Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et lähesty naista, josta olet kiinnostunut

Vierailija
07.08.2014 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkotuskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (302)

Vierailija
241/302 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 09:48"]

Havainto "miesten aloitteiden tekemättömyydestä / lannistuneisuudesta" on netin harha.

Oikeassa elämässä miehet tekee suuren osan aloitteista ja hyvin näyttävät päättyvän. Itse vaan kuulun niihin naisiin, joille niitä ei tehdä kun kännissä baarissa :/ Niin sääli. Oma usko ulkokuoreenkin horjuu, kun kukaan ei koskaan kiinnostu arjessa.

[/quote]

Ja missäköhän arjessa pitäisi kiinnostua? Montako aloitetta ehtii tekemään vaikkapa jossain citymarketin jouluostoksilla oleville naisille ennekuin vartija tulee ja heittää pihalla ja saa porttikieltoa? 

Todella kovan luoka pelimies pitäisi kyllä olla että sieltä onnistuu naisen saamaan mukaansa..

Onkohan nyt odotukset ihan realistiset?

[/quote]

Kyllä mun kaverit ovat löytäneet aviomiehensä ihan opiskeluista ja töistä, pari harrastuksista. Ei kukaan baareista ja aivan normaaleja tavallisia miehiä nuo kaikki, eivät pelimiestä nähneetkään.

Tuohon ulkonäköön, olen ihan tavallinen vaaleahiuksinen ja hoikka nainen. Ujo kylläkin, mutta ei se muiden naisten kohdalla ole kuitenkaan haitannut kun sivusta olen seurannut.

Vierailija
242/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritelmäni ovat poikkeuksetta päättyneet siihen, että vastapuoli ei alun alkaenkaan ole ollut kiinnostunut, on menettänyt kohta kiinnostuksensa, tai on osoittautunut varatuksi. En osaa ottaa näitä asioita kovin kepeästi, vaan usein seuraa jonkinasteinen itsetunnon käväisy pohjamudissa ja masentuminen. Kai tästä johtuen kykenen kokemaan ihastuksen tunteita vasta, kun edellinen pettymys on riittävän kaukana takana, alle vuoden sisään en muista uutta syttymistä tapahtuneen. Tämän vuoksi en kauheasti jaksa yrittää, kun onnistumisen mahdollisuudet ovat niin heikot ja epäonnistumisen hinta niin kova. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta? 
[/quote]

Mä teen näin aina kun haluan pelkkää munaa.

Vierailija
244/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta? 
[/quote]
Oon ainoat parisuhteeni saanut itse tekemällä aloitteen, ja ne päättyi huonosti. Nuoret miehet varsinkin alkaa ihan kenen tahansa kanssa. Jossain vaiheessa ne sitten dumppaa tän kertokäyttö harjoitustyttöystävän. Joka olen ollut minä.

Enää en aloitetta tee. Saa mies aidosti olla minusta kiinnostunut tästä lähtien. Haluan nimittäin kumppanin ja parisuhteen enkä parin vuoden seurustelua.

Vierailija
245/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:47"]Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut
[/quote]

Kun olin vielä sinkku niin minua ainakin kiinnosti ne itsevarmat miehet jotka tuli rempseesti juttelee. Sellainen terve itsevarmuus vaan yksinkertaisesti sytyttää, minkäs teet?

Tosin hassua tässä on se että itse olen oman aviomieheni baarista pokannut :D Oli vaan niin komea ja pitkä ettei raaskinut jäädä odottelemaan josko huomaisi minut. Nyt on takana 9 onnellista vuotta ja toivottavasti edessä vielä monta lisää! :)

Vierailija
246/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? En kaiketi ole tarpeeksi masokisti alistaakseni itseni pakeille ym tylytykselle.

Vierailija
247/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ovat pelotelleet suomalaiset miehet niin etteivät uskalla lähestyä. Lisäksi saamme lukea av-palstallakin 'ällöttävistä iskuyrityksistä'. Ihmekös tuo jos miehet arkailevat.

Vierailija
248/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta?  [/quote] Oon ainoat parisuhteeni saanut itse tekemällä aloitteen, ja ne päättyi huonosti. Nuoret miehet varsinkin alkaa ihan kenen tahansa kanssa. Jossain vaiheessa ne sitten dumppaa tän kertokäyttö harjoitustyttöystävän. Joka olen ollut minä. Enää en aloitetta tee. Saa mies aidosti olla minusta kiinnostunut tästä lähtien. Haluan nimittäin kumppanin ja parisuhteen enkä parin vuoden seurustelua.

[/quote]

Sulle on pari? kertaa käynyt noin. Ei se silti tarkoita, että kaikki miehet olisivat samanlaisia. Ei miehen tekemä aloite ole sen varmempi tae onnistumisesta.

M40

Vierailija
249/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 03:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 20:12"]Miksei nainen lähestyisi edes kerran valovuodessa? ei voi tajuta yhtälöä kun se vihreä valokin on helpompi huomata miehestä sen lisäksi että pakit tulee kerran sadasta lähestymiskerrasta?  [/quote] Oon ainoat parisuhteeni saanut itse tekemällä aloitteen, ja ne päättyi huonosti. Nuoret miehet varsinkin alkaa ihan kenen tahansa kanssa. Jossain vaiheessa ne sitten dumppaa tän kertokäyttö harjoitustyttöystävän. Joka olen ollut minä. Enää en aloitetta tee. Saa mies aidosti olla minusta kiinnostunut tästä lähtien. Haluan nimittäin kumppanin ja parisuhteen enkä parin vuoden seurustelua.

[/quote]

Sulle on pari? kertaa käynyt noin. Ei se silti tarkoita, että kaikki miehet olisivat samanlaisia. Ei miehen tekemä aloite ole sen varmempi tae onnistumisesta.

M40

[/quote]

Mulle naisena käynyt totaalisesti täysin samalla tavalla. Miehet on helppoja ja lähtee kevyin perustein mukaan, siinä lopputulos on vaan epäonnistunut 'suhde' jos sinne asti edes päästään. Paremmat kokemukset niin päin, että mies on oikeasti kiinnostunut ja tästä syystä tekee aloitteen.

Vierailija
250/302 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska mulla on ikää liikaa (54 v).

Vierailija
251/302 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaikeuksia erottaa, mikä naisen puolelta on kiinnostusta ja mikä normaalia kohteliaisuutta. Pelkään tulkitsevani väärin, siksi en tee aloitteita. m35

Vierailija
252/302 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:55"]

Minulla on vaikeuksia erottaa, mikä naisen puolelta on kiinnostusta ja mikä normaalia kohteliaisuutta. Pelkään tulkitsevani väärin, siksi en tee aloitteita. m35

[/quote]

Et takuulla ole ainut noine mietteinesi. :)

M40

Vierailija
253/302 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
254/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:31"]Koska kun olen mennyt juttelemaan ihan illan kuulumisia niin ettei ole olluttodellakaan pillu pelkästään mielessä niin naiset ovat useinmiten nauraneet tai jutelleet kahdella sanalla joka viestii siitä että voitko painua vittuun. Suomessa vaan pidetään ilmeisesti epänormaalina jos joku on sosiaalinen tai tykkää jutella tuntemattomille[/quote]

Tämäkin voi kieltämättä olla totta, mutta näinkö koet myös Helsingissä? Tai sitten olet vielä sen verran nuori, että lähestyt +-25-vuotiaita, joilla voi vielä tuo kihertelyvaihe olla meneillään, ettei oikeasti osata jutella tuntemattomille, vaan annetaan juurikin se niin mahdollisimman epäkiinnostunut mielikuva. Tämä on muuten suomalaisten pahin ongelma: ei tajuta, että se sosiaalinen taitamattomuus luetaan hyvin monessa muussa kulttuurissa (ja näemmä myös Suomessakin) äärettömän tylyksi käytökseksi. Olin itsekin aikoinani hyvin "viileä suomalainen", kunnes opin relaamaa, ja kas vain, ihmiset alkoivat lähestyä mua rohkeammin tai saattoivat kommentoida, että "oho, sen kovan ulkokuoren alla onkin jotain noin hauskaa/villiä..!". Harmistuin aluksi näistä kommenteista, koska pidin itseäni hyvinkin sosiaalisena, mutta sittemmin olen tajunnut tämän  itsessänikin esiintyneen handicappiuden, että se todellakin on jotain hyvin suomalaista.

[/quote]

Kyllä olen 23-vuotias ja kyllä lähes joka kerta tullut pakit ja ei sitä helvetin itsetuntokolausoloa jaksa loputtomiin. Nykyään menen  suosiolla lähestymään vanhempia naisia +30 v koska omaikäset on juurikin nokka pystyssä kulkevia pikkuhousunsuojia jotka näprää baarissa kännykkää ja välttelee katsekontaktia niinkuin joku jo todella hyvin mainitsikin. En haluaisi koskaan asua missään helsingissä ja asun tällä hetkellä pohjois-pohjanmaan alueella

Vierailija
255/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:33"]Koska suomalaiset naiset ei osaa jutella eikä sanoa mitään muuta takaisin kuin " ei tässä " " ihan jees"  ja pakkeja tulee jatkuvasti ennen kuin pääsee näinkään lähelle[/quote]

Osaatko itse jatkaa keskustelua siitä, jos nainen sanoo "mitäs tässä"? ;) Yrittänyttä ei laiteta, ja kuten jokaisen kohdalle, joskus sieltä osuu se helmi vastaan! Nimim. Optimisti loppuelämänsä :)

[/quote]

Taidat olla nainen ja et osaa kuvitellakaan sitä pakkien määrää mitä miehet joutuu ottamaan vastaan joka onkin pääsyy siihen miksi miehistä on tullut niin etäisiä. Ei pakkeja jaksa kukaan loputtomiin.. sinäkään!

Vierailija
256/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 19:57"]

Syy on ollut sama jo vuosikymmeniä ja on yksinkertainen: en halua saada turpaani tunnetasolla. Jokaisella on se oma mitta tässäkin asiassa ja minulla se täyttyi jo nuorena.

[/quote]

Erittäin hyvä vastaus. Jos suomalaiset naiset eivät olisi niin vittuimaisia hirviöitä, tämä olisi paljon onnellisempi maa.

Vierailija
257/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:33"]Koska suomalaiset naiset ei osaa jutella eikä sanoa mitään muuta takaisin kuin " ei tässä " " ihan jees"  ja pakkeja tulee jatkuvasti ennen kuin pääsee näinkään lähelle[/quote]

Osaatko itse jatkaa keskustelua siitä, jos nainen sanoo "mitäs tässä"? ;) Yrittänyttä ei laiteta, ja kuten jokaisen kohdalle, joskus sieltä osuu se helmi vastaan! Nimim. Optimisti loppuelämänsä :)

[/quote]

Taidat olla nainen ja et osaa kuvitellakaan sitä pakkien määrää mitä miehet joutuu ottamaan vastaan joka onkin pääsyy siihen miksi miehistä on tullut niin etäisiä. Ei pakkeja jaksa kukaan loputtomiin.. sinäkään!

[/quote]

Mitäs itse miehenä ilmeisesti lähestyt kauniita ja niitä naisia, joita kaikki muutkin haluaa?

Yritä tavisnaisia, niitä jotka on sun kanssa samalla tasolla ja katsotaan uudelleen.

Vierailija
258/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:38"]

[/quote]

[/quote]

Mitäs itse miehenä ilmeisesti lähestyt kauniita ja niitä naisia, joita kaikki muutkin haluaa?

Yritä tavisnaisia, niitä jotka on sun kanssa samalla tasolla ja katsotaan uudelleen.

[/quote]

Eli pitäisi laskea oma rima niin alas ja tyytyä sellaiseen joka ei tyydytä vain sen takia että muut on vittumaisia hirviöitä ? Helpompi lähteä ulkomaille matkoille sillä siellä osataan jutella

Vierailija
259/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 09:51"]

Eli pitäisi laskea oma rima niin alas ja tyytyä sellaiseen joka ei tyydytä vain sen takia että muut on vittumaisia hirviöitä ? Helpompi lähteä ulkomaille matkoille sillä siellä osataan jutella

[/quote]

Sun ei kyllä itse kannata yrittää edes suhdetta, jos sun oma taso on niin alhainen, että et huolisi samantasoista naista =D (tuo 'oma rima niin alas ja tyytyä sellaiseen joka ei tyydytä'). 

Vierailija
260/302 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihmisen pitäisi saada sellainen joka tyydyttää sillä muuten aiheuttaa itselleen ja toiselleen vain mielipahaa. Onko siis liikaa vaadittu että vaatii mukavaa normaalia suomalaista naista joka ei kuitenkaan tarvitsisi olla mikään himoläski ja jos tämä kuulostaa pinnalliselta niin uskon ettei kovin moni nainenkaan tykkää kaljamahamiehestä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi