Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?
Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34
Kommentit (189)
Tulee mieleen joku ketju ”kamalimmat tinder-kokemukset”, missä mies oli ollut naista lyhyempi, risahampainen, r-vikainen ja todella kimeä-ääninen. Hän oli vienyt naisen jäätelökioskille ja kiekunut kovaan ääneen ”otetaan jäätelöt moRRRsiamen kanssa!”
Mutta siis idea on hyvä.
Ai että haluaisinko miehen, jonka mielestä lehmien raiskaaminen ja pitäminen jatkuvasti tiineenä ja sen jälkeen niiden vasikoiden ryöstö on ok, koska hänellä on mieltymyksensä? En haluaisi.
Tottakai!
Vähän vaihtelua kaljoihin.
Jos on niin köyhä että ehdottaa treffejä johonkin orjatyö kioskille, niin etsiköön jonkun sossu pummin pantavaksi.
Tänään syön jätskiä ihastukseni kanssa😚.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Tähänkö tämä ketju taas meni? Eli mitä isommat jäätelöannokset, sen paremmat treffit?
Pihi mies niin varmasti halaua isommat annoksetkin.
Minä olen mennyt ensitreffeillä jäätelölle miehen kanssa ja kyseisestä herrasta tulikin elämäni rakkaus. Tästä on nyt 15 vuotta aikaa ja käydään joka kesä samassa paikassa jäätelöllä missä tavattiin. Joten ehdottomasti jädetreffeille!
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ehdottaisin treffejä Lidlin eteen. Saataisiin jäätelöt paljon halvemmalla ja isommat annokset! Voisin tuoda kotoa molemmille omat lusikat.
Mun ensimmäinen poikaystävä vei baariin ja osti pakettijötskin sieltä. Tarjoilija leikkasi paketin veitsellä kahtia ja syötiin lusikoilla suoraan pahvista.
Kuka odottaa? Pakkoko sinun on deittailla jotain high maintenance narttuja?