä ja siksi ei tule sopivia kohdalle.
t. 28
[/quote]
ulkonäkökriteerit kertoo miehelle että on pikkutarkka kitisijä, jonka kanssa elämä ei ole rentoa ja turha toivoa pitkäaikaista suhdetta koska akka rupeaa pian vaatimaan aina jotain lisää ja tai vaihtaa miestä.
miksi tuhlata aikaa ja päätänsä mt tapauksiin...
t. mies