Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ja seksi joka aamu

Vierailija
28.07.2021 |

Ollaan ns. toisella kierroksella ja asutaan omissa asunnoissa. Kun nukutaan vierekkäin niin mies haluaa aina seksiä aamuisin ennen sängystä nousua. Olen tähän suostunut vaikka uninen olenkin silloin kun mies nousee töihin. Välillä innostun itsekin, mutta välillä nukun ja annan miehen purkaa paineensa. Lisäksi pari kertaa viikossa mennään "pidemmän kaavan kautta".
Nyt olen alkanut elätellä toiveita yhteen muutosta, mutta tämä asia vähän mietityttää, että jos en jossakin kohdassa enää olisi valmis joka aamuiseen seksiin. Mies sanoo, että jos yhdessä asutaan, niin sitten pitää paineet purkaa aamuisin, on kuulemma rennompi olo päivällä. Miehelle kyllä sopii sekin että asutaan omillaan ja vietetään yhteistä aikaa ja yhteisiä öitä satunnaisesti, kuten nytkin.

Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Tämä on ainoa asia joka minua mietityttää yhteenmuutossa, muuten asia olisikin itselleni aika selvä. Ja kummankin lapset jo pois kotoa, joten ei tarvitse niitä miettiä.

N38

Kommentit (346)

Vierailija
141/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille suhteessa tärkeintä on seksi. Jos mies ei sitä saa mielestään tarpeeksi ei hänen kannata ainakaan yhteen muuttaa. Kerro miehellesi mielipiteesi, niin asia ratkeaa itsestään.

Älkää levittäkö tätä valetta enää. Moni mies on haluton ja monessa liitossa se on nainen, joka kärsii puutteesta.

Meillä on esimerkiksi seksiä ehkä 5 kertaa vuodessa nykyään. Eilen oli viimeinen lomapäivä ja lapsikin oli rippileirillä vikaa päivää, joten ehdotin seksiä miehelle, kun olisi saanut puuhata rauhassa. Ei suostunut.

Annoin itselleni luvan alkaa katsella sivusuhdetta, kun viimeiset ns hyvät vuoteni joudun olemaan ilman seksiä, kun vielä luultavasti kelpaisin jollekin miehelle.

Mies ei ole kysymyksistä huolimatta kertonut, miksi haluaa olla yhdessä kanssani, ainakaan seksi se syy ei todellakaan ole.

Samaa mieltä tämän kanssa. Itse olisin ikionnellinen miehestä, joka haluaa seksiä joka päivä, tai edes useamman kerran viikossa. Meillä ehkä 2-4 kertaa kuukaudessa, haluaisin paljon useammin.

Vierailija
142/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä miehiä, joita ei kiinnosta, haluaako nainen.

Tuo on muuten varmimpia tapoja alkaa itse inhota seksiä, suostua siihen silloin, kun et halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tänne tullut ristiriitaista viestiä.

Joku kyseli mikä se minun ongelmani onkaan. Eli tämän hetkinen käytäntö on ihan ok ja minulle sopii aikaisen aamun seksi. Sen lisäksi saan kuitenkin viikossa pari kertaa oikein kunnollakin. Mietin vaan että jos muutan miehen taloon, niin sitten se on totaalisesti joka aamuista, että olisiko muilla ollut kokemusta että jaksaako sitä? Kun sitten kuitenkin olisi jaksettava jos omaa asuntoa ei enää ole.

Mikään kosteus ei ole ongelma, olen kostea jo luonnostaan ja mies osaa kyllä laittaa rasvaa tarvittaessa.

Ap

Vierailija
144/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli mikä se minun ongelmani onkaan. Eli tämän hetkinen käytäntö on ihan ok ja minulle sopii aikaisen aamun seksi. Sen lisäksi saan kuitenkin viikossa pari kertaa oikein kunnollakin. Mietin vaan että jos muutan miehen taloon, niin sitten se on totaalisesti joka aamuista, että olisiko muilla ollut kokemusta että jaksaako sitä? Kun sitten kuitenkin olisi jaksettava jos omaa asuntoa ei enää ole.

Mikään kosteus ei ole ongelma, olen kostea jo luonnostaan ja mies osaa kyllä laittaa rasvaa tarvittaessa.

Ap

Oikeastiko sulle ei ole ongelma se, että mies asettelee ehtoja yhdessä ololle ja asumiselle?

Vierailija
145/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe oikeastaan mitään hyötyä siitä, että muutatte yhteen. Se, että teillä on omat asunnot todennäköisesti pitää suhteenne freesimpänä ja sinä saat välillä myös viettää aamuja rauhassa nukkuen omassa kodissa. Mikään ei estä teitä viettämästä yhteisiä öitä silloin kun siltä tuntuu.

Muutatte yhteen tai ette, ei mies voi määrätä milloin ja kuinka usein seksiä harrastatte. Toivottavasti hän tietää että et aina ole aamuisin halukas? Fiksu mies e painosta kumppania seksiin silloin kun tämä ei sitä halua. Vaikuttaa että teillä on joka tapauksessa vilkas seksielämä, joten aamukertojen vähentäminen ei tee sinusta pihtaria, vaan omista rajoistasi kiinnipitävän, itseään kunnioittavan naisen.

Vierailija
146/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko yhtään miettinyt sitä, että onko mieheltä normaalia vaatia aamuseksiä joka aamu tai usein ja vielä siksi, että jaksaisi töissä paremmin? Ainakin minulle toi on iso häläri. Töissä pitää kyllä jaksaa ilman seksiäkin eikä seksi voi olla rentoutumiskeino ja paineiden purkua. Minulle tulisi tuollaisesta olo, että olen vain patja. Parisuhteessa seksi on nimenomaan kummankin iloksi molempien ehdoilla, ei vain toisen ehdoilla. No tämä on nyt vain minun näkemykseni ja suhteenne todellisuus voi olla erilainen. Toivottavasti kuitenkin olet ajatellut tätä näkökulmaa ja tiedät harrastavasi seksiä omilla ehdoillasi.

Vierailija
147/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille suhteessa tärkeintä on seksi. Jos mies ei sitä saa mielestään tarpeeksi ei hänen kannata ainakaan yhteen muuttaa. Kerro miehellesi mielipiteesi, niin asia ratkeaa itsestään.

Älkää levittäkö tätä valetta enää. Moni mies on haluton ja monessa liitossa se on nainen, joka kärsii puutteesta.

Meillä on esimerkiksi seksiä ehkä 5 kertaa vuodessa nykyään. Eilen oli viimeinen lomapäivä ja lapsikin oli rippileirillä vikaa päivää, joten ehdotin seksiä miehelle, kun olisi saanut puuhata rauhassa. Ei suostunut.
Annoin itselleni luvan alkaa katsella sivusuhdetta, kun viimeiset ns hyvät vuoteni joudun olemaan ilman seksiä, kun vielä luultavasti kelpaisin jollekin miehelle.

Mies ei ole kysymyksistä huolimatta kertonut, miksi haluaa olla yhdessä kanssani, ainakaan seksi se syy ei todellakaan ole.

Miehen kirjoittamana tulisi valtava määrä alapeukkuja ja haukkuja. : (

Vierailija
148/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tässä kommentissasi on pielessä koko se asetelma, että otat miehen vaatimuksen ehdottomana sääntönä ja mietit vain, että jaksatko sitä oman terveytesi ja hyvinvointisi näkökulmasta. Normaalia olisi sellainen tasavertainen näkökulma, jossa kummankin jaksaminen ja hyvinvointi on itsestäänselvästi yhtä tärkeitä tavoitteita ja niiden pohjalta sitten järjestetään yhteinen seksi, jonka pitää siis itsestäänselvästi edistää kummankin jaksamista ja hyvinvointia.

Vierailija
149/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen antanut luvan tähän. Mies kysyi asiasta jo ennen kuin yhtään yötä oltiin yhdessä nukuttu. Pitää sitä tärkeänä. En koe asiaa siis raiskauksena. Pari kertaa viikossa innostun itsekin. 

Erona on vaan että mies nousee noin kaksi tuntia aiemmin kuin minä työnsä vuoksi, joten jään vielä nukkumaan sitten. 

Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.

Ap

No sehän on selvä, mitä tarkoitusta varten hän sinua pitää. Vaan ja ainoastaan seksiä. Toisen kierroksen mieheltä odottaisi vähän enemmän. Jos asia jo nyt mietityttää, ÄLÄ muuta yhteen. Kun alkuhuuma laimenee, asiasta tulee todella iso ongelma ja olet vain miehen tarpeita varten. On ilmeisesti tottunut katsomaan por noa aamuisin ja tyhjentämään kassinsa. Ja siihen päälle ne pidemmän kaavan kautta hoidetut hommat niin olet aika äkkiä tyhjiin pumpattu.

Vierailija
150/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikeastiko sulle ei ole ongelma se, että mies asettelee ehtoja yhdessä ololle ja asumiselle?

Ei jos ehdot sopii minulle. Mutta kun minula ei ole pitkäaikaista kokemusta tästä aikaisen aamun seksistä ja se taas tuntuu olevan toiselle tärkeää, niin olisi kaivannut kokemusperäistä tietoa muilta. Vahvoja mielipiteitä kyllä löytyy, mutta kokemusta ilmeisesti vähän.

Ap

Vierailija
151/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen antanut luvan tähän. Mies kysyi asiasta jo ennen kuin yhtään yötä oltiin yhdessä nukuttu. Pitää sitä tärkeänä. En koe asiaa siis raiskauksena. Pari kertaa viikossa innostun itsekin. 

Erona on vaan että mies nousee noin kaksi tuntia aiemmin kuin minä työnsä vuoksi, joten jään vielä nukkumaan sitten. 

Toistaiseksi tämä on siis ollut ok, kun ei asuta jatkuvasti yhdessä. Mutta mietinkin että käykö se rasittavaksi jos asutaan 24/7/12 saman katon alla. Miehellä on kuitenkin vahva mielipide tähän. Toisaalta on sanonut, että voidaan asua erilläänkin, se on kuulemma ihan ok.

Ap

Annoit luvan paukuttaa sinua omasta kiinnostuksestasi huolimatta hamaan tappiin asti jo ennen ensimmäistä seksikertaa? Oikea unelmarakastaja, kun hänelle merkitsee vain oma halu. Miten luulet miehen selviävän niinä aamuina, kun et ole vieressä?

Annoin luvan toistaiseksi. Yksin herätessään hän käyttää kättään. Mutta kun olen vieressä, niin sanoo että ei ala ajamaan Toyotalla kun Mersuakin on tarjolla.

Ap

Onpa helmi mieheksi! Not.

Vierailija
152/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei jos ehdot sopii minulle. Mutta kun minula ei ole pitkäaikaista kokemusta tästä aikaisen aamun seksistä ja se taas tuntuu olevan toiselle tärkeää, niin olisi kaivannut kokemusperäistä tietoa muilta. Vahvoja mielipiteitä kyllä löytyy, mutta kokemusta ilmeisesti vähän.

Ap

Monella täällä on kokemusta siitä, ettei mies välitä siitä, onko nainen halukas ja tuottaako seksi naiselle nautintoa. Tällaiset miehet eivät ole hyviä ja muut huomioonottavia kumppaneja.

Vierailija
153/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää vietellä hänet niin ettei voi vastustaa. Näin olen itse tehnyt. Ja on toiminut.

Vierailija
154/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tiedätkö, mistä johtuu, että kokemusta siitä, että herätetään joka yö 4-5 aikaan purkamaan toisen paineet, ei monellakaan ole? 

Annan vinkin: suurimmalla osalla meistä on ihan tarpeeksi kokemusta huonoista yöunista, jotta suostuisimme lisäämään siihen vielä toisen itsekkäät ehdot ja vaatimukset listaan.

Vierailija
155/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siis jos sä et jaksa herätä aamulla aikaisin panemaan niin ei sun tarvitse tehdä sitä. Ei kukaan voi sulle sanoa, että joo kyllä sitä jaksaa tehdä 10 vuotta joka ikinen arkiaamu kun jokaisen jaksaminen on erilaista. Jos sinä et jaksa ja olet väsynyt sen takia niin sitten et tee sitä. Mies voi mennä sitten vessaan runkkaamaan eikä hänellä ole asiasta mitään valittamista. Pidä omista rajoistas kiinni hyvä ihminen. Jos jaksat panna niin anna sitten mennä.

Vierailija
156/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko yhtään miettinyt sitä, että onko mieheltä normaalia vaatia aamuseksiä joka aamu tai usein ja vielä siksi, että jaksaisi töissä paremmin? Ainakin minulle toi on iso häläri. Töissä pitää kyllä jaksaa ilman seksiäkin eikä seksi voi olla rentoutumiskeino ja paineiden purkua. Minulle tulisi tuollaisesta olo, että olen vain patja. Parisuhteessa seksi on nimenomaan kummankin iloksi molempien ehdoilla, ei vain toisen ehdoilla. No tämä on nyt vain minun näkemykseni ja suhteenne todellisuus voi olla erilainen. Toivottavasti kuitenkin olet ajatellut tätä näkökulmaa ja tiedät harrastavasi seksiä omilla ehdoillasi.

Jaa, minä en kyllä naisena ymmärrä miksei stressi saisi olla rentoutumiskeino tai paineiden purkua ja miksei se saisi auttaa jaksamaan töissä/kotona/opinnoissa/tms. Minulla se ainakin tekee noita kaikkia eikä puoliso ole kokenut siitä tarpeelliseksi valittaa. Päinvastoin.

Vierailija
157/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvänen aika sentään, eikö se mies puhu, eikö teillä ole yhteistä kieltä. Kommunikoitte panemalla, kaikkea sitä kirjoitellaan. Käy katsomassa onko isokin talo, jos on useampi huone pääset pakoon.

Vierailija
158/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kuinkahan nuori sä olet, jos et tiedä, mitä se kropalle ja mielelle tekee, jos herää joka yö kesken unien, etkä osaa edes kuvitella sitä?

Vierailija
159/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, niin ite aina mietin tämänkaltaisissa avauksessa sitä, että mitäs jos tuo k.o. mies käu myös silloin tällöin vauva palstalla ja tunnistaa tuosta itsensä, nii olisiko siis kuitenkin järkevämpää ihan vain keskustella kahden kesken näistä asioista.

Ja jotain outoa juuri tuollaisessa aamuseksissä on. Jos miehellä on siis aamuerektio kun hän herää, ja hän vaan työntyy sisääsi tyhjentyyn ? Jo se olisi hieman eri asia, että jos sinä aiheuttaisit miehelle tuon erektion, esim kädelläsi, miehen hyväillessä samalla rintojasi. Voisitko joskus runkata miehesi loppuun asti ? Toki näin voit tietenkin jo tehdäkin.

En voi hoidella miestä kädellä, koska nukun kun tämä alkaa ja toisekseen mies tykkää ennemmin tulla sisälleni.

Mies tekee muutenkin pitkää päivää työssä ja on iltaisin väsyneempi. Aamuisin hänellä on eniten virtaa, siksi kai tuo aamuseksi on tärkeää hänelle.

Nukun, kun tämä alkaa?

Tämä! Nukun kun tämä alkaa? Mies tykkää tulla sisälleni? Hän myös tykkää näemmä työntää kovan kalunsa nukkuvan naisen kuivaan pi lluun.

Mä oon kyllä aina kostea, ei kaikilla ole kuiva

Harvalla se koskaan kirjaimellisesti kuiva on. Kyllä seksin kivuttomuus vaatii ainakin minulla sen, että alapää on kiihotuskostunut eli normitilaa paljon kosteampi.

Okei no minulla se kostuu lisää jo siitä, kun keho havahtuu unen läpi siihen, että penis hieroo vakoa.

Eihän sitä ole mikään pakko suoraan sisään työntää, mies voi räpeltää/hieroa hetken ennen sitä.

Näin me olemme erilaisia; itse olen hyvin seksuaalinen ja minulla on korkea libido, enkä voi samaistua tuollaiseen ajatusmaailmaan jossa seksi on vaiva, tai vain tosi tietoisen jonkun viritelmän ja tunnelmoinnin tulos.

Sama täällä. Ja jotenkin tuntuu vieraalta myös ajatus, että se oma mies (aviossa, yhteiset lapset ja asuntolaina, aina tukena milloin missäkin ja rakas) jotenkin "hyötyisi", alistaisi tai haluaisi minulle muuten pahaa. En pysty samaistumaan näihin naisiin, joilla seksi on aina kauhea draaman aihe ja velvollisuus, joka edellyttää sen viidelle mutkalle menemistä mieheltä. Olen kyllä huomannut olevani vähemmistössä kun kaveripiirissä seksi käytännössä loppuu näköjään 40-kympin tienoilla ja osa kiristää miehiään seksillä jne.

Vierailija
160/346 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siis jos sä et jaksa herätä aamulla aikaisin panemaan niin ei sun tarvitse tehdä sitä. Ei kukaan voi sulle sanoa, että joo kyllä sitä jaksaa tehdä 10 vuotta joka ikinen arkiaamu kun jokaisen jaksaminen on erilaista. Jos sinä et jaksa ja olet väsynyt sen takia niin sitten et tee sitä. Mies voi mennä sitten vessaan runkkaamaan eikä hänellä ole asiasta mitään valittamista. Pidä omista rajoistas kiinni hyvä ihminen. Jos jaksat panna niin anna sitten mennä.

Laitoin alapeukun vaan siksi, että ihmisillä on mahdollisuus asettaa parisuhteelle juuri sellaisia edellytyksiä kuin haluaa. Toisen haluttomuudesta saa valittaa ja se on ihan pätevä syy katkaista suhde. Sikäli nämä "ei ole mitään valittamista" kommentit on kyllä vähän hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi