Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (302)
No, siinäpä lie tärkeimmät. Aina voi tietysti koettaa aprikoida millaista lirkuttelua ja brassailua juuri kyseinen ämmyli nyt sitten saattaisi kenties kehdata suvaita koettaa olla vailla.
Ottakaamme Occamin partaveitsen periaate yhtälön ratkaisemiseksi avuksi; yksinkertaisin ratkaisu on todennäköisimmin oikea.
K: Mitä eroa on huoralla ja vaimolla?
V: Huoralta saa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:04"]
No, siinäpä lie tärkeimmät. Aina voi tietysti koettaa aprikoida millaista lirkuttelua ja brassailua juuri kyseinen ämmyli nyt sitten saattaisi kenties kehdata suvaita koettaa olla vailla. [/quote]
Juuri sillä hetkellä juuri siinä omanlaisessaan syklissä.. .
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta?
[/quote]
MIESTEN OLISI AIKA LASKEA RIMAA! Aina valitetaan että lässynlässynlää vaan ja sitten kun minä yritän aina jutella kaikenlaisille kivannäköisille miehille niin lähdetään karkuun ja aletaan nauraa.
t. nätti nuori nainen
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta?
[/quote]
MIESTEN OLISI AIKA LASKEA RIMAA! Aina valitetaan että lässynlässynlää vaan ja sitten kun minä yritän aina jutella kaikenlaisille kivannäköisille miehille niin lähdetään karkuun ja aletaan nauraa.
t. nätti nuori nainen
[/quote]
Miten nauramaan?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta?
[/quote]
Vitsihän se lie kehnokin.
t. nätti nuori nainen
[/quote]
Pakko kommentoida tähän ja kompata... Todellakin, suomalainen mies: miksi et lähesty kiinnostavaa naista, ihan vaan jutellen mukavia ja "maaperää tunnustellen"? Miksi ainoa paikka sinulle lähestyä on baaritiski tai narikka, enemmän kuin yhden liian monta ottaneena ja tyyliin "mitäs plikat?". Itse pari vuotta tänne (takaisin) muuttaneena ja sittemmin eronneena, olen järkyttynyt suomalaisten miesten saamattomuudesta/ujoudesta/tahdittomuudesta. Naimisissa ollessanikin sain enemmän huomionosoituksia Keski-Euroopassa asuessani, vaikka pörräsin baareissa ja turuilla ja toreilla paljon vähemmän kuin nykyään. Ja vaikka miehet tajusivatkin minun olevan varattu, jäivät usein juttelemaan niitä näitä, eli eivät heti osoittaneet olleensa p....n perässä, vaan kiinnostuneet imenomaan ihmisestä, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia ilman sen kummempia taka-ajatuksiakin. Vaikka muualla asuessani tajusinkin, että suomalaiset häpeävät itseään ihan liian usein ja ihan väärissä paikoissa, niin silti täytyy tunnustaa, että jos häpeän välillä suomalaista naista, niin todellakin häpeän usein myös suomalaista miestä! Sieltä joukosta toivoisin kuitenkin löytäväni sen helmen... ;)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:50"]Miksei naiset tosiaan lähesty, tule heittämään vitsiä ja naurattaan miestä. Miksi tämä on miesten tehtävä
[/quote]
Älä yleistä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:14"]
[/quote]
---
Missä ihmeen viidakkokyllässä asut jos tuollainen on käytös ? en ole kertaakaan nauranut kun nainen on tullut juttelemaan vaan jutellut ja tutustunut vaikka nainen ei olisi miellyttänytkään silmää sillä onhan se mukava tutustua ja propsit nainen saa anyway heti kun tulee tomerasti tekemään aloitteen ja juttelemaan
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:25"]
Pakko kommentoida tähän ja kompata... Todellakin, suomalainen mies: miksi et lähesty kiinnostavaa naista, ihan vaan jutellen mukavia ja "maaperää tunnustellen"? Miksi ainoa paikka sinulle lähestyä on baaritiski tai narikka, enemmän kuin yhden liian monta ottaneena ja tyyliin "mitäs plikat?". Itse pari vuotta tänne (takaisin) muuttaneena ja sittemmin eronneena, olen järkyttynyt suomalaisten miesten saamattomuudesta/ujoudesta/tahdittomuudesta. Naimisissa ollessanikin sain enemmän huomionosoituksia Keski-Euroopassa asuessani, vaikka pörräsin baareissa ja turuilla ja toreilla paljon vähemmän kuin nykyään. Ja vaikka miehet tajusivatkin minun olevan varattu, jäivät usein juttelemaan niitä näitä, eli eivät heti osoittaneet olleensa p....n perässä, vaan kiinnostuneet imenomaan ihmisestä, jonka kanssa voi vaihtaa ajatuksia ilman sen kummempia taka-ajatuksiakin. Vaikka muualla asuessani tajusinkin, että suomalaiset häpeävät itseään ihan liian usein ja ihan väärissä paikoissa, niin silti täytyy tunnustaa, että jos häpeän välillä suomalaista naista, niin todellakin häpeän usein myös suomalaista miestä! Sieltä joukosta toivoisin kuitenkin löytäväni sen helmen... ;)
[/quote]
Koska kun olen mennyt juttelemaan ihan illan kuulumisia niin ettei ole olluttodellakaan pillu pelkästään mielessä niin naiset ovat useinmiten nauraneet tai jutelleet kahdella sanalla joka viestii siitä että voitko painua vittuun. Suomessa vaan pidetään ilmeisesti epänormaalina jos joku on sosiaalinen tai tykkää jutella tuntemattomille
[/quote]Koska suomalaiset naiset ei osaa jutella eikä sanoa mitään muuta takaisin kuin " ei tässä " " ihan jees" ja pakkeja tulee jatkuvasti ennen kuin pääsee näinkään lähelle
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:31"]Koska kun olen mennyt juttelemaan ihan illan kuulumisia niin ettei ole olluttodellakaan pillu pelkästään mielessä niin naiset ovat useinmiten nauraneet tai jutelleet kahdella sanalla joka viestii siitä että voitko painua vittuun. Suomessa vaan pidetään ilmeisesti epänormaalina jos joku on sosiaalinen tai tykkää jutella tuntemattomille[/quote]
Tämäkin voi kieltämättä olla totta, mutta näinkö koet myös Helsingissä? Tai sitten olet vielä sen verran nuori, että lähestyt +-25-vuotiaita, joilla voi vielä tuo kihertelyvaihe olla meneillään, ettei oikeasti osata jutella tuntemattomille, vaan annetaan juurikin se niin mahdollisimman epäkiinnostunut mielikuva. Tämä on muuten suomalaisten pahin ongelma: ei tajuta, että se sosiaalinen taitamattomuus luetaan hyvin monessa muussa kulttuurissa (ja näemmä myös Suomessakin) äärettömän tylyksi käytökseksi. Olin itsekin aikoinani hyvin "viileä suomalainen", kunnes opin relaamaa, ja kas vain, ihmiset alkoivat lähestyä mua rohkeammin tai saattoivat kommentoida, että "oho, sen kovan ulkokuoren alla onkin jotain noin hauskaa/villiä..!". Harmistuin aluksi näistä kommenteista, koska pidin itseäni hyvinkin sosiaalisena, mutta sittemmin olen tajunnut tämän itsessänikin esiintyneen handicappiuden, että se todellakin on jotain hyvin suomalaista.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:33"]Koska suomalaiset naiset ei osaa jutella eikä sanoa mitään muuta takaisin kuin " ei tässä " " ihan jees" ja pakkeja tulee jatkuvasti ennen kuin pääsee näinkään lähelle[/quote]
Osaatko itse jatkaa keskustelua siitä, jos nainen sanoo "mitäs tässä"? ;) Yrittänyttä ei laiteta, ja kuten jokaisen kohdalle, joskus sieltä osuu se helmi vastaan! Nimim. Optimisti loppuelämänsä :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:31"]
[/quote]
Koska kun olen mennyt juttelemaan ihan illan kuulumisia niin ettei ole olluttodellakaan pillu pelkästään mielessä niin naiset ovat useinmiten nauraneet tai jutelleet kahdella sanalla joka viestii siitä että voitko painua vittuun. Suomessa vaan pidetään ilmeisesti epänormaalina jos joku on sosiaalinen tai tykkää jutella tuntemattomille
[/quote]
Tämä on varmaan osa sitä suomalaista tapaa, että vieraille ei saa puhua, ei saa tervehtiä ja ei saa olla ystävällinen. jos meillä olisi ihan ihmisten välinen tavallinen kanssakäyminen sellaista rennompaa niin miesten ja naisten välinen lähestyminenkin olisi.
Pakko kommentoida tähän ja kompata... Todellakin, suomalainen mies: miksi et lähesty kiinnostavaa naista, ihan vaan jutellen mukavia ja "maaperää tunnustellen"?
[/quote]
Mitä väliä, miksi lirkutellen? Eiväköhän kaikki jyvällä lie?
Miten sitä vihreää valoa näytetään? t. lähestymisasioissa täydellisen aloitekyvytön nainen
Minä kysyisin, että mistä tietää mikä valo oikea, kun kaikki mahdolliset valot tuntuvat olevan yhtäaikaa päällä? Ei voi ymmärtää kuin selvää sanallista viestiä.
Mies.
Koska kiinnostukseni on usein 11-vuotiaita. Ei ne vastaisi kuitenkaan niin kuin toivoisin eikä suhteesta tulisi mitään.
Paljon on muitakin kokeneet saman kuin minäkin ja mikä tavallaan yllättävää, että naisetkin. Jatkuva pakkien saaminen syö ihmistä, vaikka olisi miten vahva itsetunto, se torjutuksi tuleminen kerta kerran jälkeen rapauttaa ja lopulta romahduttaa vahvankin itsetunnon.
Olen ollut viimeisen 5 vuotta sinkkuna ja tosissani yritin ensimmäisen kolme vuotta saada edes keskusteluyhteyttä luoduksi, mutta vastaukset ovat olleet lähes poikkeuksetta, niin kuin moni jo on maininnut, mitäs tässä, ihan jees, blaa blaa ja siihen se jää. Mitä teille pitäisi tämän kaltaisen vastauksenne jälkeen sanoa, sitä en ole todellakaan ymmärtänyt? Sellaisessa tilanteessa ei voi edes ajatella jatkavansa keskusteluyhteyden luontia kun ei ole mitään sanottavaa, pitäisikö siihen jäädä monttu auki hämmästelemän, josko sieltä tulisi jotain ymmärrettävääkin?
Toinen mikä vetää maton alta, menet tekemään aloituksen, saat tuskin vilkaisua itseäsi kohti kun lähestyttävä kaivaa sen saatanan puhelimensa esille ja uppoutuu siihen lumoutuneena. Ainoa mikä katkaisee tämän aktiviteetin on mahdollinen ystävätär, muuten on kuin kamoissa sen puhelimensa kanssa, tee siinä sitten aloitetta. Tiedättekö mille se tuntuu, aivan helvetin idioottimaiselle jäädä siihen odottamaan, herääkö se kohde tähän aikaan ja paikkaan vai pysytteleekö siellä virtuaalimaailmassaan.
Itse ainakin, jos joku tulee juttelemaan, yritän, siis yritän edes olla läsnä, tiedättekö naiset mitä tarkoittaa olla läsnä? Vaikka lähestyjä olisi miten itselle vastenmielinen, niin siitäkin huolimatta yritän vastata ja olla mahdollisimman kohtelia, miksi ihmessä vetäytyisin kuoreeni ja alkaisin surffaamaan kapula kädessä silmät kiiluen, se ei ole ihmismäistä käytöstä.
Viimeksi lähestyin kaksi viikkoa sitten ja jälleen sama juttu, ei minkäänlaista vastakaikua, ei edes katsonut päin, oli kuin en olsii siinä ollutkaan, mitä vittua siinä sitten teet muuta kuin lähdet pois. Tuossa tilanteessa jokin raja täyttyi ja päätin, että en enää allenna itseäni tuollaiseen paskaan, en lähesty enää.
Kiitos naiset!
Olin koulukiusattu koko yläasteen, se vei itsetuntoni vuosiksi. Eräskin tyttö kiinnosti niin pirusti mutta en vaan uskaltanut mennä juttelemaan. Taisi lopulta ärsyyntyä mun kyyläämisestä vaikka aluksi itsekin vaikutti kiinnostuneelta.