Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille jätskikioskille jos mies pyytäisi?

Vierailija
27.07.2021 |

Ja tarjoaisi myös. Jätskin syömisen jälkeen olisi mukava rupatella ja käydä iltakävelyllä. Mietin esitänkö treffi-idean naiselle vai en. M34

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pikku muttaa: 1) Lähtisin vain naisen ehdotuksesta, ja 2) jostakin syystä henkeni alkaa haista jäätelön syönnin jälkeen, eli jauhan sitten xylitolipurkkaa päälle. Muuten kyllä ihan kiva ajatus treffipaikaksi.

Vierailija
102/189 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Jäätelötreffit, limutreffit, kahvitreffit ja puistokävelytreffit ovat kaikki säälittäviä. Jättäkää ne 16-vuotiaille, jotka vievät ihastuksensa 3,50 € ”treffeille” kesätyörahoillaan.

Siinä tapauksessa mielenkiinnosta kysyn mitkä ovat aikuiset treffit? Käytiin jätskikioskilla ja iltakävelyllä ja kaksi isoa palloa jädeä maksoi 5,50€ henkilöltä. M34

Vierailija
104/189 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan kustanna mitään kalliimpaa ennenkuin tavara on testattu. Sen jälkeen toki voi miettiä hienompia illallisia jos meno miellytti. Älkääkä nyt pahastuko, näin se nyt vaan on.

M39

Taidat olla keskiverto "Average Joe", sillä herrasmies tarjoaa leidilleen treffeillä.

Vierailija
105/189 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökioskihan olisi unelmatreffit! En mä nykyisenkään kumppanin kanssa paljon parempaa keksisi kesäpäivänä <3

Vierailija
106/189 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lähtisin. Hyvä idea kuumalla kesäilmalla. Voisin treffien päätteeksi intoutua lähimpään rannalle uimaan, jos kaikki sujuisivat hyvin. Tietysti vaatteiden alla olisi valmiiksi puettuna bikinit!

Vierailija
107/189 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin uimista, olis hauskaa ja leppoisaa ensin pulikoida, sitten jädet?

Vierailija
108/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa tötterön kahdella pallolla, niin silloin ei kannata enää pienimunaisen miehen elätellä toiveita. Nainen haluaa muutakin isoa tötteröä lipoa. 

Vierailija
109/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen ollutkin. Ensitreffit nykyisen miesystävän kanssa oli juurikin jätskikiskalla, lisäksi hän oli ostanut mansikoita.

Vierailija
110/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin illalliselle. Onko sulla varaa tarjota sille naiselle illallinen M34?

Vierailija
111/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta! Etenkin nyt korona-aikana kuulostaa tosi järkevältä. Ulkona pöytäryhmät ne helpompi pitää turvavälit, ei tartte maskia kuten kahvilassa ja voihan sitä vaikka kävelyn lomassa istua puistossa tai rannalla juttelemassa. Kivalta kuulostaa! Toivottavasti pääsit treffeille.

Vierailija
112/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän, että jäätelö on vertauskuva seksille? Kun Tinder-profiilissa on jätskin kuvia 🍦🍦🍦, se kertoo jotain sun seksimieltymyksistä (ilmeisesti ”vaniljaa”, eli tavallista tjn). Kun sua pyydetään jätskille, niin se tarkoittaa seksiä, ei jätskiä.

Tämän opin viime kesänä. Tyhmänä luulin jätskitreffiehdottajan puhuvan oikeasti jäätelöstä. Alkoi sitten puhella, että hänellä on kotona ”perusvaniljaa vai tykkäänkö enemmän jostain missä on enemmän makua”. Vastailin viattomasti, että kaikki käy. Sitten hän alkoi käydä kimppuun..

Vasta tämän jälkeen kuulin tästä jätskimetaforasta. Tunsin itseni idiootiksi.

Vierailija
113/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat treffini mulla on ollut liikuntatreffejä, eli ollaan menty lenkille yms. Silloin on oikeasti nähnyt harrastaako toinen mielellään liikuntaa vain onko se vain laitettu jotta ilmoitus näyttäisi "oikealta".

Vierailija
114/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että jäätelö on vertauskuva seksille? Kun Tinder-profiilissa on jätskin kuvia 🍦🍦🍦, se kertoo jotain sun seksimieltymyksistä (ilmeisesti ”vaniljaa”, eli tavallista tjn). Kun sua pyydetään jätskille, niin se tarkoittaa seksiä, ei jätskiä.

Tämän opin viime kesänä. Tyhmänä luulin jätskitreffiehdottajan puhuvan oikeasti jäätelöstä. Alkoi sitten puhella, että hänellä on kotona ”perusvaniljaa vai tykkäänkö enemmän jostain missä on enemmän makua”. Vastailin viattomasti, että kaikki käy. Sitten hän alkoi käydä kimppuun..

Tarkoittaako suklaajätski peppujuttuja?

Vierailija
115/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako suklaajätski peppujuttuja?

Varmaankin?

Vierailija
116/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jätskikioskitreffeillä ja lähtisin uudestaankin. Ei aina tarvitse käydä ravintoloissa tai kahviloissa. :)

Vierailija
117/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tulisin juoksemalla! 😍😍😍

Vierailija
118/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähtisi. 

Jäätelökioskit helvettiin! ei voi maksaa yksi pallo 2 euroa ja 2palloa 4-5 euroa! kesätyöntekijä kuitenkin saa vain sen 7 eur/h

suurin osa "jäätelöistä" ei ole oikeaa jäätelöä nähnytkään. maistuu kyllä varmaan läskeille, mutta ei sellaiselle joka yhtään mitään mistään ymmärtää

Vierailija
119/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pallo jäätelöä: 18mk

kaksi palloa jäätelöä: 29,50 mk

ja ei muka ole euvostoliitto nostanut hintoja

Vierailija
120/189 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tottakai! Yes..Edesmennyt mieheni veikin minua jätskikiskoille treffeille. Voi, kun saisin kokea taas tällaisia treffejä. Niin aitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan